poster

Pulp Fiction: Historky z podsvětí

  • USA

    Pulp Fiction

  • USA

    Black Mask

    (pracovní název)
  • Slovensko

    Pulp Fiction: Historky z podsvetia

  • Nový Zéland

    Pulp Fiction

  • Velká Británie

    Pulp Fiction

  • Austrálie

    Pulp Fiction

  • Kanada

    Pulp Fiction

Krimi / Drama

USA, 1994, 154 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Segrestor
    *****

    Malokterý film dokáže tak zasáhnout u srdce jako právě Pulp Fiction. Nemá cenu spekulovat nad tím, proč tomu tak je, jestli to je tou syrovostí nebo obsažností, humorem nebo stylovostí. Bylo k tomu řečeno dost na to, aby si každý, kdo to ještě neviděl mohl udělat obrázek, že se jedná o jedinečný filmový zážitek. Co jinak dodat k filmu, který běžní diváci dokáží citovat téměř přesně? Leda, že pět hvězd na ČSFD je prostě málo.(12.9.2011)

  • Slasher
    *****

    Viděl jsem po dlo(ooo)uhé době a myslím, že tím nejlepším možným způsobem - při 35mm projekci (díky kino MAT), tj. krásně zubem času ošumělý, popraskaný, poničený film na přidaný “grindhouse” efekt. A nad čím se rozepisovat, je to prostě dokonalost, která navíc (možná oproti novejším Tarantinovkám) působí naprosto hladce a nenuceně, jen stoprocentně poutá, kochá, baví a rozesmívá. Postavy a kecy bezkonkurenční.(14.2.2019)

  • SNCIS
    *****

    "Takže si to shrneme. Máme tady jedno auto plus jedno tělo mínus hlava v garáži." To se musí vidět, psát o tom nemá smysl. Naprostá klasika, kterou by měl vidět snad úplně každý. Hlavně teda každý kdo má rád filmy. "Když zmizíš, budeš zmizelej, nebo tě zmizím já." Skvělý příběh a hvězdné obsazení. Willis, Travolta, L. Jackson a Uma Thurman v kultovní klasice z 90. let Quentina Tarantina. 100%. DOPORUČUJI!(13.2.2021)

  • Sarkastic
    ****

    „Zmizíš z tohodle města. Hned teď. A když zmizíš, budeš zmizelej, nebo tě zmizím já. V L.A. jsi prostě skončil. Bereš?“ Ostatně, kdo by odporoval někomu, jako je pan Wallace, že…V rámci restartu Tarantinovy tvorby muselo samozřejmě dojít i na Pulp Fiction. Když jsem ho viděl poprvé (před cca 11 lety), nadšení u mě zrovna nepřevládalo, a vlastně to dost negativně poznamenalo můj vztah k Tarantinovi. Napodruhé už to bylo o mnoho lepší. Především jsem se o dost víc bavil a nacházel zalíbení jak v dialozích, tak hlavně dobře napsaných i zahraných postavách (Jules, Vincent, Butch, Marsellus, Winston, Mia…zamrzí jen min. prostor pro Buscemiho, ale na další hereckou exhibici už asi nebylo místo). Kult ani genialitu jsem v tom stále neviděl, kvalitní podívanou už ano. „Neleze ti to na nervy?“ - „Co jako?“ - „Trapný chvíle ticha. Proč máme tu potřebu plácat třeba úplný kraviny, jen aby nebylo ticho?“ - „To nevím. Dobrá otázka.“ - „Podle toho poznáš, že jsi narazil na někoho extra. Když můžeš tu hubu na chvilku zavřít a příjemně sdílet ticho.“(20.4.2008)

  • Morien
    ****

    (1001) Experimentálně jsem zjistila zajímavou věc. Pustila jsem si (asi tak pátá projekce za celý můj život) Pulp Fiction večer, když jsem byla hodně unavená, ale nechtělo se mi ještě spát, s tím, že se pobavím a pošmáknu si na přerývané kapitolové dramaturgii (vše míněno v tom tom nejlepším znova smyslu). No ale jak jsem tak na to koukala, tak mi to skoro vůbec nepřipadalo zábavné ani cool. A tak nějak jsem si ve své unavené hlavičce sesumírovala názor, že film je obecně brán jako vtipný, protože on sám nám říká, že je vtipný, personifikováno ve scéně, kde Jimmy aka Tarantino aka Režisér říká, že chlapci v tričkách vypadaj jako kašpaři. A co mu na to Jules odpoví? Odpoví mu: "Jsou to tvoje hadry, trotle." (Parafrázuji.) A s touto filosofickou myšlenkou na rtech odcházím.(30.8.2012)