Režie:
Michal BlaškoScénář:
Štěpán HulíkKamera:
Adam MachHudba:
Jonatán PastirčákHrají:
Klára Melíšková, Denisa Barešová, Miroslav Hanuš, Ivan Trojan, Johana Matoušková, Milena Steinmasslová, Jan Nedbal, Marek Pospíchal, Elizaveta Maximová (více)VOD (1)
Epizody(3)
Obsahy(2)
Pracovitá, strohá a ve svých činech pevně přesvědčená o vlastní pravdě si jde zdravotní sestra Hana Kučerová tvrdě za svým. Názory jiných nereflektuje, na ničí přání se neptá. Ona přece ví, co je pro ostatní dobré. Mezi kolegy a sousedy tak přirozeně není příliš oblíbená. Kolegyně v nemocnici odsuzují Hančin příkrý přístup k pacientům, ona zase neschvaluje jejich ochotu navazovat intimní vztahy s lékaři. V tak napjatém prostředí se primář Vaculík snaží zachovat mezi sestrami na oddělení alespoň částečný mír a vytvořit pro pacienty potřebný klid. Pro Vaculíka je pacient na prvním místě. Jenže jak on, tak pravděpodobně všichni kolem něj mají svá tajemství a motivace, ve kterých není snadné se orientovat. Jak rozhodnout o tom, co je pravda a co lež, když fakta nemluví jednoznačně a jediné, co máme k dispozici, jsou naše pocity a domněnky? Jak jednoduché je soudit věci podle toho, jak vypadají v našich očích, a ne podle toho, jaké opravdu jsou? (Česká televize)
(více)Recenze uživatele electricoo k tomuto seriálu (3)
Podezření (2022)
Třetím dílem se jednozačně potvrdilo, že má Štepán Hulík neskutečný talent (sice každý svůj námět piluje roky, ale výsledku je to dle všeho jenom k užitku). Jeho schopnost perfektně budovat reálné nečernobílé charaktery skrze takové jakobynáhodné a jakobynedůležité situace a rozhovory se dobře projevuje ve všech třech dílech, a působí neskutečně dobře a sympaticky (nejen proto, že v českých vodách plných nuceně černobílých a nevěrohodných charakterů s až chorobnou doslovností úplně všeho (ne)podstatného jde o vyloženou vzácnost). Je ve výsledku "dobrá" nebo "zlá" sestra Kučerová? A co vrchní sestra, která svou kolegyni, se kterou pracuje dvě dekády nepodržela, aby byla nakonec z oddělení sama vyštípána? O doktoru Vaculíkovi ani nemluvě; ta nejednoznačnost a nedoslovnost - ostatně v reálném životě je známe víc než dobře - jsou opravdu osvěžující. A přidejte k tomu všemu fenomenální herecké výkony naprosté většiny zúčastněných (nejen oskarová Melíšková, ale také Hanuš a už tradičně Trojan), spolu se zručnou režií mladého Michala Blaška a kamerou podobně mladého Adama Macha a máte jednu z nejlepších minisérií prvního kvartálu letošního roku. Klobouček a velmi solidních 85 % za celý triptych. ()
Epizoda 1 (2022) (E01)
No vida. Proč to někde (jako třeba tady) jde a funguje prakticky ve všem (od scénáře, přes herecké výkony, režii až po celkovou atmosféru), zatímco v naprosté většině zbylých českých "výtvorů" to drhne (taky často prakticky ve všem), až se rolujou ponožky? No nic, první díl Podezření zatím pěkně slušně a zcela bez debat v evropské kvalitě (vzhledem k tomu, že z 99 % jinou než evropskou, americkou a korejskou produkci nesleduji, troufám si tvrdit, že dokážu posoudit). Snad se to udrží. ()
Epizoda 3 (2022) (E03)
Třetím dílem se jednozačně potvrdilo, že má Štepán Hulík neskutečný talent (byť každý svůj námět piluje roky, což je ale výsledku dle všeho jenom k užitku). Jeho schopnost perfektně budovat reálné nečernobílé charaktery skrze takové jakobynáhodné a jakobynedůležité situace a rozhovory se dobře projevuje ve všech třech dílech, a působí neskutečně dobře a sympaticky (nejen proto, že v českých vodách plných nuceně černobílých a nevěrohodných charakterů s až chorobnou doslovností úplně všeho (ne)podstatného jde o vyloženou vzácnost). Je ve výsledku "dobrá" nebo "zlá" sestra Kučerová? A co vrchní sestra, která svou kolegyni, se kterou pracuje dvě dekády nepodržela, aby byla nakonec z oddělení sama vyštípána? O doktoru Vaculíkovi ani nemluvě; ta nejednoznačnost - ostatně v reálném životě jí známe víc než dobře - je opravdu osvěžující. A přidejte k tomu všemu fenomenální herecké výkony naprosté většiny zúčastněných (nejen Melíšková, ale také Hanuš a už tradičně Trojan), spolu se zručnou režií mladého Michala Blaška a kamerou podobně mladého Adama Macha a máte jednu z nejlepších minisérií prvního kvartálu letošního roku. Klobouček a velmi solidních 85 % za celý triptych. ()