Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sud
    ****

    Byl jsem zvědav, jak se mistr napětí vyrovnal se sedmdesátými léty. A jak? S grácií. Přitvrdil co se týče naturalistických scén (na scény znásilnění či ve voze s bramborama by měl odvahu málokterý tvůrce i dnes) i černého humoru (opět scéna s pytlem brambor). Klasický příběh a zápletka nevadí a herci jsou výteční, z nichž mi byl nejvíce sympatický Alec McCowen coby detektiv - podpantoflák. 85%.(23.5.2011)

  • pepo
    ****

    Tento film mi spravil strašnú radosť.Nepoznám okolnosti vzniku ale Frenzy mi najviac pripomínalo malé bokovky veľkých režisérov ako napr. Terminál, Pain and Gain alebo Good Year ( aj keď tu je to samozrejme úplne v inom žánry). Neambiciózna, hravá, mierne neučesaná, miestami skutočne vtipná ( policajt s manželkou) a občas perfektne napínavá ( scéna v nákladiaku je geniálna) Hitchcockovka s prekvapivo drsnejšou a menej elegantnou atmosférou ako od Hitcha divák očakáva. Veľmi milé prekvapenie 9/10 aj napriek tomu, že sa s najväčšími majstrovými peckami nemôže rovnať.(28.1.2015)

  • Douglas
    ****

    Británie v Hitchcockově Běsnění připomíná nejčernější noční můru, kde platí jen Murphyho zákony, protože pokud se proti vám osud spikne, pak se vší parádou. Můžete stokrát vysvětlovat, že nejste „kravatový vrah“, ale nikdo vás nebude poslouchat a všechny důkazy i okolnosti budou hrát proti vám. Po řadě slabších filmů už to vypadalo, že má Alfred Hitchcock to nejlepší dávno za sebou, ale svým předposledním filmem vzal všem dech a dokázal, že se v něm skrývá ještě pěkně vypečený hajzlík, který vás donutí se bát, zuřit a prožívat příběh s hlavním hrdinou, přičemž ani vraždy nejsou žádné výplody slintající stařecké mysli, ale syrové a nehezké na pohled. Třebaže se film neubránil jisté zdlouhavosti a hlavní hrdina taky není žádný svatoušek, takže chvíli trvá, než k němu najdete cestu, je navzdory mizivému rozpočtu Běsnění malým skvostem, který unaveného Hitchcocka opět postavil na nohy.(15.11.2005)

  • curunir
    *****

    ,,PÁN RUSK. VY NEMÁTE NA SEBE KRAVATU." __ Hitchcockov (pred)posledný veľký film a pritom ho v ňom nie je až natoľko cítiť ako inde - snáď možno aj preto, že angličania sú majstri v nakrúcaní detektívok a trilerov. Táto poznámka však nemá na film prakticky žiaden dopad. Réžia je absolútne famózna (nominácia na Zlatý glóbus) a dej si celkovo drží od začiatku dobre zabehnuté tempo, čiže vôbec nenudí dokonca sa nájdu aj odľahčujúce kulinárske pasáže dávajúce si na mušku francúzsku kuchyňu. Svojim spracovaním ma vo filme najviac zaujali dve scény: už spomínaná pasáž v nákladiaku a ďalšia, pointa ako sa podarilo Jonovi Finchovi utiecť s partnerkou z hotelu. Posledná štvrtina sa nesie trocha v prvoplánovosti (zrejme podľa predlohy), úplný záver ma však svojou odhaľujúcou poslednou vetou ohromil (citácia - možný spoiler). No a dvorného Bernarda Herrmanna tu v skladaní hudby nahradil neveľmi známy Ron Goodwin (Zálesák, Kam orly nelietajú...) a treba len poznamenať, že soundtrack je absolútne špičkový. Chcel by som ho mať...(9.12.2009)

  • Toj
    *****

    Áááá! Tak nádherně zvrácený... Perverznost je zde tentokrát často i mnohem explicitnější než jsme u Hitchcocka zvyklí. Řekl bych, že film disponuje jakousi britskou přidanou hodnotou a to v podobě humorných absurdností v chování postav. Večeře ve francouzském stylu se snaživou manželkou hlavního vyšetřovatele jsou naprosto geniální a pak i jediný pohyb kamery se stane mistrovským tahem.(31.8.2011)

  • - Scéna, kdy kamera projíždí pod Tower Bridgem, musela být přesně načasována, neboť most se zvedá pouze dvakrát denně. K vytvoření této iluze bylo zapotřebí mnohonásobného zoomu, jelikož letadla mají přísně zakázáno pod mosty létat. ((mOnkey))

  • - Pre rolu Blaneyho bol pôvodne zvažovaný David Hemmings. (shimik77)

  • - Spoiler: Počet mrtvých ve filmu: 4. (Stanley619)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace