Reklama

Reklama

Šokující odhalení

  • USA Bombshell (více)
Trailer 1

Skupina žen vytáhne do boje proti zakladateli Fox News Rogeru Ailesovi. Nelíbí se jim jeho obtěžování na pracovišti. (Filmbox)

Videa (19)

Trailer 1

Recenze (137)

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Neříkám, že snímek přinesl osvětu, na kterou tvůrci pravděpodobně cílili, to by patrně musel mít premiéru alespoň o rok dříve. Nicméně hlavní dámy mi udělaly radost a po všech těch metoo kauzách a girl power agitkách pro mě bylo značné osvěžení, že tvůrci nejdou jenom za tou agitkou, ač si to bezpochyby mnoho lidí bude myslet, ale zároveň to také není úplně blbé. Charlize Theron a Margot Robbie do svých rolí perfektně zapadly, ostatně tyhle dvě dámy jen málokdy šlápnou vedle. Menší problém jsem měl s Johnem Lithgowem, který v seriálu Koruna tak krásně ztvárnil Churchilla, leč obdobně namaskovaného a pořád jsem ho v něm viděl i v tomto filmu. Takže, pokud jste film cíleně vynechali, dejte mu teď šanci a pak mi případně vynadejte/poděkujte v PMku. Roger Alies je dole, svržen, další na řadě Weinstein. ()

Le_Chuck 

všechny recenze uživatele

Videné za ideálnych podmienok, rozumej: poznám Fox News, viem kto je Megyn Kelly, kauzu okolo Rogera som neregistroval a všetky tri kočky z plagátu milujem. Najviac Charlize, ktorá je vo svojej roli (surprise, surpise) profesorky dokonalá. No aj tak ťahám tú 4-tu hviezdu z päty, lebo film je defacto iba doslovná rekonštrukcia významnej, ale vo svojej podstate nie veľmi divácky zaujímavej události. 70% ()

Reklama

novoten 

všechny recenze uživatele

Úvodní pětiminutovka mě vyděsila, protože všechno nasvědčovalo tomu, že Randolph zkouší replikovat vlastní hyperaktivní styl Sázky na nejistotu. Naštěstí ho tenhle elán rychle přešel a začalo se vyprávět v klasičtějším životopisném rytmu příběhu, který i přes nejednoznačné vyznění klíčových scén vykládá karty na stůl až příliš rychle a nenechává proto dohrávat hlavní hvězdy tak vysoko, jak by si jejich klíčové party zasloužily. Přesto září nejen neselhávající Nicole Kidman, ale hlavně Margot Robbie, která překonává sama sebe a právě její Kayla táhne celou dusnou kauzu do nadprůměru. Mimo zřetelnou šablonu se ale podařilo vykročit jen napůl, závěr totiž ani nedojme, ani neřízne. A to je u tématu, které je stále ještě palčivě aktuální, pořádná chyba. ()

Pavlínka9 

všechny recenze uživatele

Za mě propojení dvou dost silných témat - politická debata a obtěžování na pracovišti... S tím obtěžováním nesouhlasím, ale myslím si, že je to hodně citlivé téma, jelikož ve filmu bylo řečeno hodně pravdivých argumentů, se kterými souhlasím, ale vlastně nesouhlasím.. Nicméně - na co jsem pořád koukala byla Charlize Theron, protože jsem nemohla uvěřit, že je to ona! Pak nastala vteřinka, kde jsem ji tam "zahlédla", ale stejně můj mozek měl obtíž to přijmout :) Plus pokud mi tam lezla i jiná herečka, které byla neskutečně podobná :) No...ale nejsilnější moment pro mě byla chvíle, kdy postava Robbie si vyhrnula sukeň ještě výš - když jí to bylo řečeno a ona pochopila, že to není ok.... ()

marhoul 

všechny recenze uživatele

Nečekala jsem mnoho a líbilo se mi to velmi. Tohle bude na delší lokte. K #játaké zaslepené sympatie nechovám, důvodem bývá klasické rozuzlení. Po finanční náplasti mají dámy svůj, osobnost devastující, problém zahojen, stejně jako postava, kterou ztvárnila Nicole Kidman. Veřejná satisfakce a prachy. Zvítězila? Vážně? Navíc řadu incidentů vytahují zneužité ženy dvacet let po té. Chápu, že jinak to nešlo, jenomže ono to působí všelijak i na ženy samotné, natož na přiblblého mača z Dubiny, který si vypíjí palici každé volné dopo nebo odpo (záleží od šichty) ve Vendě. Udělaly to pro kariéru, chtěly popularitu, role, prachy, ceny, těžily z toho roky, já říkám (zanícené feministky a feministé prominou, nechci se nikoho dotknout), na jejich místě bych osobně s ničím takovým nikdy ven nevylezla, cítila bych se jako prostitutka. Raději bych se užírala, než bych se veřejně přiznala k regulérnímu výměnnému obchodu, protože on to prachsprostý deal byl. V tom mají, naneštěstí, prasáci, kteří je zneužili, pravdu. Forma děsná, situace příšerná, ano, ale pakliže se s někým jdu dobrovolně vyválet na hotelový pokoj proto, abych hrála v největších trhácích Hollywoodu, jiné skóre mi z toho těžko vyjde. Ale jak říkám, takto to cítím já. Ne tak ambiciózní, žiji jiný život, běžný život, však také vystavena kdečemu ve velkém kolektivu (jako většina žen dnešní doby, proto je to téma palčivé, aplikovatelné do obecné roviny, manželky-zlatokopky nevyjímaje) , v němž muži mívali dlouhá desetiletí výrazně navrch, kde vládli. Mám asi výhodu, protože ke mně se pánové chovají v drtivé většině případů tak nějak automaticky jako gentlasové, kteří chtějí udělat dojem (všechna čest, chválím, je to skvělé!) a pokud ne, uzavřu: šovinistický blb, jeho drahou lituji. Nemám problém se verbálně vymezit , však dál se tím nijak netrápím. Naštěstí mi nikdy primitiv nešéfoval. Ovšem, vždy hraje roli povaha, (feministky, feministé, přírodní ženy a jiné citlivější duše opět prominou) vzhled, ale hlavně NADHLED. Dobře vím, že každá žena se s tímto úskalím vypořádává po svém, je v tom hodně proměnných, může narazit na kohokoli. Nebo já měla celý život nevšední kliku a proto se na to dívám svou optikou. Je záslužné, že se o těchto věcech hovoří, že vznikl film, že se tlačí na to, aby se pánové chovali slušně, že se ženy brání, chtějí se prosazovat na základě schopností, nikoli přes postel, jako kus svlečeného masa komukoli po vůli. Tyto společenské změny nějak začít musely a ačkoli mám k metoo nemálo výhrad, zdravý rozum dokáže uznat, že toto důležité téma je. Film problematiku vystihuje dobře a dámy v hlavních rolích byly vynikající! Co si k reportérkám arogantní nadřízení dovolili, je kapitola další. Za to by měly padat tresty, ne je pouze sesadit z postu, zajištěné odeslat na odpočinek a cvakat za ně zneužitým ženám „bolestné“. Jsou to prasata, která by měla čumět na dvůr přes mříže. Stát se to našim dcerám, všichni se vzácně shodneme, že takto tedy NE! Na stranu druhou v tomto únavném elaborátu ještě zmíním, že každý dělat všechno nemůže. Ačkoli je to momentálně taková ta ultralevicová móda, díky které vyzobávají bezpracně a s úsměvem populisté, nacisté, či bývalí estébáci desítky procent hlasů demokratickým stranám, neboť masu lidí vcelku pochopitelně vytáčí například ambice děvčátek zpívat v chlapeckých sborech, jež fungují jako chlapecké od středověku, nebo ženy v profesi zásahových hasičů, ortopedů, bagristů či dirigentů, také pějící vousaté zpěvačky se nesetkávají se všeobecným pochopením, ani tlaky na omezení přijímání masité stravy, či cestování letadly, inu bude trvat ještě dlouho než si neohroženě zádumčiví, věčně studující, hipsterští, veganští mládežníci nad svým avokádovým latté uvědomí, kam až své společenské nároky vyšroubovali a obávám se obávám, aby nebyli zaskočení, že planeta jakože nakonec dobrý, ale kdo že nám to na ní zbyl.. Což o to, my masožravci, pochlastávající kuřáci, příležitostní lehcí feťáci už budeme mít dávno v lebce burtonovskou žížalu, ale oni si to tady, s tou svojí příkladnou životosprávou, budou užívat do stotřiceti. O tom jindy. Narážím na to, že žena na obrazovce atraktivní být má. Šéfové televizí oprávněně hodnotí vzhled, účes, výšku, hezké nohy (ne tak, jak to bylo podáno zde, kdy trefně vystresovaná Margot musela vyhrnout malé černé až po pupek), ale v této branži vizáž důležitým kritériem je. Brojení proti něčemu takovému mi přijde ulítlé. Marika z hladového okna by asi neskončila v hladovém okně, kdyby televizní politické debaty mohla dělat každá, která děsně chce, může a tedy, aby nebyla diskriminovaná, logicky musí.. Nevidím problém, že ve FOX musely ženy nosit šaty a vystavit své dlouhé nohy v záběru. Tady už řvoucí fúrie jely to svoje, co nemusím zase já. Záběr na krvavý puchýř na patě, co by znak neúnosného pracovního utrpení mě pochopitelně pobavil. Kdo dočetl až sem, má můj obdiv. ;) Mějte se fajn. () (méně) (více)

Galerie (272)

Zajímavosti (16)

  • Scéna reálnej postavy Rogera Ailesa (John Lithgow), ktorá žiada fiktívnu postavu Kayly Pospisil (Margot Robbie), aby si zdvihla sukňu, bola natočená viacerými kamerami, ktoré zachytávali všetky uhly naraz. Jay Roach nechcel, aby Robbie musel hrať túto scénu na viac ako jeden záber. (Arsenal83)

Reklama

Reklama