Nastala chyba při přehrávání videa.
  • becki_tu
    ***

    Jako velmi příležitostný divák tuzemských filmů jsem na jednu stranu rád, že někdo vystoupil z pomyslného davu a natočil film, který není onou "komedií ze života", která je tak populární u současných českých filmařů, ale na druhou stranu mě docela mrzí nedostatky, které Příběh kmotra má. Prvním je vizuál, který se příliš neliší od zpracování průměrného dílu třeba takové Kriminálky Anděl, a to i se všemi těmi otravnými problikávajícími psychostřihy a zrychlenými mikropasážemi. Druhým mínusem je zbytečná povrchnost a zkratkovitost. Vměstnat nějakých dvacet let Kmotrova života do hodiny a půl je téměř nemožné, a ikdyž se tvůrci zaměřili na ty opravdu zásadní momenty, náročnější divák přeci jen čeká větší porci souvislostí, vztahů a akce. Mimochodem opět se potvrdilo, že zatím asi nikdo v ČR neumí pořádně natočit akční scénu. Příběh kmotra je i přesto dobrým filmem, který bohužel dojíždí na zajeté konvence české (televizní) filmařiny a absenci nějaké té svěží tvůrčí invence. Přitom Nikolaev k tomu měl po skvělých a emocionálních Lidicích nakročeno více než slibně.(22.11.2014)

  • genetique
    ***

    Tvorcom nemožno uprieť snahu natočiť niečo svetovejšieho feelingu. Nápad bol dobrý, akurát jednotlivé postavy akosi nekorešpondovali s dejom a jeho veľmi pomalou skladbou príbehu. Bolo to mdlé, hodil by sa tomu viac dynamickejší ráz, rezkejšie dialógy a zameranie sa na širšie publikum. 65%.(25.12.2016)

  • Šakal
    ***

    Příběh kmotra je snímkem rozdílných třetin. První třetina, tj; doba, kdy byl Mrázek resp. Vedral neškodným vekslákem a v teplákovce a stylovejch kotletách s kamarádíčkama okukoval lentilky ve sprchách fotbalové šatny je nejpovedenější, druhá, tj; doba převratu a následné kupónové privatizace a raketového Mrázkova vzestupu se veze stále na vlně té předchozí. Ostatně co víc už si může tvůrce přát, než když má divák permanentní úsměv na rtech a přitom je mu nikoliv stydno, ale plně si uvědomuje tu hořkotrpkou příchuť resp. pachuť. Poslední třetina, tj; doba, kdy se kolem Mrázka stahují mračna a utahuje smyčka, zasloužila mnohem více tlačit na pilu. Především je však zatraceně uspěchaná. Přičemž si troufám jednoznačně tvrdit, že je to způsobeno faktem, že je zde nejvíce bílých míst v Mrázkově životu a Nikolaev resp. Oščatka si s tím bohužel nedokázali uspokojivě poradit. Je to velká škoda, protože Ondra Vetchý, i přes ten kratičký prostor, dokázal umně zachytit ten přechod ze sebejistého frajírka po raněnou lovenou zvěř. Korunu tomu všemu nasazuje rádoby hollywoodský závěr, za který by tvůrci zasloužili kulku společně s Mrázkem. Jedna nečekaná, přesně mířená kulka po vystoupení z auta, by přitom splnila účel mnohem efektivněji. Ve výsledku, vzhledem k nulovým očekáváním, to rozhodně není průser, ale s přihlédnutím k nesmírné síle a troufám si tvrdit i stále přetrvávající aktuálnosti tématu, z toho šlo rozhodně vytěžit více. Spousta klišé (růže), přibyla kontraproduktivní milostná zápletka, vyšetřovací tým zůžen na partičku “čtyřech proti všem” taky není z nejšťastnějších řešení, příliš zjednodušující, heslovité…. Přesto, pokud k snímku přistoupíte a řekněme si upřímně, ono ani nic jiného nezbývá, nikoliv jako životopisu Františka Mrázka, ale fiktivnímu příběhu inspirovaného skutečnou postavou, tj; “nejbohatším invalidním důchodcem v Evropě“, nebudete zklamáni. 65% [Co se hereckých výkonů týče, Ondra Vetchý se ctí, úhlavní nepřítel Lukáš Vaculík i díky nešťastně napsané jednobarevné postavě (charakteru) nemá moc co hrát, zbytek nepřekračující svůj stín.Vyjma Andreje Hryce coby sadisty Farkaše, aneb když se vám práce stane koníčkem].(7.11.2013)

  • T2
    **

    Rozpočet $-miliónovTržby Celosvetovo $1,171,000▐ zas taká čudná spleť žánrov, nepomôžem si ale toto som nepochopil akým smerom sa to chcelo vlastne uberať, lebo vážne scénky mixnuté z odľahčeným doberaním mi tam vôbec nesedeli, len povrchná hra na niečo, hmm /40%/(8.11.2013)

  • packa
    ***

    Zjevná inspirace žánrovou klasikou se nezapře, v jednotlivých scénách poznáváme tu Scarface, tu Heat či Pulp Fiction a hudba místy zní, jako by ji komponoval sám Hans Zimmer. Jen herci světových parametrů nám tu jaksi chybí. Ústřední duo Vetchý + Vaculík se snaží seč může a především Ondra "Vraník" Vetchý odvedl slušný výkon. Jen jim prostě nikdo z vedlejších postav nesekunduje, Kryštof Hádek nedokázal překonat omezení daná vlastní fyziognomií a se svým mladistvým vzhledem, sametově jemným hláskem se na roli policisty opravdu nehodí a i u Andreje Hryce jsme zvyklí na hlubší herectví. Z vedlejších představitelů tak zaujala snad jen krásná Vica Kerekes ... ehm ... scénou ve sprše. Záverečný verdikt - režiséru Nikolaevovi se po opravdu nepovedených Lidicích podařil vcelku slušný reparát, i kameraman se na české poměry opravdu vytáhl. Stopáž filmu je tak akorát, aby diváci ke konci nezačali koukat na hodinky. Jen ten casting se až tak nepovedl, proto zatím "jen" za tři, ale jsou to opravdu silné tři hvězdičky. Po druhém zhlédnutí možná známku přehodnotím.(29.10.2013)

  • - Osvícený fotbalový stadion, který v 51. minutě ukazuje Vedral (Ondřej Vetchý) svému kumpánovi Tiplovi (Jan Vondráček) ze své filmové vily, je do obrazu dosazen uměle. Na jeho místě je kladenská pekárna Kompek. Přesto odpovídá místnímu stadionu Františka Kloze, který je ovšem ve skutečnosti na druhé straně, zakrývají ho domy a je zrcadlově obrácen. (stryc.zdend)

  • - Spoiler: Ve scéně, kdy Zahrádka (Filip Kaňkovský) zastřelí novináře a opět si nasazuje sluchátka, je vidět, že zbraň nemá zásobník. (Angeliczek)

  • - Ve filmu je možné vidět plakát k filmu Sejmout zabijáka (2011), ten měl ovšem premiéru až v roce 2011. (Stanley619)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace