Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Volání divočiny vypráví příběh Bucka, psa hýčkaného svým pánem i jeho rodinou. Jeho život se však rázem změní ve chvíli, kdy je ze svého domova v prosluněné Kalifornii unesen obchodníky se psy, kteří jej prodají do mrazivé divočiny kanadského Yukonu během vrcholící zlaté horečky na Klondiku. Zde je svými novými pány nucen ve psím spřežení tahat hlubokým sněhem těžké sáně. Díky své nezlomné vůli dokáže Buck v těchto drsných podmínkách přežít. Naštěstí se mu nakonec podaří uniknout a najít nového přítele, samotářského dobrodruha Johna Thorntona (Harrison Ford). Po jeho boku zjistí, že díky svým přirozeným psím instinktům dokáže v nehostinné divočině nejen přežít, dokonce v tomto novém a svobodném životě nachází i zalíbení. (Cinemart)

(více)

Videa (1)

Trailer 1

Recenze (291)

silentname 

všechny recenze uživatele

"Call Of The Wild" je nakoniec celkom okey filmom. Ak máte radi psov, možno si to užijete, no na druhú stranu má film jeden závažný problém, ktorý bohužiaľ ovplyvňuje celý film. A tým je fakt, že sledujeme digitálne animovaných psov medzi skutočnými ľuďmi. A ak film môžete porovnať s inými filmami, ktoré využili skutočné zvieratá, pochopíte kde je problém. Scénky nemajú takú silnú váhu, akú by mohli mať. A je to škoda, lebo by sme to všetko dokázali s našimi hrdinami prežívať oveľa viac. Takže vďaka tomu má film okey dramatické momentky, ktoré ale mali potenciál byť vynikajúce. Na druhú stranu je pravda aj to, že film pôsobí dosť rozutekano. Ako keby sa nevedeli rozhodnúť, kto má vlastne byť hlavným ľudským hrdinom filmu. Ak nepočítam úvod, tak najprv sa stretneme s Omarom Sy. A tam je potenciál na silný príbeh. Lenže potom to skončí a ideme ďalej. Je pravda, že sme mali aj film "Togo", ktorý povedal podobný príbeh zaujímavejšie a okrem toho to bolo spracované so skutočnými psami. Vďaka tomu je tá intenzita jednotlivých scénok väčšia. A následne sa dostaneme k Harrisonovi Fordovi a jeho príbehu. Ten je viac spracovaný ako veľké priateľstvo medzi mužom a psom a funguje dobre. Jediné čo mi tu vadí je fakt, že do toho tvorcovia potrebovali dať aj zloducha v podobe Dana Stevensa. A kedykoľvek sa objaví, tak to začne film spomaľovať. Je mi ľúto, ale jeho by som osobne radšej z filmu vyhodil. Pozitívnou stránkou príbehu je, že ma to bavilo sledovať, bolo to celkom zaujímavé, vyzeralo to dosť dobre (nebyť tých digitálnych animácií a efektov) a herecké výkony aj Omara Sy aj Harrisona Forda sú vynikajúce. Som rád, že som film videl, no druhýkrát by som sa k tomu nevrátil. Je to film na jedno videnie a stačilo. Ak ste milovníkom psov, možno to na vás zapôsobí viac, no u mňa to stačilo raz. Hodnotenie: C+ ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Přátelství Indiana Starce a (digitálního) psa. Klasika Jacka Londona stále zajímá filmaře a pod vedením režiséra Chrise Sanderse se štáb pustil do dobrodružné cesty psa Bucka, kterou rodinné klany budou milovat. Odpadla jakákoliv drezura a práce se zvířaty, neboť psí hrdina je kompletně CGI, což filmu dává umělost. Ovšem je-li Harrison Ford alergik, tak zdravotní riziko na kontakt s psími chlupy je minimální. Sluší se dodat, že Buck není jediným uměle vytvořeným zvířetem ve filmu, celé psí spřežení, vlci a jiní zvířecí akvizice jsou dílem trikového týmu. Animace měla proměnlivou úroveň, jsou scény, ve kterých divák zapomene, že má před sebou umělou inteligenci, v nemálo scénách byla animovanost dost znatelná, což působilo až rušivě. Na superlativy tento aspekt není, je ale férové dodat, že množství scén by bylo zcela nemožné realizovat se živými zvířaty. Úchvatné jsou ovšem přírodní scenérie, které nebyly vždy dílem trikových mágů. A jelikož scénář mnoho nápaditosti a překvapivých tahů nepobral, dost se tomu divím, jeho autorem je uznávaný scenárista Michael Green, byly pro zvolený styl vyprávění naprosto zásadní. Režisér nabral akční tempo a oscarový kameraman Janusz Kaminski brilantně nasnímal každý psí kus. Stabilní hereckou spolehlivost dodal vetchý Harrison Ford, neměli ho ale pasovat do pozice vypravěče. U mnoha událostí nebyl vůbec přítomen, nechápu tedy, jak o nich mohl vědět, no, solidní nesmysl. Z Dana Stevense se vyloupl mrazivý záporák, Karen Gillan je jen lákadlem do titulek, ve filmu je téměř k přehlédnutí a její účast se smrskla na pár nepodstatných minut. Rodinám s odrostlejšími dětmi ovšem výše zmíněné výtky nikterak nebudou vadit. Buck je čtyřnohý sympaťák a jeho divoké toulky a kejkle po Yukonu rozhodně (za)baví. 7/10 ()

Reklama

bourec 

všechny recenze uživatele

Pravdou je, že to, co předváděj psy v čele s hlavním psím hrdinou by nikdy z živýho psa nedostali.Ty pohybový eskapády,mimika, z který je znát, co má pes na srdci, všechno je na vysoký úrovni.A tak jedinou výtku mám k příběhu,protože ta první část s Omarem je o kus zajímavější, než ta druhá s Fordem.Jako celek dobrý na jedno podívání, víc nic.80%. ()

TomX2 

všechny recenze uživatele

Filmy o psoch vo mne väčšinou dokážu evokovať veľmi pozitívne pocity a v nejednom prípade dojať, avšak tento prípad je akousi výnimkou. Pár príležitosti ma dojať tu síce bolo, avšak scény vždycky skončili skôr, než sa vôbec k niečomu dobrému priblížili. Je to škoda, keďže z vizuálneho hľadiska je film naozaj nádherný (krásna príroda, fajn kamera, dobré efekty), má pekný soundtrack a fajn Harrisona Forda. Vo filme však bohužiaľ chýba to najpodstatnejšie - psy. Digitálni psi síce sú spracovaní naozaj dobre, avšak sú strašne neprirodzení (prudké pohyby, neprimeraná výška, nie veľmi dobrý kontrast medzi tieňom a svetlom) a skutočného psa nikdy nenahradia. Naviac, príbeh som si vedel predstaviť aj omnoho lepší a dobrodružnejší, antagonista je totálne hrozný a film sa mi začal páčiť až po príchode poštára, pričom po jeho odchode sa málinko zhoršil. A ani keď si Buck nájde svoje miesto a zažíva pekné chvíle so svorkou ma nijak emocionálne nenadchli a nevytiahli zo mňa ani radosť, ani smútok. Rád by som dal tretiu hviezdu, no nemám inú možnosť než nechať tie dve. ()

Marze odpad!

všechny recenze uživatele

Tato pohádka je prakticky určena pro děti, ale klidně místo ní mohli dát dětem omalovánky zvířat. Dětský film vyžaduje legraci, akci, přehlednost a doslovnost. Padouch musí být zlý zcela nejlépe s holí v ruce. To Volání divočiny splňuje. Stylizované chování psa hraničí až z parodií, kdy léčí svého pána z alkoholismu.... Zdálo se mi, že ve filmu účinkují plyšáci. Podle tvůrců filmu jsou psí kolegové Bucka vytvoření podle trpaslíků ze Sněhurky. Potud je pro mě všechno OK. Ale film se stal obětí současné fašistické korektnosti. London byl znám svou láskou k přírodě a tvůrci filmu měli strach z protestů ochránců práv zvířat a báli se použít skutečná zvířata. Vytvořili jejich počítačové náhrady. Film také korektně vyškrtl původní motiv indiánů, jejichž krvavá stopa už by asi dneska také nezněla korektně. Výsledkem je příšerná umělost. Zvlášt pro ty z nás, kteří si pamatují starší verze s Clarkem Gablem nebo s Charltonem Hestonem. Divím se, že tvůrci neudělali počítačově také Yukon, peřeje řeky , lesy a celou londonovskou romantiku severu – ovšem až na vánici nebo lavinu, které již jsou opět dílem efektů. Lavina se sněhovou vánicí tedy počítačové jsou. Uvažoval jsem film ocenit alespoň jednou hvězdou za to, že kouzlo Yukonu se tvůrcům zcela nepodařilo zaplašit a pošta se tu stále musí vozit saněmi. ()

Galerie (143)

Zajímavosti (6)

  • Film byl natočen podle stejnojmenné knihy od Jacka Londona, která vyšla v roce 1903. (SONY_)
  • V momentě, kdy John (Harrison Ford) pije whisky, má v čase 58:15 ještě čtvrtku skleničky. Poté v čase 58:23 je vidět, že sklenička je úplně prázdná. (mary800)
  • Filmovanie snímky prebiehalo na viacerých miestach v kanadských provinciách Yukon a Britská Kolumbia, a taktiež v kalifornských filmových štúdiách. (MikaelSVK)

Související novinky

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

Smrtonosná past nebude, Disney šlape na brzdu

12.08.2019

Mohli jsme to předpokládat, teprve minulý týden se to však stalo oficiální. Po propadácích typu X-Men: Dark Phoenix se studio Disney rozhodlo zaříznout drtivou většinu chystaných snímků od studia… (více)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno