Reklama

Reklama

Imaginárium Dr. Parnasse

  • Velká Británie The Imaginarium of Doctor Parnassus (více)
Trailer

VOD (1)

Dr. Parnassus (Christopher Plummer) kdysi dávno vyhrál nesmrtelnost v sázce s ďáblem panem Nickem. O mnoho století později našel pravou lásku a s ďáblem podepsal novou smlouvu. V ní stálo, že se vzdává své nesmrtelnosti výměnou za mládí, ale jeho prvorozené dítě se v den svých šestnáctých narozenin stane majetkem pana Nicka. Nyní se čas Parnassovy dcery Valentiny naplnil a on se trápí, jak jí zachránit před neúprosným osudem. Pan Nick přijíždí, aby si převzal svou cenu. Rád se však vsází, a proto se rozhodne znovu riskovat. Valentinu získá ten, který první svede pět nových duší... (oficiální text distributora)

(více)

Diskuze

Carodej_pes

Carodej_pes (hodnocení, recenze)

Snad to nebudou číst lidi, co film ještě neviděli, to by mě mrzelo...

Ale - smrt člověka tady dala vzniknout něčemu úžasnému. To co se po Ledgerově odchodu pryč z našeho světa stalo s filmem, to nelze nazvat jinak než jako zázrak.

Gilliamovi se povedlo né symbolicky, ale skutečně "od srdce" věnovat své dílo zesnulému Ledgerovi. Vzniklo tady něco výjimečného... těžko se to popisuje... ale lehce se na to dívá.

Nechápu, že tuto vazbu - vazbu mezi smrtí Ledgera a samotným smyslem filmu - na csfd drtivá většina uživatelů nepostřehla, přitom ji snad pochopí i dítě. Ale je to možná na jednu stranu dobře. Možná to pak po masáži slabého hodnocení výsledný dojem o to víc zvedne.

12 opic je skvělý film, Gilliam má ale tři mnohem, mnohem větší díla (jaký je ale mezi nima tady na databázi rozdíl, když vše ohodnotím pěti hvězdami?). V Imaginariu se mísí radost Krále rybáře se smyslovou opojností Strach a hnus v LA. Z těchto dvou jeho pro mě dosud nejlepších filmů Gilliam jakoby poskládal jeden ještě lepší - dr. Parnasse. A to jsem ještě ani neviděl Brazil...

Jitulkaa

Jitulkaa (hodnocení, recenze)

mě se to moc líbilo...až pak ke konci mi ta představivost přišla až moc reálná a né taková jakou ji nabízeli těm lidem..:)

DannyBoy80

DannyBoy80 (hodnocení, recenze)

Hydr0gen: Kmotra jsem ještě neviděl, ale Tenkrát v Americe a Scareface mě strašně zklamalo, tak se bojím i Kmotra :) Každopádně to nemá s Imaginariem nic společného. Na Imaginarium jdu 7.3. do malého kina páč v Cinestaru to hráli jako obvykle týden a to jsem nestih.

Hydr0gen

Hydr0gen (hodnocení, recenze)

DannyBoy80: Věř mi, že Dark Knight je spíš ze společnosti Kmotra než jiných komiksových filmů.

BILI

BILI (hodnocení, recenze)

Tak už jsem to konečně viděl ! :-) . Co dodat k filmu ?.... Imaginarium se povedlo ale přišel mi film trochu kostrbatý ,že tam měli muchy a rezervy . Herci neměli chybu . Ledger opět předvedl svůj jedinečný herecký výkon a dokázal ,že je nesmrtelný . Jonny Depp nikdy nesklame ale měl tam hrozně málo prostoru ve filmu . Narozdíl Colin Farell mě jeho podání zaskočilo a Jude Law ? Ten se taky snažil ale na Ledgera , Deppa a Farrella neměl . Jako byl jsem sním spokojený jak to zahrál ale na tu laťku co nasadil Ledger neměl . Sečteno podtrženo máme tu chvalitebný čtyř hvězdičkový film :-) .

DannyBoy80

DannyBoy80 (hodnocení, recenze)

Webb: kdoby to byl řek co. Mě tyhle filmy absolutně nezajímají (Avatar, Star Trek, Spiderman, Hulk a podobné) a nejsem ovce abych na to šel, protože už to viděli všichni. Můj šálek kávy je opravdu někde jinde.

Webb

Webb (hodnocení, recenze)

DannyBoy80: Ty jsi neviděl TDK? To mi jako chceš říct že ještě existuje nedotčený člověk tou batmanománií? A já myslel že už jsi vyhynulý druh :-/

Allien.9

Allien.9 (hodnocení, recenze)

Taky už mě to pomalu přestává bavit... Myslím, že "názory" se vyříkaly a na tom, kdo je lepší nebo horší, se stejně neshodneme. Tak proč to znovu řešit.:-D

DannyBoy80

DannyBoy80 (hodnocení, recenze)

Nehadejte se furt, kazdy ma jiny nazor, no a co. Ledger byl talentovany a dobry herec (tdk jsem nevidel), ale vysmahnul si hlavu, cimz jeho kariera je ukonce. Depp se z fetu dostal a zaslouzi obdiv, svoji karieru dale rozviji a zraje jako vino (ikdyz jeho nejlepsi vykon je v strach a hnus). Rozdil je jasny ne.

Hydr0gen

Hydr0gen (hodnocení, recenze)

Na Heatha mi nesahejte, stačily dva filmy (alespoň podle mě BBM a TDK) a ukázal, že je jeden z nejschopnějších a nejtalentovanějších herců svojí generace. Někdo někdy možná zaměnil slova herec a joker ve spojení "Ledger je lepší X než Jack Nicholson", ale to na jeho výkonu nic nemění. Tony.cs, jdi trollit jinam.

Ištván87

Ištván87 (hodnocení, recenze)

Je fakt, že znám taky pár lidí, kteří Ledgera znají jen díky tomu že zemřel, ale znám ještě víc lidí, kteří ho vůbec neznají. Já znal Ledgera nejdřív jen jakožto jméno spojený s hezounkovským obličejem. Myslím, že první zmínku jsem zaregistroval když měl mít premiéru Příběh rytíře... A říkal jsem si: Zas nějakej hezounek, jako by jich v tom Hollywoodu neměli i tak dost. No a pak jsem viděl Ples příšer a říkal jsem si, no safra, neni zas tak špatnej. Pak byl dost sympatickej v Patriotovi a viděl jsem Deset důvodů proč Tě nenávidím a Příběh rytíře a říkal jsem si, že to aspoň neni takový dřevo jako Orlando Bloom a podobný typani. A pak jsem četl, že byl výbornej ve Zkrocený hoře a říkám si: Jejda, v tom klukovi něco je. Pak jsem se dozvěděl že má hrát Jokera a zděsil jsem se. Ale slyšel jsem že je dobrej, tak jsem si říkal, že má aspoň ten hodně širokej úsměv, tak snad... Je mi líto, že jsem to tu napsal takhle dlouhý, ale jen jsem chtěl podotknout, že určitě nikdo nemůže Heathe považovat za herce jedný role, protože velkej talent projevoval už dřív (v Plesu příšer byl pár minut a byl skvělej)....

elgato

elgato (hodnocení, recenze)

omg ... pitomci z csfd se přesunuli na diskuzi o tonhle filmu (je čas zrušit sledování diskuse)

Petrucci

Petrucci (hodnocení, recenze)

Nedalo mi to. A jen a jen potvrzuješ, že jediný hlupák ( a zatraceně jednoduchý člověk ) jsi tady Ty.

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

Petrucci: Já myslel že už jsi skončil :-). Měl by jsi. Já tímto přízpěvkem s tebou ano, protože jsi arogantní hlupák (a to bych teprve považoval za urážku). Howg

Petrucci

Petrucci (hodnocení, recenze)

Tony: Začínáš si protiřečit. A tatar samozřejmě urážka je ( a to člověk nemusí být nějak přecitlivělý, že ano, což já rozhodně nejsem, jen mi na internetu nerostou ramena a neměním to, jak se chovám v reálu / na netu ).

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

Petrucci: Tatar pro mě není urážka, ale jak myslíš cíťo. Podle mě nesmysly píšeš ty :-). Hezké že? Ale nejsi do sebe zahleděný. Respektuješ, co říkám :-). Ahoj. Allien.9: Pak už je na tom člověku, zda uzná svůj názor za špatný. Člověk se neustále učí z chyb cizích, ale hlavně svých. Ona vysvětlovaná zkušenost není zkušenost. ...a těch pokrytců znám opravdu hodně.

Allien.9

Allien.9 (hodnocení, recenze)

Tony.cs: Jasně, to samý můžeš říct i o Leninovi a jeho názoru, že všichni mají na to, aby dělali povolání, které chtějí. Netrvalo ani půl roku (!!!) a už obtelefonovával všechny své známé a varoval je, aby nechodili do nemocnic či k zubařům, protože "doktoři" a "zubaři" jsou ve skutečnosti slévači, kteří nemají ani šajna, co dělat. Chápeš? Dokonce on sám zjistil, že ten názor byl neuvěřitelný nesmysl, na který málem doplatil.:-D
Já měla ráda Ledgera on chvíle, kdy se objevil v Patriotovi, což je tak 10 let zpátky a "pokrytce", kteří ho znají pouze díky tomu, že zemřel, upřímně nesnáším...

Petrucci

Petrucci (hodnocení, recenze)

Ano, Tony, nesmysly píšeš Ty, ale špatně jsem na tom já, bezpochyby. Takže pod tatarem už je jen "Snad jen pac a pusu malý Broučku"?
Špatná slovní zásoba.
Já do sebe zahleděný nejsem, opačný / jiný názor respektuju. Jako ostatní uražející internetový hrdina tady vystupuješ Ty. Ale hádat se a zapráskat to tady zbytečnými příspěvky nemíním. Takže, ahoj.

moviefilm

moviefilm (hodnocení, recenze)

Allien:gilliam sám povedal, že tu išlo o to, aby herci ukázali, ako sa Tonyho postava zrkadlom mení. Kým Farrell len napodobňoval Ledgera, a Law bol nevýrazný, Deppovi sa to ako jedinému posarilo...

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

Špatně jsi na tom ty, protože jsi tak do sebe zahleděný, že si radši ani pořádně nepřečteš, co jsem napsal. Řekl jsem jasně "pro člověka jež ten názor zastává". A i když s tím nesouhlasím, dokáži ho respektovat (pokud není proti mé osobě). To ty nedokážeš. (A pokud urážkou myslíš slovo tatar, tak už nevím, co jemnější ho ti říct. Snad jen pac a pusu malý Broučku)

Petrucci

Petrucci (hodnocení, recenze)

Jestli si opravdu myslíš, že názor člověka nemůže být nesmysl, tak jsi na tom opravdu špatně ( a jakákoli další diskuse s Tebou nemá absolutně význam ).
A ty invektivy si taky můžeš odpustit, díky.

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

No ale už je to názor. Hitler si to o židech myslel a šel za tím. Pro něj to nebylo nesmyslné. nemusím s tím názorem souhlasit, můžu ho i zatracovat, ale nevěřím, že pro člověka je jakýkoli názor nesmyslný. Určuje rysy osobnosti jako takové. (To O Ledgerovi: Myslím, že to byl dobrý herec, ale ta druhá část, kde ho valná většina začla uctívat až po smrti je myšlena absolutně vážně, nejvíc mě nakrklo, když někdo tvrdil, že je lepší herec - nikoli Joker, ale herec- než Pan Herec Nicholson. Tím mi ho asi definitivně zprotivili. Ale zase je to jejich názor, a já jim ho neberu, i když s ním nesouhlasím).

Allien.9

Allien.9 (hodnocení, recenze)

moviefilm: A můžeš mi říct, co tu Depp předvedl?
Tony.cs: Podle tvého názoru na Ledgera - a nebudu se tajit tím, že ho mám MOC ráda - si budu nejspíš mylet, že jsi blbec (nic osobního). Ale to samé si budeš myslet ty o mně, protože pro mě je zase jednou z nejpředceňovanější osobností posledních let právě všemi uctívaný a milovaný Johnny Depp... Já měla ale na mysli trochu méně povrchní názory. Takové, které se netýkají toho, co máš nebo nemáš rád, a které souvisejí s mnohem hlubšími a důležitějšími tématy jako jsou například otázky lidskosti. Myslíš, že názor "Postřílejte všechny negry, jsou to jenom rychle se množící opice, které berou slušným lidem (nám bělochům) práci a zmenšují nám prostor k žití." není nesmyslný a naprosto neuvěřitelný názor? Myslíš, že se z něj pak něco vyklube a my (běloši) budeme mít zase "o jeden problém míň"?

moviefilm

moviefilm (hodnocení, recenze)

Tony.cs:Je pravda, že sa to dalo pochopiť aj inak. Mal som tam dopísať:...napísal a myslel to s humorom" (tá druháveta je ironická...)

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

Jo v písmenkách těžko vidíš něčí výraz, humor se těžko pozná. I v těch knihách se píše "A potají se pousmál."

Tony.cs

Tony.cs (hodnocení, recenze)

Ty nemáš právo soudit druhé. A to je ten problém. Nikdo nemá. Jsi jen další jedinec v houfu, pro mě tedy říkáš jen další nesmyslný názor.

Související novinky

Johnny Depp bude satan od Terryho Gilliama

Johnny Depp bude satan od Terryho Gilliama

09.06.2024

Hollywood dával nějakou dobu od Johnnyho Deppa (Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta) ruce pryč. Během jeho soudních tahanic s bývalou partnerkou Amber Heard (Aquaman) se zdálo, že slavnému herci… (více)

Nového Spider-Mana si zahraje... Garfield?

Nového Spider-Mana si zahraje... Garfield?

03.07.2010

Žádný strach, nebude to ten, který nesnáší pavouky a pondělky, tudíž nevznikne bizarní komiksový crossover. Ale jak to vlastně bylo? Kandidátů byly davy. Od Josepha Gordona-Levitta (protože hrál v… (více)

OSCAR 2010 - výsledky

OSCAR 2010 - výsledky

08.03.2010

Většina filmových fanoušků bude nejspíš z “prohry” Avatara zklamaná. Není ovšem na škodu, že dala Akademie přednost filmu, který nejenže nebyl ani v nejmenším zamýšlený jako \"oscarový\", ale jeho… (více)

Nalezen v La Mancha

Nalezen v La Mancha

25.11.2008

Terry Gilliam, jehož The Imaginarium of Dr. Parnassus bude definitivně posledním filmem, ve kterém uvidíme Heatha Ledgera, pomýšlí na vzkříšení jednoho z nejslavnějších „filmů, které nikdy nevznikly“… (více)

Reklama

Reklama