Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

Gemini 

všechny recenze uživatele

Tak tady Hugh Jackman šlápl vedle. Sice se cení, že si po svém velkém průlomu chtěl střihnout typově jinou roli, bohžial si asi měl vybrat lepší scénář...tenhle člověk prostě aristokrata z devatenáctého století hrát nemůže – je zhruba stejně uvěřitelný jako ta reklama na margarín, která ve filmu hraje celkem zásadní roli, což o úrovni něco vypovídá:) Nijak neboduje ani Meg Ryanová, která v některých záběrech opravdu začíná vypadat na svůj věk a mohla by se taky trochu zamyslet nad tím jak dlouho chce tyhle romantické kousky v pauzách mezi plastickými operacemi ještě provádět. Ale přiznávám, že je to stále velice atraktivní žena, a v těch myších šatičkách (ano, dámy, já vás slyším, byly šedomodré, ne šedé:)) v závěru filmu opravdu dokáže okouzlit, ale stejně jako rádobyvtipné vsuvky s Lievem Schreiberem a vlastně i celý film včetně hudby, vám jedním uchem (popřípadě okem) do hlavy vejde a druhým z ní bez zastávky zase vyjde:) Tedy, skoro bez zastávky...u mě osobně ale šlo o zastaveníčko „aha, takže tímhle jsem zabil dvě hodiny?“ takže jak vidíte, nidz modz dojem:) ()

Martrix 

všechny recenze uživatele

Meg Ryan už na mě nefunguje a Hugh Jackman v krajkovým saku a bez Wolverinovských lycousů...to je jako doutník zabalený v hajzlpapíru. Pominu fakt, že je to nechutně romantické, tzn. určeno pro chronické romantiky, opuštěné/nezadané ženy a pár mužů, kteří ještě nejsou "vyztuženi" manželstvím. Pro odidealizované heterosexuály, je Kate a Leopold spíš utrpení. Ale aby nevznikl mylný dojem, že to haním jen kvůli té romantice...ten film by byl pitomý, i kdyby byl o Mikovi Tysonovi, který se přenesl do budoucnosti, aby namlátil Kličkovi...prostě je to blbě vymyšlené. ()

Reklama

F.man 

všechny recenze uživatele

Hodně romantická záležitost, ideální na zakončení příjemného večeru s partnerem/kou. Kate (Meg Ryan) je pilně pracující managerka reklamní firmy a evidentně má smůlu na chlapy. Naproti tomu Leopold (Hugh Jackman) je šlechtic 19. století s nejlepším vychováním gentlemana. Co může vzniknout když se tyto dvě potkají v dnešním New Yorku? Ač takovéto slaďárny moc nemusím, James Mangold servíruje onu romanci v přiměřených dávkách, umně kombinuje také s komedií a povedenými vtípky. Přes mírně přešvihnutou stopáž jsem se ani chvíli nenudil, no k vínu na večer v objetí přítelkyně jde o ideální volbu. Ženy budou Jackmana závidět a muži se kouknou na pěkný účes Meg Ryan. 3 hvězdy a 70% ()

Naslund 

všechny recenze uživatele

Všechny filmy, které někoho přenášejí z jedné doby do druhé mají velice usnadněnou úlohu v rozesmání člověka. Problém pak obvykle nastává, když má být humor protkán s romantikou. Ta zábavná část se mi moc líbila, přestože nedosahovala ani zdaleka vtipnosti Návštěvníků, kde došlo k podobnému přesunu. Co sráží mé hodnocení je romantická část, kde jsem si nedokázal dostatečně oblíbit ani jednu z hlavních postav. Meg Ryan mám rád, ale tentokrát mi její závěrečné chování nějak nešlo na rozum. Nazmar využitá mi přijde fantastická skladba Until, která se objeví až v závěrečných titulcích a která mě k filmu i nalákala. Každopádně nelituji času, který jsem u filmu strávil. ()

lennyd 

všechny recenze uživatele

Mladý vynálezce Leopold (Hugh Jackman) (mimo jiné vynálezce výtahu) se nedopatřením dostane do časové smyčky vytvořené Stuartem (Liev Schreiber) a ta ho přenese z konce 19. století do současnosti. Bohužel, jeho zmizení zapříčiní také zmizení všech výtahů ve městě, což odnese právě Stuart pobytem v nemocnici, a zmatený Leopold musí ve velkém městě "přežít" sám. Úplně sám ale není, je tu Stuartova bývalka Kate (Meg Ryan) a její ztřeštěný bartr Charlie (Breckin Meyer). A i když si Kate myslí, že si z ní Leopold dělá šoufky (aby ne, když žije ve světě reklamy), nakonec zjišťuje, že jí jeho galantnost není úplně lhostejná ... Posuny časem mám rád - ať jsou "technicky pravděpodobné" nebo kapku bláznivé (což je tento případ - skákat z mostu, aby člověk prošel časem ... nevím nevím). Ale protože film nemá být "sci-fi" ale "romantická komedie", tak to až tak nevadí. Filmy jako tento mají jednu obrovskou nevýhodu, a to, že už z obalu víte, jak to celé dopadne, takže zde není ani kousku překvapení (když si odmyslíme Meg Ryan, na které jsou tady vidět její léta (že by měli maskéři dovolenou?).- už by se měla pomalu soustředit na role usedlých žen a ne bláznivých holek doufajících v rytíře na bílem koni. Hugh Jackman je jako lord z 19 století prostě cool, tomu není co vytknout. Liev Schreiber a Breckin Meyer komediální složku dotvoří báječně. Co dodat ... na Oskara to není, ale jako kulisa na večer s drahou polovičkou ideální... ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • V jedné ze scé Leopold (Hugh Jackman) tvrdí, že si myslel, že Stuart (Liev Schreiber) je Jack Rozparovač. Postava Jacka Rozparovače však zabíjela až o 12 let později. (chleba24)
  • Během scény, kdy Leopold pronásleduje Stuarta po schodišti, se v jedné chvíli zdá, jakoby Stuart urazil během vteřiny hned několik metrů. V původně natočené verzi v tom místě oba muži vrazili do Kate, stoupající po schodech. (CrypzzXD)
  • Ve scéně v restauraci Leopold (Hugh Jackman) vyvrací J.J.ovy (Bradley Whitford) omyly o opeře "Bohéma". Leopold ale přišel z roku 1876 a opera Bohéma měla premiéru až o dvacet let později, 1. února 1896. (Hanussen)

Reklama

Reklama