Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Wacoslav1
    ***

    Souhlas s Lacem. Jako kousek na jednorázový shlédnutí to neurazí, ale ani to není nějaká strhující pecka. Aspoň tradičně jistý Hanks to drží a Clint se naštěstí vyvaroval nějakých vlasteneckých úletů jako v American Sniperovi. Pokud se však zajímáte o reál a nechcete vědět nic víc než fakta bez zbytečnýho okecávání, tak si radši tuhle událost dejte v rámci cyklu letecké katastrofy. Film nepřichází z ničím novým.60%(21.11.2016)

  • TeeAge
    *****

    Cheslej Sullenberger je borec. Hanks a Eckhart sú v rukách Eastwooda už len povinnou čerešňou na filmovej torte, akú si tento materiál zaslúžil. Dokonalá demonštácia toho, že život píše najsilnejšie scenáre, a v takom prípade divák v tomto žánru nepotrebuje akciu od začiatku do konca, len pravdu skrze príbeh a herecké výkony. 90%(2.10.2016)

  • Segrestor
    *****

    U filmů podle skutečné události si vždycky představuju, jak herec celebrita studuje toho konkrétního člověka, kterého má ztvárnit. Jeho návyky, gesta apod. Tomáše Hanksovic poslali domů k Sullymu (ne tomu strašidlu z Příšerek a.s.) seděl s nimi u večeře, koukal s nimi na televizi (i když Tom ne, ten ne, ten furt zíral na Sullyho, co u té televize dělá), vykukoval v noci zpoza rohu postele nebo stál vatru v rohu Sullyovic kadibudky. Nastudoval úplně vše, včetně pozvednutí pravé nohy při prdění a mírného záškubu tváře při pití vodky. Eastwoodoj pak zavolal, že už ho má, ať spustí letadlo na vodu, že to prý spláchnou za jeden natáčecí den. Jelo se vždy na první dobrou, protože Hanksovic kluk to má prostě ve voku. Zbytek dotáhli ve studiu, upraveném na soudní síň. A bum ho, ke smutku Ladinovic prořídlého klanu dopadl film i zánovní airbus dobře. Vlastně, být napnutý jak Legolasův luk u filmu, o kterém víte, že dopadne dobře, je celkem vzácnost a zde, tím spíš, že se vlastně nic nedělo. No zkrátka skládka, peru tomu pětku jako v Rusku.(12.1.2017)

  • Jeremy.jk
    ****

    C. Eastwood & T. Hanks jsou mistři svého řemesla, které vyhledávám takřka celý svůj filmový život a i tentokrát to byla sázka na jistotu. Scény z řízeného přistání na řece (nikoli havárie!:) disponují v obrovskou dávkou napětí a nepříjemného pocitu, i když už vlastně víme, jak to celé dopadne. Zároveň film dobře nastíní okolnosti vyšetřování podobných nehod a vlastně i psych. dopad na množství lidí, kteří v letadle neseděli. IMAX plátno asi nebude úplnou nutností, ale samozřejmě přidává na zážitku a doporučuji jej navštívit - 80%.(7.9.2016)

  • Jara.Cimrman.jr
    ****

    "Mluví k vám kapitán: Připravte se na náraz." Tak to chce slyšet asi každý cestující v letadle. Mě by to dřív asi taky vadilo, ale kdyby mi to říkal klidný hlas kapitána Sullenbergera, tak bych si přes odpor "zaklínajících" letušek v klidu vylezl na pravé křídlo a celé bych to natočil, protože tohle nemohlo špatně dopadnout. Já se tedy musím přiznat, že přistání Airbusu A-320 se 155 cestujícími na palubě bylo natočeno skvěle, ale k mé velké radosti nebylo tím nejlepším, co mi tento snímek nabídl. Tím totiž byli byrokrati, kteří v klidu svých kanceláří počítačově simulovali tak dlouho, až nebylo jasné, kdo je padouch a kdo hrdina. Já to chápu, protože někdo musí zaplatit to vylovení, vysušení a odbahnění Airbusu, ale Sullyho rozhodný postoj dal jasně najevo, že nikdo z jeho posádky to nebude. Tak to asi zase vyjde na chudáka pojišťovnu. Takže jediný, kdo podle mne ještě má reálnou šanci Sullyho potopit, jsou ochránci zvířat, protože odpovědnost za smrt ptáků v motorech je jednoznačně na něm. A v tom je šance pro pojišťovnu. Ještě nemáš vyhráno, frajírku.(8.4.2017)

  • - Vyšetřovatelé, kteří se případem v roce 2009 zabývali, si začali na film krátce po jeho uvedení stěžovat. Nelíbil se jim totiž způsob, jakým je režisér Clint Eastwood zobrazil. Konkrétně jim vadilo vyznění filmu, které působí tak, že se tehdy snažili kapitána Chesleyho Sullenbergera šikanovat a z celého neštěstí vinit. Podle jejich slov to není pravda. Šéf tehdejší komise Robert Benzon to glosoval slovy: "Ti pánové už byli dávno národními hrdiny, nesnažili jsme se nikoho ztrapnit. Nejsme KGB ani gestapo." (Zdroj: iDNES.cz) (maseer2)

  • - Pro vytvoření místa havárie filmaři nejprve natočili záběry záchranných lodí obklopujících prázdné místo v řece Hudson. Tyto záběry byly následně zkombinovány s těmi ze studia, ve kterých byl umístěn vyřazený letoun A320 do uměle vytvořeného jezera. (imagoo)

  • - Vo všetkých záberoch na displej zobrazujúci údaje motorov (Engine Warning Display) je použitá nesprávna indikácia pre motory, akými bolo lietadlo vybavené. A320-214 N106US bolo vybavené motormi CFM56-5B, čiže správna indikácia mala byť zhora nadol N1, EGT, N2, FF. Vo filme je však indikácia charakteristická pre motory IAE V2500, ktorá je navyše nesprávne usporiadaná. (FesterNZ)