Reklama

Reklama

VOD (1)

Šedesátá léta se chýlí ke konci a ve vzduchu je cítit změna. I když to tak zatím v ospalém městečku Woodstock vůbec nevypadá, všechno začne tady. Elliot Tiber (Demetri Martin), jeho autoritářská matka a slabošský otec vedou polorozpadlý penzion, ve kterém se hosté objevují, jenom když opravdu nemají na výběr. Najednou se kolem začnou psát dějiny a největší nejenom hudební událost té doby přivádí do městečka Woodstock tisíce lidí. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (268)

Sawy 

všechny recenze uživatele

Zatím asi nejlepší film od Anga Lee,který jsem měl tu čest vidět.Hulk mi přišel hodně slabý,Zkrocená hora moc zdlouhavá.Až tady si mě režisér dokázal získat přiběhem o organizaci hudebního festivalu.Film prakticky postrádá jakýkoliv přímý děj a ve druhé polovině se spíš drolí na jednotlivé epizodky,ale mě to nevadilo,jen jsem se prostě nechal unášet atmosférou,skvělými hereckými výkony,dělením obrazu a občas nějakou tou hláškou.Na ukončení prázdnin jsem si asi lepší film vybrat nemohl,protože z něj sálá tak úžasně pohodová a uvolněná atmosféra,jako už dlouho z žádného.Herci jsou pak samostatnou kapitolou.Všichni jsou vybraní dokonale přesně.Hlavní hrdina v podání Demetriho Martina je sympaťák.Imelda Stauton v roli jeho matky a Henry Goodman jako otec hlavního hrdiny jsou taky skvělí.Nejlépe je to ale s obsazením vedlejších rolí,protože i ty nejmenší jsou obsazeny dobrými a charismatickými herci.Třeba Jeffrey Dean Morgan dostal naprosté minimum prostoru,což je škoda.Paul Dano jako sympatický hipík tady taky moc dlouho nepobude.Ale třeba takový pro mě neznámý Jonathan Groff v roli totálně optimistického Mika byl výborný.Nejlepší je ale dvojice Liev Schreiber a Emile Hirsch.Schreiber byl skvělý už ve Wolverinovi a tady podal svou postavu transvestity s takovým charismatem,že titul sympaťák roku má prakticky v kapse.A krásná role pro Emila Hirsche...Škoda zbytečně plýtvat slovy,je prostě skvělý.Když někde Emile hraje,má u mě ten film prakticky jisté vysoké hodnocení,protože tenhle chlapík si žádné srágory nevybírá.A to ještě nemá ani oscarovou nominaci?Za tohle by mu určitě slušela.Na tenhle film jsem šel prakticky bez jakýchkoliv informací o ději,bez toho,abych viděl jakoukoliv ukázku nebo četl nějakou recenzi.Jenom mě prostě zaujalo obsazení a jméno režiséra,tak jsem to zkusil.A vida,překvapení roku je na světě! 85 % ()

moviesfan 

všechny recenze uživatele

Musím říct, že jsem měl větší očekávání. Přece jenom jsem čekal film prošpikovaný hudbou té doby, ale tady šlo o něco docela jiného. Děj celkem ujde, ale škoda, že působí tak "suše". Je mi jasný, že to byl záměr, ale nikterak mě Woodstock příliš nezaujal. Přesto bych film jako celek určitě nezavrhoval. ()

Reklama

castor 

všechny recenze uživatele

Ang Lee je režisérský chameleon. Po comicsové pecce Hulk přišel s komorní Zkrocenou horou, pak se přeorientoval na typickou velkovýpravnou filmařinu Touha, opatrnost, a znovu se nebál změnit žánr. Jenže tentokrát přišel s příběhem, se kterým jsem se velmi obtížně ztotožňoval, a o postavách se dá říct to na chlup stejné. Pohled na nejslavnější hudební akci všech dob přináší zevnitř, z jeho organizační stránky. Není to žádný zplošťující výklad té doby, přesto to i přes nepopiratelnou atmosféru nebylo v mých očích ono. ()

CheGuevara 

všechny recenze uživatele

Ang Lee je očividně moc velký suchar, na to aby natočil film o Woodstocku. Místo toho vypráví o rodinných hodnotách, které jsou asi tak zajímavé jako recyklace kelímků na titulním festivalu. Samotný Woodstock je pro něj kulisou, nutnou dekorací, tématem hrajícím v dáli. Stojíme za plotem, na pódiu se míhají figurky a nám s pernamentkou zbývají jen oči pro pláč. Ang Lee by měl někdy zkusit LSD, jít do kotle pod podium a opravdu zažít Woodstock, pak by pochopil proč mě tím odstupem naštval až do morku kostí. Když Woodstock tak dokument z roku 1970 ( http://www.youtube.com/watch?v=6v1sGABKOeE ) ()

ifa 

všechny recenze uživatele

Po travičce zelené, s LSD barevnou mlhou před tebou i za tebou. Liberálně o sexuálních orientacích. Pohledem neamerického režiséra na americkou kulturu. O politice a ideologii. O rodičích a dětech. Ang Lee staví laťky vždy vysoko,0 občas i s tématy do nebe volajícími, s výsledky někdy mezi nebem a zemí. To však není příklad tohoto snímku. Pohled na zrození Woodstocku v 69 je značně nehudební, což je na jednu stranu dobré, vidět podnikatelskou mašinérii "tří dnů hudby a míru" reprezentovanou kudrnáčem na koni a kravaťáky v limuzíně, značně zajímavé. Ale stejně, vždyť jde o Woodstock, kam se poděla ta hudba, o kterou tam prý šlo? 75% ()

Galerie (25)

Zajímavosti (5)

  • Scénář napsal dlouholetý spolupracovník a držitel několika nominací na Oscara James Schamus, který si třeba za scénář k Leeho filmu Ledová bouře odnesl cenu také z festivalu v Cannes. (POMO)
  • Film je natočen podle memoárů „Taking Woodstock“ od Elliota Tibera. (Drink4Fun)
  • Mnozí kritici na filmu ocenili dokonalou výpravu stylizovanou velmi pečlivě do sedmdesátých let dvacátého století. Práci s kostýmy, auty a interiéry této éry si režisér Ang Lee vyzkoušel už ve svém filmu Ledová bouře z roku 1997. (curfew77)

Související novinky

Ang Lee: Zkrocený Woodstock

Ang Lee: Zkrocený Woodstock

26.04.2008

Tchajwanský režisér se dostatečně heterosexuálně vyřádil v erotikou nabitém, v Americe dokonce mírně skandálním thrilleru Touha, opatrnost... a teď se vrací ke gay tematice. Možná doufá, že mu opět… (více)

Reklama

Reklama