Reklama

Reklama

Epizody(3)

Recenze (35)

NinadeL 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ve třech epizodách jsme zatím měli možnost sledovat vzestup popové zpěvačky Ivety Bartošové v letech 1983-1988 od regionálních pokusů po celostátní úspěch dua Bartošová - Sepéši. Znalci se mohou jen usmívat nad zjednodušením pohádkového příběhu, ale pokud tvůrci sami ve spolupráci s rodinou chtěli "jen" zachytit esenci mladé dívky, která se stala za výjimečných okolností ženou, mohou výsledný tvar akceptovat. Nemá smysl pátrat po detailech, po tom, jak šly jednotlivé události přesně za sebou, ani lamentovat nad tím, že se vše odehrává v prázdných ulicích, v několika málo interiérech a místy je to spíš parodie hodná České sody, než cokoli jiného. Tým šel po pocitech, kostýmní návrhářka vycházela z povrchní rešerše, ale hlavně sama ze sebe a tak to celé šlo hlavně naproti pamětníkům, kteří v té době sami zažívali cosi podobného. Ať už šlo o přechod do Prahy z malého města nebo vesnice nebo více prožívali první lásky na diskotékách. ()

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Popravdě jsem vůbec nečekal, že by mě prvni řada příběhu o Bartošové dokázala takhle strhnout, ale tvůrci dokázali s předem určeným materiálem tak dobře pracovat, a tak dobře vystihnout jednotlivé reálné charaktery, že celá řada prostě nemá skoro žádné hluché místo. Krom toho tu vidíme hned několik hereckých objevů a překvapení, kdy krom klasicky přesných Chmely či Hanuše vidíme asi největší letošní herecký objev, Annu Fialovou, které zdatně sekunduje Vojtěch Vodochodský. Příběh ústředního dua Bartošová - Sepeši ukazuje pohled na absolutně odlišné charaktery, a odlišný přístup k showbyznysu a obecně životu. Bartošové charakter však bohužel pro ni samotnou předznamenává to, že si s ní bude po zbytek jejího života každý dělat do chce. P.S.: Vsuvka s vojákem v každém díle je absolutně zbytečná, nic neříkající, a vůbec nechápu, proč jí tvůrci do série zařadili. ()

Reklama

Tosim 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Pořád si říkám, že by jediným kladem Ivety nemělo být to, že v podstatě bulvární televize natočila o (víceméně) bulvární zpěvačce nebulvární seriál. Jenomže - co dál? Vizuál je vymazlený a promyšlený, herci výborní, Michal Samir strávil v rešerších pět let, ale na výsledku je to znát jen napůl - je dobře, že poznáváme Bartošovou nejen jako popovou panenku, hrozba od mužů jejího života je taky dostatečně naznačená, ale to je tak bohužel vše. Je dobře, že se tvůrci rozhodli ve vyprávění pokračovat, aspoň se člověk může opatrně těšit. ()

castor 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Překážek moc překonat nemusela. Alespoň tehdy. Na zkouškách takhle nikdy nezazpívala, udiveně reaguje (mimochodem skvělá) sbormistryně Jana Boušková. Jihlava má být katapultem pro chlapce a děvčata od Aše až po Košice. Skončila vysoko, ale na nepostupovém místě, přesto za ni domů do Beskyd přijíždí (mimochodem skvělý) producent Igor Chmela s dalším účastníkem talentované soutěže Petrem Sepešim, kteří jí mají pomoct (a hlavně sobě) do vyšších pater československé pop music. I když otec (mimochodem skvělý) Miroslav Hanuš nesouhlasí, pohádka může brzy pokračovat, zatímco pasivní, neustále zasněná či vyplašená Iveta se ani nemusí moc snažit či někomu vzdorovat. Zatímco Sepéši (ač Ivetě hlasově nestačí) míří vysoko, ona místy „jen“ vyžaduje důkazy lásky od lidí, kterým je ukradená. Scénář dělá vše za ni, ona prostě jen ve vhodný okamžik potká třeba Ladislava Štaidla. Herecky mi duo Fialová a Vodochodský sedělo. Praze chybí šedivost, životu v komunistické diktatuře se vyhýbáme. Výsledek si nechce nikoho rozhádat, což ovšem vede k jakési beztvarosti. Třetí epizoda za mě nejsilnější. ()

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Líbili se mi oba představitelé hlavních postav, Vojtěch Vodochodský mě v roli Petra Sepéšiho fakt ohromil. Vedlejší postavy byly hrozně jednorozměrný, příkladně pan Bartoš byl stejně divnej patron v Ivetiných pěti i dvaceti. Důvod proč by to tak mělo být? Netuším. Podivnejma existencema se to tady jen hemžilo, a to se přitom zatím na scéně neobjevil Tříska, Pomeje, Rychtář, Martucci, Macura…. Koukal jsem na to s 18-ti letým synem a ten vůbec nepochopil, že Sepéši umíral jako hvězda. Kam se poděly všechny ty prachy, co vydělali? Ten radioaktivní spad z Černobylu u Sepéšiho v ložnici a nejen tam nebyl úplně OK, ale budiž… ()

Galerie (45)

Zajímavosti (9)

  • Nádraží, ze kterého Iveta (Anna Fialová) odjíždí do Prahy a pak se na něj vrací, je v Lužné u Rakovníka, nikoliv ve Frenštátu pod Radhoštěm, jak by se dalo čekat. Nehledě na to, že proti předpisům vystupuje z vlaku na druhou stranu, než je staniční budova. (jujec)
  • Při natáčení písně „Snad jednou najdu průvodce“ byl hned začátek písně (cca čas 45:23) nazpíván špatně – správně má být text: „Málem připadám si ztracená,“ kdežto Anna Fialová (Iveta) si zřejmě popletla začátek druhé a první sloky a nazpívala: „Kolem připadám si ztracená“ (druhá sloka začíná: „Kolem projel pestrý autokar“). Následnou absenci celé sloky za refrénem lze pak pochopit, aby píseň nebyla dlouhá a hlavně aby děj spěl rychleji k textu, o kterém daná pasáž filmu je. (jujec)
  • Anna Fialová (Iveta) v pořadu 7 pádů Honzy Dědka (od r. 2012) prozradila, že jí během premiéry první série sestra zesnulé zpěvačky Ivana Bartošová smekla poklonu a řekla, že v herečce svoji sestru Ivetu opravdu viděla. Anna Fialová v několika rozhovorech prozradila, že cílem tvůrců bylo především navodit Ivetinu esenci. (lucij68ee14)

Reklama

Reklama