Nastala chyba při přehrávání videa.
  • AngelAngie
    ***

    Kapitola 1: ***** // Přesně takhle jsem si představovala celý film. Napínavé avšak se zdáním nudného ničeho s velkým překvapením na konci. Bez chyby! Kapitola 2: *** // Tahle část mi přišla nejméně zajímavá, Pitt mě neoslnil a nepřišlo pro mě ani rádobyskvělé seznámení s postavami a brutalita okolo mě prošla, jako by tam nebyla. Kapitola 3: *** // Daniel Brühl mi přišel úplně mimo mísu, nebýt pokračování postav z první kapitoly, tahle část mi se zcela vyjímala a celkově na mě působila nejslabším dojmem. Kapitola 4: ***** // Konečně zase pořádně vyšperkované dialogy, hra u stolu na kočku a na myš neměla chybu! Kapitola 5: *** // Dovršení skládanky, která dopadla tak, jak měla. Sečteno, podtrženo - trailer mě nenalákal, bohužel ani jméno režiséra ve mě nevyvolalo nic víc než jen "hm, podívám se na to, ale že bych kvůli tomu nespala?" a nepřišel ani průlom v přeměňování v žebříku top Tarantinovských děl. Uvidíme na další shlédnutí někdy v budoucnu. PS: Komisař Rex nebo jeden z Kobry 11 (nechám na každém, co je potupnější) jako člen Pittova oddílu? :) Úsměvné. // Shlédnuto podruhé, počet hvězdiček zůstává a verdikt? Mélanie Laurent je bohyně, které se podařilo nemožné - Tarantino si do filmu narval koho mohl a ona je stejně všechny převýšila...(11.9.2009)

  • Gimli
    *****

    Mimořádně ukecaný film, který sem tam trošičku nudí. Některé scény/kapitoly jsou dokonalé, ovšem tenhle standard Tarantino nedokáže udržet celou dobu. Smál jsem se mnohokrát, stejně tak jsem si užíval Tarantinovu práci s hudbou. Herci byli výborní a přesní, do posledího. Pitt mi v roli Itala připadal jako Zdeněk Dítě z Pytlákovy schovanky. Tvářil se celou dobu podobně pitomě. Sakra, nebýt toho pocitu občasné nudy, je to jasných pět hvězd. Možná se to změní při druhém kuku nebo až někdy přečtu tuny knih a nakoukám dalších milion filmů, jak vyplývá z Douglasova komentáře :-). Nicméně ty čtyři hvězdy jsou velmi silné! ________UPDATE (15.8.2011). Po druhém zhlédnutí zvyšuji hodnocení na jasných pět. Viděl jsem to v letadle, kde nebyly titulky, což mi umožnilo se plně soustředit na film. A pochytal jsem úplně všechno a užil si to mnohem víc než v kině s titulky před dvěma lety.(11.9.2009)

  • Cervenak
    ***

    Nein, nein, nein, nein... miestami yes. Nekompaktný a nevyrovnaný (niekde kruto strihať, niekde naopak výrazne pridávať) dôkaz faktu, že Tarantino vie síce napísať solídne dialógy a určite vie, ako vygradovať scénu a natočiť výbornú prestrelku, ale rozhodne nemá šajnu o tom, ako vystavať naozajstný príbeh a uhniesť zaujímavé postavy (trestuhodne odfláknutá Shosanna je najlepšou postavou filmu a to je dosť tragické poznanie). Namiesto toho teda aspoň vykráda, umiestňuje dej do filmársko-kinárskeho prostreda a hádže odkazy, ktoré sa dajú naštudovať za dva večery, pričom "filmoví vedci" v publiku mu to žerú aj s navijakom a akosi nevidia, že film ako celok vlastne nemá hlavu ani pätu. Niežeby som sa nebavil. Prvé dve kapitoly s úbohou variáciou na Sergia a budovaním mýtu o "židovskom zabijakovi", z ktorého sa za zvukov Ennia vykľuje pičifúz Roth, sú síce na smiech, ale potom ide kvalita výrazne hore. Vrcholom filmu je rozhodne epizóda v pivničnej krčme - brilantná filmárčina. Takisto Pittovi by som za to, ako sa tvári pri lekcii taliančiny od Landu, dal Oscara. No a Waltzovi Oscara priať nemusím, dostane ho aj bez toho - minimálne nomináciu. Tak či onak, veľmi rozporuplný a roztrieštený zážitok. Kecy o filme roka a najlepšej tarantinovke považujem za nepodarený vtip...(29.8.2009)

  • KarelR
    ****

    Výborně obsazené, krásně natočené a plné skvělých dialogových scén (Christopher Waltz na hrad), přesto zdaleka ne pro každého. Mainstreamový divák si bude asi těžko užívat narážky na Davida O. Selznicka a kinematografii obecně, a především se bude divit, co se mu to snažily prodat trailery, protože Hanebný pancharti rozhodně nejsou našlapanou akční jízdou, jakou slibují (o nějakém "válečném filmu" se nedá mluvit). Jsou ukecaní až na půdu (do sklepa...), občas se desítky vteřin jen opájejí krásou Mélanie Laurent (božský objev!) a Tarantino si v nich (opět) vydatně hraje na svého oblíbeného Leoneho. Určujícím faktorem při sledování tedy je, jestli vám tyhle věci vyhovují, nebo vás zaručeně uspí a naštvou, jelikož to je v jádru ten starý do sebe zahleděný Quentin, který si dělá co chce, protože prostě může. Tentokrát si jen vzal na paškál druhou světovou, zatáhl do ní bandu dobře vykreslených postav v čele s neustále hláškujícím Pittem a přihodil ultimátní hudební směsku, přičemž to mě osobně přišlo zatraceně vtipné a klidně si to dám znova. Jediná škoda totiž je, že zná člověk dopředu většinu děje, a tudíž trochu netrpělivě vyhlíží, za kterým rohem se uhne do neznáma. A takových odboček je sakra málo, teď už ale naštěstí budu moct přejít do vychutnávacího módu. P.S. "Cameo" Samuela L. Jacksona je vážně jen pro ty nejpozornější.(17.8.2009)

  • charlosina
    *****

    Hanebný pancharti: Historky z války. Quentin Tarantino mě po dlouhé době svým výplodem odrovnal. Totálně. O jeho posledním filmu jsem nevěděla nic, jen jména Pitt, Schweiger, Roth, kráska Laurent... a to mi stačilo. Ovšem to, co se na mě vrhalo z plátna, jsem nečekala ani v nejmenším... Místo válečného dramatu mi Tarantino naservíroval válečnou tragi-grotesku, a to v tradičně "netradičním" balení. První kapitola mě překvapila a dodala ráz těm následujícím - Christoph Waltz alias "Lovec Židů" vystupuje vyloženě jako vychytralý maniak-magor, o kterém člověk neví, co si má myslet. Hned v kapitole druhé nastupuje Brad Pitt jako "Lovec nácků" a rovněž působí jako přinejmenším "podivuhodné" individuum. A tak to plyne po celou dobu, vážná témata jsou prošpikovaná groteskní atmosférou a to bych ani nečekala, jak mě vyvražďování "těch v uniformách" pobaví. Tarantino se toho prostě nebojí... Absurdní příběh stojící na konverzačních pilířech mě vyloženě odrovnal a na dotaz (pronesený s nezaměnitelným akcentem): "Budete i nadále nosit nacistickou uniformu?" nikdy nezapomenu.(1.9.2009)

  • - Ve scéně v hospodě člen gestapa osloví dva německy mluvící členy Panchartů jako "Mnichov" a "Frankfurt" podle přízvuků. "Mnichov" je ale rakouský Žid, takže by měl mít rakouský přízvuk, ne mnichovský. (awful)

  • - Ve všech scénách, kde je Hans Landa (Christoph Waltz) přestavován, je představen jako Colonel/Oberst SS Hans Landa. Ve skutečnosti ovšem hodnost Oberst v Allgemeine SS neexistovala. Allgemeine SS totiž měli vlastní hodnostní systém a v ní byl ekvivalentem hodnosti Oberst hodnost Standartenführer. (clikclikCZ)

  • - Ve scéně odehrávající se v kině používá Sgt. Donny Donowitz (Eli Roth) přezdívku "Antonio Margheriti". Tato přezdívka vznikla podle kultovního italského režiséra Antonia Margharetiho, oblíbeného režiséra Quentina Tarantina i Elie Rotha. (Trakat)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace