Nastala chyba při přehrávání videa.
  • hellstruck
    ***

    První, co mě napadlo po doznění závěrečných titulků bylo "Tak tohle bylo ONO?" V hloubi duše jsem věděla moc dobře, proč se shlédnutí obávám jako čert kříže.. Je to přestylizované, překombinované, "převrstvené", přetarantinované. Srovnání s Tarantinem je bohužel skutečně na místě a to u mě znamená více otravných povzdychů a protáčení očí v sloup. Na druhou stranu.. první polovina je vážně jízda s nádechem originality, která o to víc potěší právě proto, že si dělá srandu z vyždímaných hollywoodských scénářů a zároveň sama ze sebe. Farrell je sympaťák a Abbie Cornish bylo až trestuhodně málo, zbytek obsazení mnou nijak nehnulo. Zhruba ve druhé polovině se film přehoupne do nudného kafrání v poušti, které paradoxně zdárně vystihl svou hláškou Billy - Rockwell ("No shoot-outs, no pay-offs. Just human beings talking." - "What, are we making French movies now? That sounds like the stupidest ending."). Škoda, snad kdyby se autor zaměřil více na hlavní příběh, než na linie okolo a snahu vymyslet kultovní hlášky století... (Mimochodem, ta vyšla vniveč).(22.4.2013)

  • Vančura
    ***

    I přes kvalitní herecké obsazení, záplavu černého humoru a dobrý hudební doprovod mi tahle podívaná tak úplně nesedla. Snad je to tím, že mě moc nebavil zvláštní děj, u něhož jsem občas tápal, co je "skutečnost" a co "jen" scenáristova fantazie - místy mi to prostě přišlo jako divný bizar, který mi není moc po chuti, a jehož smysl moc nechápu, byť se filmu nedá upřít obstojný díl zábavnosti - smál jsem se dost a dost, ale celkový dojem je stejně hodně rozpačitý. Snad je to i některými hereckými výkony - například zestárlý Christopher Walken mi tam herecky vadil fakt hodně, a i někteří další herci ve mně vyvolávali občas pocit, že sleduji výrazně povrchnější a hloupější film, než to je ve skutečnosti je (což zde píšu hlavně při vědomí kvalit, které nesl McDonaghův předchozí snímek V Bruggách, který živí mou víru, že i Sedm psychopatů je filmařsky dosti výjimečný počin, který stojí za zhlédnutí. A to v mém případě už dvakrát za sebou, přičemž podruhé se mi asi líbil o dost víc než prve). Snad je to i tím, že většina postav zde nemá příliš hereckého prostoru, a poté, co splní svou epizodní úlohu v ději, opět mizí ze scény, což na mě působí jakýmsi až estrádním - a laciným - dojmem. Důvod, proč je zde tento film v modrých barvách, spočívá podle mě v tom, že se mu nepodařilo vybalancovat rovnováhu mezi žánry, s nimiž pracuje, a tak často sklouzává k trapnosti a nudě - avšak kdo nic neriskuje, nic nezkazí, a proto za mě stejně režisérovi palec nahoru za odvahu přijít s něčím jiným.(27.11.2012)

  • ORIN
    *****

    Billy jako Martyho múza, průvodce a hybatel veškerého dění. Takřka neustálé prolínání fikční reality a fikce ve fikci, pohrávání si s žánrovými pravidly, množství odkazů na filmové postupy či snad přímo díla, vysoká míra sebereflexivity. Promyšlený film do posledního puntíku tematizující mimojiné i jistou znuděnost dnešní společnosti a vyprázdněnost současného světa ("zabíjím lidi, aby můj kamarád měl o čem psát a já se na nějakou dobu zabavil"). McDonagh ví a umí.(29.11.2013)

  • Mertax
    ***

    Masakr za tónů country písniček./// Woody Harrelson je boží, i když se opakuje. McDonagh napsal a natočil film, ze kterého potenciál přímo stříká, bohužel jej ale nevyužil, takže skvělé momenty střídají nudné pasáže s místy samoúčelným násilím, které prostě není vtipné. Své diváky si to však určitě najde (pokud se smějete hlavě, která se rozprskne po rozstřelení brokovnicí) a pár scén má zaděláno na to, aby se staly kultovními. Bohužel však nadsázka není z Psychopatů vždy tolik patrná a ani vynikající herci nezachrání nesoudržný scénář. A finále je natahované. 65 %. [Kino](14.11.2012)

  • kingik
    ***

    Všichni psychopati přihlašte se. Colin Farrell jich do svého scénáře, který právě píše, potřebuje rovnou sedm. A jde to ztuha. A tak mu s tím helfne jeho dobrý kámoš, libový povaleč a zloděj psů, Sam Rockwell. A trojici přátel doplní veterán Christopher Walken s pohnutým příběhem a s manželkou černé pleti na onkologii. Svérázné leporelo postav, jako protipól dotváří mafiánský boss Woody Harrelson hledající svého zaběhnutého milovaného pejska. A také tajemný maskovaný vrah říkající si "Kárový kluk" podle karty, kterou zanechává na svých obětech jako poznávací znamení. Film je tedy především o hledání inspirace pro napsání dobrého scénáře pro příští film alkoholem sužovaného scenáristy, ale paradoxně takový vypilovaný a komplexní scénář, by potřeboval také tento film. Krvavých scén je dostatek, ale příběh, který je okolo, až takové terno není. Co Martin McDonagh zapomněl do svého scénáře vložit stran kompaktnosti, doháněl svým citem pro hravou režii a originální pojetí. Na holičkách ho nenechala ani pestrá herecká parta, u které jsem slabý článek neobjevil. Drsné a současně do dojemného vyznění posazené scény, je něco, čím tenhle film vyniká asi nejvíce. A nutno dodat, že sedm psychoušů v jednom filmu, hned tak každý nerozdýchá. 60%(26.4.2013)