• Phex
    ****

    Velice dobrý seriál. Téma nahlížení do problémů jiných (i jejich erudovaného řešení) udrží pozornost snad každého diváka. Zvláštní na něm je "osmidílnost", kdy první polovina je věnována problémům I. Chýlkové, která se pak ze seriálu, pro mě nepochopitelně vytrácí, a prapor hlavního hrdiny pak nese psycholog J.Hartl.(24.5.2015)

  • Ivoshek
    ***

    Těžko to hodnotit jako celek, protože samotná část s terapií a Hartlem není špatná, je kvalitou konzistentní a zasloužila by si kolem 3 hvězdiček. Ovšem část, která se věnuje soukromí lidi z terapie, ta je hodně proměnlivá. Stěžejní příběh v prvních 4 dílech, kde je Chýlková, Heřmánek a jejich dítě (a nová rodina), funguje na 5, i ta holčička to hraje dobře. Jenže ty ostatní už tak zajímaví nejsou a postupně mě to už moc nebavilo... Šulcová ok, ale tu další byli spíš slabí. Celkově dávám tři... Ale kdybych hodnotil jen první polovinu seriálu, šel bych určitě výš.(12.2.2021)

  • Stegman
    ***

    Zajímavé praktiky a proslovy psychologa Fořta jsou sráženy některými nevěrohodně napsanými (a natočenými) scénkami. Vážně škoda toho děsného zpracování, protože jinak bych si tohohle seriálu považoval; v každém díle je nějaká ta chytrá myšlenka a třeba příběh pana Tichého ve 3. díle by si zasloužil vlastní film.(20.6.2014)

  • raduna01
    ****

    Co teď a co potom se skládá ze dvou částí. V první čtyřdílné sérii z roku 1991 s názvy Tvrz, Kruh, Dveře a Dno sledujeme osudy redaktorky Evy Pírkové a v druhé rovněž čtyřdílné sérii dotočené v roce 1992 s názvy Hodný hoch, Maratón, Velmi banální příběh a Staré děti sledujeme osudy ostatních pacientů psychologa Fořta.(20.8.2015)

  • BoredSeal
    **

    (hodnotím první sérii - díl 1 - 4): Seriál mě po nedávné repríze mě spíše rozesmíval. Sleduje dvě linie - v jedné excelující nesympatická chlastající Chýlková prožívá rozvodové peklo se svým nesympatickým přiblbým partnerem Heřmánkem, který zdrhl ke své milence Miroslavě Šafránkové a všem třem jim dělá peklo otravná dcera Chýlkové a Heřmánka, prostě spratek na odstřel (Klára Jandová). Tahle linie v post-socialistických kulisách je těžce pesimistická, autoři neopomenuli žádný aspekt deprese rozpadu rodiny a přitvrzují díl od dílu s pomocí výkonu Chýlkové. To by bylo tak za 3,5 hvězdy. Pak je tu druhá linie: vážený psychiatr Hartl léčí své pacienty a má povedenou partičku ve skupinové terapii. Tohle je bohužel hrůza, která táhne seriál ke dnu. Totiž, Hartl nepůsobí jako vážený psychiatr a to, co se děje v hvězdně obsazené skupinové terapii, bych souhrnně nazval "šílenství přerostlých dětiček v mateřské školce". Tyhle scény jsou směšné, nezajímavé, příliš dlouhé na poučnou levnou pointu, která je vždy uzavírá. Tahle linie je tak na odpad, zvlášť když vám dojde, že autoři chtěli zkopírovat ten kapitalistický model anonymních alkoholiků a rychle ho po revoluci prezentovat lidem jako čerstvou novinku dovezenou ze Západu spolu s lahvemi Coca Coly na pultech samoobsluh Jednota. Dnes už nám zůstala jen ta Coca Cola a vzpomínka na šokující výkon Chýlkové v roli trosky řítící se do pekel :)(15.11.2010)