Nastala chyba při přehrávání videa.
  • sator
    **

    Hmm...mistři humoru by žasly do jaké cenové skupiny se přesunul... Kriteriém se nejspíš stane seriál Most... Česká televize přišla s nabídkou pro Dejvické divadlo že jim dá prosto na ČT-artu v souvislosti s jejich 25 letým výročím trvání, a režisér Krobot přišel  s námětem podle které vznikl seriál.(7.3.2019)

  • JitkaCardova
    ***

    Ocenila jsem střelenost i přetaženost jednotlivých nápadů a výjevů, stejně jako sebeironickou upřímnost v obnažování podstaty herectví, která spočívá odnepaměti v tom, že dobrý herec je zároveň vždycky kurva i světice, přičemž za kritických společenských podmínek se obě polohy často k nerozeznání překrývají. Zároveň ale nebudu popírat, že mi provedení připadalo banálně nedotažené, šité horkou jehlou a plné hluchých míst, a umím si představit, že by se toho Dejvičtí mohli zhostit i mnohem krutovtipněji. Jestli šlo i ve skutečnosti o zoufale spíchnutý pokus o rychlý výdělek kvůli vylepšení rozpočtu a zachování souboru a jedná se o jakousi "Synekdochu, Dejvice" (á la Synekdocha, New York, jenomže směrem ven), pak klobouk dolů a budiž jim to přáno, ale na slabším celkovém vyznění jednotlivých skečů a absenci point to nic nemění a ne, nejsem příznivce toho hledat v tom za každou cenu místo slabin přednosti - i když by se o tom daly psát eseje, faktem zůstává, že rozpačitá a nespokojená jsem byla často, hluchá místa a nedotažené nápady mě nudily, a ne proto, že by mi vadilo, když je něco funkčně trapné nebo nudné a sedne to, ale že mi vadí, když to svou funkci přeroste. ****** Co si ale budu pamatovat napořád a za co skládám velký dík, je mrazivě výstižné předvedení loutek ze Spejbla a Hurvínka a podtržení všeho absurdního, hororového a děsivého, čím mě jejich interakce odmala děsily.(9.4.2019)

  • D.Moore
    *****

    Zřejmě aby vesmír zůstal v rovnováze, nasadila ČT po lidové řachandě z Mostu tuhle mystifikační absurdní suchařinu z Dejvic. Bavila mě hlavně její nevyzpytatelnost a ta očividná chuť, s jakou si všichni (sami sebe) zahráli a s jakou si ze sebe udělali legraci. Pokud bych měl něco vyzdvihnout, tak hlavně výkony Ivana Trojana, Martina Myšičky, Jaroslava Plesla a Václava Neužila, kteří v několika dílech parodovali své skvělé herectví prostě tím, že naprosto skvěle zahráli něco naprosto blbého (Ivan Trojan v krvi například). Každý díl byl něčím jiný a každý svým velmi zvláštním způsobem super.(9.4.2019)

  • zdepapepa
    **

    Těšil jsem se na zajímavou meta komedii s pohledem do zákulisí divadelního dění. Dostalo se mi čehosi post-post-post-postmoderního, ironicky však se zápletkami starými jak televize sama. Herecky zvládnuto na jedničku, navíc pro mě spousta známých tváří. V každém díle jsem našel něco zábavného, v drtivé většině se to však týkalo odbočení od hlavní dějové linie a jednalo se spíš o dobarvení charakteru postav. A to bohužel na vyšší hodnocení nestačí. Tak snad nedopadnu jako Dráteník.(9.4.2019)

  • lubospoti
    ***

    Oceňuji snahu tvůrců jít s kůží na trh a schopnost střílet do vlastních řad. Podobný styl humoru mi hodně sedí, ale přesto mi přišlo, že některé scény (někdy i celé epizody) byly trochu nedotažené. Seriál ale působí v naší televizní produkci hodně osvěžujícím dojmem. Nejde o tuctovou záležitost, určitě neosloví úplně každého diváka.(9.4.2019)

  • - Když přinese Hynek Čermák psa a položí ho na stůl, tak jde v okně za ním zahlédnout pohybující se mikrofon. (Duoscop)

  • - V epizodě je zmíněn seriál Rapl (od r. 2016). (Duoscop)

  • - Česká televize přišla s nabídkou pro Dejvické divadlo, že jim dá prostor na ČT-artu v souvislosti s jejich 25letým výročím trvání, a režisér Krobot přišel s námětem, podle které vznikl seriál. (sator)