• Necrotongue
    ****

    Třetí epizoda přinesla mimo jiné výbornou roli Marka Taclíka, jeho Luboš Nováček mě opravdu dostal, to byl velkolepý počin. Do seriálu se po lehce jalovějším předchozím dílu opět vrátil humor a hned to šlapalo mnohem lépe. Navíc se podařila i exkurze na Festival politické písně, takže jsem si na tu hrůzu rád zavzpomínal, provedení některých hitů by bylo skutečně použitelné jako zbraň.(27.4.2017)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Večer zahrajem tak, že se z toho posere celej Severočeskej uhelnej revír." Kroky jsem poslouchal vždy jen na recesistických akcích, ale Sloky to je jiná. Jejich vyznání o tom, že mají radši lásku nežli bombu by Festival politické písně v Sokolově ozdobilo i v současnosti. Ano, já žádám obnovení tohoto festivalu, který sice ani v 80-tých letech nikoho nezajímal, ale měl své kouzlo. Pochází totiž z doby, kdy všechno patřilo všem a já děkuju za připomenutí, že i já jsem tím pádem kdysi býval spoluvlastníkem velkorypadla. Tohle mě zkrátka bavilo a nejúžasnější bylo sledovat Klementa, jak uděluje důtku. To byla učebnicová lahůdka.(20.1.2017)

  • MiniMinion
    *****

    Zatím rozhodně nejlepší díl. Zápletka byla tak neuvěřitelně profláknutá, až byla geniální, navíc obohacená o neuvěřitelnou partu esenbáků, kteří z toho hned udělají politiku a válku ideí nebo co, a taky o Janu Plodkovou, díky níž dám možná šanci hitům osmdesátek. Není snad ani nutno zmiňovat, že ani jeden z herců nebyl zklamáním, hlavně se mi líbili Taclík a Budař, a taky Doležalová byla skvělá. Nevím co říct, prostě paráda! Čest.(16.1.2017)

  • pleva
    *****

    Scénárista Ondřej Štindl založil kdysi na Rádiu 1 pokrokovou hitparádu "Strašidelný zámek". Výsledky zná asi už jen on, ale Sloky(Kroky) asi i něco získaly. Jen nevím, co je odkaz na Epochu a jejich kytaristu (Pražský výběr a Soukup všichni znají, ale tohle jsem nevymyslel). Škoda, že to působí hodně parodicky, i když takové to asi i bylo. Nenávist k této "kultuře" je asi u Ondřeje zřejmá a ztotožňuji se. Doufám, že nám naservíruje i Michala Davida a další "pecky", protože scénárista zná tehdejší hudební perly lépe než jeho kolegové a i dobu má hezky nakoukanou. Jen depresivní to není (a přitom bylo). To zvládl nejlíp Občanský průkaz a Pouta. Skvělý díl, hodně jsem se bavil a vzpomínal na rané Rádio 1 a kraviny, které tam moderátoři dělali (takový Kakaxa a Raxaxa, nebo Beranice), či ondřejův Bazar...(18.1.2017)

  • Autogram
    ****

    V tejto epizóde sa spieva, spieva sa dobre, takže je o niečo veselšia. Vražda sa nekoná, iba pravdepodobný pokus o ňu, a jej spojenie s reálnym svetom bolo výborné, že ma až mrazilo. Doktorka Judit je sympatická stále viac, smerovanie vzťahu sa zdá jasné. Výborná skupina Sloky a tie piesne ako sú politické a trápne, tak sú vtipné. –––– Ne, bombu ne. To radši lásku, jeminé. Ne, bombu ne, pane Regane. –––– Člověk je v pohodě, když se naučí brát věci, jak jsou.(16.1.2017)

  • - Skladatel Petr Marek, jenž se podílel na skládání hudby pro filmovou skupinu Sloky Luboše Nováčka, si komponování dle svých slov vyloženě užil. Podle něj: „Skládat přiblblou hudbu s angažovanými texty nebylo guilty pleasure, ale jen pleasure.“ (Šéfik)

  • - Seriálová kapela Sloky Luboše Nováčka (Marek Taclík) vystupující na Festivalu politické písně je parodií na normalizační kapelu Kroky Františka Janečka. Jedna z písní "Ne, bombu ne" je parodií na "Né, pětku né" od Josefa Melena. Za všemi smyšlenými písničkami v díle Mrtvý lidi autorsky stojí trio Petr Marek (Midi Lidi), Marek Huňát (Tata Bojs) a Ondřej Ježek. (MTHRFCKR)

  • - Natáčení v libereckém kulturním domě bylo pro filmaře náročné, jelikož je zasáhla vlna veder a ve špatně větratelném sále bylo k zalknutí. (Šéfik)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace