poster

Můj vysvlečenej deník

Komedie

Česko, 2012, 102 min

Předloha:

Johana Rubínová (kniha)

Kamera:

Michael Gahut

Hudba:

Petr Wajsar

Hrají:

Veronika Kubařová, Petra Špalková, Berenika Kohoutová, Sandra Černodrinská, Marika Šoposká, Šárka Vaculíková, Igor Bareš, Ondřej Mataj, Martin Šesták, Ladislav Karda, Milan Hajn, David Skopal, Adéla Lounková, Jaroslav Plesl, Simona Stašová, Ján Kuric, Veronika Žilková, Nisan Aljazairi, Verica Nedesca, Antonín Duchoslav, Karel Janák, Martin Eugen Kulhánek, Petra Doležalová, Lukáš Venclík, Jana Dopitová, Jan Hlaváč, Simona Vaverková, Hana Malaníková, Ivona Marcinová, Kateřina Jandáčková, Lenka Šmídová, Michal Skořepa, Rafael Petráš, Simona Elsnerová, Anna Dosoudilová, Filipína Cimrová, Ilona Paukerová, Lucie Slováková, Martina Macková, Veronika Nouzová, Zuzana Hunalová, Alžběta Němcová, Emanuela Máslová, Filip Müller, Jakub Kvapil, Jan Štěpán, Jan Švejkar, Jiří Roskot, Kateřina Budíková, Kateřina Srpová, Ludvík Němec, Lukáš Routa, Petr Tyřl, Marcela Šťastná, Markéta Toulcová, Martin Hejný, Michaela Kolenatá, Michaela Zemanová, Miluše Jarešová, Natálie Urválková, Petr Kamenický, Petra Pavlačíková, Renáta Weidlichová, Roman Roušal, Tomáš Kyselka
(další profese)

Komentáře uživatelů k filmu (213)

  • Johnny.ARN
    ***

    Nevie, som na pochybách. Na tento film musíte byť v dobrom psychickom rozpoložení, aby ste si ho vychutnali a prijali taký aký je, inak vás znechutí a otrávi. Nemôžem povedať, že ma vyslovene bavil, ale dalo sa to dopozerať. Bolo to ... zaujímavé?? Svet sedemnástiek z ich pohľadu je zaujímavý, ale aj tak nepochopiteľný. Kubarová krásna, milá a príjemná, aj keď u mňa čúza. Kurvila sa tam s každým, kto jej prišiel do cesty. Ostatné obsadenie ušlo. Jej kamarátky ( Kohoutkova, Šoposká ) pekné, pozeratelné. Úplne najvác zahviezdil Kuric. Jeho scény najlepšie na celom filme. Srandujem samozrejme, ale príjemne ma prekvapil. Mínus je asi finálny strih, keďže zjavne boli vyhodené spojovacie scény, ktoré v konečnom výsledku chýbali. Divák sleduje občas zvláštne prechody zo scény do scény bez logického spojítka. Ale inak príjemný film s krásnou hlavnou predstaviteľkou. 3 z 5(15.9.2013)

  • Gemini
    **

    Vysvlečený deník Martina Dolenského má dva problémy, bohužel asi dané i tím, jak vypadá svět jeho cílové skupiny - za prvé nemá o čem by byl, a díky tomu, za druhé, je o ničem. Půl hodiny čekáte, jestli se ty náhoďácké odnikud nikam se plácající záběry, v nichž mladí a obvykle celkem schopní adepti héreckého umění opovrhují city všech kromě svých vlastních, uberou k něčemu, co by jim dalo nějaký smysl, ale ne... a kupodivu to tak zůstane až do konce, kde je nám objasněno, že život nejsou sluníčkové happy endy atd. Problém je, že konfrontace zpovykané sobecké mládeže s vážnými věcmi je natočena tak, že vám dokáže být naprosto lhostejná, a když naskočí závěrečné titulky, zmůžete se jenom na myšlenky "Ehm, no, kde se stala chyba, že jsem nic z toho tenkrát takhle nevnímal, a když jsem se s tím setkal, chtěl jsem tomu dát pěstí?" a "No ty vogo, jak zařídit, aby z mých dětí tohle nevyrostlo?" Záměr byl možná dobrý, ale díky režii si z celého tohohle "zážitku", kterým byl zabit nedělní hlavní vysílací čas na veřejnoprávní televizi, pamatuju jen to, že když mají fiktivně bestsellerové (ne tak úplně jako Ultraviolet, která neznámo proč dělá, že je podle comicsu, když není, ale celá Johana Rubínová je jakýsi zvláštní sociální projekt Jana Hlaváče) týnejdžerky splín - pardon, deprese s naordinovanými prášky - tak jdou chlastat šáňo do fontány uprostřed nákupní galerie - hlavně ty z nich, které jsou těhotné a vědí o tom. Palec nahoru pro Petru Špalkovou a vlastně vůbec všechny dospělé herce... ale o nich to jaksi být nemělo, že?;) Z hlediska diváckého je tohle naprosto zbytečná záležitost - kdyby se tu deziluzivně fetovalo, poslouchala se Nirvana (opožděně přeju všechno nej k jubileu nalezení osvícení, Kurte;)), a páchaly se sebevraždy, chápal bych to líp, i když bych to svým dětem asi taky nepouštěl. Veronika Kubařová by měla brát rozmanitější role než štětkoidní sociální retardy - svým z některých úhlů hezkým ksichtíkem to totiž opravdu nezachrání. Ačkoliv otázka - přiznačná i pro celý Deník - zní, co vlastně tato mladá žena, nejprve neuvěřitelně zaláskovaná do o 17 let staršího rejžoproducenta Karla Janáka a poté do "jen" o devět let staršího režiséra Pavla Kheka (náhoda, že?;)) od života chce... 40%(14.4.2014)

  • Enšpígl
    ***

    Působilo to na mně jako kornout bez zmrzliny. Barevný obrázky tu sice jsou, ale chybí jim jaká koli přichuť. Seru na to jestli je tohle realnej svět mladejch holek nebo ne, ale považuju za chybu motat patý úpřes devátý. Například ty odbočky na psychologické terapie, byly absolutně k hovnu. Spousta věcí byla, jak kdyby je tam dodal na rychlo poštovní kurýr, holky se někde objevily nějaká si zašukala nebo se zeblila, a najednou už to celý bylo úplně jinde. To že se film věnuje pouze hlavní postavě by jaksi nevadilo, kdyby hlavní postava nebyla tolik provázana s ostatními, kterým se ale vůbec nevěnuje žádná pozornost a to na mně působilo dost zmatečně. Na druhou stranu musím říct, že i přes poměrně velké výhrady jsem se nenudil a to hlavně kvůli Veronice Kubařové, tahle alfa samice českýho filmu je fakt těžce rajcovní a mé očíčko si přišlo na své, navíc Veronika jest dobrá herečka a majitelká nádherného úsměvu, takže sázkou na hlavní představitelku tvůrci alespoň jednou zakroužkovali bingo a v tomto případě to na takovej slabší průměr nakonec stačí.(14.5.2012)

  • Jara.Cimrman.jr
    ***

    Vždy jsem ohromen z názorů juniorů, kterým rodiče všechno dovolí, nic jim nezakáží, před agresory je chrání a přesto jsou to kreténi. Mému údivu se není co divit, protože taky jsem rodič a žádná jalová léta jsem určitě nikdy neprožil, protože jsem od narození dokonalý. Je-li tohle skutečný odraz dnešní mládeže, tak musím konstatovat, že promiskuita i deprese nabraly slušné obrátky, ale sledovat to na obrazovce mi žádný zasloužený orgasmus nepřineslo. Na druhu stranu se na slečny celkem dalo koukat, muzika se rozhodně dala poslouchat a celé to uběhlo tak rychle, že jsem se ani nestačil akademicky ponudit.(15.1.2014)

  • xxmartinxx
    **

    Je hezké, že už naši filmaři dokáží zaplácnout 100 minut "věcmi" tak, aby se na plátně alespoň "něco" dělo. Moc to nedrží pohromadě a nedává smysl, ale furt se "něco" děje.(24.4.2012)

  • johnn333
    **

    Co dělaj holky, když maj depresi? Nic. Blejou. Konec citace. Není to komplet buransky "teenagerovské", to je ale asi jediná poklona, kterou jsem schopen složit. Deník je úplně prázdný, nezáživný, nesmyslný, nezajímavý, nezábavný. Jestli "současnou českou komedii", tak Přebor a klidně i Vrásky z lásky. Jestli komedii od holek, o holkách a "pro holky", tak jedině Bridesmaids. 50%(24.4.2012)

  • Ded@M@tes
    **

    Příjemné vyprávění hlavní aktérky, ale snadno zapomenutelný děj a to je malinko mínus. Po měsíci si na film možná ani nevzpomenu. ( Hodnocení: 4/10 )(4.3.2013)

  • NinadeL
    ****

    Navzdory nepříznivému ohlasu lze označit Můj vysvlečenej deník za příjemnou předmaturitní komedii, jakou je vhodno aktualizovat každou dekádu, neb například story Děvčátka z roku 2002 už dnešní děcka považovala za příliš pasé. Ty historky kolem sympaticky rozjívené Johany sedí jak pověstný prdel na hrnec. Problémy této generace jsou trochu o něčem jiném, než ty předchozí, kulisy jsou rok od roku multimediálnější a celkově získává nový rozměr i ta historka z Dubaje. Překvapivě citlivě jsou realizované flashbacky z psychiatrické léčebny dospívajících a zejména je radost pohledět na příjemně holčičí výkon Veroniky Kubařové. Kubařová je zralá herečka znalá českého i světového repertoáru z divadla (zejména z Městských divadel pražských), zvyklá uhrát celé jeviště sama a je škoda, že podobně velké role nehraje ve filmu častěji.(30.8.2016)

  • castor
    **

    Naděje. Víra. Doufání. Divák stále doufá, že se české filmy nebudou neustále plácat na místě a na suchu. Plácají. Divák věří, že příběh téhle „vysvlečené“ dívky (která se prakticky nesvlékne) začne někam směrovat, zápletky začnou dávat smysl, postavy se začnou chovat jako lidé z masa a kostí a možná budou i krapet sympatické. Jenže tihle teenageři jen nadávají dospělým, sobě navzájem, chrápou si s partnery, pomlouvají se nebo se chtějí dostat kamsi do Súdánu. Děj je výrazně zmatený, nejasný, jsme zahlcení velkým množstvím postav, které nikoho nezajímají, děj nikam neposouvají. Body nahoru přinášejí lehce zajímavě stylizované animované titulky a předěly i talentovaná Veronika Kubařová, tedy do té dob, než zjistíme, jaká je její postava nána. Nejsmutnější je, že si tvůrci ve střižně nevšimli, že některé scény jsou bez naprosté návaznosti. Někdo se tu s někým líbá a pak už se ti dva prakticky nepotkají, svůj „vztah“ nikam neposunou a my vůbec nevíme proč. Prostě ticho, prázdno, nic. Nálepka zbytečnost poslední doby by téhle tuzemské podívané vlastně docela slušela!!(13.12.2012)

  • venus
    ***

    Není to úplná tragédie, především proto, že v teenagerském filmu nejde jenom o sex. Jako velký kámen táhnoucí film ke dnu vidím Johaniny kamarádky, jmenovitě Bereniku Kohoutovou, kterou nemůžu vystát a její obsazení bylo čistě z komerčních důvodů (talent v tom určitě nebyl) a Šárku Vaculíkovou, kterou prostě kamera ráda nemá. Obsazení hlavní role je naopak na potlesk. Velká propast mezi přirozeným talentem (Veronika Kubařová, Petra Špalková) a nuceným přehráváním (Berenika Kohoutová) je ale natolik hluboká, že to zákonitě rozčiluje. A bez té exotické vsuvky bych se teda taky obešla. Život náctileté holky je kovbojka sama o sobě, i bez divokých íránských "výletů".(24.4.2012)

  • troufalka
    ****

    Přečetla jsem si komentáře předem. Tak nějak jsem byla připravená na to, že film třeba nebude nic moc, v nejhorším je tu ovladač, že?! Ale nemůžu si pomoc, líbilo se. Žádná katastrofa, žádné trapárky, dialogy přiměřené situacím a věku, zábavné momenty, příjemná muzika, slušná oddychovka. A to nejsem pravděpodobně cílová skupina ... :o)(13.4.2014)

  • freddy
    ***

    Hlavní hrdinka by vlastně mohla být maximálně spokojenou puberťačkou. Má otce, který jí má rád, ale zároveň jí dává dostatek volnosti, má macechu, která jí také nechává prostor a má jí ráda, má kolem sebe spoustu kamarádů a kamarádek, bydlí v super baráku a finance jí asi taky trápit nemusí. Ale evidentně jí něco chybí, jinak by se nepokusila o sebevraždu kvůli zlomenému srdci, jinak by se nevyspala s klukem nejlepší kamarádky, atd. Prostě film a celý příběh nacházejí problémy tam, kde by na první pohled být nemusely a neměly. Naštěstí po tomto tak trochu nepochopitelném začátku příběh nabírá na atraktivnosti a celé to vlastně není o ničem jiném než o životě jedné sympatické puberťačky, která si hledá trochu toho štěstí a stability ve svém mladém životě. Takže vlastně celkem obyčejný film, který snad ani nenabízí nic, kvůli čemu by se nutně musel stát něčím přelomovým v české kinematografii, ale přesto je fajn, že vzniknul, protože filmy a seriály o mladých a pro mladé v Česku nutně chybí. Herecky obstojné, dějově ucházející, celkově průměrné, a proto uděluji tři hvězdy.(14.4.2014)

  • MMR
    **

    Další ze spousty zbytečných českých filmů. Pokus o zábavu se nezdařil. K pobavení potřebuju víc, tohle je málo...(24.11.2012)

  • Xmilden
    ***

    Trhák to není, ale tím jak je hlavní postava sympatická a neustále něco řeší film příjemně utekl. Podruhé už raději ne, ale na jedno zkouknutí tak akorát. 55%(17.10.2017)

  • Tom_Lachtan
    ***

    Jsem hluboce nasrán, ni tím, že by to byla tak zhovadilá práce, ale tím, že kdyby se nejednalo o jakousi adaptaci čehosi, tak to mohlo bejt sakra dobrý, režie je totiž výborná a někteří herci taky (Veronika Kubařová), dokonce i pár dost zábavnejch slovních výměn by se našlo (Rozhovor s výčepním v hospovárně, rozhovor s vydavatelem), ale sakra, to byla taková nuda (a pár detailních záběrů na dívčí pozadí v kalhotkách v první půlce [filmu] na tom fakt nic nezmění), vždyť já sem dostal chuť se zhulit a to sem to zkoušel jednou před tak pěti lety! Postavy nesympatické (snad jen Hagrid za něco stál) a prázdné, notně tupé, skoro jako přítomný "děj", který vláčí postavy od nikud nikam (a teď nemyslím v prostoru, místě, ani čase, vrcholem zmaru jsou nejdementnější scény z psychiatrie - ku zmagoření). Proč jenom někdo s tímhle hereckým a technickým materiálem nenatočil něco s pořádným a ne podřadným dějem... Ono si to vlastně zaslouží tři, ale teď je tomu prostě dát nemůžu, možná až se trochu schladím na něčem lepším, tak to změním.... Tak jsem poslech radu která ve filmu zazněla a napsal tenhle hovadskej komentář " Máš pravdu, jen se vyblij " (27.5.2013)

  • D.Moore
    ****

    Tři a půl, velmi sympatické překvapení. Přirozené herecké výkony (skvělá Veronika Kubařová, skvělá), režie, která odsýpá, příjemná hudba a vcelku zajímavý děj. O knižní předloze jsem dodnes neměl ani ponětí. Příběh, natočený podle ní, se ale může chlubit tím, že vypadá vážně jako ze života. A to se nejen v českých filmech cení.__P.S. Tak dnes jsem se (po roce a půl) dozvěděl, že žádná knižní předloha neexistuje a já se stal obětí čísi mystifikace. Že by mi to ovšem vadilo, to ne.(30.12.2012)

  • Ampi
    ***

    Tento žánr není zrovna můj šálek čaje a nebýt sličné Veroniky Kubařové bylo by asi hodnocení nižší. Ale i bez ní by s našlo pár vtipných scének a hlášek.(3.5.2014)

  • MikeCool
    **

    Slabší česká komedie ve stylu americké Bridget Jonesové, ale s mnohem nudnějším dějem.(10.11.2012)

  • kingik
    ***

    Ojedinělý počin na poli českého filmu, který se pustil do převedení knižního bestselleru fiktivní spisovatelky Johany Rubínové (ve skutečnosti knihu napsal bývalý novinář Jan Hlaváč, jež je mužem několika identit, a který si ve filmu zahrál nakladatele), u něhož se nevylučují autobigrafické prvky, ale kterému se však nepodaří obnažit diváka z jeho nitěrných pocitů natolik, aby s ním emočně splynul. Film žádné velké emoce nenavodí, ale to se dá i nedá považovat za chybu. Čestnou výjimku tvoří náctileté slečny stižené grafománií anebo ty, jež se v nějakém ohledu ztotožní s hlavní hrdinkou filmu. Film lze naštěstí uchopit z několika diváckých rovin. Nejlepší je k němu přistupovat jako k relativně zábavnému a morálně vypreparovanému dílku často střídající své nálady, než k složitě vyprofilovanému psychologickému obrazci, na které nemá potřebné režijní osvědčení, ale o nějž se za dobu svého trvání několikrát otře. Sedmnáctiletá Johana své myšlenky soustředuje do svého deníčku, který si píše někdy od patnáctého roku svého života, kdy po sebevraždě z neštastné lásky na čas skončila za zdmi psychiatrického sanatoria. Prostřednictvím svého komentáře divákům nastíní, jak to chodí v její rodině. Svoji mámu v podstatě nepoznala, protože ta za nevyjasněných okolností přišla o život v Iránu, když byla ještě hodně malá a její místo v domácnosti zaujala rázovitá macecha Sabina, se kterou se moc nemusí, ale Johanin táta by se pro obě rozdal, a která má pro ni určitým způsobem pochopení, a která je shodou okolností její profesorkou angličtiny, a kterou Johana neoslovuje jinak než familierním "Sába". Johana má klub svých věrných přátel, který tvoří její školní vrstevníci, ale na rozdíl od nich s ní moc hormony nemlátí, má slabost pro kluky s dredy, protože jak si jinak vysvětlit, že se v jejím životě objevili hned dva, "nesměle" si dá líbačku se svým profesorem češtiny a ještě pomáhá své zbouchnuté kamarádce, která má neurvalého slovenského otecka, kterého hraje zpěvák legendární skupiny "Vidiek". Její určitou citovou rozháranost spojenou s občasnými depkoidními stavy a rozumové přešlapy lze přisoudit jejímu nezralému věku, a i když všechno moc řeší, zdá se, že je jí to někdy spíše na překážku. Nejlépe si rozumí sama se sebou. A se svým (vysvlečeným) deníkem. Film je to dramaturgicky nevyžehlený a nálady vyprávění střídá, jak se mu právě zachce. Ve svém vyprávěný je někdy nadsazený, nedůsledný a nabalil si až příliš mnoho někdy až příliš složitých témat a neuváženou přehršel bočních dějových linií, které ovšem sice zdárně nezakončí, ale je diváckou úlevou, že neusiluje, aby vše dopadlo tak, jak se očekává, tedy vesměs pozitivně. Občas film velmi vzdáleně připomene slavné "Sněženky a Machry" a s přispěním dějové linie o hledání biologického otce v exotické zemi je jen krok od neslavného drama "Na vlastní nebezpečí".Zazpívají Koblížci a uvidíme i Antonína "Cabadaje" Duchoslava. Asi netřeba vysvětlovat, že sedmnáctileté studenty hrají věkově podstatně starší herci, a na některých je to i fyzicky znát. Z toho vyplýval problém pro vlasové stylisty, z jejichž nevzhledných parukových kreací, divákovo oko nemělo právě lahodný zážitek. Nejvíce se to dotklo hlavní představitelky Veroniky Kubařové, pro kterou se v retrospektivních scénách z léčebny nenašlo nic lepšího, než podivně nepřirozený "ani dlouhý ani krátký účes" v tvrdém sestřihu i neslušivém barevném provedení. O mnoho lépe na tom nebyl ani Igor Bareš, když v retrospektivě představoval jejího tátu v omlazené verzi. Pokárat by zasloužili i kostyméři, kteří snad ani nesledují modu náctiletých a jejich modely opravdu byly spíše ve stylu "každý pes, jiná ves". Když si na to zvyknete, tak oceníte poměrně dobré herecké výkony většiny zúčastněných, vtipné i méně vtipné životní situace a netradiční formu, s jakou jsou podávané i řešené. Jo, sedmnáctky mají komplikovaný život. Johana si kvůli tomu psala i deník, který pak vydala u knižního vydavatelství. Která jiná slečna jejího věku by se s tím mohla pochlubit?! Pro holky v Johanině věku, je tenhle film ze života jedné náctky, celkem dobrá volba. Ovšem jen v tom případě, že nečeká příliš věrohodné zachycení života dnešní mládeže. Mé hodnocení: 60%(23.7.2014)

  • iamek
    **

    Ach jo. Film byla totálně nudná pakárna. Člověk čekal, že hlavní hrdinka bude ve filmu lítat nahá a ono nic. Zklamání, protože je docela šikovná.(21.6.2012)

  • Vančura
    ***

    Na tenhle film jsem se hodně těšil, protože Veronika Kubařová je mojí velkou oblíbenkyní. Bezprostředně po zhlédnutí ale vidím, že nebylo zas tak moc o co stát - ten film je v podstatě sračka, plná celé řady příšerných hereckých výkonů, unyle splácaného děje (zoufale neschopného doříct někdy nějakou pointu), nevýrazné Wajsarovy hudby a hromady pitomých dialogů. Naopak potěší představitelka hlavní role, celkem příjemná kamera a animované sekvence, které film zajímavě zpestřují. Hledat tam však jakousi generační výpověď je marné - ten film je povrchní jak holčičí časopisy a v nesděluje v podstatě vůbec nic. Celý ten epizodický děj je tak zoufale obyčejný až fádní, až to bolí, a jedinou scénou, ve které funguje nějaké dramatické napětí a emoce, je ta, v níž postava Johaniny matky (výborně zahraná Petrou Špalkovou) seřve a následně vyžene otce Johaniny těhotné kamarádky od jejich domu. Mimochodem když jsem zde zmínil onen dům, nemohu nezmínit svůj údiv nad rozhodnutím zasadit bydliště Johaniny rodiny do Linhartovy vily - odkdy hrome obyčejné rodinky (jak nás o té své - otec: bulvární pisálek, matka: učitelka - v úvodu snímku ujišťuje hlavní postava) žijí v klenotech funkcionalistické architektury z konce 20. let? Celkově se obávám, že zde nemohl vzniknout dobrý film prostě už proto, že sama předloha za nic nestojí. Můj vysvlečenej deník je zbytečný film, na který se rychle zapomene. A současně doklad nedostatku kvalitních scénářů ze současnosti, které by byly schopné sdělit něco o současné české společnosti. Tenhle film neříká vůbec nic, nanejvýš tak usvědčuje českou literární scénu z úplně stejné bídy, kdy se tady vydávají prvotiny literárně impotentním puberťákům, kteří se rozhodli přispět k současné knižní nadprodukci rovněž svou troškou do mlýna, a podpořit tak gradující inflaci tištěného slova. K čertu s těmihle prokletými pisálky.(3.2.2013)

<< předchozí 1 2 3 4 6 9 11
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace