Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V Evropě soutěž znají jako My Man Can a u nás poběží s názvem Můj muž to dokáže! A zatímco v jiných evropských státech o velké peníze soutěží běžní lidé, u nás půjdou s kůží na trh celebrity a jejich manželé a manželky, milenci i sourozenci. Vyhrát mohou sto tisíc korun a to, co s nimi udělají, je už čistě na nich. Budou to ale těžce vydřené peníze a není vyloučeno, že na cestě k nim přijdou k újmě na těle i na duši. A tak zatímco vy se u obrazovek budete královsky bavit, ve slavných rodinách může tahle soutěž zamávat se vztahy. Proč? Jen si to představte… U pokerového stolu sedí čtyři ženy, jejichž muži jsou za jejich zády v prosklené kukani a naprosto netuší, do čeho je jejich ženy uvrtají. „Kolik chilli papriček dokáže váš muž sníst za jednu minutu?“ zeptá se moderátorka Adéla Gondíková čtyř slavných žen. Ta, která nasadí nejvyšší laťku, pošle svého muže do boje o peníze. Aby obstál, musí splnit zadání. Neobstojí-li, její sázka se rozdělí mezi ostatní. Pět kol a pět kuriózních úkolů rozhodne o vítězi. (TV Prima)

(více)

Recenze (42)

NikiVai 

všechny recenze uživatele

Po dvou dílech se mi tato soutěž jeví jako pořad, na který se dá koukat, když nic jiného nikde nedávají. Neurazí, nenadchne. Zábavnost záleží na hostech. Některé úkoly jsou fajn, některé dost trapné. Moderátorská dvojice mi nesedí. Ale neodsuzuju to, podobný typ pořadů mi nevadí, protože od televizní zábavy nečekám žádné umělecké zážitky ani oduševnělé chvilky s obrazovkou. ()

vlcekmirek odpad!

všechny recenze uživatele

Asi nebudu objektivní, viděl jsem pouze začátek prvního dílu a závěrečné titulky, ale to je zase feministická sračka. Tomu říkáte rovnoprávnost? Dámičky se tam natřásají v róbách jak na plese v ópeře a jejich přicmrndci ze sebe dělají cvičené opice, jen aby se ,,národ" pobavil. Licitace jak na dobytčím trhu, pánové se u toho tlemí, jako nesvéprávní, zatímco jejich fifleny spolu o nich diskutují jako o ,,spotřebním zboží".  Bylo by vhodné změnit název na ,,MŮJ TAJTRLIK TO DOKÁŽE" protože tohle už s muži a chlapy nemá nic společného. Ale asi je to celosvětový trend. Stačí kouknout na reklamy. Baby v sexy montérkách s krompáčem přes rameno a s vrtačkou v ruce a na druhé straně ,,chlap" s miminem pod paží se rozněžňuje nad pracím gelem, který vypere a je veganský a BIO.  Svět se v kravskou prdel obrací. ()

Reklama

Skuby47 odpad!

všechny recenze uživatele

Nevím, odkud jsme tenhle skvost převzali a kolik jsme za něj zaplatili majitelům práv. Zdráhám se uvěřit, že je to náš produkt. Musí to být s naším filmem opravdu špatné, když i umělci zvučných jmen se propůjčují k takovým kouskům. A zařadit toto kulturní obohacení do hlavního vysílacího času, to chce odvahu. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Novy spolecensky magazin s tuzemskymi celebritami na televizi Prima v licenci mezinarodniho formatu My man can. Dozvite se kdo s kym prave zije a kolik ma deti. Chlapy nesoutezi mezi sebou, ale ukoly plni jen ten, komu partnerka veri nejvic. Videl jsem jen jeden dil, v nemz byly detinske ukoly. Odhadovani veku zen je az nevkusne. ()

Lukrecie odpad!

všechny recenze uživatele

To je pipkárna a navíc u celebrit by to mělo jít na charitu! Mají příležitosti, o kterým se běžnému člověku ani nesní. "A zatímco v jiných evropských státech o velké peníze soutěží běžní lidé, u nás půjdou s kůží na trh celebrity a jejich manželé a manželky, milenci i sourozenci." Se máte čím chlubit, teda!!! 😰🤤🤤🤤Obrali jste běžné lidi o možnost přivýdělku v době, kdy lidi nemají ani na teplo! ()

Galerie (15)

Reklama

Reklama