Reklama

Reklama

The Grand Tour

(pořad)
Trailer

Série(5) / Epizody(44)

Obsahy(1)

Oblíbené trio je zpět. Jeremy Clarkson, Richard Hammond a James May se vrací v novém seriálu The Grand Tour, který je nepřímým pokračováním jejich posledního působení v Top Gearu. Naše trojka se vydává na cestu po celém světě, kde testuje různá auta, plní úkoly a především si užívají život jako "motoristi ve středním věku", kdy každou epizodu uvádí v jejich mobilním stanu. (UncleMorty)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (175)

DaViD´82 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

Hynku! Viléme!! Jarmi... Ehm, Clarksone!!! Na úvod to není zcela čistá jízda (prolog však bez výhrad, koncertní pódium ve své nabubřelosti otravné). Poslední série Top Gearu již nedosahovaly kvalit "zlatých sezón" (až na speciály samozřejmě) a tak jsem odchod komentátorského tria k Amazonu vlastně i uvítal. Tajně jsem totiž doufal, že jim to vlije novou krev do žil a pohrají si s oním otrocky dodržovaným a svazujícím neměnným formátem, který se v průběhu let stal největší brzdou Top Gearu. No, výsledkem je, že krom názvů pořadů/segmentů nezměnili nic. Ale skutečně lautr nic. Pro mnohé to bude dobře, pro některé zase tolik ne. Počítám se mezi ty druhé, protože tím že je to to samé v bleděmodrém, tak nezmizel největší neduh jejich posledních sezón u Top Gearu; pocit, že je to již spíše jízda na setrvačník ještě nezašlé slávy a jejich kultu osobnosti. Ne že by snad šlo o parodii sebe sama (až na otřesného "jakože Stiga"), na to jsou ti tři stále příliš zábavní a mají k dispozici nekřesťansky šílený rozpočet a tudíž netušené možnosti, ale tohle je z jejich strany vlastně dost rutina. Zábavná i kvalitní, ale již viděná, kdy přesně víte co od jednoho každého z nich čekat (což je problém o to větší, když si na rovinu přiznáme, že to vždy bylo mnohem více o nich než o autech). Chybí jakýkoli moment překvapení. Ovšem největší zklamání pochází paradoxně v podobě technické stránky, jelikož nějakého hipsterského yntelygenta napadlo každou pasáž prohnat jiným "instagram like kurvítkem" (čti filtrem). Výsledkem je přesycený výblitek bez jednotné koncepce nejen v rámci celku, ale i jednotlivých pasáží, protože díky prostřihům do kokpitů (ty nejsou filtry prohnané), se to vizuálně bije způsobem, který by zarážel i u amatérské tvorby na youtube. Natož u pořadu s rozpočtem, který by pokryl schodek státního rozpočtu nejedné menší evropské země. Výsledkem je nejzábavnější a nejpřepálenější rutina široko daleko. Otázkou je, zda to stačí. A (doplněno po letech) odpovím si sám; stačí. Již během úvodní sezóny se to výrazně zlepšuje (a to jakože hodně moc). Jako by si prostě řekli, hele nemusíme to dělat jen pro prachy, pojďme si to užít. Je z toho poznat, že je samotné to bavilo a že díky amazonímu über-rozpočtu si mohou dělat co chtějí a kdekoli na světě chtějí (všechna čest tomu neviditelnému čtvrtému v pozadí; Andy Wilmanovi). Navíc ty (ne)novoty z počátku postupně upozaďují a posílají do kopru (jen ve druhé řadě se dělá úkrok zpět v podobě návratu segmentu s celebritami; zabíjí se tím tempo a zajímavost), až se ve třetí řadě navrátí k jádru pudla bez jakýchkoli serepetiček. Prostě baví především sebe sama a díky tomu i diváka. Nepopiratelně nejlepší cestovatelsky-dobrodružně-autosalónní-chlapsky se na ostří nože špičkující a ptáky si neustále poměřující (a na šaltpáky si je instalující) pořad v dějinách. Nic více, nic méně; prostě #amazonshitcarshow. | S1: 5/5 | S2: 5/5 | S3: 5/5 | ()

Marigold 

všechny recenze uživatele

Tihle zmetci ze mě udělali petrolheada. Vůbec ne tím, že by točili pořad o autech, ale proto, že točí jeden z nejzábavnějších a nejlépe moderovaných formátů v současné telině (Conversation Street ftw). Svoje role za ty roky dotáhli k dokonalosti. Z Top Gearu si vzali to nejužitečnější, bohužel krom Stiga. Skoro všechny Amazon novoty během tří sezóny letěly přes palubu a v té (asi definitivně poslední) zůstala jenom esence - trojice bílých, zazobaných stárnoucích mužů, který je mentálně osm a jsou chorobně fixovaní na svoje penisy. A samozřejmě o tom dobře vědí. Daří se jim reflektovat absurditu současných ideologií z obou stran barikád s lehkostí a citem pro hranu (speciál ryby pro Zimbabwe jsou jeden all time tops). Z totálního despektu se ve mně narodil napřed respekt a pak fanatické fanouškovství. U závěrečného dílu jsem tak uronil slzu dieselu... ()

Reklama

TeeAge 

všechny recenze uživatele

Tak vkusne vyhodené hory peniazí som ešte nevidel. Konečne prišiel niekto, kto sa odvážil urobiť show na najvyššej úrovni s megalomanským rozpočtom, tomu adekvátnym obsahom, a hlavne: V 4K!!! Zábery, z ktorých mi nestály len chlpy... :D Absolutly amazing. 2160p, THX, LED meter aj niečo. Audiovizuál: 1000% Umelo generovaný humor: thumbs down. Update: Po štyroch epizódach môžem povedať, že nadšenie z pilotného dielu celkom rýchlo vyprchlo, nakoľko ďalšie diely už nie sú zďaleka tak velkoformátové. Dalo by sa povedať, že pilot ma navnadil na niečo, čo potom séria nedokázala naplniť. To nič nemení na geniálnosti pilotu a nadpriemernosti ostatných dielov. ()

Eliott 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

V průměru lepší než Top Gear. Nicméně nutno dodat, že jsem viděl jen první sérii. Podrobnější hodnocení: Vtip 4*, nápaditost 5*, témata 5* hosté 4*, moderátoři 5* a kamera 5*. I když poslední série v Top Gearu s nimi byli slabé, tak tady si moderátoři rozhodně polepšili a mohli roztáhnout svá křídla. ()

Big Bear 

všechny recenze uživatele (k tomuto pořadu)

Po rozpačitém rozjezdu prvních dílů se partička zase dostává do formy. Ona ta změna značky asi nebyla jednoduchá, stejně jako to asi není jednoduché pro nějakého toho skalního automobilistu, kterému řeknou, že tento typ auta jeho oblíbené značky je poslední, protože továrna zavírá... Poté co BBC neustálo Jeremyho provokokace (i když kdo ví jak to všechno bylo) se začala psát tato nová éra Top Gea... pardon Grand Touru. Omluvte, chvilku si na to budu zvykat... Uvidíme jak se to bude rozjíždět dál. Rozpočet není vše, hlavní jsou nápady. Těch ztřeštěných nám už trojice předvedla se štábem tolik, že skalní fanda může mít dojem, že nádoba nápadů je vyčerpána a není s čím novým přijít... Tak uvidíme. Staří přátelé se neopouští a u mně to ve vztahu k Jeremymu, Jamesovi a Richardu samozřejmě platí! Ještě k BBC - přišli jste o pořad, který napodobují všechny pořady o autech na světě a který jen opravdu těžko nahradíte! Ale to vy asi už víte že? * * * * ()

Galerie (83)

Zajímavosti (23)

  • Ve druhé sérii se testovacím jezdcem stala Abbie Eaton. Britská závodnice, která od deseti let závodila na motokárách, později se zúčastnila série SAXMAX, britského poháru vozů GT, série Mazda MX-5 Cup a Super Cup, GT Cup a v roce 2017 závodila i v sérii Blancpain GT, kde řídila vůz Ferrari 488 GT3 (tým AF Corse). Poprvé za volantem GT3 a také poprvé na okruhu Monza v Itálii. Z 52 vozů skončila na první pozici v sérii AM Cup, čímž se stala první ženou, která kdy vyhrála třídu v této sérii. V pořadu tak nahradila Mika Skinnera, přezdívaného Američan, který byl vyměněn pro nízkou popularitu. (Maulincio)
  • Pořad získal jméno až po 9 měsících od podpisu smlouvy o natáčení. (Maulincio)
  • Při natáčení ve Švýcarsku měl Richard Hammond s vozem Rimac Concept One nehodu, při které auto hořelo a pro Hammonda musel přiletět vrtulník. Jeremy Clarkson si původně myslel, že havaroval jiný jezdec s Lamborghini Aventador, a ne Hammond, který řídil elektrický supersport Rimac Concept One. Na soc. síť Drive Tribe napsal: „Jak jsem tam stál a čekal na další zprávy, tak mi došlo, že to hořící auto nebylo žluté jako ten Aventador. Bylo bílé. A Hammondův Rimac byl bílý... Opravdu jsem si myslel, že je mrtvý.“ Mnohem hůře dopadl v roce 2006, kdy tehdy ještě v rámci natáčení Top Gearu havaroval ve speciálním voze v rychlosti 460 kilometrů za hodinu a utrpěl vážné zranění hlavy. V nemocnici strávil pět týdnů. (Maulincio)

Související novinky

Amazon zachránil The Expanse

Amazon zachránil The Expanse

28.05.2018

Nejspíš vám neuniklo, že zažíváme válku kabelovek a streamovacích služeb. Všichni se totiž snaží mít co nejlepší a nejatraktivnější obsah a předehnat tak konkurenci. V čele pelotonu se momentálně…

Reklama

Reklama