Nastala chyba při přehrávání videa.
  • TeeAge
    ****

    || Scenár: Vlas Parlapanides, Charley Parlapanides | Hudba: Trevor Morris | Produkcia: Mark Canton, Tzan Kavanaugh, Gianni Nunnari | Distribúcia: Relativity Media, Universal Pictures | Štúdio: Relativity Media, Virgin Produced, Rogoue Pictures | Rozpočet: 75 miliónov $ | Tržby: 215,784,603 $ || Krásny film, ťažiaci z vizuálu a audia 300. Antický bohovia ešte nikdy neboli tak úchvatne spracovaný v nebesiach, čo sa priestoru, i postáv a ich kostýmov týče. Na zemi je to už o kapánek slabšie, no akčné scény sú snáď najprehladnejšie, čo som kedy videl. Absencia prehĺbenia postáv je jediným dôvodom, prečo tento kus nemôže ztrhnúť diváka do úplnej katarzie.(14.1.2012)

  • Lima
    ****

    Vrcholně estetizující záležitost, do níž Tarsem Singh obtiskl své nezaměnitelné, bizarní obrazové cítění. Divadelní stylizace, absence epičnosti a střídmost filmových kulis (přitom tak vizuálně opojných) je autorský záměr, nikoliv znouzectnost a díra v peněženkách pánů producentů. Tohle chci mít na blu-ray.(29.11.2011)

  • Ded@M@tes
    ***

    Co dělá film výjimečný? Smích z trapnosti v příběhu, asi nejspíš ne. Pocity na rozpacích. Efekty byly unikátní, jenže to samotné nestačí. Prozatím za slabé tři. ( Hodnocení: 5/10 )(18.4.2012)

  • Gilmour93
    ***

    Konečně někdo podal důkaz, že Olymp a šatna homosexuálních modelů předvádějících pánské spodní prádlo mají hodně společného.. Řecká mytologie něžně znásilněna podmanivým Indem za dohledu slintajících amerických producentů. Tato skutečnost by mi nevadila, vždyť i Snyder ji ojel bez jakýchkoliv skrupulí, ale člověk měl celou dobu pocit, že už všechno někde viděl, či slyšel a působivý vizuál pak vakuum epičnosti obaluje marně. Koukám, že spousta uživatelů by ráda zbavila Freidu Pinto věšteckých schopností, ale já jim, dopíjejíc zrovinka svého kolumbijského turka, předpovídám drtivý neúspěch..(28.12.2011)

  • Isherwood
    ****

    Už žádné souboje reality a snu. Tarsem Singh konečně našel látku, v níž se jeho nezaměnitelný vizuál nestává pouze prázdnou manýrou, ale dokonale slouží zajímavému (byť prostému) příběhu, který se nese v teatrálním duchu velkolepých studiových ‚sandálovek‘ z období nákladných hollywoodských velkoprojekcí z 60. let. Epika se paradoxně zprostředkovává skrze akty neakčního charakteru, což dává vyniknout výborným hercům. Rourkeova záporáka všichni oprávněně vynášejí na Olymp, ale Cavillův charismatický bastard je velkým příslibem nejen pro nového Supermana, ale pro podobný typ rolí všeobecně. Prdelka Freidy Pinto už potom jen tak na okrasu. Další s občasných filmových kousků, kde jsem se nechal vlažnými ohlasy odradit od kina a i přes HD projekci toho budu ještě dlouho litovat. 4 a ½.(25.1.2012)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace