Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Mimesis
    ***

    Ze začátku tam pořád byly ty nudný záběry na španělský tanečníky, měl jsem nutkání to vypnout, hlavně, když to tam bylo už potřetí. Film se víceméně rozjel až skoro ke konci. Líbilo se mi, jak to bylo autentický. Třeba že nenašli všechny důkazy, hodně věcí nevěděli, nebyli to prostě super detektivové jako v amerických filmech. Jediný, co mi přišlo divný bylo to, že zatkli vrahy na základě jedné výpovědi jedné svědkyně. Nedělá se to, až mají aspoň důkaz? A škoda toho psa, mohli tam dát pudlíka, nikomu by pak nevadilo, kdyby se odpráskl, takovej hezkej Labrador, to je škoda :o) Nebyl to špatnej film, na česko docela dobrý.(10.8.2009)

  • Rousse
    *

    1 hvězdičku dávám za kulturní vložky v podobě tance a hudby a za scénu znásilnění (to byla jediná scéna filmu, které jsem věřila). To ale bohužel na kvalitní film nestačí. Samotné téma filmu mohlo být zpracováno stokrát lépe. Scénář, který má díry jak ementál, hluchá místa, kde se půl hodiny nehne ani stéblo trávy. Tohle prostě nezachrání ani sebelepší kamera F. A. Brabce. Upřímně - na tohle, kdybych šla do kina, tak bych chtěla vrátit vstupné.(22.8.2007)

  • Djkoma
    **

    Hodně pomalý snímek s pár lepšími herci ve vedlejších rolích a hodně slabšími herci v hlavních rolích. To je pro mě trochu u českých filmů nečekaný posun, ale budiž. F. A. Brabec je na filmu dost cítit hlavně v kameře, která je nečekaně působivá a jen v pár okamžicích chaotická. Obraz je velmi čistý a nelze mu nic vytknout, ale trochu se divák může ztrácet v ději, který v jednu chvíli lehce poskočí a vše se začne vyšetřovat s odstupem. Jako rekonstrukce je to zajímavé, ale jako snímek to nemá potřebné kvality.(21.9.2007)

  • Pepinec
    **

    Kdybych exhibicionistu Brabčáka potkal večer v parku, svázal bych ho do kozelce a předhodil holubům, takhle mu můžu leda tak na dálku vzkázat, že je vážně magor, protože svoji nezvladatelnou potřebou být originální za každou cenu zazdil dobrou kriminálku. Silný příběh podpořený skutečnými událostmi a olemovaný seznamem známých ksichtů, který se čte jako Kdo je kdo ve světě šoubyznysu, si tak budu pamatovat jen díky Janče Štefánkový a její názorné ukázce, že červená je nejkrásnější barva na světě. Pardon, na ženě.(25.1.2013)

  • Tosim
    ***

    Ta Bára Seidlová tam skoro nehrála! Taky bych to neviděl na takovej průser...OVŠEM: kamera je zajímavá, ale až moc neklidná, hudba též, ale docela jednotvárná a navíc si myslím, že Markétě Zinnerové se špatně píše "pro dospělé." Jako detektivka to v podstatě nezaujme a současnost je jen plakátově načrtnutá. Nejhorší výkon předvedli IMHO Kraus a Štefánková (ta to ale vynahradila tělem), nejlepší jasně Anna Polívková. A Harapes & Vančurová jako rodiče - docela zajímavé cameo :-) Celkově vzato další film z řady (i když jsem se taky zasmál, někdy chtěně - bodyguard luxuje, někdy nechtěně - ožralu zatýká commando.)(21.5.2004)

  • - Na natáčanie prišli dokonca aj skutoční podozriví z vraždy. (Amityville)

  • - Jedná se o jeden z mála filmů, kde Vlastimil Harapes nebyl předabován. (Kesijop)

  • - Anna a Bolek Polívkovy a David a Alois Švehlíkovy, kteří ztvárnili rodiče a potomky, jsou ve stejném rodinném vztahu i ve skutečnosti. (Olík)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace