• B!shop
    ****

    Tohle je uplne jina uroven, kam se hrabe prvni dil. Celej film je takovej dravejsi, akcnejsi, vtipnejsi a je tu spousta skvelejch scen. Navic je taxik jeste vic nabusenej, Naceri je jeste vic ve forme a ke krutejm postavam Farcyho a Diefenthala se pridava Bouvet v roli krapet silenyho generala. Proste po vsech strankach lepsi film a z cele serie o taxi ten nejlepsi. Ale i tak ma slabsi momenty, kuli kerejm nedam maximalni hodnoceni.(26.2.2007)

  • Real Tom Hardy
    ****

    "CO VYVÁDÍŠ EMILE, STRATIL JSI ČOČKY?" ---------- Prvý film, ktorý som zo série videl ešte ako dieťa na starej VHSke, ktorú som toľkokrát pretočil znova na začiatok, až bola tak zodratá, že sa na film nedalo normálne pozerať. Pretočené snáď 120x a to nie je vôbec imaginárne zveličené číslo.(25.12.2016)

  • WolfR
    ***

    V celku dobrá Francouzská akční komedie Taxi, se dočkala pokračování. A dobrého pokračovaní! Příběh nám zase ukazuje, naše sympatické staré známe z prvního dílu, ovšem teď, se pouštějí do nového případu. Druhý díl Taxi je opět plný dobrých vtipů a nabušených, pekelně rychlých akčních scén, u kterých se rozhodně nudit nebudete. Je zde prostě vidět kus dobré a poctivé práce, ovšem žádné mistrovské dílo to není a kvalita je sice dobrá, ale už, už se to blíží k vodám průměru. Takže ty další pokračovaní, co vznikly později, už byly víceméně zbytečné. Nicméně tento díl si ještě zaslouží 3 hvězdy.(12.9.2010)

  • kenkaku
    ****

    2x taxi v názvu, 2x víc zábavy oproti prvnímu dílu. Ano, souhlas. Prakticky vše tam funguje stejně dobře jako v prvním dílů a díky svižnějšímu tempu člověk nemá pocit "jednou vyvařeného" i když jde prakticky o to samé... Jen tentokrát to není Francie vs Německo, ale Francie vs Japonsko. Což je opět (jako v případě prvního Taxi) u mě sůl v očích, protože být výrobce snad nejhorší značky v Evropě (Peugeot) a vytahovat se na nejstarší automobilku automobilového království a symbolu preciznosti a pokroku Japonska (Mitsubishi) je doslova drzost. Nicméně opět... to je jen můj osobní nanicovatý problém který prostý divák užívající si pohodou zábavu řešit nebude. Nechávám proto původní čtyři.(20.7.2012)

  • lord Ball
    ***

    Již sem byl trochu zklamán, více všeho, více rychlosti, více udělátek v autě, více nelogičností, zatímco v prvém díle byly veškery vychytávky s autem a jeho jízda v rámci určité reality, tady už je to sem tam horší, viz let s padáky, či přelet tanků... na druhous tranu oproti Taxi 3 je to stále dobrá komedie s řadou velmi vtipných prvků.(17.2.2010)

  • - Pro hlavní automobilovou roli bylo použito celkem 8 Peugeotů 406. Po skončení natáčení se jich ujala různá muzea. Několik z nich (ospoilerovaný, okřídlený) je přímo v muzeu Peugeotu v Sochaux, kde se nachází i pásová verze ze 3. dílu. (Stejšn)

  • - Při úvodní scéně ve filmu můžeme vidět Jeana-Louise Schlessera kerý byl pilotem F1 z let 1983 a 1988, jeho navigátorem je Andořan Henri Magne, se kterým vyhrál Rally Paris-Dakar roku 1999, jejich filmovým závodní vozem je Peugeot 306 Maxi. Je v továrních barvách týmu Peugeot, který s ním jezdil v letech 1997-1998 Mistrovství světa. Ve filmu je zmiňováno jméno Vatanen, rodina Vatanenů skutečně existuje. Ari Vatanen je mistrem světa v rallye z roku 1981, jeho syn Max se dnes pokouší v juniorských soutěžích prorazit. A zmiňovaný mistr světa v rallye z let 1998-1999 je v reálu Tommi Mäkinen. (Turbinen)

  • - závodní pilot a vítěz Rally Paříž Dakar Jean-Louis Schlesser si první scenu filmu skutečně odřídil. (Martin_Happy)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace