Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Malý chlapec Tony si hraje se svým otcem, když se najednou obloha zatáhne a objeví se bílé světlo, které otce pohltí. Příběh pokračuje po třech letech, když podivná věc spadne z nebe a začne zabíjet. Ovšem tato věc brzy umírá, ale ještě předtím stačí znásilnit jednu ženu. V ženě začíná růst něco záhadného a když porodí, tak všichni s hrůzou zjišťují, že je to Tonyho otec. Přiletěl zpátky, aby zde připravil planetu pro vesmírné zabijáky? (Chupacabre)

(více)

Recenze (54)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Hlavní cena na 13.mezinárodním festivalu fantastických a vědeckofantastických filmů v Paříži! Režisér natočil dvě různá zakončení - pro kino a pro video, zřejmě z cenzurních důvodů. Celý film je poněkud psychedelický, místy surrealistický. Maskéři se vskutku vyřádili, byť ústřední kreatura příliš nápaditá není. Pavučinové kokony připomenou Invazi zlodějů těl (1978), oplodnění oběti Vetřelce. Ke zrození dospělého muže však dojde klasickým porodem ( ve své době jedna z nejdiskutovanějších scén). V Xtro2, které nemá s jedničkou nic společného, se vetřelec už zrodí přesně podle Vetřelce - z explodujícího hrudního koše. Počáteční atmosféra filmu je napínavá, po pomalejší střední části se příběh přehoupne do krvavého finále. Hudba na elektronické varhany mi příliš nesedla, v tehdejších italských filmech byla daleko nápaditější. Naštěstí v momentech napětí se ozývaly spíše jen zvuky . Některé scény jsou vyloženě hnusné, filmaři si libovali v různých zpodobněních násilí. Vše spěje k neodvratně tragickému konci. ()

Terva 

všechny recenze uživatele

CITÁT - Taťka se vrátí, miluje nás............ Film má zajímavý nápad, ale jeho zpracování je hrozné a divné. Málo dramatizace a možná až moc zbytečné krve. Podivná jednotónová hudba tomu taky moc nepřidá a tahá za uši. Táta se vrátí a samotná invaze může začít. CITÁT - Uvidíme víc, až se setmí............ Ty oživlé hračky mě deptají a nějak zvlášť se mi do příběhu nehodí. A abych řekl pravdu, lehce jsem se v příběhu ztrácel.Konec byl povedený a mimozemšťan byl opravdu hnusný. ()

Reklama

Goldbeater 

všechny recenze uživatele

I přes to vyloženě průměrně hodnocení jsem se na Xtro těšil. Začátek se držel velmi vysoko se svými odpudivými slizkými efekty a několika opravdu dobrými krvavými scénami. Ovšem to, co následovalo v druhé třetině snímku, snad ani nevím jak okomentovat. Vymizí efekty a jakékoli kuriozity a snímek se mění v tupé rodinné drama s imbecilní vedlejší linií, kde malý Tony objeví své telekinetické schopnosti a vytvoří si svého trpasličího klauna (WTF?). Naprosto nevyvážený film, který nezachrání ani nahá bondgirl Maryam d'Abo ve vedlejší roli. Finálních pět minut ještě za něco stojí, ale celkově je ten film docela zbabraný. Je to škoda, mělo to veliký potenciál. ()

petero 

všechny recenze uživatele

Pri tej scéne rodiaceho sa dospelého človeka ma samozrejme napadla scénka z Ace Ventura 2. Veľmi komorný snímok s atmosférou dobrou len na začiatku kde hrá space music a to stretnutie mimozemšťana na ceste v noci nemalo chybu ale potom už len nuda až do konca. Vďaka tomu že to je vlastne anglický film sa mi zdalo že je zo 73ho nie z 83. ()

Ten Druhy 

všechny recenze uživatele

Prvá polhodina filmu bol vcelku mimoriadna a šokujúca, obsahovala výrazné klady hororov z 80. rokov. Úspešne sa podarilo vybudovať hrôzostrašnú atmosféru a vydesiť príchodom odporných mimozemských bytostí. Masky aj efekty pôsobili presvedčilo. Stupeň ohrozenia bol maximálny a napätie gradovalo až do ohavnej scény krvavého pôrodu dospelého muža, ktorej iba máločo (nielen v tej dobe) môže konkurovať. Xtro naviac ponúklo štedrú porciu erotiky v odvážnych detailoch. Po polhodinke nastal nečakaný zlom a zvyšok filmu bol len recykláciou a opakovaním už zobrazeného. Akoby si tvorcovia filmu vystrielali všetky náboje už na začiatku a došiel im dych. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (9)

  • Maryam d'Abo (Analise) v roku 1994 v rozhovore pre časopis Femme Fatales označila snímku za "ďalší hrozný film". (Jello Biafra)
  • Vďaka niekoľkým ostrejším scénam bol film v Británii umiestnený na takzvané "videonasties" VHS. (Jello Biafra)

Reklama

Reklama