• D.Moore
    ***

    Sylvester Stallone umí hrát (zahoďte předsudky a podívejte se třeba na skvělého Oskara) a proto se už v roce 1978 rozhodl dokázat, že úspěch Rockyho nebyla žádná náhoda a že na něm měl jeho talent velký podíl. Světe div se, P.Ě.S.T. dopadla dobře i přesto, jak dlouho trvá než hlavní hrdina někoho praští, a že kromě těch obličejových neukáže ani kousek svalu. První hodinu se na Stalloneho dobře dívá, jde si tvrdě za svým, je sympaticky prostý a nejde mu nedržet palce. Navíc režisér Jewison uměl navodit dobovou atmosféru a obě bitky mezi odboráři a fabrikanty natočil velmi sugestivně. Velký problém však přišel se skokem o téměř třicet let vpřed. Amerika se změnila, změnily se domy, automobily, hudba... Ale Stalloneho postava téměř ne. Nechápu, proč mu maskéři nepomohli více, protože třicátník dost dobře nemůže zahrát padesátníka jen nabarvenými šedinami, huhňáním a jiným držením těla, ač se snaží sebevíc. Masky, třeba jen umělé vrásky, přece nejsou podfuk, hercům mají pomáhat (například De Nirova fascinující proměna v Tenkrát v Americe nebo vlastně jakákoliv role Petera Sellerse) k lepším výkonům a divákům k nezapomenutelným zážitkům, kterým mohla P.Ě.S.T. klidně být. Tři a půl.(21.1.2015)

  • Gilmour93
    ***

    „Jedinou účinnou odpovědí na organizovanou chamtivost jsou organizované odbory.“ (Thomas Donahue). „Odbory jsou organizace, která bojuje za to, aby stále více lidí za stále více peněz stále méně pracovalo.“ (Michael Schiff). No a teď si vyberte.. Jewisonův snímek inspirovaný činností druhého nejznámějšího odborového předáka na světě Jimmyho Hoffy (první je samozřejmě Richard Falbr), u kterého ani seškrtání původního Eszterhasova čtyřsetstránkového scénáře nezabránilo občasné utahanosti a sterilitě. Stallone v emočně vypjatých momentech slabý a nevěrohodný, až se chvílemi nabízí, že jeho obsazení a konec konců i ten proletářsko-boxerský název nepokrytě těží z čerstvého úspěchu Rockyho..(30.12.2016)

  • Amroth666
    **

    Tento film jsem si pustil jen kvůli Sylvesterovi. Film sám o sobě není zase tak úplně v háji co se týče příběhu. Film o cílech, prosazení, korupci, mafii a manipulaci lidí. Když si to ale tak v součtu celé podtrhnete, zjistíte najednou, že je daleko více lepších filmů s podobnými tématy. Tohle je prostě taková klasika z 80tých let. Znovu se na to asi nepodívám, ale třeba si najdu závěrečnou scénu u soudu někde na netu, tu počítám mezi dobré, kdy pěkně deptali Stalloneho, který nakonec stejně zemřel. ____ Zatím nejslabší film se Sylvesterem(viděno 21 filmů) ____(15.7.2012)

  • Tommassi3
    ***

    "Copak ty nikdy nepláčeš, Johnny ??" - "Ale jó, pláču, když krájím cibuli !! Ale ty vypadáš, že je to kvůli něčemu jinýmu.." Jewisonova v důsledku marná snaha o odborářského Kmotra působí nejinspirativněji paradoxně právě ve svých nejslabších pasážích.. Nicméně F.I.S.T. rozhodně platí za nesmírně zajímavý biják, jak v rámci Stallonovy filmografie, tak i v souvislosti s tématem, který Hollywood už dlouhá léta úspěšně a důsledně ignoruje..(22.10.2016)

  • Jizni Tlapa
    ****

    Stallonova odborářská pěst, která je vždy připravena hájit zájmy všech truckerů, mne mile překvapila!! Jde o Stallonův herecký koncert ve zcela výjimečné, netradiční roli. Skvěle vystižený moment "tenkého ledu", který odděluje dobré úmysly a křivdu! Opět skvělá hudba B.Contiho! Nebýt příliš dlouhé stopáže, která Vás po hodině a půl hodí do kouta, aby si Vás patnáct minut před koncem vyzvedla a uštědřila Vám ránu pěstí přímo na solar, byl by to skvělý adept na pět hvězd!(18.12.2010)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace