Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Radek99
    odpad!

    Smutný (ba příšerný) doklad o tom, že jeden z kdysi nejoceňovanějších a nejuznávanějších českých tvůrců ztratil nejen renomé, ale i soudnost. Vorlíček s Macourkem byli kdysi synonymem až nepochopitelného gejzíru imaginace, vtipu a originálních trikových řešení, osamělý Václav Vorlíček na stará kolena spadl do pasti bezduchého zajetí technologiemi. Legendární režisér tak nevědomě a bohužel spíše nechtěně na Saxáně a Lexikonu kouzel symbolicky demonstroval fakt pomíjivosti dnešní doby, neboť všechno, co udělalo před více než 40-ti lety z jeho Dívky na koštěti nadčasovou podívanou, tedy originalitu, poctivou ruční trikovou práci a především humor a osobité propojení pohádkového světa a reality, plus ony správné pohádkové hodnoty, to v novodobém volném pokračování nahradil konvenčností, v dnešní zrychlené době doslova před očima stárnoucí počítačovou animací, upocenou trapností a hlavně pak, což je ve filmu primárně určeném tomu nejmenšímu dětskému publiku, amorálně jednajícími hrdiny a zvláště pak hrdinkami, neboť fakt, že se mu do pohádky zatoulala jedna z Vejdělkových Žen v pokušení (a dokonce nebyla ani po zásluze potrestána), je konsternující a opravdu ho nepochopím...(26.12.2012)

  • novoten
    *

    Nejhorší je fakt, že si kdysi Vorlíček s Macourkem mysleli, že tímhle scénářem přidávají do zlatého fondu regulerní pokračování Dívky na koštěti. Jenže nepříběhová lavina logických nesmyslů a nekoukatelných efektů je směšná stejně jako touha osmdesátiletého matadora přiživit se na potterománii. Vilná teta Irma svádějící všechno v dohledu je pro nejmenší očividně to ideální.(12.11.2011)

  • D.Moore
    *

    "Jsem předseda soudu! Okamžitě mi vraťte mou velikost!" Vlastně se ani moc nedivím, že jediný moment, který mě v Saxáně a Lexikonu kouzel pobavil, měl na svědomí (zmenšený a pištící) Petr Nárožný. Tenhle film se nepovedl, a to hrozně moc. Spíš než abych dostal vztek jsem z toho ale smutný. Nejen, že si původní Dívka na koštěti takové pokračování nezasloužila (tzn. že žádné nepotřebovala), ale ani Václav Vorlíček si nezasloužil něco podobného natočit. Svět překypující fantazií nahradily ošklivé a zbytečné digitální efekty, u většiny herců jsem měl pocit, že hrají spíš z povinnosti a šlechetnosti, neboť se jim nechtělo odmítnou Vorlíčkovu nabídku... A mohl bych jmenovat dál. Nešťastný film.(14.6.2012)

  • Genero
    odpad!

    Někdy stačí vyhodit z okna pětasedmdesát mega, najmout ta největší světová esa na Windows Malování ze Zimbabwe, Bhútánu a Haiti, jednoho ukrutně nesympatického fakana a otravnou stařenu v saténovém županu, abyste natočili legrandu, kterou autisté tak hrozně, hrozně moc milují! Nestor českého filmu Václav Vorlíček si tímto senilním blábolem splnil svůj letitý sen. Naopak mě se můj letitý sen, aby šel nestor českého filmu Václav Vorlíček už konečně do prdele, stále neplní!(20.6.2012)

  • Tom Hardy
    **

    Dospělí herci se snaží, scenárista na to nešel z úplně špatného konce a pár momenty Vorlíček připomene, že kdysi natáčel opravdu dobré filmy. Ale zdejší úroveň triků hravě strčí do kapsy i první Jurský park, kulisy jsou z velké části nesmyslně digitální (o pár postavách nemluvě) a hlavní hrdinka víc recituje, než aby opravdu hrála. Kdyby to mělo lepší triky, možná by tu byla šance na příjemný rodinný film. V téhle podobě z toho akorát bolí oči. Celá recenze zde.(14.9.2011)

  • - Jan Kraus odmítl roli psychiatra, kterého nakonec ztvárnil Ota Jirák. (rafix)

  • - Přípravy začaly již v roce 2002. (M.B)

  • - Režisér Vorlíček psal původní scénář pro pokračování filmu Dívka na koštěti (1971) již na začátku 90. let spolu se scenáristou Milošem Macourkem, jenže projekt nebyl dotažen do konce. Po letech tak vzniká verze nová, na níž má podíl Vlastimil Mistrík ze společnosti DesignBros, která snímek produkuje. (hippyman)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace