Nastala chyba při přehrávání videa.
  • choze
    **

    Při nejlepší vůli průměrná filmová adaptace vynikající knihy. Srdce mě bolí, když vidím, jak knihu vykuchali a jak je mi výsledný film ukradený, ačkoli jsem knihu přečetl jedním dechem. Za jediné plus bych označil silné obsazení.(10.8.2015)

  • Pepinec
    **

    Co to bylo? Kvůli tomuhle byl v Praze humbuk jako v poledne okolo Svatého Václava, kvůli tomuhle chtěl Ridley přecákat fasádu Národního muzea, kvůli tomuhle se na den zavřelo metro a kvůli tomuhle já šel do kina? Tak to teda pěkně děkuju, ale na něco co je ploché jako vietnamský hrudník já se můžu jít kouknout do podloubí na tržnici. Zabere mi to pět minut a nepřijdu o dvě a čtvrt hodiny života, z nichž každá minuta je stejně tak záživná, jako další taková pohádka o válce, ve které se válčí především s tím, jak udělat dobrý film.(18.6.2015)

  • ConanVJ
    ****

    Zajímavý film ani ne o vyšetřování vražd, jako spíš o životě ve strachu z toho, aby na vás někdo neukázal prstem a vy jste se "dobrovolně" nepřiznal a nevzal s sebou další lidi. Herecky pěkně obsazené a zvládnuté. Atmosféra je pochmurná a pěkně ji vykresluje i soundtrack. Mě se film líbil a dávám mu 80% :)(20.7.2015)

  • *CARNIFEX*
    **

    Na tento snímok som sa tešil najmä z dôvodov, že sa mal po dlhej dobe objaviť thriller, zameraný na vyšetrovanie sériových vrážd. Nuž, nie vždy dostaneme to, čo nám bolo "sľúbené". Namiesto toho sa tvorcovia ubrali smerom prezentovania krutosti, nespravodlivosti, tyranie, v štáte s červenou vlajkou, či neuveriteľnom zrode lásky vo vzťahu poznačenom sebaklamom, ba dokonca nenávisťou. Dá sa čiastočne zaškrípať zubami a tváriť sa, že človek prekúsne takmer čokoľvek čo mu tvorcovia naservírujú, no samotný záver, ktorý ponúka totálne tupé rozuzlenie, či typický americký sentiment, natoľko sklamal, že mi neostalo nič iné, iba nad touto hlúposťou kývnuť rukou. Sklamanie.(24.7.2015)

  • castor
    **

    Letecký pohled na čadící lokomotivu uhánějící do podzimu zbarvené české krajiny je stejně fajn jako velké množství šedivých tuzemských uliček, ve kterých se natáčelo. Jenže další -pro- se už hledají obtížně. Nejen v návalu velkých ambicí, ale hlavně z pohledu odvedené práce – a to špatně hned na několika frontách. Hraje se na náhodu, hodně se stříhalo, přitom se měl onen schizofrenní scénář spíš hodit do koše. Děj a motivace postav jsou v řadě případů v lepším případě nepochopitelné, jednotlivé scény se dramaturgicky rozpadají, jsou hloupé i směšné (pasovou kontrolou přes negramotného vojáka, parodie na ruský akcent), mnozí herci jsou nevhodně obsazení, Tom Hardy jen huhlá a dle mého znovu ukázal, že je coby hlavní herec přeceňovaný. A režisér Daniel Espinosa je tak trochu patlal. Přitom námět á la v socialistickém ráji zločin oficiálně neexistuje a inspirace zločiny skutečného sériového rostovského řezníka vypadaly slušně. Hlavním protivníkem našeho vyšetřovatele není magor, co ujíždí na malých klucích, ale státní aparát. Jenže tady jsem se nic nového o ovládání společnosti strachem nedozvěděl. Jako detektivka to nefunguje, jako psychologické drama také moc ne. Pokud mě někdo zaujal, tak zbabělý kariérista Joel Kinnaman. I když pokud by ve snímku jeho postava nebyla, asi by se tolik nestalo. A to vlastně platí i o celém filmu. Kdyby vůbec nevznikl, tak …(30.7.2015)

  • - Scéna napadení ve vlaku se točila několik dní ve studiu. Stavbaři pro tyto účely připravili speciální vagón s odkrytou střechou a automatizovaným mechanickým natřásáním simulující kodrcání reálného vagónu a kolem něj z obou stran instalovali řadu světel, jež se postupně rozsvěcovala a tím uvnitř vozu vytvářela dojem stínů okolní krajiny. Celý souboj si odpracovali kaskadéři/dvojníci hlavní dvojice se štábem B, zatímco Tom Hardy (Leo Demidov) a Noomi Rapace (Raisa Demidov) točili na jiném místě jiné scény. Pak se vrátili a odehráli si jen začátek scény a konec s odchodem. (kriplozoik)

  • - Vincent Cassel nahradil Philipa Seymour Hoffmana, který z natáčení odstoupil kvůli zdravotním a osobním problémům. (Petrasuvicka)

  • - Scény s Anatolijem Brodským (Jason Clarke) se podle knihy odehrávají v zimě a pod zamrzlou řekou, což během natáčení uprostřed léta bylo technicky nemožné. Proto filmaři přizpůsobili děj knihy prostředí. (Petrasuvicka)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace