poster

Interview s upírem

  • anglický

    Interview with the Vampire: The Vampire Chronicles

  • slovenský

    Interview s upírom

Drama / Romantický / Horor / Fantasy

USA, 1994, 123 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Xmilden
    ****

    Neil Jordan mě nikdy tak úplně nesednul, jenže to bych nebyl ani já, kdybych nedával druhou šanci. Zjistil jsem že jeho pravděpodobně nejslavnější snímek na mě kupodivu podruhé poměrně zafungoval. Upíří romance na téma věčnosti, lásky, temnoty a vnitřního zmatku snad ani nemohla dopadnout lépe. Cruise podává absolutně fascinující výkon, který bere dech. Pitt často tak akorát naivní. Upíří kronika samozřejmě mohla být lepší, ale rozhodně se jedná o jeden z těch vrcholných zážitků v rámci žánru. 75%(19.3.2018)

  • J*A*S*M
    *****

    No tak tohleto byl asi nejlepší upírský snímek, který jsem kdy viděl. Před sledováním jsem si myslel že se budu při Interview nudit, ale to se nestalo ani náhodou, kvalitní herecké výkony a úžasná výprava mě vtáhly do děje až nečekaným způsobem. A navíc má ten film i zajímavou myšlenku. Super. Horror movie of the year(25.5.2008)

  • ScreamJay
    ****

    Gotické horory mají své kouzlo, to jenž nejde slovy pospat a duše s ním je v podivné symbióze. Neil Jordan prokazuje svou schopnost vypravěče v každém záběru, při každém vašem nádechu. Výpravná, pompézní podívaná, notně zahalená do hávu depresivní nálady. Vše ještě dokreslují velmi temné a chladné kulisy. Po výpravné stránce jest film naprosto dokonalý, svazuje diváka neviditelnými lany emocí a prostupuje jím až do hlubin jeho podvědomí. Démoničnost Brada Pitt, to s jak temnou elegancí kráčí dějem, to silné upírské charisma jenž vystupuje z obrazu, to je až neuvěřitelné. Tom Cruise se svou gotičností mírně zaostává, i když jeho role má svojí hloubku. Roztomilá, avšak ve své podstatě nepříjemná mladá dáma v podání Kirsten Dunst je tak zvláštním protipólem ku dospělému upírskému já. Ten jenž mi jeho role přišla přinejmenším zvláštní, tím jest Antonio Banderas. Jeho jižanský náboj mi do toho chladně depresivního prostředí příliš nezapadal. Ovšem nejen obraz navozuje tu správnou podivnou atmosféru, ale i hudba Elliota Goldenthala, chorální mužské sbory, depresivní tóny jakoby z hlubin lidského myšlení a chápání. Novela Anne Riceové přináší jiný pohled na upírské legendy, jiný než na hraběte Draculu, v něčem více a v něčem zase méně originální. Co filmu chybí? Jediná věc, schopnost zarýt se pod kůži diváka, ta schopnost jež mají mnohá nezapomenutelná hororová díla, ta schopnost co z nich dělá něco nezapomenutelného. Ovšem spíš než hororová děsivost je tu ponurá poetičnost, takže se vlastně ani není čemu divit. Zkrátka typický Neil Jordan.(23.8.2004)

  • Shakers
    ***

    Je fajn, že scenár mala na starosti ta istá osoba, ktorá písala knihu, ale aj pri zaujímavých a pozoruhodných dialógov, či krásnej výprave (nominácia na Oscara), kostýmov, vynikajúcemu namiešaniu skvelých hercov a ešte lepšej hudbe Elliota Goldenthala (nominacia na Oscara) som sa dosť nudil, pretože mi to prišlo len na oko pekne, ale nezaujímavo a miestami až nudne zrežírované. Pre mňa jeden s tých filmov, na ktorý sa pekne pozerá, a ktorý ma dobru koncovku, ale ako celok zlyháva. 65% - 3*(14.10.2015)

  • Galadriel
    **

    Jak se tak dívám po ostatních hodnoceních, asi tady budu působit trochu zvláštně, ale co, za svým názorem si má každý stát a já se za něj nestydím... Proti hercům nic nemám - spíše naopak. Všichni zůčastnění hrají svůj nadstandart, nikdo nepůsobí nepřirozeně a navíc Kirsten Dunst je úplně úžasná jako dospělé dítě (možná až moc dobrá). Hudba, výprava, kostýmy a atmosféra jsou také bezchybné a plní přesně tu roli, která se po nich žádá. Ale pro mě nastává problém u scénáře a režie. Film je neuvěřitelně zdlouhavý, děj příšerně překombinovaný a nemůžu si pomoct, ale místy jsem se hodně nudila a dokonce jsem chvíli uvažovala, že to asi nevydržím do konce. Pro mě jedno z největších filmových zklamání.(19.9.2004)

  • - Maskéři vytvořili éterický vzhled upíří kůže, skrz kterou prosvítají tmavé žilky, tím způsobem, že zavěšovali herce hlavou dolů a čekali, až se jim krev nahrne do hlavy. Potom pomocí make-upu obtáhli jejich žíly. Tento proces se musel často opakovat a díky tomu většina hlavních herců na natáčení vzpomíná jako nepříjemné. (Morien)

  • - Orchestrální hudbu původně složil George Fenton, ale producentům se zdála příliš romantická, a proto byl nahrazen Elliotem Goldenthalem. (Locksley)

  • - Autorka předlohy Anne Rice byla nakonec s filmovou adaptací tak spokojená, že si koupila dvoustranu v časopise Vanity Fair a v New York Times, aby zde své nadšení vyjádřila formou inzerátu. (don corleone)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace