Reklama

Reklama

Ava: Bez soucitu

  • USA Ava (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Ava je zatraceně sexy a setkání s ní přežije jen málokdo. Ava je výjimečně dobrá nájemná vražedkyně, která pro tajnou organizaci likviduje zadané lidské cíle. Dostává ty nejvybranější úkoly - obvykle kravaťáky z vysokých kruhů byznysu. Ava pracuje bez soucitu rychle, čistě a nenápadně v různobarevných parukách, chic kalhotových kostýmech nebo v elegantních večerních šatech. Po jedné zpackané akci se ale všechno nebezpečně změní. Organizace, pro kterou pracovala, potřebuje zahladit stopy. Oficiálně se má ukrýt, vzít si volno a dopřát si odpočinek. Neoficiálně ji šéf organizace chce poslat na odpočinek navěky a zcela bez soucitu vypíše Avu jako cíl k likvidaci. Ava se mezitím rozhodne ukrýt doma, kde dlouhá léta nebyla, trochu napravit svoje vztahy s matkou a sestrou. Její otec mezitím zemřel a její expřítel a bývalý snoubenec propadl gamblingu a zapletl se s místní hráčskou mafií, kterou ona sama z dřívějška zná až příliš dobře. Nedá se říci, že by ji domov přivítal s otevřenou náručí. A to samozřejmě netuší, že se z ní stal kontrakt a oběť na odstřel a na každém kroku ji může čekat jiný zabiják. (Bontonfilm)

(více)

Recenze (232)

POMO 

všechny recenze uživatele

První hvězdně obsazený Hollywood od lockdownu a hned ukázkově špatný, jakých se dostává do kin jen několik a ukazuje se na ně do konce roku prstem jako na jeho největší průsery. Četli to vůbec ti herci, než řekli ano? Malkovich si tady jediný udržuje důstojnost, jeho postava dává jako jediná smysl. Role pro Commona je zlý vtip (když si vzpomeneme jak se vytáhl třeba v žánrově spřízněném Johnu Wickovi 2. Farrellovi hlavní padouch - bezohledný zabiják s nulovou charakterizací - taky vůbec nesedí, a přebotoxovaná máma Geena Davis by možná mohla vzbudit sympatie, kdyby ji to scénář umožnil. Celá ta smutná rodinná linka s problematickou dcerou Jessicou Chastain je však naprosto nefunkční a pouze zdržuje agentské mlátičky a přestřelky, které ovšem taky nejsou žádnou výhrou - pouze akčně doplňují nejohranější možný agentský námět - likvidaci jednoho z teamu nájemních zabijáků. Úplný knokaut filmu ale dává samotná postava Jessicy bez jediné sympatické či soucitu hodné charakterové črty, bez smysluplných motivací pro rozhodnutí z minulosti, které nyní lituje a snaží si najít cestu k rodině. Jakoby měla být jakousi popkulturní antihrdinkou, které máme fandit za to, že po*ere vsechno, čeho se dotkne i čemu se vyhne. Všechno špatně. ()

verbal odpad!

všechny recenze uživatele

Holý úd zcela bez soucitu naservíroval ubohému bezbrannému divákovi peklotyčně hnusnou, ultimativně přiblblou a neskutečně nudou krÁvu. KrÁvu, jakožto nejhustější nájemnou vražednici světa, která profesionálně kondičně běhá jako buzna s ústřelem a bije se se všemi těmi statickými gorilami za pomoci mistrovsky zvládnutého bojového umění krAv trága snad ještě neuvěřitelněji než mongoloidní myopatické děti v družině zvláštní školy. Ale ta pravá nesnesitelná bolest očí i uši a smrtící dávka volných radikálů scénáristické debility způsobujících agresivní rakovinu vkusu přichází ve chvílích, kdy se v přestávkách mezi tím retardovaným nájemným vražděním snaží své neméně odporné a brutálně nehrající sestře přepíchnout ukrutně nesympatického BLM recitátora, načež zarputile řeší takto vzniklé ztráty rodinných hovnot se svou strašidelnou masitou prasomatkou, na níž nějakého nekrofila napadlo exhumovat ve Frankensteina plasticky zpotvořenou a jako vždy totálně prkennou Džínu Dejvis. A to už se z toho stává téměř nesnesitelný vizuální i dialogový eksplotejšn. Jen doufám, že si Kolín s Malkovičem vrazili tenhle hřebík do rakví svých kariér jen proto, že je ta ohyzdná zrezlá trubka přeplatila, a nikoliv že je „uprosila na kolenou“. Zoofilie je totiž v civilizovaných zemích pořád trestná. Atomová zrzka pro mentální bezdomovce. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Při scénách s Geenou Davis mi tu chybí žánrové zařazení „horor“. Totiž pozorovat - kdysi tak charismatickou dívčinu – nyní opuchlou botoxem, je zážitek vskutku pro otrlé. Hollywoodské herečky prostě neumí stárnout, Nicole Kidman že pozdravuje. A film samotný? Jessica si po vzoru Charlize Theron zprodukovala další x-tou variaci na ostrou holčinu, kde vlastně nefunguje zhola nic. Ani jakože vztahové drama, protože rodinné peripetie Avy vás absolutně nezajímají, ani jako akční film, protože akce je mdlá a bez adrenalinu. Charlize jsem tu bojovnou Amazonku sežral i s navijákem, Jessice ani omylem. 2* jenom proto, že mě to neuráželo svojí blbostí a pak za Johna Malkoviche, který tu má naprosto skvělou dědečkovsky ochranitelskou auru, úplný chodící charisma. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Moderní a svěží akční vítr, perfektně nastříhaný i nasnímaný fighty, to už jsem dlouho neviděl Věčná škoda rodinné dějové linky madam Avy. Geena Davis, to by snad vtip co z ní udělal botox za příšeru. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Další ze série ženských akčních filmů, kde do hlavní role prdnou herečku, která poslední léta má formu jako žádná jiná, aby ji dali roli totální bez emoční čubky, která to drtí, kudy chodí, ale diváka to nebaví. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Vražedkyně Jessica Chastain se po letech vrací domů, aby se smířila se sestrou, vyříkala si věci s maminkou, postavila se své vlastní minulosti a občas zabila někoho, koho na ní pošle Colin Farrell. Ava: Bez soucitu je spíš drama, které se snaží akci vyhýbat, což je dobře, protože akce jako taková za moc nestojí. Ale bohužel za moc nestojí ani to drama, takže krom charismatického a trestuhodně nevyužitého obsazení tu fakt není nic, kvůli čemu by stálo za to s touhle šmírou ztrácet čas. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Ava je tak trošku zbytečný film. Po akční stránce by chtěla býti Annou a po příběhové Red Sparrow, ale kvalitativně nedosahujé ani jedné. Naštěstí zde hraje Jessica Chastain a Collin Farrel, což jsou herci kvůli kterým se vyplatí vidět každý film. Akce je bohužel unylá až běda, ale na zabití nudy to ušlo. Příběh**, Akce***, Humor>Ne, Násilí**, Zábavnost***, Hudba***, Vizuál***, Atmosféra***, Napětí***. 5/10. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Člověk není šťastný, dokud nepřijde dobrá smrt. A tu se snažím svým subjektům poskytnout." Uzavřít subjekt je byznys, tomu rozumím, ale už by těm nájemnejm zabijákům měly odbory zakázat mít rodiny. Mě už ta jejich slabina trošku nudí. Navíc akce není nic moc, což se dá pochopit. Herci si totiž při boji připadají jako Bruce Lee, ale já se obávám, že by s nima vytřel tatami i František Koudelka z STS Chvojkovice - brod. Přesto mě to celkem bavilo. Patrně proto, že mám slabost pro drobný dámy s obřími bouchačkami. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Tuctová zabijácká storka s ohraným scénářem, střihově zmasakrovanými bitkami a nevýraznou režií, která si absolutně nezaslouží svoje herecké obsazení. Jessica potěší oko, ale preferoval bych, kdyby hned zkraje zabili ji a otěže pomsty převzal Malkovichův sympatický mentor. Farellův záporák je stěží půlrozměrný. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Možná kdyby šlo o dvouhodinový speciál Velmi křehkých vztahů, dala by se Ava považovat za úspěch. Nesympatické charaktery s nelogickými motivacemi se plácají rádoby skutečnost připomínajícím životem a nebozí herci asi nedostali scénář před natáčením. Bezcitná vražedkyně neustále emocionálně sužovaná starým rodinným traumatem se vrtá ve svých vzpomínkách, které ji ale prý nezajímají, protože chce sestře sebrat manžela a zmizet? Common takhle hraje úplného debila a Colin Farrell slizkého HR manažera, který jen řeší personální problém. Bo byznys… Celé to vtipné finále, kdy je hlavní hrdinka na pokraji sebevraždy než do bytu vtrhne záporák, který ji chce zabít a tak s ním pak bojuje o holý život vypadá jako výplod scenáristy, který si nepřečetl začátek stránky než na ni navázal. Mizérie s ucházející akcí. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Jediné scény kdy Jessicu nenahrazuje dublér jsou ty, kdy má výstřih až do pasu a rozparek taky. Díky bohu alespoň za to. Zbytek je tristní, absolutně bez šťávy a scénáře. Jediný Malkovich tu herecky tak nějak vykukuje. Charlize byla v roli agentky jiná palba. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Nejsem fanoušek Jessicy Chastain, ale dovedu si představit, že hodně lidí volalo po čistě jejím akčňáku. Zato jsem fanoušek Colina Farrella a ten tu bohužel nic extra nepředvedl. Ava je typický příklad protlačování ženských hrdinek do akčních filmů, když konečně díky Lucy začaly vydělávat. Samozřejmě v základu nic proti tomu, při sledování jsem si vzpomněl na Bessonovu Annu (evidentně došly normální názvy, ten český se alespoň snaží), ovšem ta má nesrovnatelně lepší akci. Tenhle film je celý takový bez nápadu, nemastný neslaný a rychle zapadne v bohaté filmografii této oblíbené herečky. Kované fanoušky akčňáren na těch 90 minut zabaví, ale bude vám omáčka kolem nich úplně šumák - takže back to the 80s...6/10 ()

Nevka 

všechny recenze uživatele

Ava je jednou z prvních vzpomínek na doby, kdy kina ještě fungovala normálně. Generická "zabijácká" hříčka, která postrádá nápaditost a napětí. Asi tak by se dal celý film shrnout. Jessica je nanejvýš průměrná a Farrellův záporák děsně unylý. U jeho postavy jde jasně a zřetelně vidět, že i když máte skvělého herce, stačí naprosto otřesný scénář a je konec všech nadějí do kvalitní filmový zážitek. Už proto si budu muset brzo na spravení chuti pustit znovu Gentlemany, kde byl Colin výborný. Gradace příběhu je navíc nulová a souboje jsou strašně zmatené (a to nemluvím o té závěrečné hrůze). A to jsou přesně ty problémy, kterých by se podobné snímky měly vyvarovat. Soubojů je navíc jen poskrovnu... Jedním z mála pozitiv tak zůstává Malkovich, jehož "otcovská" role je alespoň trochu zajímavá, zábavná sesterská konverzace v restauraci a kompromitující mise, která to všechno tak nějak spustí. Nudil jsem se, a proto nebudu třetí hvězdičku přidávat ani v ohledu na to, že v kinech momentálně nic moc lepšího není... ()

castor 

všechny recenze uživatele

Příběhově dvouhvězdičkový brak s několika tříhvězdičkovými a jednou čtyřhvězdičkovou akční scénou. Obecně ovšem akce není tak rytmická nebo syrově špinavá jako v Atomic Blonde, celkově hlavně postrádá nápaditost a napětí. Víc než ke kousku s Charlize Theron nebo k Johnu Wickovi (který nás dokonale namlsal) se blíží Bessonově Anně. Ta sice předvedla solidní krájení ruských chlapíků pomocí talířů, jinak ale také sklouzávala k jiným než akčním scénám. To mrcha Jessica Chastain s alkoholní minulostí rozehrává mdlou hru na kočku a myš s velmi otravnými rodinnými odbočkami. Její snaha o nalezení společné cesty s matkou, sestrou a bývalým přítelem (který propadl hráčství – další podivná linie) docela naivně klouže po povrchu. A bere si toho k řešení moc (trauma ze vztahu s mrtvým otcem, jízlivou matkou i sestrou, která čeká s jejím bývalým rodinu). Tvůrci měli vsadit spíš na její rozkol s tajnou organizací, pro kterou dělá špinavou práci. Protože v osobní rovině se naše hrdinka někam posune, aby vzápětí udělala nějaký nelogický krok (líbačka s expřítelem), který diváka svou nahodilostí jen otráví. Evidentně pak tvůrci doufali, že mnohé zachrání herecké obsazení. Malkovich nebo Farrell si ovšem mohou střihnout, kdo chytl nezajímavější postavu. Chastain, když zrovna nekosí po zuby ozbrojenou ochranku (která ji ochotně padá do střel), se ohánět umí, je sexy a mnohé zachraňuje. To se nedá říct na adresu režiséra: Tate Taylor je (překvapivě) mnohem neobratnější než u svých předchozích projektů. Slabé tři hvězdy. Škoda. ()

D.Moore 

všechny recenze uživatele

Nic, co by tu nebylo už dříve a (snad s výjimkou filmů Stevena Seagala) lépe. Jessica Chastain bojuje nejen se zabijáky, ale také s blbým scénářem, zbytek obsazení sice v titulcích vypadá fajn, ale ve výsledku je to všechno hlavně promarněná šance. Navíc Tate Taylor neumí natočit ani pořádnou akční scénu, což je u akčního filmu docela špatně. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Lidi otevřete oči, Tate Taylor není dobrý režisér a jeho Černobílý svět nebyl nikdy dobrým filmem. Skutečné "kvality" ukazuje pan režisér filmem Ava. Film se snaží působit jistou mystikou kolem ústřední postavy, jenže tématicky podobný Bourne je někde zcela jinde a nezbývá než doufat, že se Chastain v tomhle filmu nebude nikomu líbit a případné pokračování tedy nikdy nevznikne. Mimo posledních Seagalovek jsem nikdy neviděl horší filmové bitky. Tohle se průměrně znalému divákovi opravdu nemůže líbit. Ani ten Farrell mě tentokráte nezaujal. 20% ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Lucy, Atomic Blonde: Bez lítosti, Anna..... Akčních filmů, které se snaží v hlavní roli představit silnou ženskou hrdinku vzniklo v posledních letech mnoho. Některé se povedli více (Lucy), některé zase výrazně méně (Anna), přesto se ale pořád snaží skutečně realizovat filmy kde bude hlavní hrdinka opravdu silná a nepůjde zrovna o případ Black Widow, Wonder Woman nebo Captain Marvel. Letos se o to pokouší akčňák Ava, jehož hlavní hrdinku ztvárňuje Jessica Chastain a jehož scénárista Matthew Newton, který měl původně i režírovat než byl nahrazen obvinění z napadení a domácího násilí a sama Jessica Chastain jako výrazná zastánkyně hnutí MeToo tou dobou za spolupráci s Newtonem obdržela obrovský hejt. Newtona poté jako režiséra nahradil Tate Taylor, režisér pořád velmi fajn Černobílého světa (právě odsuď se z Jessicou Chastain už znají), oukey Dívky ve vlaku či biografie Jamese Browna Get On Up nebo podprůměrného hororu Máma. A to je možná ze začátku hned hlavní problém kvůli kterému Ava neměla zase takovou šanci uspět. Takový Černobílý svět je sice pořád velmi povedená záležitost a i většina ostatních Taylorových filmů je koukatelných, osobně mám ale u Taylora pocit, že prostě nemá rukopis. Jednoduše se to také rozpoznat s tím, že pokud vedle sebe dáte právě Černobílý svět, Dívku ve vlaku nebo Mámu tak byste minimálně za mně opravdu těžko poznali, že jsou dílem toho jednoho samého tvůrce. A s Avou se poté pojí ještě jeden zásadní problém a to fakt, že Taylor nikdy předtím akční film netočil. A je to na tom opravdu velmi znát. Ava ale především v samotném základu trpí základním problémem a to takovým, že v sobě má dva zcela rozdílné filmy: Na jednu stranu chce jít o akční biják, který si může podat ruku třeba s Johnem Wickem nebo alespoň tou Atomic Blonde, zároveň by ale chtěla být i něčím víc a to komplexním příběhem hlavní hrdinky, která si po 8 letech rozhodne tak trochu napravit vztahy s jejími blízkými. Zároveň tak film obsahuje pokusy o působivé akční sekvence (které se úplně myjí účinkem), ale zároveň chce jít hlavní hrdince do nitra a vysvětlit proč dělá to čím se živí. Tohle se třeba v rámci jediné scény podařilo u Johna Wicka 3 nebo také velmi povedené vsuvky do nitra zabijáka obsahuje Leon Luca Bessona. Jenomže Ava není ani jedna z těch dvou věcí, kterou by chtěla být- Není ani povedený akčňák a ani funkční rodinné drama. Osobně problém vidím už ve scénáři, který prostě nefunguje- Hlavní hrdinka sama o sobě není kdovíjak sympatická a i když ve filmu zazní, že jde snad skutečně o nejlepšího zabijáka na světě s více jak 40 potvrzenými zabitími, už původní scéna ukazuje, že je hlavní hrdinka Ava někdo kdo se minul povoláním. Následně se sice úvodní titulky pokusí v kostce vysvětlit celý život a následnou kariéru Avy a následně se též proplouvá celým filmem skrz její minulost, která je plná rodinných křivd, závislosti na alkoholu či drogách či pobytu v armádě. Jenomže žádné tyhle momenty nefungují a je to prostě škoda, protože si dokážu představit, že kdyby už někdo úvodní titulky roztáhl na celovečerní film tak by z toho mohl být velmi zajímavý film a možná zajímavější než tento. Už ze začátku je v celém scénáři bordel a k hlavní hrdince si člověk těžko hledá vztah. Na jednu stranu nám jí totiž film chvílemi prodává jako chladnokrevného zabijáka, následně se ale ukáže, že má přece jen se zabíjením tak trochu problém a dokonce se během svých akcí svých terčů ptá co udělali tak špatného, že by je měla sprovodit ze světa. Český dodatečný podtitul Bez soucitu je tak trochu zvláštní a akční sekvence, která je vlastně spouštěčem veškerého následujícího dění vlastně diváka tak trochu donutí vypnout a všechna ta následující a nemizející WTF scenáristická a dramaturgická rozhodnutí tak trochu ignorovat. Vyloženě nemám rád scénáře, které mění postoje postav z minuty na minutu a bourají věci, které padli. Nastíní se tak, že má postava Colina Farrella k postavě Johna Malkoviche velmi výraznou úctu jen proto aby se ukázalo, že tomu tak opravdu není. Postava Jessicy Chastain se pohádá s postavou Commona jen proto aby o pár minut naprosto v pohodě opět bavili. Zároveň je ale opravdu nutné zmínit, že celé to dění ohledně toho, že se z Avy stává lovná zvěř je vlastně téměř celou dobu upozaděné na druhou kolej a řeší se především to slepení rodinných vztahů a tak podobně. Jenomže tyhle vážně brané momenty jsou ve finále spíše k smíchu už proto, že jsou všechny dialogy neskutečně blbé a především se ani hercům nedaří ze sebe něco dostat. Což vlastně platí o jejich celé účasti v tomto filmu. Jessica Chastain je velmi dobrá herečka, která se ale prostě nehodí na roli akční hrdinky. Většinou dobu se pouze tváří naštvaně a i ona, herečka, která je dle mého úplně v pohodě schopná ztvárnit alkoholičku vysedávající na hodinách abstinentů nebo ženu s aktuálně zlomeným srdcem má v tomhle případě hloupého scénáře a očividně líné a unavené režie v tomhle případě smůlu. Ještě bolestivější tu je fakt, že byl pro mně Colin Farrell herec, který pro mně i průměrné či podprůměrné filmy vždy tahal nahoru a byl to on kdo dokázal něco vytěžit i ze špatného scénáře. I právě Farrell je tu ale totálně mimo a jeho záporák je černobílej idiot bez nějaké osvětlené motivace. A co zbytek? John Malkovich se sice snaží, ale i on má v tomhle případě problém, Common je tu velmi bolestivě upozadněn i přesto, že v Johnu Wickovi 2 nebo Nočním běžci ukázal, že mu akční poloha sedí (velmi vtipný je fakt, že ho trailer uvádí jako držitele Oscara..... i přesto, že ve skutečnosti není držitelem Oscara za herectví, ale za píseň k filmu Selma) a ani on nemá šanci se herecky předvést a když už se začnete radovat, že by se aspoň Geena Davis mohla po dlouhé době ukázat a zavzpomínat si na časy kdy díky filmům jako Thelma a Louise byli ženské hrdinky opravdu cool, tak se ukáže, že všechny scény s ní jsou totálně mimo a Davis má očividně ty nejlepší časy také za sebou. Když už ani takhle tučný cast nefunguje, tak je prostě něco očividně špatně. S tím, že Tate Taylor nikdy nedělal akční film je problém v následném provedení jakékoliv akční choreografie nebo akčních scén. Akční scény jsou nepřehledné a nezajímavé, choreografie jako by poté rovnou neexistovala. Přitom pravě dokonale nasnímaná akce nebo mistrovsky připravená choreografie je jedním z klíčových prvků u tvorby povedené akční scény, jenže tady nic takového nehledejte. A především mě skutečně nikdy nenapadlo, že chci vidět souboj Farrell vs. Malkovich a především souboj Chastain vs. Farrell, který má jeden z nejhorších výběrů doprovodných písní v pozadí všech dob. Jedinou úlevou je tak v tomhle ohledu fakt, že těch akčních scén zase tolik není. Což je ale zase u filmu, který je označován především jako akční film tak trochu opět špatně. Ty komornější pasáže sice nejsou o moc lepší, pořád je ale ve finále zajímavější sledovat rozhovor Jessicy Chastain a Commona nebo Johna Malkoviche a Colina Farrella než libovolnou akční sekvenci. A to je další věc, která dělá tenhle akční omyl tak zvláštní. Ani vizuálně nejde o kdovíjak zajímavý film, i když se tu přece jen pár hezkých záběrů najde. Celkově jsem měl ale ze všech lokací pocit totální levnosti a ještě více tvůrčí lenosti, protože jedním z klíčových prvků u akčního filmu je i stylový vizuál, což v poslední době předvedl právě John Wick 3. Tady se ale měl už někdo u psací stolu (konkrétně pan Matthew Newton hádám....) rozhodnout zda chce opravdu dělat akční film o údajně nejlepší zabijákovi na světě, proti kterému začne jít jeho agentura nebo jestli chce natočit film o hledání si cesty ke svým blízkým, které protagonista dlouho neviděl. A pak si mohl rozmyslet jestli vlastně zvládne tyhle dva příběhy spojit dohromady. Dokážu si totiž pořád představit, že v případě silného scénáře a ještě lépe silnějšího tvůrčího uchopení mohl vzniknout opravdu zajímavý film. Takhle ale vznikla velmi podprůměrná akční blbina, která není hezká, zajímavá ani až tak blbá aby byla vlastně zábavná. Mezi psychologickým dramatem a akčním thrillerem tenhle film přešlapuje až tak moc až se mu podlomil led. Ava: Bez lítosti je film ve kterém krom pár zajímavých vizuálních nápadů a a pořád alespoň sympatickém castu nefunguje skutečně skoro vůbec nic. Závěr, který navíc nechává otevřená vrátka pro další pokračování je brutálně úsměvnou tečkou, protože velmi pochybuji, že měli tvůrci, kteří nedali dohromady pořádně ani jeden film měli v hlavě nějaké pořádné plány na potencionální pokračování (jehož šance na reálné vzniknutí jsou 0, 099%). Jestli se navíc na dnešní trailery nadává v tom ohledu, že vyzrazují z filmu až příliš.... tak můžu jenom říct, že trailer na Avu: Bez lítosti je vlastně filmem v kostce, který sestříhal veškeré akční a alespoň trochu zajímavé momenty a vlastně i vyzrazuje finále, které je vyvrcholením WTF scénáře gigantických velikostí, z něhož není cítit osudovost nebo alespoň skutečně funkční momenty. Co dodat závěrem? Střihačem filmu je Zach Staenberg, který stojí i za střihem trilogie Matrix..... tak proč je ten střih akčních scén tak sakra špatný?- Odpověď: Střihač jen obdržel co dostal, tudíž kdyby Tate Taylor takhle natočil trilogii Matrix, tak bychom dnes měli velmi špatné filmy, které by si svůj dnešní kultovní status rozhodně nezasloužili. Takže Staenbergovi zásadně nevyčítat nic a jen se smířit s tím, že tento film existuje. Zase si ale zahraju na ďáblova advokáta a řeknu, že existují i větší filmová pekla. Výrazně větší filmová pekla! () (méně) (více)

Reklama

Reklama