Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Festival politické písně se závěrečným koncertem za mír je událost, na kterou se všichni těší. Zvlášť když přijede i slavná kapela Sloky Luboše Nováčka. Každý problém je v takové situaci událost s vážnými politickými následky. A chlapíci z StB čekají na příležitost, aby mohli zakročit proti místní závadové mládeži. (Česká televize)

Recenze (71)

Logout 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Já mám radši lásku nežli bombu, S láskou taky daleko dál dojdu. Já mám radši lásku nežli válku, Raketou řízenou na dálku. Mám radši slunce nežli atomovou bombu, Zbrojení a za penězi honbu. Já mám radši slunce nežli válku, Spálím se spíš radši na koupálku. Já mám radši lásku nežli bombu, Proto mám ráda tadyhle Tondu. Já mám radši lásku nežli válku, Ta se dělá lépe v obýváku. Já mám radši Tondu nežli bombu, Věnuje se kytaře a kombu. Nebudeme žít z válečných fondů, A nechci ve svém těle jinou sondu. Ne, bombu ne - to radši lásku, jémine. Ne, bombu ne - ta aspoň žádného nemine. Říkám: Ne, bombu ne - atomy tu nechceme. Ne, bombu ne, pane Reagane! ()

MiniMinion 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Zatím rozhodně nejlepší díl. Zápletka byla tak neuvěřitelně profláknutá, až byla geniální, navíc obohacená o neuvěřitelnou partu esenbáků, kteří z toho hned udělají politiku a válku ideí nebo co, a taky o Janu Plodkovou, díky níž dám možná šanci hitům osmdesátek. Není snad ani nutno zmiňovat, že ani jeden z herců nebyl zklamáním, hlavně se mi líbili Taclík a Budař, a taky Doležalová byla skvělá. Nevím co říct, prostě paráda! Čest. ()

Reklama

izmi 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

"festivalově" laděný třetí díl jenom potvrzuje smíšené pocity, které přicházejí s celou touto řadou. Na jedné straně odvážný vstup HH (hlavního hrdiny) z budoucnosti do doby těsně po svém početí a anonymní rozmluva s vlastní matkou patří k tomu zajímavějšímu. Premisa "neovlivňovat budoucnost zásahy do minulosti" zůstala zachována, i když HH tancoval na hraně a vlastně bylo napínavé, jestli přikázání poruší nebo ne. V jiných částech díl opět balancuje na hraně parodie hlavně ve vztahu k socialistické realitě, která je vyvedená do absurdna a kterou takovou prostě nepamatuju, ale asi je to záměr. Autoři seriálu si neberou servítky s kapelou Sloky Luboše Nováčka, jejíž kapelník aktivně spolupracuje s StB ("tou druhou, sesterskou, policíí) a kde je zřejmá paralela s jistou tehdy (a možná i dnes ještě) skutečně existující kapelou. Kriminální příběh tentokrát za moc nestál, nicméně vyřešen byl originálně a pointa je zajímavá a reálná. Takže stále ano, i když s výhradami, vyhlížím další díl. ()

Necrotongue 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Třetí epizoda přinesla mimo jiné výbornou roli Marka Taclíka, jeho Luboš Nováček mě opravdu dostal, to byl velkolepý počin. Do seriálu se po lehce jalovějším předchozím dílu opět vrátil humor a hned to šlapalo mnohem lépe. Navíc se podařila i exkurze na Festival politické písně, takže jsem si na tu hrůzu rád zavzpomínal, provedení některých hitů by bylo skutečně použitelné jako zbraň. ()

pleva 

všechny recenze uživatele

Scénárista Ondřej Štindl založil kdysi na Rádiu 1 pokrokovou hitparádu "Strašidelný zámek". Výsledky zná asi už jen on, ale Sloky(Kroky) asi i něco získaly. Jen nevím, co je odkaz na Epochu a jejich kytaristu (Pražský výběr a Soukup všichni znají, ale tohle jsem nevymyslel). Škoda, že to působí hodně parodicky, i když takové to asi i bylo. Nenávist k této "kultuře" je asi u Ondřeje zřejmá a ztotožňuji se. Doufám, že nám naservíruje i Michala Davida a další "pecky", protože scénárista zná tehdejší hudební perly lépe než jeho kolegové a i dobu má hezky nakoukanou. Jen depresivní to není (a přitom bylo). To zvládl nejlíp Občanský průkaz a Pouta. Skvělý díl, hodně jsem se bavil a vzpomínal na rané Rádio 1 a kraviny, které tam moderátoři dělali (takový Kakaxa a Raxaxa, nebo Beranice), či ondřejův Bazar... ()

Galerie (7)

Zajímavosti (10)

  • Natáčení v libereckém kulturním domě bylo pro filmaře náročné, jelikož je zasáhla vlna veder a ve špatně větratelném sále bylo k zalknutí. (Šéfik)
  • Když Alois Špalek (Václav Kopta) mluví o tom, že je třeba potírat závadovou mládež, použije obrat, „že je jim třeba zatnout žílu u pytlíka“. Jedná se o slovní obrat, který ve své písničce „Na pražském hradě“ použil písničkář Jaroslav Hutka v době, kdy byl také označen nálepkou „závadová mládež“. (sator)
  • Ve scéně, kdy kapela Sloky trénuje píseň „Na bobech to sviští“, začne najednou kytarista Tomáš Měcháček a bubeník hrát píseň „Whole Lotta Love“ od Led Zeppelin. (kritkMd)

Reklama

Reklama