Reklama

Reklama

Most - Série 2

(série)
Krimi / Thriller / Mysteriózní
Švédsko / Dánsko / Německo, 2013, 9 h 34 min (Minutáž: 57–60 min)

Tvůrci:

Hans Rosenfeldt

Hrají:

Sofia Helin, Kim Bodnia, Dag Malmberg, Rafael Pettersson, Lars Simonsen, Vickie Bak Laursen, Henrik Lundström, Daniel Adolfsson, Puk Scharbau (více)
(další profese)

Epizody(10)

Recenze (62)

klukluka 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Druhá série neměla chybu. Líbila se mi nepoměrně víc, než série předešlá. Tam byla nerealističnost do očí bijící (za jedinou noc vystavěná zeď v garáži - člověkem nuceným zvládnout ve stejné době desítky dalších zásadních úkonů). Tady je pouze tušená, ale tím, že se na páchání zločinů podílela skupina lidí, ji nemám potřebu hlouběji analyzovat. A na povrch ty možné nedostatky nevypluly. Všechno se řešilo a (téměř) všechno se vyřešilo. Což znamenalo konec a za to jsem v tu chvíli nebyl moc rád, protože se jim ten Most podařilo navést z Malmö přes Kodaň až ke mně do srdce. ()

angloumene 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Detektivní příběh druhé série je výrazně propracovanější a preciznější, než děj série první. Žádné velké nelogičnosti se neobjevují, dokonce diváka překvapí pár zajímavých zvratů a nečekaných vyvrcholení. Na druhou stranu Martinova linka začíná být dost otravná, Sága ztrácí své kouzlo a spolu s divákem se příběhem spíš jenom tak plácá. Celkově tuto sérii hodnotím jako relativně slabší, přeci jen tam takového toho konverzačního balastu bylo trochu moc. V třetí sérii snad vypilují jak příběh, tak charaktery hlavních postav. Celkově to za druhou sérii vidím na 74 %. ()

Reklama

RedRose 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Spoiler! Jako ano, je to skvělý seriál. Druhá série už není tak vygradovaná, ani atmosférická, přesto stále skvělá. Výtka směřuje k neuzavření případu s jeho otevřeným koncem, ale třeba se to ještě v budoucnu dořeší... Ale s Pernille mě fakt naštvali, ta byla moc fajn! Rozhodně lepší, než ta robotická a nehezká blondýna, na kterou jsem si fakt dvě série nezvykl a tím, že potopila Martina to fakt nijak nevylepšila!! Tahle část se moc nepovedla! Že ta androidka sama přiznává, že spáchala zločin (stále nevíme jaký), ale Martina okamžitě potopí, je hnus největší!! Scénáristi to mohli udělat mnohem lépe, protože vyšachovat Martina pro další série, je opravdu moc špatný tah!! ()

AlfaNumerO 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Ač se celou dobu zdá, že druhá série za předchozí trochu pokulhává, poslední díl přesvědčí o tom, že tomu tak rozhodně není. A to ještě u předchozího dílu se zdálo, že hlavní záporák z první série nemá vetší význam, že ústřední linka tolik nepřekvapí, ale opak je pravdou. Za hlavní klad dávám skvěle fungující chemii mezi Sagou a Martinem, zvraty ve vyšetřování a to že se nešetří úmrtími postav (někdy možná až moc). Hlavním pilířem je pro mě však pořád Saga - budete jí pořád milovat za to jak je jiná, chladná, odměřená, přímá a nejde jí být dobrou partnerkou ve vztahu a nakonec ani... 84%. Veliká natěšenost na 3. sérii. ()

Helmutek 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Za mě slabý 4* a jentaktak dotažení na úroveň srovnatelnou se sérií první - nakonec ale zůstávám u nich, i když po průběhu série bez posledního dílu bych nejradši dal 3*. Druhá série obecně už pro mě byla jen detektivkou bez nějaký velký nadstavby - jiskření mezi Sagou a Martinem bylo sice pořád fajn, ale už to ztratilo to kouzlo něčeho novýho, motivaci pachatele nebo pachatelů jsem nechápal a byla mi tak trochu jedno, a nefungovala na mě ani ta údajná(!) linka s ekoterorismem (zvířecí farmy, dovozy potravin atd. jsou jako nápad lomeno společenskej problém sice dobrý, ale nijak se to nerozvíjelo a tak mi nakonec přišlo, že účinnější polemiku /i divákovou/ vzbudil svejma akcema Jens v první sérii) - tohle teda jako přidanou hodnotu moc brát nemůžu. Dost s tihle všim (a nakonec i se mnou samotnym) ale zamával poslední díl - jenže jen na něm série postavená bejt nemůže. (POZOR, TROLEJ) Celý dvě série teda nakonec beru jako takovej dvoukapitolovej opus o konci a rozkladu Martina - ten jeho příběh, korunovanej poslednim dílem, je opravdu silnej. WTF moments: Baví mě třeba, že i když se to odehrává mezi Švédskem a Dánskem, tak i tak si Martin se Sagou jen tak mezi řečí jezděj autem řikat tři věty, který by šly řešit i třeba přes mobil (ale jasně, kdo by se chtěl dívat na seriál, ve kterym by pořád byl jen záběr na to, jak někdo s někym telefonuje). Překvapily mě taky některý scénáristický zkratky - asociální, führerovsky přesná a systémově spravedlivá Saga vždycky musí mít jistotu, než něco řekne, a něčim jako předsudkama se fakt ovlivňovat nenechá, ale najednou jí nevadilo s jistotou tvrdit, že člověk, kterýmu volal malej Linus, automaticky musí bejt, bez jakýkoli zmíněný pochybnosti nebo ověřování, hledanej Niklas (obdobně pak u Münchhausenova syndromu si je nějak podezřele rychle jistá tim, že prášky v šatníku Nikolaje musej nutně znamenat, že ho s jistotou trávila právě chůva) - znovu, je jasný, že nikoho by nebavilo sledovat vyvracení všech ostatních eventualit, stejně jako se nepotřebujeme koukat, jak elitní detektivové vyplňujou třeba wordovský žádosti a excelovský tabulky, ale je to prostě (zrovna u Sagy a její pečlivosti a přesnosti) trochu nepoměr - mimochodem, tenhle administrativní vopich na policejní úrovni je moc hezky ukázanej třeba v Případech 1. oddělení. Zarazily mě ale taky bezstarostný návštěvy Jense ve vězení vč. vnášenejch věcí (cokoliv - papíry, jídlo, pití...), a to dokonce s návštěvama přímo na cele (wtf?), nebo nezaheslovaný počítače, soubory a videa hlavního úchyla šmírujícího svou nahou ségru. Jak z ňáký béčkový absurdní komedie byla i scéna, kde Viktoria krvavym kašlem ohodila do ksichtu Pernille - stejně jako mně nepochopitelný Pernillino chování, když Vikotrii našla (klidně jí tam mohla zabouchnut, počkat venku a zavolat posily, atd. - zvlášť, pokud za dveřma už mělo bejt tak jednoznačně bezpečno /jinak by tam přece Martin se Sagou tak sebejistě a dlouho nestáli/). Zbytek záchodový scény byl ale obrovsky silnej ("Bojim se..."), to ať nežeru. Školácky přetajemněle na mě působila i scéna se zastřelenim Getrud (obličej ve stínu, jako fakt?), a taky by nemuseli tvůrci z diváků dělat blbečky zbytečně doslovnym dovysvětlovánim už dlouho jasnýho Martinova otrávení Jense. () (méně) (více)

Galerie (214)

Reklama

Reklama