Režie:
Jon M. ChuKamera:
Peter DemingHudba:
Brian TylerHrají:
Jesse Eisenberg, Mark Ruffalo, Woody Harrelson, Lizzy Caplan, Dave Franco, Daniel Radcliffe, Morgan Freeman, Michael Caine, Sanaa Lathan, Jay Chou (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Špičkoví iluzionisté ze skupiny Čtyři jezdci (Jesse Eisenberg, Woody Harrelson, Dave Franco a Lizzy Caplan) se vracejí ve svém druhém dobrodružství, aby na svém celosvětovém turné předvedli kousky přesahující hranice lidského chápání a posunuli hranice jevištních iluzí do nových výšin. (Freeman Ent.)
Videa (15)
Recenze (474)
Jasně, ten scénář je trochu moc překombinovaný a vlastně není zápletka až tak strašně propracovaná, možná je místy až trochu moc zmatečná, ale stejně je tohle přesně to, co jsem od filmu očekával. Je to pořádně nadupané, je to skvělá jízda a jsou zde výborné triky, ať už kouzelnické, nebo digitální, které mi seděli. Skvěle jsem se bavil. ()
Za mne kvalitní sequel na obdobné úrovni prvního dílu. Plusem je Daniel Radcliffe ( byť jsem paradoxně čekal, že bude také kouzelník, nikoliv) a svůdná Lizzy Caplan, která dodává sequelu šmrnc. Je pravdou, že příběh je místy příliš překombinovaný a chaotický, kdy má divák pocit, že se ztrácí buď on sám či režisér, ale ve výsledku to vyústí opět v parádní hru zvratů a překvapení, že si nemohu na nic stěžovat. Oproti ostatním blockbusterům Podfukáři rozhodně nepůsobí naivně a hloupě a také, kdo by čekal od filmu zaměřující se na triky, iluze a kouzla nadmíru vynikající story? To je jak stěžovat si, že v žánru Drama není akce a krev. Samotné kouzla jsou na špičkové úrovni. Highlighty jsou ve filmu dva a tím jest scéna s kartou/čipem a finální vyvrcholení čtyř jezdců, které bere intenzivně dech s podporou skvělého soundtracku. Ultimátní zábava, na kterou se skvěle kouká a dá se při ní i přemýšlet. Story 8/10, Atmosféra 8/10, Gore 0/10, Vizuál 9/10, Akce 7/10, Napětí 7/10,Humor 6/10. Zábavnost 8/10.80% ()
,,DOSTANETE TO, CO SI ZASLOUŽÍTE! OKO ZA OKO!...“ /// Téměř rodinná skupinka dostala novýho člena (a po roce) i úkol. Věda (chvíli) poráží kouzla, připravte se na spoustu osobních vendet (do toho FBI, takže rozvětvenost jako prase – asi proto, že nejlepší trik funguje na mnoha vrstvách), naštěstí z nich v těch tunách keců vobčas vypadne i ftip. Není to brutální výjimečnost, jako jednička. Jen taková obstojná podívaná, která splní (alespoň pro jednou) svůj účel. A jestli jste zmatení…kupte si medvídka mývala! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Umím vytáhnout klobouk z králíka. 2.) Jedu jen kusy, ve kterých je Harrelson 2x! 3.) Thx za titule „playstick3 a Filiman“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE * NAPĚTÍ ne ()
To že je to úplně, ale úplně fakt strašně dementní (na konci jsem byl skutečně na hraně ustřelení vlastní hlavy) by v zásadě nevadilo, kdyby film využil potenciálu námětu, který je enormní. Postavy sice předvádějí rozličnou škálu efektních triků, ale ani by nás nenapadlo hádat, zdali herci skutečně zvládnou byť jeden z nich, tak strašně je to digitální. Sekvence důmyslných týmových fíglů, jejichž načasovanost a prostorové rozprostření by mohla akcentovat promyšlená jedozáběrovka jsou destruovány bezpočtem střihů a zpomalovaček ve stylu "Ten druhý zleva, nebo ten třetí zprava. Zkrátka ten v tom baloňáku. A já vám ho radši ukážu." Navíc co se týče dávkování informací film moc neví jak k divákovi vlastně přistupovat a stydlivé si osahává, kam ho chce až pustit, jakkoli ten už dávno ztratil zájem se v překombinovaném smrt-v-rodině-zlé-korporace- naše-soukromí-pomsta-mafie-blablabla ději hrabat. Všechna má láska však míří za Lizzy Caplan, která krade pro sebe jakoukoli scénu ve které se objeví a já... já...já ji prostě miluju. ()
Film o tom, jak partička čárymáryfuck lidiček pobíhá po Číně a snaží se přefiknout, teda pardon přechytračit chytré chytrolíny, z nichž jeden ještě nedávno poletoval na Nimbus 2000 a čaroval mdlobynatebe... Jednohubka, která sází na celkem sympatické herecké osazení, a efektní kouzelnická vystoupení. Problémem je, že tam jaksi chybí příběh, i když se snaží na první pohled tvářit děsně tajuplně. Ale tak jo, za 60% ()
Reklama