Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Wacoslav1
    ***

    Souhlas s Lacem. Jako kousek na jednorázový shlédnutí to neurazí, ale ani to není nějaká strhující pecka. Aspoň tradičně jistý Hanks to drží a Clint se naštěstí vyvaroval nějakých vlasteneckých úletů jako v American Sniperovi. Pokud se však zajímáte o reál a nechcete vědět nic víc než fakta bez zbytečnýho okecávání, tak si radši tuhle událost dejte v rámci cyklu letecké katastrofy. Film nepřichází z ničím novým.60%(21.11.2016)

  • Gilmour93
    ****

    Pro mě jako pro člověka, který je na tom s létáním jako B.A.Baracus ze seriálu A-Team, zdají se mu opakovaně sny, že je v nějaké vzdálené destinaci a v tom snu si nepamatuje, jak tam přiletěl a řeší, jak se odtamtud dostane, aniž by musel použít letadlo a do toho si vylepšuje psychický stav tím, že na ČT2 pravidelně sleduje dokumentární pořad Letecké katastrofy, je Sullyho stopětapadesátka jako stvořená.. Hyperaktivní dědek Clint si zase vybral látku, které na síle dodává autenticita příběhu. Úsporně, nikterak okázale, takřka dokumentárním stylem provádí rekonstrukci zázraku na řece Hudson, kdy zase projednou slovní spojení New York a letadlo přineslo dobrou zprávu. Pocta profesní poctivosti profesně poctivým filmem. Škoda jen, že se v rámci „hollywoodizace“ musel objevit ryzí antagonista v podobě komise National Transportation Safety Board, jejíž členové se nejdříve poněkud klišovitě snaží Chesleyho Sullenbergera ukřižovat, aby na konci prozřeli a chtěli s ním mít dítě bez ohledu na to, jestli je to fyzicky možné, či ne.. Pevně věřím, že přeživší husy z hejna už kejhají v oranžových mundúrech na dvorku Guantánama..(22.11.2016)

  • Matty
    ****

    Důmyslně vystavěný portrét disciplinovaného profesionála, stíhaného pochybami, zda odvedl nejlepší práci, jakou mohl. Obraz ústředního „zázraku“ i portrét hlavního hrdiny Eastwood skládá z několika retrospektiv, z nichž každá akcentuje jinou rovinu události a všechny se pak „zrcadlí“ v Sullyho závěrečném proslovu, vyzdvihujícím zásluhy kolektivu. Sullenberger je sice díky Hanksovi charismatičtější osobností, než jak působí z toho, jak sám sebe popisuje v knize, podle které byl film natočen, ale pořád jde o docela obyčejného pracujícího člověka pevných zásad a neměnných rituálů, ne o hrdinu každým coulem, který by vtipně glosoval každou potíž a hravě zdolával všechny překážky. Eastwood díky němu muže koncept hrdinství nahlédnout opět v jiném světle. Hrdinou se bez ohledu na oslnivost svých povahových vlastností může stát každý, kdo „jen“ dobře vykonává to, v čem je nejlepší. Více zde. 80%(19.9.2016)

  • verbal
    ****

    Holt kdo umí, umí. Jeden frajer přeqapivě dokáže udělat z Érbasu hydroplán a nonšalantně ho bez zbytečného čvachtání parknout do řeky místo do WTC, no a druhý frajer o tom přeqapivě bez zbytečného patosu dokáže nonšalantně splácat stručný a přímočarý filmík místo obvyklé emocionálně kýčovité dojnice pro opneumatikované hospodyňky. Tak se to má dělat, kluci!(17.11.2016)

  • H34D
    ****

    Sully jde na věc od prostředka, střídá napínavé scény z letecké kabiny se špetkou příprav, které tomu předcházely a kupodivu nejvíce se soustředí na dobu "poté". Díky tomu vzniká neobvyklý životopisný film, který nezneužívá skutečnou událost pro tvorbu hollywoodského patosu. Eastwood ve skvěle zvolené stručné stopáži režíruje tak, aby vykreslil situaci věrohodně a úctyhodně. 8/10(17.12.2016)

  • - V rámci příprav na natáčení strávil Tom Hanks půl dne s Chesley Sullenbergerem v jeho domě. Sullenberger prohlásil, že na něj zapůsobilo, jak dobře jej herec ztvárnil. (imagoo)

  • - Film sa nakrúcal na 65 mm digitálnu kameru ARRI ALEXA 65 IMAX, ktorú len nedávno vyvinula a upravila nemecká spoločnosť Arri Rental v spolupráci s korporáciou IMAX. (classic)

  • - Letoun, se kterým kapitán Sully v roce 2009 nouzově přistál na řece Hudson, byl Airbus A-320. Odstartoval z letiště v New Yorku a měl namířeno do Charlotte v Severní Karolíně. Na palubě bylo celkem 155 lidí, z toho 5 členů posádky a 150 pasažérů. (Zdroj: iDNES.cz) (maseer2)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace