• Ouwen
    ****

    Finchera nemám moc nakoukaného, tak jsem spíš očekával trošku více neuvěřitelnou variaci na téma filozofie/psychologie. Dostal jsem však chirurgicky přesný materiál s úžasnou a velmi ráznou, osobitou režií. Veškeré ty nájezdy kamery směrem ke tváři těch vrahů, když popisují své zvěrstva, anebo když nějaká postava vede dialog, který jakmile je nějako zásadní či podstatný, kolem herce se rozmlží obraz a zaostří se na něj, tim pádem veškeré důležité dialogy naberou na intenzitě. Groff je fantastickej, jeho proměna ze zelenáče, co vyzvídá na paranoidně otupeného aroganta fakt impozantní. Tam kde pro první rozhovor šel jako uhlazený frajírek, v závěru má rozcuchaný vlasy a rudnou mu oči. Jeho parťák je zase ostřílenej veterán a ačkoliv jsou oba odlišní povahově a přístupem, doplňují se výborně. Soundtrack je lahůdkovej a retro look pohlcující. Akční to není vůbec.. důvod proč dávám "jen" čtyřku, je zřejmě pár hluchých míst a bylo to na můj vkus přeci jen takové pomalejší, ale to už je můj problém.(20.12.2017)

  • *CARNIFEX*
    ****

    Neskutočne zvláštnu atmosféru má tento čudný seriál, zaoberajúci sa charakterom osobností tých najväčších zločincov, podieľajúcich sa na tých najohavnejších trestných činoch - vraždách. Pre človeka, lákajúceho téma sériových vrahov, absolútna povinnosť. Nebudete však svedkom žiadnych ohavností. Iba podivných rozhovorov, ktoré Vás miestami vďaka hereckým výkonom doslova posadia do fotelky.(23.11.2017)

  • Toren
    *****

    9,5/10. Vybroušená pecka a zářná ukázka toho, jak silné médium pro komplexnější výstavbu příběhů televizní sériál ve skutečnosti je. Silné obsazení, jistá kamera, precizně budovaná atmosféra, brilantní práce s dialogy a symbolika v mnoha podobách. Smekám a radostně tleskám. Více: https://www.youtube.com/watch?v=e2kLhpajVRo(9.9.2019)

  • tron
    ****

    70%. Skvelý seriál z produkcie Davida Finchera a Charlize Theron (!). Hoci pojednáva o mimoriadne temných a nebezpečných veciach, vďaka chytľavým hláškam, svižným dialógom, sympatickým postavám, parádnym hercom a výbornému soundtracku je svojím spôsobom veľmi zábavný. Napriek vlažnej prvej epizóde, asi dvom slabším častiam uprostred a prekvapivo „nijakému“ koncu rozhodne jeden z najlepších seriálov roka. Zabudnite na akčné scény, zabudnite na Sedem, dokonca aj na Mlčanie jahniat (hoci to sa dosť inšpirovalo výskumom týchto pánov, ktorí sú ale pre účely seriálu premenovaní). Mrazivé, husté, atmosférické. Spočiatku to má intenzívne sexuálne scény, ktoré sa však s pribúdajúcimi dielmi začnú vytrácať. Veľkým plusom sú sympatické postavy (všetci sú dobrí, od vrahov cez agentov FBI, ale najlepšie je ústredné duo v čele s masívnym Holtom McCallanym, starším vekom, ale mladým duchom). Trocha ma mrzí nedoriešenie niektorých vecí (mačka, riaditeľ školy, Tenchov syn). Väčšina epizód je však skvelých, má parádne soundtracky, fajn retro atmosféru a plno parádnych momentov.(9.1.2018)

  • mcb
    *****

    Desetihodinový, fincherovsky precizní procedurál, kde po vzoru Mužů, kteří nenávidějí ženy, není téměř místo pro osobní linie postav. Workoholické drama, v němž každá scéna slouží k získávání informací, se přesně trefilo do boomu současné popularity doku-žánru true crime, který zde fikcionalizuje pro potřeby vyprávění pojednávající o počátcích profilování sériových vrahů a rozpadu osobnosti pod tíhou takové práce. Série nekonečných, precizně strukturovaných výslechů, ovšem mimo historickou zajímavost slouží také k rozehrání komplexní studie lidské psychiky, subtilně aplikované na dvě ústřední postavy. Neskutečně perfekcionistický seriál, v němž se každý detail a náznak počítá, a v němž se velké zjištění dostaví vždy až po vyčerpávajících, obsahově hutných slovních přestřelkách. Nejlepší epizoda: Episode 10 (10)(8.2.2018)

  • - Finální scéna, kde se Ford (Jonathan Groff) setká s Kemperem (Cameron Britton) v nemocnici, kdy Kemper řekne Fordovi, že by ho mohl velmi snadno zabít. se velmi podobně odehrála i ve skutečnosti. Robert K. Ressler, který je inspirací pro agenta Forda, jel na domluvené interview s Kemperem, bachaři je usadili do cely, která sloužila jako „cela smrti“ (cela kam se umisťovali odsouzenci den před vykonání trestu smrti). Na konci interview Ressler stiskl tlačítko na přivolání ostrahy, ale nikdo nepřišel. Kemper si všiml, že Ressler začíná být velice nervózní a řekl mu: „Kdyby mi teď hráblo asi bys byl ve velkých problémech, co myslíš? Mohl bych ti utrhnout hlavu a položit na stůl, aby přivítala ostrahu.“ Resslerovi došlo, že byla chyba se sejít v uzavřené místnosti s někým jako je Kemper zcela sám, použil proto vyjednávací techniky, kterou sám naosnoval pro FBI a nechal Kempera mluvit tak dlouho, dokud se neobjevil někdo z ostrahy a pustil Resslera z cely. Díky tomuhle incidentu Ressler změnil protokol, aby nikdo nemohl dělat rozhovor se subjektem sám. (dj_kure)

  • - Film, který sleduje Holden Ford (Jonathan Groff) společně s Debbie Mitford (Hannah Gross) v kině a který následně použije k výuce, je Psí odpoledne z roku 1975. (ssscream)

  • - Při výslechu s Edem Kemprem jí Bill (Holt McCallany), Holden (Jonathan Groff) a Ed (Cameron Britton) pizzu značky „Showbiz“. Tato značka ale vznikla až v roce 1980, tedy až po ději této epizody. (dandy11)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace