poster

Song to Song (festivalový název)

  • USA

    Song to Song

  • USA

    Weightless

    (pracovní název)
  • USA

    Lawless

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Song to Song

    (festivalový název)
  • Belgie

    Song to Song

  • Kanada

    Song to Song

  • Nizozemsko

    Song to Song

  • Austrálie

    Song to Song

  • Velká Británie

    Song to Song

Drama / Romantický

USA, 2017, 129 min

Komentáře uživatelů k filmu (78)

  • POMO
    ****

    Komplexná, harmonicky vykreslená paleta pocitov snád všetkých fáz partnerských vzťahov. A keď si pomyslíte, že do vykreslenia vôbec všetkých životných pocitov vo filme chýbajú už iba vzťahy hlavných postáv s rodičmi a nejaké to úmrtie, Malick domaľuje aj tie. K tomu pre dámy romantický Gosling a drsnejší Fassbender (déja vu jeho role zo Shame), a pre pánov živočíšne príťažlivá Portmanka či lezbické iskrenie medzi Bérénice Marlohe a nebudem prezrádzať kým. No neber to!(18.4.2017)

  • Enšpígl
    odpad!

    Tenhle film by byl dobrej jedině tehdy, když by těsně po úvodních titulcích následovaly titulky záverečné. Je mně líto, ale s uměleckým i obsahovým záměrem jsem se s tvůrci skutečně nepotkal. Film má, ale i svoje přínosy, například zjistíme, že Natálka navštívila kozího zvětšovače, má sexy nohy na kterých tedy kameraman dost bazíroval. Ale radím jedno vyhni se filmu velikým obloukem !! Jasně přečteš si mainstream herce, dokonce se tady píše i hudební žánr (HA HA ) a pošleš mně i s mou radou do prdele, ale pak si vzpomeneš na zlatá enšpíglova slova, ale to už bude pozdě.(16.3.2018)

  • Slasher
    ***

    Další Malickovo "plynutí", který je všechno jen ne polopatický. Obsazený top herci, časový roviny běží všelijak a postavy si mluví až krypticky a výhradně k sobě. Takže to chce nejen povahu, ale i vhodný rozpoložení. Jsou to zvláštní filmy a záleží, co si tam kdo z vás dosadí. Někoho nadchnou, jinýho znudí, přijdou mu pseudo-art a čistě nahodilý. Já zůstal tak mezi, ale už za ty plážový opičky Goslinga s Fassbenderem to stojí.(19.6.2017)

  • pan Hnědý
    **

    Vyprázdněná narace filmového postupu má v mém diváckém oku místo (Gerry, Twentynine Palms), ale poslední snímky Malicka nevypovídají záběrů jeho optiky. Filmová poetika nikdy nebyla tak bez rozsahu, významu scén, bez hloubky postav a vztahů, jako v Song to Song. Každá scéna, každý pohyb herce - vyumělkovaný. Herci prakticky nevědí, co hrát, jaký má smysl daná scéna. Scenáristicky bez myšlenky. Lubezki je velký kameraman, jeho záběry na postavy přes slunce jsou nádherný, ale bez hlubšího významu postav, jako například v Tichém světlu od Zabého, nebo v Tenkrát v Anatolii od Tiryakiho. Nevěra, alkohol, falešnost propojená s optikou přírody? To je výpověď Terrence Malicka. Neodpustitelný. [Aff, 2017](20.6.2017)

  • Zíza
    *

    Vždycky jsem si myslela, že mám vcelku ráda artový filmy. Ale buď jsem se mýlila, nebo tohle není artový film, ale jen pytel sraček.(31.7.2017)

  • xxmartinxx
    **

    Tohle by měli dělat studenti filmu, kteří mají za úkol natočit cvičení na téma "smysl života", i když k tomu nemají co říct a jediný důvod, proč do toho fakt jdou, je zápočet. Jaká je motivace Terrence Malicka, dřív tak střídmého režiséra s mnohaletými pomlkami, najednou blít jedno umění ročně, je mi záhadou. Možná na něj má Lubezki nějaký kompro, tak ho nutí podepisovat mu showreels. Kdyby do toho aspoň nonstop nečetli ty facebookový moudra od Wericha! Z Malicka se pomalu stává "vaše každoroční dávka snobského kýče" skoro po vzoru Woodyho Allena, kdy zakleté trademarky, hvězdné obsazení a neochvějná rutina jejich patlání nahrazují... cokoliv. Jediná škoda, že už to nikoho nezajímá - aspoň by se vůči tomu dalo hezky vymezovat. Ale asi je to lepší než bylo K zázraku. I když jen hádám - nepamatuju si z toho filmu ani záběr. Tohle se mi snad nevykouří z hlavy tak kompletně, třeba si budu pamatovat... že tam hodně svítilo slunce lidem za hlavama? Ach jo... no po předminule asi progres, občas je něco z toho i motivované, tak dám o jednu hvězdu víc.(18.7.2017)

  • Bebacek
    **

    Hovna jsou jen sračky.(29.6.2017)

  • Lavran
    *****

    "Tohle... Tohle a nic víc..." Mladicky nespoutaná filmová báseň (film-závan; film-řeka; film-vlna) o hledání pevného, neochvějného a stálého v dnešním tekutém a beztížném světě bez iluzí, svědomí a zásad. To pevné a neochvějné (neochvějné jako Sluncem prohřáté tělo žulového dómu Enchanted Rock, symbolického vrcholu oné dětsky čistočisté lásky mezi Faye a BVm, dalších z řady Malickových kormutlivých, po volnosti, výšinách a naplnění bažících poutníků-ptáků) přitom Malick – tak jako ve všech svých předešlých víc-než-filmech – nachází v tom zdánlivě nejprostším a (žel i) nejvíce přezíraném: ve světle lásky, v živoucím nyní přítomného okamžiku a v nenáročném (venkovském) životu v těsném kontaktu se zemí, půdou, oblohou, zvířaty a vším zeleným, pučícím a divoce, tak divoce se pnoucím; nebo jak by řekl sám Malick – v kontaktu se skutečným, zázračným.(18.6.2017)

  • Hild
    ***

    Byly doby, kdy jsem Terrence Malicka bezmezně uctívala. Považovala jsem ho za naprosto unikátního tvůrce, který na mě dokázal přenést takové emoce jako máloco. Postupně se mi však Terrence začal vzdalovat a já mu přestala rozumět. Knight of Cups jsem stále nebyla schopná dokoukat. Song to Song by se dalo říct, že je Malickův návrat ke klasické filmové koncepci a bez debat se jedná o jeho divácky nejpřístupnější film za poslední roky. Film má jasně definovaný žánr, úvod, zápletku a vyvrcholení s pointou. Opět místo dlouhých dialogů Malick vypráví pomocí obrazů, doteků a vnitřních monologů. Song to Song je zajímavý film, ale divák musí zcela přistoupit na tak specificky Malickův styl, jinak pro něho ty dvě hodiny můžou být doslova ubíjející. Mi se bohužel potvrdilo, že tento tvůrce se mi emočně zcela vzdálil, ale jeho starší díla (včetně Stromu života) budu stále považovat za mistrovská díla.(2.7.2017)

  • castor
    ***

    Malicku, Malicku, proč už to nemáš v malíku? Pevně věřím a doufám, že se filmový poetik Terrence Malick vrátí k vyprávění příběhů. Páč tohle jsou naprosto nedivácké filmy, které už si publikum získávají velmi obtížně. Jeho filmy rozhodně není snadné mít rád, obzvlášť v posledních letech, kdy o opravdovosti a hloubce vztahů mezi postavami můžeme silně pochybovat. Možná ty neuvěřitelně dlouhé tvůrčí pauzy byly k něčemu dobré (pak vznikne zbožňovaný kus typu Tenká červená linie). Hluboce rozjímavý tvůrce nás minule zavedl do znudění moderního jedince, jeho vnitřní rozpolcenosti, kdy nás čekalo mnoho obrazové rozkoše, stejně jako mnoho nudy. Kameraman Emmanuel Lubezki je skvostný i tentokrát, netuším, zda on nebo herci skutečně chápali režisérovu vizi, ale v jeho (i hereckém) případě je to dokonalost sama. Jenže každá hra musí mít určitá pravidla. Za mě „lepší“ než předchozí Knight of Cups, ale příště prosím partnerské vztahy v nějakém uchopitelnějším provedení. PS: Natalie výtečně živočišná.(17.7.2017)

  • Xmilden
    **

    Prakticky můžu překopírovat svůj komentář k minulé Malickovce Knight of Cups. PS: Těším se že v příštím Malickově filmu nebude účinkovat žádný můj oblíbenec a já tedy jeho další festivalovku můžu vynechat :) 30%(8.7.2017)

  • Ant
    ****

    Nejprocítěnější Malick od Tree of Life. Klasicky se jedná o zamotaný příběh, kdy nedokážete rozpoznat začátek od konce, což působí jako připomínka hlavního romantickému trojúhelníku. Rooney Mara tady skutečně září a je to jedna z mála rolí, kde ji vidím využít celou škálu emocí. Hudba a rozmanitá camea od úžasně upřímné Patti Smith po šíleného Vala Kilmera jsou pak kapitolou sama pro sebe. Filmu mírně podkopává nohy přepísklá stopáž a klasická Malickova nechuť k přehlednějšímu narativu, nicméně scéna s Holly Hunter na parkovišti a Goslingem s jeho otcem jsou emocionálně omračující. Krásný konec je pak třešničkou na dortu.(9.7.2017)

  • Chrustyn
    ***

    Pokud Vám sedí poslední dva Malickovi filmy, bude se vám líbit i tento a víte přesně co očekávat. Jen se přiznám, že těch krásných obrazů mi zde přijde méně.(23.2.2018)

  • Thomick
    ****

    Zobrazovat krásu za účasti takových dam, to není zas tak složitý. Ovšem takhle neporušeně přenášet smyslnost a intimnost mezilidských vztahů, to už je vpravdě vysoký umění. Z vlastní zkušenosti nedoporučuju lidem ve vztahu na dálku - každej druhej záběr totiž představuje jednu ránu bičem. Mučení to ale bylo svym způsobem příjemný...(18.6.2017)

  • Ramirez85
    ****

    Njn, zase se jednou objevil "tak trochu jiný" film, než je běžná soudobá komerční produkce, tak šup s tím do modré barvy... ale co už, na téhle databázi mě to nepřekvapuje. Fassbender tyhle arogantní zmrdy hraje natolik věrohodně, až má jeden obavy, jestli jeho jeden z nejoblíbenějších herců není arogantní zmrd i v běžném životě :-) Rooney Mara je čím dál tím krásnější a herecky zajímavější. Ryan Gosling i tentokrát nasadil výraz utrápeného baseta. A Portmanka byla tentokráte nějaká divná. Jak moc jsem naivní, když doufám, že to v opravdovském hudebním světě takhle nevypadá? Že mu nevládnou povrchní hovada? (Ano, prvně jsem chtěl napsat jakože überfestovní yntelechtuálskej komentář, ale slovy klasika: "screw you, guys").(23.7.2017)

  • eLeR
    ****

    Faye, ktorá chcela tak veľmi žiť zaujímavý život, že brala všetko čo jej ponúkol, ale zabúdala byť sama sebou. BV, ktorý opustil obyčajný život, aby sa stal "niekým", stihol sa zaľúbiť, byť oklamaný a zistiť, že to pravé je ten obyčajný život a láska v ňom. Cook, ktorý si myslel, že je boh a môže všetko, ale nemohol. Rhonda, ktorá sa ocitla v úplne inom svete, z ktorého mala strach, ale nedokázala ho nechať za sebou. Malick nám vyrozprával príbeh, spôsobom sebe vlastným, ale veľmi zrozumiteľne. Príbeh, ktorý je plný nešťastných ľudí .... a lásky. Vybral nádherné lokality a skvelé miesta. O Lubezkiho kamere netreba hovoriť a miestami zaznela fakt skvelá muzika.(10.7.2017)

  • Dzeyna
    **

    Na tohle jsem se opravdu hodně těšila, ale strašně mě to zklamalo. Má to hrozně depresivní podtext a člověka to přivede akorát do špatné nálady. Jediná světlá chvilka je poslední cca 2 minuty, což je vážně málo. Jediná věc, která mě zaujala byla ta, že Natálce nějak vyrostly prsa.(30.6.2017)

  • malylada
    **

    Co je platné, když herci odvádějí naprosté maximum oscarových parametrů, když ve filmu chybí jakýkoli pokus cokoli posunout dál nebo film přiblížit zbytku 99% normálních diváků. Nic mi nedávalo smysl, a jestli měl tvořit slepenec pocitů a myšlenkových pochodů postav nějakou pointu, minula mě naprosto obloukem. Nemůžu si pomoci, ale pokud to s Malickem takto půjde dál, nemá smysl jeho tvorbu sledovat jen kvůli pár momentům a výborně nasnímaným obrázkům.......3/10(10.12.2017)

  • 6thSun
    ****

    Filmová Malickova poezie pokračuje, režisérovy filmy se formálně i tematicky přelévají jeden do druhého, rozdíly se smazávají a vzniká mnohahodinová duchovní meditace. Zajímavé je přemýšlet o úloze herců, kteří jen těžko můžou chápat komplexní Malickovu vizi, přesto na jejich procítěném výkonu mimořádně záleží. Trochu to připomíná běžný život, kdy člověk netuší, jaká je jeho přesná úloha v "božím" plánu a jestli jeho život bude nakonec dávat smysl. Jednou z možností je plná důvěra, odevzdání se a schopnost radovat se z malých věcí. Třeba to nakonec vyjde podobně, jako to vychází hercům v Malickových filmech, kteří se nakonec stávají součástí vysoce promyšleného a smysluplného díla, a ještě se u toho podívají na řadu zajímavých míst, proletí se balónem, projedou lodí nebo si zkusí stav beztíže. Malickovi jeho podmanivá spirituální hra opět vyšla, jakkoli se - taky opět - nelze ubránit pocitu, že zkrácení o několik desítek minut by ničemu příliš neuškodilo.(1.7.2017)

  • pepo
    ****

    Najlepší Malick od Stromu života(26.6.2017)

<< předchozí 1 2 3 4
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace