Reklama

Reklama

Susedia

(seriál)
Slovensko, (2006–2022)

Scénář:

Andy Kraus

Kamera:

Peter Bencsík

Hrají:

Andy Kraus, Peter Marcin, Viki Ráková, Zuzana Tlučková, Marta Sládečková, Helena Vondráčková, Eva Matejková, Martin Malachovský, Ivan Vojtek (více)
(další profese)

Série(10) / Epizody(164)

Obsahy(1)

Na základe diváckej odozvy na krátke scénky v relácii Hurikán, v ktorých sa stretli rodiny Františka Stromokocúra (Peter Marcin) a Lászla Komároma (Andy Kraus), sa ich tvorcovia a televízia Markíza rozhodli preniesť ich osudy do samostatného komediálneho seriálu. Manželské dvojice síce bývajú vedľa seba, ale temperamentom, názormi a životným štýlom sú si dosť rozdielne. Zažívajú spolu humorné situácie založené na nedorozumeniach a náhodách, ktoré prináša život. (TV Markíza)

(více)

Recenze (296)

Marys 

všechny recenze uživatele

Konečne slovenský povodný seriál, ktorý naštartoval vlnu či už dobrých, no skor menej dobrých počinov v seriálovej brandži. Prvá séria seriálu je jednoznačne najlepšia, druhou to tvorcovia trochu pomrvili, no tretia to vcelku zachránila. Škodaže sa dvojica Kraus a Marcin rozišla, takéto počiny Slovensko potrebuje ako soľ. ()

Junglista 

všechny recenze uživatele

Přiznávám, že tohle je jeden z mála sitcomů, u kterých se místy neubráním záchvatům smíchu (hlavně smích Marty Sládečkové, ten mě nakazí spolehlivě). Dialogy místy brilantní, místy trapné, děti se tam vůbec neměly objevit a celé to mělo skončit po druhé sérii, pak by moje hodnocení bylo o chlup vyšší. ()

Reklama

waits odpad!

všechny recenze uživatele

Jako první díly Heleny. Tvůrci si myslí, že sitcom se vytváří tak, že se naprosto nezajímavé, natožpak směšné, dialogy doplní huronským smíchem, herci se pak, aby kompenzovali nebo možná podpořili, čert ví, pitomost děje pitvoří nebo deklamují jako v oblastní Sokolovně v amaterském divadle. Myslím, že bych taky mohl být scénaristou. Nekecám. Latka je totiž tak nízko, že jím může být každý. Hlavně hodně samplovaného smíchu! ()

jasiska 

všechny recenze uživatele

Práve to, že je seriál založený na strarých známych, u mňa pôsobí ako mínus. Keď boli Kraus a Marcin novinka, bolo to svieže, neoptrepané a originálne. Ako seriál mi už začínajú liezť na nervy a začínam mať pocit, že už ich je priveľa (otvorím konzervu a vyleze z nej Marcin a Kraus...) Ale niektoré fórky sú stále fajn. ()

Oskar 

všechny recenze uživatele

Protože jsme na Česko-Slovenské filmové databázi, tuším možné nedorozumění a radši hned na začátek píšu, že NEMÁM NIC PROTI SLOVÁKŮM. Moje matka je původem Slovenka, půlka mého příbuzenstva žije kdesi tam na východě, moje oblíbená veterinářka je Slovenka atd. Ale popravdě, máloco mě uvede do větších rozpaků, než slovenský humor. Třeba to, s jakou nenuceností Slováci používají drsné výrazy, kde se to vůbec nehodí. Ta zmíněná veterinářka například nedávno prohlížela mé boxerce pooperační ránu a konverzačním tónem prohodila "Teraz jej tam jebnem dajakú zeleninu," což ve volném překladu znamenalo "Ošetřím ránu desinfekcí." ;o) Někdy se v němém úžasu dívám na zábavné pořady tv Markíza a... nechápu. Největší záhadou je pro mě právě dvojice Marcin-Kraus. V kabaretu jménem Uragán strávil Peter Marcin většinu času v přestrojení za ženu. Koketně pomrkával, co chvíli si zvedal sukni a pořád si sahal na poprsí. Diváci se smáli. Andy Kraus se proslavil rolí zaostalého Maďara. Diváci se smáli, až padali ze židlí. Můžete namítat, že to byl kompars a asi byl, ale pak přišli Susedia. Nevídaně trapný a neprofesionální pokus o sitcom a - nejsledovanější tv pořad na Slovensku. Někdy se mi zdá, že kdykoli přepnu na Markízu, jsou tam. Vůbec to nechápu. Slovenské televize pravidlně udivují tím, že pořady jako Superstar nebo Let´s Dance mají tak o dvě třídy lepší (a vtipnější!) než my - a současně je baví taková duchamorná slátanina? :-o Ale když vidím ta hodnocení kolem, stále je tu i možnost, že Susedia jsou intelektuálním klenotem, na který můj prostinký rozum nestačí. 20% ()

Galerie (605)

Zajímavosti (190)

  • Prvú epizódu po desaťročnej prestávke si v pondelok 1.1.2018 nenechalo ujsť 1 056 000 divákov vo veku nad 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 dosiahla extrémne vysoký rating 22,8%, aj trhový podiel 45,1%. V oboch hlavných cieľových skupinách šlo o vôbec najsledovanejší program na televíznom trhu od hokejových majstrovstiev sveta v roku 2016. (WalterIK7)

Reklama

Reklama