• Marek1991
    ***

    Samy Naceri je podľa mňa v tejto sérii bezkonkurenčný a najmä v tomto diely vyniká. Má na sebe dres francúzskej futbalovej reprezentácie, ktorá bola stále na svetovom a už aj európskom vrchole po Majstrovstvách Európy, v ktorých som však fandil skôr Taliansku a vtedy môjmu obľúbenému brankárovi Toldovi, ale Zidane bol takou hviezdou pre mňa, ako Naceri v tomto filme. Film bol svižný, vtipný s novým príbehom, ale ničím extra zvláštny a podľa mňa aj dosť krátky. Opäť však taká letná klasika na cesty.(9.6.2012)

  • kenkaku
    ****

    2x taxi v názvu, 2x víc zábavy oproti prvnímu dílu. Ano, souhlas. Prakticky vše tam funguje stejně dobře jako v prvním dílů a díky svižnějšímu tempu člověk nemá pocit "jednou vyvařeného" i když jde prakticky o to samé... Jen tentokrát to není Francie vs Německo, ale Francie vs Japonsko. Což je opět (jako v případě prvního Taxi) u mě sůl v očích, protože být výrobce snad nejhorší značky v Evropě (Peugeot) a vytahovat se na nejstarší automobilku automobilového království a symbolu preciznosti a pokroku Japonska (Mitsubishi) je doslova drzost. Nicméně opět... to je jen můj osobní nanicovatý problém který prostý divák užívající si pohodou zábavu řešit nebude. Nechávám proto původní čtyři.(20.7.2012)

  • Abdul
    ****

    S neuvěřitelným nadhledem a vtipem ztvárněný úvod a jízda (či spíše let) na letiště. Dialogové mezihry postrádají švih a jsou ještě průhlednější a násilnější než v jedničce. Závěrečná honička s (narozdíl od prvního dílu) mnohem jednoduššími a méně charizmatičtějšími protivníky pak divákovi nepředá tak finálovitý efekt jako první díl. "Debilní" postavy jsou ještě debilnější, což je ovšem jen na škodu. I tak výborně odlehčující podívaná.(13.7.2003)

  • Legas
    **

    Kdyby byl celý film na stejné úrovni jako prvních 30 minut, dal bych i 3 hvězdičky. Ve zbylém filmovém čase se přestává jezdit, což je docela průser, protože zrovna TO jsem od "nejrychlejší francouzské komedie" tak nějak očekával. Když už se schyluje k jízdě, tak se začne létat, což je další průser. Třetím průserem je vytracení humoru, respektive nahrazení celkem ucházejícího sitcomového vtipkování za vaření z vody. A ještě k tomu kung-fu a máme vymalováno. Třetí Taxi už raději ani nechci vidět...(26.1.2006)

  • kubilov
    ****

    Druhý díl francouzské komedie o ďábelsky rychlém taxikáři je podle mě dokonce snad ještě lepší než díl první. Hlavně tím, že dostává více prostoru komisař Gilbert a má tak možnost naházet tuny vtipných hlášek, takže když jak Daniel, tak Emil neztrácejí nic z jedničky, můžeme i díky lepší zápletce sledovat opravdu povedenou a nenáročnou akční komedii. Ta Marion je tak krásná!(5.9.2013)

  • - Pro hlavní automobilovou roli bylo použito celkem 8 Peugeotů 406. Po skončení natáčení se jich ujala různá muzea. Několik z nich (ospoilerovaný, okřídlený) je přímo v muzeu Peugeotu v Sochaux, kde se nachází i pásová verze ze 3. dílu. (Stejšn)

  • - Při úvodní scéně ve filmu můžeme vidět Jeana-Louise Schlessera kerý byl pilotem F1 z let 1983 a 1988, jeho navigátorem je Andořan Henri Magne, se kterým vyhrál Rally Paris-Dakar roku 1999, jejich filmovým závodní vozem je Peugeot 306 Maxi. Je v továrních barvách týmu Peugeot, který s ním jezdil v letech 1997-1998 Mistrovství světa. Ve filmu je zmiňováno jméno Vatanen, rodina Vatanenů skutečně existuje. Ari Vatanen je mistrem světa v rallye z roku 1981, jeho syn Max se dnes pokouší v juniorských soutěžích prorazit. A zmiňovaný mistr světa v rallye z let 1998-1999 je v reálu Tommi Mäkinen. (Turbinen)

  • - Gérard Krawczyk zaskakoval při natáčení prvního dílu za zraněného Gérarda Pirése. (Elisebah)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace