Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Rosaviva
    ****

    Musím teda přiznat, že po prvních několika minutách jsem byla dost zmatená, jestli jsem si náhodou nepustila film od Tarantina, tam to zase lítalo - jedna mrtvola za druhou. Na Tarantinovky to sice nemá, ale i tak jsem se dost slušně bavila. Některé scény byli opravdu výborné, dialogy vtipné. Celkově mě to překvapilo. 4* Woody Harrelson prostě nemůže hrát nikoho normálního :D(26.5.2013)

  • pan Hnědý
    ***

    McDonagh si hraje na Quentina Tarantina, ale ani trochu se k němu filmově nepřiblížil. Dokonce i debut Skipa Woodse Thursday se mi líbil více. SEVEN PSYCHOPATHS nemá dobrý námět, emoce, napětí ani promyšlený scénář. SEVEN PSYCHOPATHS má jen dobré herecké obsazení, ale jejich postavy nevyzařují žádný charakter. Jedinou dobrou úlohu plní Christopher Walken, který je opět výborný. Film se soustředí hlavně na velkolepý závěr, který není vůbec působivý. První pětiminutovka je skvělá (Psychopath No.1). Všechno ostatní skončilo u traileru.(12.2.2013)

  • ORIN
    *****

    Billy jako Martyho múza, průvodce a hybatel veškerého dění. Takřka neustálé prolínání fikční reality a fikce ve fikci, pohrávání si s žánrovými pravidly, množství odkazů na filmové postupy či snad přímo díla, vysoká míra sebereflexivity. Promyšlený film do posledního puntíku tematizující mimojiné i jistou znuděnost dnešní společnosti a vyprázdněnost současného světa ("zabíjím lidi, aby můj kamarád měl o čem psát a já se na nějakou dobu zabavil"). McDonagh ví a umí.(29.11.2013)

  • Matty
    ****

    "Psychopaths sell like hotcakes," pravil před šedesáti lety Joe Gills. Jak vidno, náklonnost Hollywoodu k psychopatům od té doby jenom zesílila. Sedm psychopatů je originální postmoderní hříčkou (ke srovnání mě napadá leda Sonatine od Kitana), kterou zřejmě nikdo nedokáže okomentovat lépe než Martin McDonagh, který tak činí ústy svých postav. Hlavní přidaná hodnota filmu, neustálé sebereflexivní odhalování pravidel, podle kterých filmy o psychopatech (tedy značná část americké kinematografie) fungují, vyvolává pochyby, jak vážně tentokrát brát vážné momenty. Zatímco Bruggy dokázaly strhnout jako existenciální drama i brutální černohumorný thriller, Psychopati v žádném žánru nevydrží dost dlouho na to, aby měly scény patřičný emocionální efekt. Přechody od seriózní etudy na téma „vraždím lidi, ale jinak jsem taky člověk“ ke gore frašce jsou plynulé a herci zahrané v té správné poloze, kdy s nimi trochu soucítíte, trochu se jim smějete a tak trochu je chcete zabít. Jenomže ty přechody jsou neustálé a někdy přidávané zřejmě jenom za tím účelem, aby film ani na chvíli nešel s proudem a nepůsobil všedně. Kapka normálnosti v oceánu šílenství by přitom mohla dobře posloužit jako důkaz, že alespoň něco autor myslí vážně, jako záchytný emocionální bod, který film povýší nad úroveň zábavy pro jeden večer. Jakkoli jde o zábavu první třídy a mnoha úrovní, pyšnící se jedním z nejlepších (multi)žánrových scénářů od Hanebných panchartů. 80%(28.11.2012)

  • gogo76
    ***

    "Ra -ta-ta-ta, bum, bum, bum! Je v tom spústa emócií..." V časopise Cinema vyšla tomuto filmu slušná recenzia s prirovnaním k Tarantinovkám. To ma dosť navnadilo, ale výsledok ma celkom neuspokojil. Príbeh dokopy nič moc, ale tvári sa strašne cool. Je takmer isté, že po pár dňoch či týždňoch (ako kto) nebudete vedieť o čom to vlastne bolo. Snaha o drsnosť, čierny humor a nejakú tú "Tarantinovosť" je jasná, ale celý film je skôr zlepencom niekoľkých dobrých momentov i zopár drsnejších a nepredvídateľných. Kúzlo tej hry s postavami sa časom vytratí, pretože si na to divák rýchlo zvykne. Odstreliť staršiu dámu, či psa, podrezať si hrdlo ...za pár minút vám to bude pripadať normálne a psychopati vás už nemajú čím prekvapiť. Keď sa do filmu zažeriete priveľmi, tak sa z vás pravdepodobne stal ôsmy psychopat...60%.(26.4.2013)

  • - Charlie Costello (Woody Harrelson) má ve filmu zbraň Colt M1911A1 ráže .45 ACP. (dc125)

  • - Poté, kdy partu opustí Hanse (Christopher Walken), Billy (Sam Rockwell) sedí na kopečku a položí svou stříbrnou pistoli vedle sebe, avšak v následujícím záběru ji má zpátky v ruce. (G3niu5)

  • - Carter Burwell skládal hudbu dva týdny před tím, než měl film premiéru v Cannes. (Brousitch)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace