Režie:
Paolo GenoveseKamera:
Fabrizio LucciHudba:
Maurizio FilardoHrají:
Giuseppe Battiston, Anna Foglietta, Marco Giallini, Edoardo Leo, Valerio Mastandrea, Alba Rohrwacher, Kasia Smutniak, Benedetta Porcaroli (více)VOD (2)
Obsahy(2)
Skupina přátel se schází k pohodové večeři. Znají se důvěrně celé roky a také další setkání by se neslo v duchu lehkého škorpení a nostalgických vzpomínek na to, co bylo... kdyby se nezrodil zdánlivě nevinný nápad: dát mobilní telefony na stůl a sdílet každou SMS i každý příchozí hovor. Kolik toho o sobě nesmíme vědět, abychom mohli zůstat přáteli, milenci, manželi, rodiči...? Během jediného večera se ukáže, že až příliš mnoho. I ti, které známe, mohou totiž být naprostými cizinci. (Film Europe)
(více)Recenze (516)
O tomhle pribehu, tehle hre, jsem poprve slysel od Martina Hoffmana. Ten v rozhovoru prozradil, ze hraje v ceske predelavce tohohle skvostu. Take rekl neco o tom, ze mobil je nase cerna skrinka, ze by nikdy nesel do takoveto hry a ze jake by to asi bylo, kdybysme se vsichni o vsech dozvedeli vsechno. Kazdou myslenku, kazdou komunikaci. No, nalakalo me to sehnat si puvodni italskou verzi. Tuhle verzi. A dost me to vykoplo z kecek. Par indicii jsem tedy dopredu mel. Hraji tady komplet pro me neznami herci, coz je fajn. Kazdy herec ma padnouci roli. No a pak to zacne. Nerozvaznost, bio vino a jedeme. To, cim to vse zacne, je ohromna novina, bohuzel ve svetle vsech novych skutecnosti se to ztrati :) no a musim rict, ze prave tahle postava, ktera se vlastne vsech tech konverzaci neucastni, me zaujala nejvic. No a zaver pribehu? Ten me rozsekal nejvic. Pak mi teprve doslo, co nam chteji tvurci ti to dilem povedet….takze, pane Hoffmane, diky moc a nekdy na vas mozna zajdu do divadla… ()
Tak ja som videl skor nemecku verziu s tymto vynikajucim nametom na film,teraz tu taliansku a inu uz nie,cize nebudem rozoberat,ktora bola lepsia alebo nebola,to je zbytocne,jednoducho tieto konverzacky su skvele uz len tym napadom i prevedenim,takze dohovoril som...:-) ()
Banda pošuků co se mají zbavit svého pošuctví pod vedením jiných pošuků. U mě dobrý. ()
Film, ktorý sa na hĺbku iba hrá. ()
Hodně slušná záležitost, která doslova rozehrává hru plnou dialogů v rámci skupiny starých přátel u jedné společné večeře (filmů odehrávajících se víceméně v jednom domě/bytě je jako šafránu). Rozhodně však nepočítejte s komedií, sice sem tam zazní pěkný humor, ale ke konci je to slušná emoční kanonáda. Od filmu jsem čekal něco jiného, ale nakonec jsem velmi příjemně překvapen, 5* ()
Tajíte niečo pred ostatnými? Ak by bolo európske kino iba takejto kvality, tak by sme ani nepotrebovali zámorské kúsky. Toto proste talianom vyšlo. Dobrý nápad, navyše vďaka scenáru a skvelej dramaturgii aj fantasticky prevedený do finálnej podoby. Odhliadnúc od toho, že všetky postavy to nejako schytali, bol film navyše aj značne realistický. Keď už sme pri postavách - casting vyšiel na jednotku, máme možnosť sledovať hereckú extratriedu. Kombináciou nápadu, drámy, vtipných situácii a aj dobrých hercov vznikol výnimočný malý filmík, ktorému rád pridám polhviezdičku na ceste k plnému hodnoteniu. ;) ()
Jednoduchost dělá tento film skvělým. Mobily jsou našimi černými skřínkami, které ukrývají mnoho tajemství. I zveřejněná malá část může ublížit našim přátelům. Bavila jsem se od začátku až do konce. A rozhodně doporučuji shlédnout tento povedený snímek. ()
Jedním slovem perfetto!! Bála jsem se konce a ten prostě BYL. Skvělá konverzačka, skvělý nápad, dobří herci. Cokoliv dalšího bych napsala by byl jen spoiler a já doporučuji na to kouknout bez nějakých větších informací a prostě jen nasávat gradující atmosféru. Já jsem velmi spokojená. ()
Pomalejší rozjezd o to však zajímavější průběh a hlavně závěr. ()
Netušila bych, že mě tak nadchne italská konverzačka. A taky mě stále vůbec nedochází co všechno může způsobit nevinná hra s mobilními telefony na stole u večeře. Vše naprosto civilní, telefonát dcery otci, výměna telefonů, operátorka z taxi služby, zatmění měsíce ... a zajímavý konec. Dvě hlášky, které mi film připomenou: "Nechci abysme skočili jako Barbie a Ken, ty celá umělá a já bez koulí." "Byl jsem teplý dvě hodiny a stačilo mi to!" ()
V kině na slepo, neočekávaně a překvapeně. Výborně zahraný, zrežírovaný a odvykládaný. Až na ten WTF konec, který bych škrtnul, jakožto úplně zbytečný mi tohle dílko docela sedlo. Vtipný i dramatický a naprosto aktuální. ()
Konverzační drama o tom, že všichni máme tajemství. Trochu to připomíná film Rodinné štěstí. Je to takový sociální experiment, který se rozvine v konverzační masakr. Sociální "Hra na pravdu", dalo by se říct. Nakonec vám z toho ale bude trochu špatně, protože víte, že vás se to taky týká.. Rozhodně stojí za shlédnutí, mě to úplně rozsekalo.. ()
Rozjezd pomalý, ale jeden z nejlepších konců v dějinách kinematografie. ()
Nápad jak si zkazit večeři nebo i celý život? Při představě, že bych měl každou SMS, email nebo telefonát vysvětlovat svým nejbližším, bych se nebál tento film označit jako horor. :D Výborná dialogová smršť, která je zakončena nečekaným zvratem. ()
Výborný film, který postupně ze slupky lehké konverzační zábavy vybalí temné poselství o tom, že lhát je lidské. Některé lži jsou milosrdné, některé vyloženě sobecké a zlé, ale nějaké tajemství má každý, a to i před těmi úplně nejbližšími. Často hlavně před nimi. ()
Videl som najprv nemeckú verziu, a keďže ten dej bol takmer rovnaký páčila sa mi viac. Prišla mi vtipnejšia, sympatickejší herci, afektovanejšie prejavy v situáciach, keď sa to očakáva a aj ten záver mi prišiel lepší než v tejto talianskej verzii. ()
Perfektní konverzačka, jíž situování do italského prostředí vyloženě sedlo. Chytře a zajímavě příběhově propletené s několika vrcholky (telefonát s dcerou, coming out) a velmi aktuálním poselstvím o našich "černých skřínkách". ()
Tak toto mi sadlo. Jednoduchá premisa ako zobratá z divadelných dosiek - partia priateľov pri spoločnej večeri zdieľajú s ostatnými obsah správ a hovorov zo svojich mobilov, pričom atmosféra s odkrývanými tajomstvami rýchlo hustne a jej konci sú vzájomné vzťahy v troskách. Samozrejme je predstava toho, že by jedna-dve hodiny nazerania do cudzích telefónov viedli k takémuto rozvratu je bizarná, no tu ide o filmársku skratku, ktorou je ukázané, aké krehké môže byť naše súkromie a k čomu môže viesť jeho strata. To, aká býva nevedomosť sladká krásne prezentuje záverečný twist, vďaka ktorému (a tiež výborným hereckým výkonom spolu so sústredenou réžiou, ktorá brilantne buduje napätie) idem s hodnotením na maximum. 9/10 ()
"Jestli spolu mluvíte půl hodiny denně, jste zamilovaní. Jestli spolu mluvíte hodinu denně, jste bláznivě zamilovaní. A jestli spolu nemluvíte, už jste se vzali." Úžasně vypracovaná konverzační dramedie. Postupné odkrývání lží a tajemství u jedné společné večeře s nejbližšími přáteli. Skvělý nápad s veřejným sdílením obsahu mobilních telefonů. Rázem se boří důvěra mezi všemi a přichází nečekané zvraty. Výborně obsazeno neznámými herci, kteří osvěží postavy. Má to výborné dialogy ze života, napětí i emoce. Ve svižném tempu se vždy něco děje a není čas na nudu. Dramatické momenty nabízí skvělé monology. Závěr dodá snímku výraznou vážnost. 8/10 ()
Originální snímek od samého začátku až do konce, ač z nepochopitelného důvodu na úspěch tohoto filmu musela vzniknout okopčená (ucházející) francouzská a bohužel i (úplně na chlup stejná) česká verze. Originál je ale pouze jeden a ten je po všech směrech dokonalý. Kde jsou ukryta naše největší tajemství a obsahují náš životopis od A až do Z? Přeci v našem drahém telefonu. Snímek skvěle zobrazuje, co se stane, když pár zpráv a telefonátů je sdíleno s ostatními. Některé věci jsou zkrátka určené jen a jen nám. Ať už jde o malinkou věc či naprosto obrovské tajemství, nositeli tohoto tajemství jsme jen my. Film tak dokonale představuje pár lidí, které narychlo poznáváme a následně odhalujeme jejich kostlivce ve skříni. Námět je výborný, scénář ještě o něco lepší, protože jednotlivá tajemství jsou z jiného soudku a dokážou diváka zaujmout. Tak obyčejný a fádní nápad, přesto dokonalý. Film je pro všechny ročníky, protože každý se ve filmu alespoň zčásti najde. ()