Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Jordan
    *****

    nie až také "hryzavé" a satyrické ako "wag the dog" (ktorý milujem), ale AJ TAK, de niro s levinsonom dokazujú, že "to vedia" a podávajú kruto vtipný a vtipne krutý pohľad do zákulisia štúdiovej mašinérie veľkej produkčnej hollywoodskej spoločnosti; Willis je super! Fiercely je super! veľmi dobrý film!(21.2.2009)

  • fmash
    ****

    Těžko posoudit, do jaké míry se jedná o parodii (tuším ovšem, že do značné), a do jaké to tak v Hollywoodu opravdu chodí (zhýčkané neurotické hvězdy týrající služebnictvo také nejsou žádná rarita). Popis sestupu kariéry jednoho producenta je však díky lakonickému De Nirovi zábavný. Neméně zábavné je sledovat, jak viditelně mizerný film, o jehož natočení se v příběhu celou dobu jedná, v očích „intelektuálniho“ publika stoupá, když se do něj vrazí trocha rozstříleného psa — ingredience, jež u „mainstreamového“ publika vyvolává opačnou reakci. Podstatou tohoto celkem málo objevného poselství je samozřejmě poukázání na to, že obraz rozstříleného člověka paradoxně už žádnou citelnou reakci nevyvolává — v druhém plánu viditelná konformita vnímání obou části publika však svou aktuálností nijak nezaostává… co mi to jenom připomíná?(8.5.2011)

  • StarsFan
    *****

    Hned v úvodu musím říct, že mě zatraceně mrzí, že se mi na What Just Happened? nepodařilo sehnat lístky během Festivalu ve Varech. Takhle vyvážený a zajímavý film jsem neviděla už hodně dlouho. Jasně, řada psychologických dramat je perfektních, jenže 99% filmů má v podstatě stejnou zápletku: postava prochází složitým vývojem, aby z bodu A dospěla do bodu B. What Just Hapenned? nemá bod A, ani bod B. Jen líčí dva týdny v životě producenta. Vlastně byste si mohli vybrat úplně jiného člověka nebo úplně jinou dobu a nic by se nestalo. A asi zrovna to je na tomto filmu tak kouzelné. Nějak už jsem si zvykla, že se scénárista snaží narvat do filmu co nejvíc scén, které podpoří atmosféru celého snímku. To je přece logické. Když točíte komedii, naházíte do filmu co nejvíc komediálních scén, když drama, odpálíte pejskovi hlavu. What Just Happened? tohle nedělá. Ani v jenom okamžiku si člověk nemůže být jistý, co přijde příště; jednou se scénárista vytasí s vtipným pádem na rakev, podruhé nechá hlavní postavu zoufale řešit problém, jestli se věnovat bývalé manželce, nebo hlavní hvězdě filmu. Chvíli nechá člověka oddechnout, odstavit auto na okraji cesty a jen ze sedadla spolujezdce s De Nirem poslouchat soundtracky, jindy ukazuje hektický život zaměstnaného člověka, kterému by ani 10 000 volných minut měsíčně k telefonování nestačilo. A podobně jako v životě i na pana producenta čekají problémy, se kterými si poradí, zatímco další budou nad jeho síly. Těžko říct, jestli má tenhle film být satira, nebo melancholický pohled na chlapa, který chce patřit do nejvyšší ligy, ale ráno si barví vlasy, nedokáže vyjít s manželkou a na fotografii stojí až u "P". Ať už je tomu jakkoliv, Barry Levinson to znovu dokázal. What Just Happened? je úplně jiné než Vrtěti psem, úplně jiné, než jsem čekala, ale ani tak jsem se ani na okamžik nenudila. Nikdy bych nečekala, že mě nějaký film dokáže takhle sebrat ve tři v noci. "Studio zaplatilo 20 milionů, aby byl hlavní postavou. Za takové peníze mají i nějaká očekávání. Očekávají výborný herecký výkon. Za takové peníze čekají, že se s ním budou chtít vyspat miliony menstruujících žen."(30.3.2009)

  • Schuldiner
    **

    No, nemůžu říct, že bych se nudil. Začátek mě lehce nahlodával ať film vypnu, ale nakonec jsem to shlédl celé. Několik vtipných momentů se našlo, takže jsem se i trochu pobavil. Není to rozhodně klasická komedie, ale to asi dojde každému. Takže je docela pochopitelné, že reakce na tenhle snímek budou všelijaké. Jsem ale schopen pochopit, že to někoho může vyloženě bavit. Já už se na to nikdy znovu nepodívám, ale přesto nelituji..(31.1.2012)

  • Enšpígl
    *****

    V podstatě se stalo uplný hovno, ale hrozně legrační, takový hovi, hovi. Nevím jak to v zákulisí filmovýho byznysu chodí a je mě to vlastně šumák, ale tohle mě dostalo. V půlce filmu se řeší jestli má ve filmu chcípnout nějakej pes a nebo ne, aby se z toho náhodou diváci neposrali a že vedle leží rozstřílenej člověk nechává všechny v klidu. Opravdu jak typický pro tuhle dobu. No a v půlce filmu se už řeší mnohem důležitější věci. Bruce Willis má totiž fousy a my řešíme zda si je oholí nebo ne. Pak jsou ve filmu takový ty nenápadně vtipný polobomby, třeba když De Niro mluví s agentem Bruce Willise po telefonu, tomu by se smál i čerstvě ukřižovanej Ježíš Kristus. Další prdel, taková moje osobní je pohřeb nějakýho židovskýho agenta, když se De Niro dozví že jeho dcera předevčírem šukala s nějakým dalším agentem a ten agent zrovna přijde k De Nirovi a začne mu vyprávět jak předevčírem šukal užasnou mladou a totálně blbou roštěnkou. Kdyby ste viděli ten rezignovaný výraz De Nira, kterej tam měl (podobný jako na zdejším plakátu k filmu ) , no co vám budu povídat, já jsem se málem posral smíchy. Vůbec Robert tady hraje neuvěřitelným způsobem očima. Opravdu málo kdy mě tak moc rozchechtá obyčejný koukání jako v tomhle filmu to Robertovo.(4.1.2011)

  • - Přestože je kniha "What Just Happened: Bitter Hollywood Tales From the Front Line (Co se vlastně stalo: Hořké hollywooské příběhy z první linie)" biografickým souhrnem zážitků Arta Linsona jako filmového producenta, rozhodl se Linson film vyvést jako fikci a knihou se pouze inspiroval. (HappySmile)

  • - Heslo filmu "In Hollywood, everybody can hear you scream (V Hollywoodu tvůj křik každý uslyší)" je hříčka na slavný titulek filmu Vetřelec (1979) "In space no one can hear you scream (Ve vesmíru tě nikdo neuslyší křičet)". (HappySmile)

  • - Zápletka týkající se Bruce Willise a toho, že si nechtěl oholit vousy kvůli filmu, je založena na incidentu, který se stal producentovi Artovi Linsonovi s Alekem Baldwinem při natáčení filmu Na ostří nože (1997). (HappySmile)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace