Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Píše se rok 1876 a v New Yorku je slavnostně otevřen Roeblingův most. Je přítomen i mladý a krásný Leopold, vévoda z Albany. Všimne si podivně oblečeného mladého muže, který se pak objeví i na večírku, který pořádá jeho strýc Henry. Ten se totiž snaží Leopolda výhodně oženit, protože po smrti rodičů se rodinné jmění značně ztenčilo. A ta nejbohatší nevěsta je naneštěstí husa. Leopold znovu zahlédne podivného mladíka a začne ho pronásledovat. Až na Roeblingův most, odkud pak oba spadnou... New York dnešních dnů. Podivný mladík – Stuart Besser, jemuž se právě podařilo objevit trhlinu ve struktuře času, která mu pravidelně vždy na chvíli umožní dostat se do minulosti, se probouzí doma a na pohovce leží i Leopold. Stuart se před nedávnem rozešel s půvabnou Kate, která bydlí pod ním a je zaměstnaná v reklamní agentuře. Právě Kate ráno ke Stuartovi vtrhne a on jí nadšeně vypráví o svém objevu. Kate mu pochopitelně nevěří, zlobí se, že ji tahá za nos. Ani podivně oblečený mladík, který se mezitím též s úlekem probudil, ji nepřesvědčí: myslí si, že si Stuart v noci přivedl domů nějakého transvestitu... Když se Stuart vydá ven se psem, který potřebuje vyvenčit, spadne do výtahové šachty. V celé čtvrti totiž náhle zmizely výtahy – jejich dávným vynálezcem je právě Leopold, ač o tom zatím neví. Stuart skončí v nemocnici s mnoha zlomeninami... I Kate odchází do práce – o nehodě zatím neví – a zcela zmatený Leopold zůstává doma sám. Objeví se chlapec od sousedů, Hector, který je zvyklý dívat se se Stuartem na televizi. A pak také Charlie, bratr Kate. Ten se s Leopoldem hned skamarádí: sám je herec, a tak ho považuje za kolegu a jeho podivné oblečení ho nezaráží. Kate má v práci šanci na povýšení, protože její dosavadní šéf J. J. Camden místo brzy opustí. Právě hledají novou reklamní tvář pro propagaci nízkotučného másla a Kate – stále ještě považující Leopolda za výstředního mladíka, který si jen hraje na šlechtice z minulosti – ho přivede na konkurz. Pohledný a uhlazený aristokrat si okamžitě získá srdce všech žen. On sám se cítí stále více přitahován ke Kate... Charlie se snaží získat srdce černovlasé Patrice a Leopold, dokonalý kavalír a gentleman – ne nadarmo pochází ze starého anglického rodu –, ho poučuje jak na to. Při procházce městem vytrhne jakýsi muž Kate kabelku. Dívka ho začne honit, pak se ale do věci vloží Leopold, který ji doprovází. Vypůjčí si koně z kočáru pro turisty a násilníka brzy dohoní. Snad poprvé Kate na vteřinku zaváhá: kdo vlastně Leopold ve skutečnosti je? Kate odchází na večeři s J. J. Domnívá se, že bude pracovní a že ji  J. J. chce informovat o jejím povýšení. Ukáže se ale, že ji prostě jen balí. Pak se tam objeví Charlie s Leopoldem, který neomalenci do očí řekne, co si o něm myslí, a zesměšní jeho údajné znalosti francouzštiny a klasické opery. Kate je zděšená: právě teď, když všechno vypadalo tak nadějně, má pěkný průšvih... (TV Prima)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (333)

MM11 

všechny recenze uživatele

Jak se říká – neurazí/nedojme... Asi si nevzpomínám na případ, kdy by u romantické komedie zcela ojedinělý a perfektní výchozí motiv skončil kompletně trapným filmem, nicméně průměrných plýtvání je plno. Kate a Leopold naplňují toto „pravidlo“ bezezbytku. Drží se poctivě své škatulky a nedovolí silnější objektivní kritiku, poněvadž se nevychyluje ani v nejmenším z rámce svého rigidního žánru. A jelikož všichni známe romantické filmy a jejich vzorce, je případná nespokojenost pouze náš problém. Jsou dvě možnosti – buď nadprůměrné romantické komedie porušují nějakým způsobem své vzorce (což asi ne) nebo se jich drží, ale jsou prostě svižnější, vtipnější a méně očividně „na jedno použití“. Já bych podepsal za B. ()

Marek1991 

všechny recenze uživatele

Pekný romantický film, ktorý je svojím spôsobom nezmysel, tak prečo by z toho neurobili romantickú komédiu. Je svojím spôsob zvláštny, ale má také to starosvetské čaro so cťou, hrdosťou a vnútornou radosťou. Tento film sa dá užiť, ak sa ním necháte unášať. Dnes je už síce starší, ale svoje kúzlo stále má, je to síce priemernosť, ale úsmev vie vyčariť. ()

Reklama

JohnCZ 

všechny recenze uživatele

Nenáročná fantasy romanťárna s výborným Hughem Jackmana, který mě baví v jakémkoli filmu. Meg Ryan mě baví už o poznání méně, ale pravdou je, že tady mi nevadila. Příběhově je to hodně jednoduchý, ale tvůrci naštěstí nezapomněli na humor. Avšak Leopoldovo přizpůsobování se současnosti mohlo být propracovanější a hlavně vtipnější. ()

Gemini 

všechny recenze uživatele

Tak tady Hugh Jackman šlápl vedle. Sice se cení, že si po svém velkém průlomu chtěl střihnout typově jinou roli, bohžial si asi měl vybrat lepší scénář...tenhle člověk prostě aristokrata z devatenáctého století hrát nemůže – je zhruba stejně uvěřitelný jako ta reklama na margarín, která ve filmu hraje celkem zásadní roli, což o úrovni něco vypovídá:) Nijak neboduje ani Meg Ryanová, která v některých záběrech opravdu začíná vypadat na svůj věk a mohla by se taky trochu zamyslet nad tím jak dlouho chce tyhle romantické kousky v pauzách mezi plastickými operacemi ještě provádět. Ale přiznávám, že je to stále velice atraktivní žena, a v těch myších šatičkách (ano, dámy, já vás slyším, byly šedomodré, ne šedé:)) v závěru filmu opravdu dokáže okouzlit, ale stejně jako rádobyvtipné vsuvky s Lievem Schreiberem a vlastně i celý film včetně hudby, vám jedním uchem (popřípadě okem) do hlavy vejde a druhým z ní bez zastávky zase vyjde:) Tedy, skoro bez zastávky...u mě osobně ale šlo o zastaveníčko „aha, takže tímhle jsem zabil dvě hodiny?“ takže jak vidíte, nidz modz dojem:) ()

Naslund 

všechny recenze uživatele

Všechny filmy, které někoho přenášejí z jedné doby do druhé mají velice usnadněnou úlohu v rozesmání člověka. Problém pak obvykle nastává, když má být humor protkán s romantikou. Ta zábavná část se mi moc líbila, přestože nedosahovala ani zdaleka vtipnosti Návštěvníků, kde došlo k podobnému přesunu. Co sráží mé hodnocení je romantická část, kde jsem si nedokázal dostatečně oblíbit ani jednu z hlavních postav. Meg Ryan mám rád, ale tentokrát mi její závěrečné chování nějak nešlo na rozum. Nazmar využitá mi přijde fantastická skladba Until, která se objeví až v závěrečných titulcích a která mě k filmu i nalákala. Každopádně nelituji času, který jsem u filmu strávil. ()

Galerie (59)

Zajímavosti (11)

  • Hugh Jackman bral lekce etikety od Jane Gibsonové, odbornice na společenské chování 19. století. Mimo to se učil společenským tancům a jízdě na koni. (CrypzzXD)

Reklama

Reklama