• Paldiny
    ***

    “Uniesli ministra ! Akého ? Japonského, načo by im bol náš...“ Pokračovanie francúzskeho Taxíku zostalo ďaleko - ďaleko za očakávaniami. Tempo to má ešte svižné, zopár odfrkov vie pobaviť, ale výskyt trápnych momentov nabral na sile. A opakovanie sa motívu zlých medzinárodných vzťahov, aktuálne z Japonska, tomu tiež nepridá. Ešte že stará zostava zostala pohromade a obstojne ju doplnil vyšinutý otecko pohľadnej Lilly. Lietajúca funkcia autíčka bola už príliš.(27.7.2015)

  • Marek1991
    ***

    Samy Naceri je podľa mňa v tejto sérii bezkonkurenčný a najmä v tomto diely vyniká. Má na sebe dres francúzskej futbalovej reprezentácie, ktorá bola stále na svetovom a už aj európskom vrchole po Majstrovstvách Európy, v ktorých som však fandil skôr Taliansku a vtedy môjmu obľúbenému brankárovi Toldovi, ale Zidane bol takou hviezdou pre mňa, ako Naceri v tomto filme. Film bol svižný, vtipný s novým príbehom, ale ničím extra zvláštny a podľa mňa aj dosť krátky. Opäť však taká letná klasika na cesty.(9.6.2012)

  • molcan2
    ****

    Ako obyčajne, užívatelia CSFD ktorý cítia že patria do horných desaťtisíc filmovej spoločnosti to zosmiešňovali, film ktorý je naozaj zábavný. Dobré gagy, dosť vtipu a celkovo veľmi zábavný film. Hoci cítim že stráca svoj šarm v preklade, odporúčam si ho radšej pozrieť s titulkami pre lepšie ocenenie.(5.4.2009)

  • cross
    ***

    Nepopíram, první díl se mi líbil víc a dvojka je místy až moc ujetá šaškárna, ale při sledování jsem se skvěle pobavil a zasmál. Tvůrci správně odhadli své možnosti a nenatočili nic jiného než jen "stupidní" akční komedii. Kdyby do toho dali jen 5% vážnosti a inteligence, byla by to odpadová záležitost, ale takhle je to slušná, odpočinková podívaná.(20.6.2003)

  • kenkaku
    ****

    2x taxi v názvu, 2x víc zábavy oproti prvnímu dílu. Ano, souhlas. Prakticky vše tam funguje stejně dobře jako v prvním dílů a díky svižnějšímu tempu člověk nemá pocit "jednou vyvařeného" i když jde prakticky o to samé... Jen tentokrát to není Francie vs Německo, ale Francie vs Japonsko. Což je opět (jako v případě prvního Taxi) u mě sůl v očích, protože být výrobce snad nejhorší značky v Evropě (Peugeot) a vytahovat se na nejstarší automobilku automobilového království a symbolu preciznosti a pokroku Japonska (Mitsubishi) je doslova drzost. Nicméně opět... to je jen můj osobní nanicovatý problém který prostý divák užívající si pohodou zábavu řešit nebude. Nechávám proto původní čtyři.(20.7.2012)

  • - Pro hlavní automobilovou roli bylo použito celkem 8 Peugeotů 406. Po skončení natáčení se jich ujala různá muzea. Několik z nich (ospoilerovaný, okřídlený) je přímo v muzeu Peugeotu v Sochaux, kde se nachází i pásová verze ze 3. dílu. (Stejšn)

  • - Film šel do kin v 836 kopiích, čímž pokořil ve francouzských kinech rekord, který předtím držel snímek Star Wars: Epizoda I - Skrytá hrozba (1999) se 797 kopiemi. (HappySmile)

  • - Při úvodní scéně ve filmu můžeme vidět Jeana-Louise Schlessera kerý byl pilotem F1 z let 1983 a 1988, jeho navigátorem je Andořan Henri Magne, se kterým vyhrál Rally Paris-Dakar roku 1999, jejich filmovým závodní vozem je Peugeot 306 Maxi. Je v továrních barvách týmu Peugeot, který s ním jezdil v letech 1997-1998 Mistrovství světa. Ve filmu je zmiňováno jméno Vatanen, rodina Vatanenů skutečně existuje. Ari Vatanen je mistrem světa v rallye z roku 1981, jeho syn Max se dnes pokouší v juniorských soutěžích prorazit. A zmiňovaný mistr světa v rallye z let 1998-1999 je v reálu Tommi Mäkinen. (Turbinen)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace