Reklama

Reklama

Najlepšie platenú úlohu vo svojej kariére dostala držiteľka Oscara za drámu MONŠTRUM Charlize Theron. Za úlohu elitnej lovkyne ľudí s nadľudskými schopnosťami dostala 10 miliónov dolárov. V akčnom príbehu, situovanému do 400 rokov vzdialenej budúcnosti, keď smrtiaci vírus takmer vyhladil ľudstvo, má jej hrdinka spáchať atentát na vplyvného politika. Charlize Theronovou uvidíme vo filmovom spracovaní komiksu Jinx. Scenáristom filmu bude autor pôvodného komiksu Michael Bendis. Theronová stvárni hlavnú hrdinku Jinx - lovkyňu ľudí, ktorá sa spoločne s ďalším zločincom rozhodne začať nový život. Hotovosť, ktorú k tomu potrebujú, si hodlajú získať z úkrytu mafiánskych peňazí. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (366)

Isherwood 

všechny recenze uživatele

V logice příliš děravá a dějově prostince připitomělá komiksová adaptace, která se snaží marně skrýt za cool vizuální kabátek dlouhého videoklipu, jenž však vinou nepřehledného střihu a rutinérského kamerového pojetí ztratí na působivosti už po pár minutách. Velký rozpočet ještě nedělá dobrý film, takže naleštěné město roku 2415 působí až příliš chladně a kostýmy jako by vypadly z extravagatnějšího butiku současné módy než aby reflektovaly dobu. Škoda toho, že Charlize Theron úspěšně sahá po titulu nejvíce sexy komiksové hrdinky stříbrného plátna a z Martona Csokase bude jednou při větším zájmu režisérů víc než jenom „ten, který se porval s Mattem Damonem v Bournově mýtu“, ani oni dva totiž nepozvednou laťku kvality z bahna o nic výše. I když je pravda, že závěr parafrázující jednu z prvních kapitol Bible je docela úsměvný. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Má to pár dobrých nápadů (inteligentní kuličky reagující na pískot mě pobavily), vizuálně to taky není úplně marný (chvílema moc pěkné interiéry) a na Charlize, které by snad slušel i ježeček s duhovým přelivem, je hezký pohled. Ale to je tak všechno, co by stálo za zmínku. Příběh je hrozně hloupý, akce nezáživná a za celý film tu není ani jeden moment, který byste si s chutí pustili znova. Na pohled charismatický Marton Csokas má evidentně omezený herecký rejstřík, záporáci mu jdou dobře, ale "hodnýho kluka" mu nevěřím ani náhodou a proč tam pro těch pár záběrů zabloudila herecká persona typu Frances McDormand, je mi opravdu záhadou. Pravdou tedy zůstává, že zatím všechny filmy s komiksovými akčními hrdinkami dostávají filmařsky, umělecky i komerčně na prdel, Catwoman s Elektrou by mohly rovněž vyprávět. ()

Reklama

Gemini 

všechny recenze uživatele

To si tak jednou MTV nadělila ke svému kdysi údajně slavnému a umělecky zajímavému animovanému seriálu o neznámými prostředky naspeedované hustozabijačce hraný film s rozpočtem kolem šedesáti milionů dolarů... a předtím si ještě zaplatila comics, aby po vzoru Matrixu 2 a 3 udělala nějaké to multiplatformní promo. Sehnala si zajímavé herce (tehdy čerstvě zlatoplešatá Charlize si možná v záchvatu jasnozřivosti řekla o deset, slovy deset, milionů;)), víc než dobrého skladatele, dala prostor umělecké vizi a všechno to natočila. A když to bylo skoro hotovo, tak se půl hodiny materiálu vyhodilo z okna, a výsledkem je něco, co silně připomíná o pouhý rok mladší ultraúlet Ultraviolet. Co na tom, že je to z vizuálního hlediska (architektura, kostýmy, technické vychytávky) skutečně působivé, když téměř každá lokace řve "ano, hledali jsme něco, co je originální a čisté", a za prvé to většinou působí jako pěst na oko a snaha mít to za každou cenu všechno neobvyklé, a za druhé je to dost viditelně (tzn. blbě a jaksi lacině) sestříhané. Peněz zjevně i přes jejich absolutními čísly poměřováno docela značné množství nebylo dost, a filmaři taky nebyli příliš soudní. Nebo je snad jiné vysvětlení pro to, že Sophie Okonedo musí mít místo chodidel další pár rukou, když je pak každá její scéna - včetně detailů vyzbrojování na akci - zoufale zabírána a prostříhávána tak, aby nebylo vidět, že má všechno na místech, kde to nejenom elitní vražedkyně/akrobatky obvykle mají? I tady se zkrátka něco katastrofálně zvrtlo, a další Equilibrium se prostě ne a ne opakovat. Shrnutí? Na pohled velmi zajímavé a na poslech občas atmosférické, ale k uzoufání vypravěčsky nezvládnuté sci-fi se zaživa pohřbeným zajímavým dějovým nápadem. Akční scény jsou podivné, cool rekvizity jako zabijácký ochranný park nebo kapátko v podpatku postrádají elementární logiku, a i kdyby se titulní hrdinka snažila ozlomkrk (což se skutečně snažila - kvůli jejímu úrazu se přerušovalo natáčení;)), nemá šanci to zachránit, protože kde nic není, ani ostřílený divák filmů Martina Kotíka nebere. Objektivně to je o něco lepší než Ultraviolet, která byla úplně mimo a na jedné straně vykastrovaná a na druhé přepálená ve všech fázích vývoje, nicméně ve výsledku je to o prsa - ve prospěch Charlize (aby taky ne... nic ve zlém, Millo). 50% a možná bych byl ochoten dát šanci té dlouhé verzi. V opačném případě už nikdy, a to to má jenom hodinu a půl:P ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Předělávka televizního seriálu je bohužel natolik vážná až se většina diváků musí stále smát. Charlize je krásná a její černý přeliv se k ní hodí. Všichni ostatní jsou velmi slabí. Triky jsou na úrovní nízkorozpočtového filmu, což zamrzí, ale na druhou stranu je tu hodně zajímavých a neviděných kulis a nápadů. Škoda nevyužitého potenciálu a chybějící snahy o inovaci žánru nebo přístupu lehce tragického režisérky Karyn Kusami. Původní 1* jsem zvedl na 2* po druhém shlédnutí. K natočení potřebovala režisérka hodně kuráže, což je u sci-fi potřeba a musí se právě tato snaha přijít s něčím hodně jiným ocenit. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Začalo to docela stylově, když si Charlize polibkem hustě předala ňákej vzkaz, potom to ale začalo být nudné a trapné v enormě velkých porcích. Ve filmech jsem schopen rozdýchat mnoho věcí, ovšem drsná negřice s rukama místo nohou mezi ně nepatří. Akční scény jsou blbě natočené a líbila se mi akorát ta závěrečná sniperská. O scénáři se nemá cenu zmiňovat a herecké výkony jsou špatné. Jediným kladem je Charlize Theron, protože se na ní hezky kouká. Fakt shit všech shitů. ()

Galerie (140)

Zajímavosti (11)

  • Aeon Flux se původně měla natáčet v hlavním městě Brazílie, což se ale ukázalo jako nerealizovatelné, a tak nakonec film vznikl v Berlíně. (Reiniš)

Reklama

Reklama