Nastala chyba při přehrávání videa.
  • PogoJoe
    ****

    70%. Pocitově je to tak mezi 3 a 4 hvězdami, ale zaokrouhluji nahoru, protože se mi tu pár věcí líbilo - hlavně několik vtípků, někdy až gagů, které mě zde rozesmály (k čemuž asi i pomohla atmosféra v hledišti kina při CSFD projekci, kdy se lidi okolo smáli poměrně často); dále skvělý Ch. Waltz - ten mě fakt bavil :-) i přes málo prostoru, který zde dostal; zajímavý námět, který ovšem šlo asi využít i lépe: obzvlášť ke konci mi film přišel trochu rozpačitý, zkrátka vyšuměl. Když už je tento námět brán s nadhledem, mohlo se na komediální strunu tedy přitlačit ještě mnohem víc. Potenciál tu byl.(3.1.2018)

  • TeeAge
    **

    | Rozpočet: 68 miliónov $ | Tržby: 31.5 miliónov $ | Námet s potenciálom ako hrom, ale s výsledkom ihly v kope sena. Keď človek zváži, že v tak dhlej stopáži ho baví jedine Christopher Waltz, a všetko ostatné ho skôr irituje, je niečo veľmi zle. Debilnejší scenár som už dlho nevidel. Občas som mal naviac pocit, že je to celé zrežírované, ako zlá brazilská telenovela. Tento rok sa veru filmovo nezačal úplne dobre, ale odtial sa dá snáď už len stúpať... :D(4.1.2018)

  • RelaxMan
    *****

    První hodinu jsem si říkal, že je to nejlepší film za poslední 2 roky, byl jsem totiž maximálně nadšen. Pak se to trochu ubralo jiným směrem než jsem čekal, ale i tak to na kvalitě filmu moc neubralo. Matt Damon, Christoph Waltz a Hong Cahu předvádějí výborný herecký výkon. Na filmu oceňuji hlavně originální nápad. Nikdy jsem u filmů moc nemusel kombinaci komedie a drama, ale tady to díky skvělému scénaři funguje velmi dobře. Povedené jsou i triky a např. lokace Norské Fjordy. které mám moc rád. Doufám, že i v letošním roce 2018 nás čeká pár takhle podařených filmů.(4.1.2018)

  • Tuxedo
    **

    Film o to, že méně je někdy více, radovat se máme z maličkostí a že i malá pomoc může pro někoho znamenat velkou věc. Ano, je to skutečně tak průhledné, co je však horší, je to hrozně unylé a hodné minimálně půlhodinového zkracování. Koho nalákal trailer, tak pár vtípků pramenících ze zmenšení tu je, ale obecně je ten koncept nevyužitý a zhruba od půlky vlastně hozený do koše.(4.1.2018)

  • Othello
    ***

    Ono prostě dělat ty filmy jako čistou společenskou metaforu je hrozně ošemetný, protože upadnout do prostých, jednoznačných hořkých tezí je strašlivě přitažlivé. Lanthimos z toho pravidelně vybrušuje alespoň tou absurditou, neutěšeným vizuálem a pravidelnými šrapnely vybuchujícími z jinak pomalého tempa a postmoderní formy. Payne namísto toho žádnou svébytnou formální metodu nemá a tak trochu se v tom oportunisticky plácá, kdy jednou chce, abychom se nad jeho postavami lidsky dojímali či s nimi dokonce empatizovali, ale když se mu to hodí, přepne je do jednoduchých karikatur, jež se sami náhle redefinují jednou větou. V Downsizing tak najdeme scény jak vystřižené ze South Parku (výbuch vstupu do vaultu, Matt Damon zničehonic bubnující v hipízáckých hadrech při západu slunce), scény, které vypadají jak důsledek večírku filmových fanoušků (zmaštěnej Matt Damon pařící na večírku s Christopherem Waltzem a Udo Kierem) i scény, které jsou dostatečně dlouhé a citlivé, že by skutečně mohlo někomu dojít, že se u nich má rozněžňovat a s pitomým úsměvem pokyvovat hlavou nad tím jaká je ta láska mocná čarodějka i v těch nejnepravděpodobnějších momentech. A moje nervová centra v mozku již zkrátka nejsou natolik flexibilní, aby takto rychle a nahodile dokázala mezi všemi těmito módy přepínat.(16.1.2018)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace