Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Danny Sharp (Jake Gyllenhaal) je charismatický gauner, který chystá největší bankovní loupež v dějinách Los Angeles a potřebuje spolehlivé parťáky. Will Sharp (Yahya Abdul-Mateen) je jeho nevlastní bratr a válečný veterán, který potřebuje ranec peněz na náročnou operaci své ženy. I když Will ví, že spolupráce s Dannym smrdí průšvihem, v bezvýchodné situaci se dlouho přemlouvat nedá. Danny má totiž dokonalý plán, který se nemůže zvrtnout. Jenže se zvrtne a lupiči se ocitnou v pasti, v podzemních garážích banky, obklíčení armádou mužů zákona. Jedinou únikovou cestu představuje sanitka, která přijela pro těžce zraněného policistu. Will a Danny ji unesou, společně s postřeleným mužem a záchranářkou Cam Thompsonovou (Eiza González), která i v nelehkých podmínkách dělá všechno pro to, aby pacienta udržela naživu. To je ostatně v zájmu i obou řidičů. Dokud bude převážený muž žít, jeho kolegové si zachovají odstup. Danny ví, že potřebuje náhradní plán. Pokud možno naprosto geniální, což nebude uprostřed největší honičky, jakou kdy Los Angeles zažilo, vůbec jednoduché vymyslet. (Cinemart)

(více)

Recenze (382)

POMO 

všechny recenze uživatele

Až v poslední čtvrtině se postavy dostanou do situace, která mě začala vysloveně bavit. Všechno předtím je okoukaná rutina, zabalená do atraktivní Bayhem formy. A ani to ne pro každého. Epileptici to nedají. Co mi v Ambulanci chybělo nejvíc je důvtipnější scénář. Jediné, čím se film snaží akční jízdu sanitky posouvat dějově dál, je postupné odkrývání vztahů mezi postavami (kdo a proč koho odkud zná). A ty nejsou nijak zajímavé a do emocionálního drajvu filmu nic zásadního nevnáší. Nějaké emoce přijdou až v posledních minutách, ale jde pouze o tradiční, lehce trapný bayovský sentiment. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Glyhlenhrálův čas je pouhopouhé prozatím a můj čas po téhle sračce nevrátím… Mouřenín chvátá SOS, v zádech má buznu, jak je zvykem dnes, vrať mi kýlu mou, mrtvici mou, a té nejvíc! S nostalgií vzpomínám na doby, kdy ještě Bicle Gay točíval heterofilmy nejen plné poťouchlé megalomanské akce, ale taky podložené alespoň nějakým náznakem scénáře. Tady prostě, a to téměř doslova, přes dvě hodiny jezdi po ulicích sanitka, vezoucí vypleštěnou prkennou ropuchu Džejka, za ní jedno až sto policejních aut a kolem bezladoskladně vybuchují Losí Andělice. Po čtyřiceti minutách jsem toho měl fuckt plnou prdel a po sto třiceti šesti marného čekání na nějaký děj mě kromě gluteální nekrózy sklátila i akutní otrava unyle plytkým kokotismem. Rád, tak rád bych blil, dokud jsem to nestrávil… ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Když už Michael Bay pomrkvává v dialozích na své starší snímky, měl by si rozpomenout jak v nich natočil akční filmy, krásně, přehledně, dravě.  Bohužel tady v tom je jak nepříčetnej, zoom na všechno v opkolí 100 kilometrů, 20 střihů za sekundu, dronové nadhledy, pohledy a další obrazové laskominky mě začaly velmi brzy nasírat. Přitom se jinak jedná o našlapanej akční blázinec, kde o napaětí není nouze, přestřelky působí jako přestřelky a ne jako střelba na matějšký pouti. Líbilo se mě i pojetí hlavní hrdinky, na jednu stranu správná frajerka co si umí poradit ve vyhrocené situaci, na druhou ženská, která má strach a je zranitelná. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Michael Bay nechá dva hrdiny po nepovedené loupeži ukrást sanitku i s rukojmím a začíná honička přes celé L.A. A je bayovsky efektní, plná zpomalovaček, šílených explozí a stylové práce s kamerou. Jenže tentokrát režisér zkouší být občas až nečekaně vážný a úplně nepodcenil práci s postavami. Bohužel to, co se chvilku tváří jako seriózní akční drama, které by mohlo i fungovat, nakonec stejně umlátí dětinským humorem, přestřelenou akcí a tím, že prostě točí to, co točil vždycky. Takže nakonec to je víceméně přesně ta divočina, jakou člověk od Michaela Baye čeká. Jestli je to dobře nebo špatně, si musí rozmyslet každý sám. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Byla doba, kdy jsme každý další film Michaela Baye očekávali s nadšením. Jenže pak se začal prasit s Transformers a stal se z něj hrozný rutinér. A tohle je asi jeho dosud nejhorší film, co jsem zatím viděl. Děs a bída a navíc s herci, kteří nevydají zbla emocí. A to bych třeba u Jaka Gyllenhaala nečekal. ()

T2 

všechny recenze uživatele

║Rozpočet $-miliónov║ Tržby USA $22,309,115║ Tržby Celosvetovo $51,309,115▐  Tržby za predaj Blu-ray v USA ║ Tržby za predaj DVD v USA ║ Posledný desať rokov to ide razantne dolu vodu u Baya. Jeho predajné vizuálne vychytávky sú čoraz viac utopené v maximálnom scenáristickom kentuse a v strašne zlom strihu. K tomu nepomáha ani moc dobre výber hercov, nestačí tu len obsadiť peknú tváričku  Eizu González, ako doplnok hej ale herecky to nemá kam vytiahnuť, čo je horšie už ani  Jake Gyllenhaal to nejak moc nedáva a len sa ležérne vlečie plytkým dejom. V podstate na čo Bay siahne to pokazí, no a keď už ani poriadnu akciu nedá, to je fakt veľmi zlé, fakt nemá už čo ponúknuť. Celý film na kočku, utrpenie. /20%/ ()

KarelR 

všechny recenze uživatele

Nejlepší Bay od... prvních Transformers? Jasně, logika si jako obvykle vzala dovolenou, ale z hlediska explozivního řemesla, eye-candy bouraček a patosu to jede celou dobu na maximum. Za mě dost nečekaná spokojenost, tyhle pitomé, ale bayovsky procítěné výplachy už mi začínaly chybět. ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Nepřiznaná adaptace pátého GTAčka, která se veze na vlně "toho dobrého" Baye z devadesátek. Tedy přepálené zdaleka nejen stopáží, patetické, béčkové, vědomě nablblé (což u bayovin není pravidlem), ale zábavné a našlapané. Dvojnásobná škoda nadbytečné finální dvacetiminutovky, jinak spokojenost z šuplíku "vypni mozek, dej pár pivek, připrav popcorn a nalaď se na své klukovské já, co rádo bezdůvodně bouralo s angličáky o sebe". ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„KOLIK POTŘEBUJEŠ?“… „231 000.“…“CO TAKHLE VÍC?“   Celkem dobře se na to kouká. Furt se něco děje, jen…. to kurva nedává moc smysl. Takovej film pro lidi s IQ kolem padesátky. Přitom to nebylo rozjetý špatně. Akční – hodně akční – SRAČKA, velká sračka… u který se normální člověk zákonitě musí unudit k smrti. Tohle nemohl napsat nikdo při smyslech! Bay se zbláznil – točit film bez scénáře!     /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Při sledování filmu mě nerozhodí vůbec nic! (Ani ten film). 2.) Jsem permanentně zhulenej.  ///  Thx za titule „Jakub Doležal“.                  PŘÍBĚH  *  HUMOR  ne  AKCE  ***  NAPĚTÍ  * ()

LIVINGDEAD 

všechny recenze uživatele

136 minut bylo strašně dlouhé a kdybych seděl v kině, asi bych měl z prdele kostku. Film byl ale napínavý, takže jsem to vydržel. Jake Gyllenhaal - skvělý a Eiza González je fakt dračice. ()

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Úžasný Bayhem a pro mne zatím film roku a jeden z nejlepších Bayových filmů! Ambulance je kombinace filmů Den of Thieves a Wrath of Man a pokud máte rádi ryze chlapské filmy plné adrenalinu a testosteronu, tak tímhle nešlápnete vedle, já v kině zemřel a znova ožil, metaforicky řečeno padl a vstal z popele jako Rising Phoenix! Bay od úvodu nastolí velmi rychlé tempo a vtrhne nás do loupežního přepadení, kde se posere absolutně vše, co může a děj se poté přesouvá do Sanitky, kde se i odehrává celý film a byť to zní nezajímavě, tak věřte, že si budete adrenalinem otírat čelo. Jake Gyllenhaal je výborný, herecký chameleón ( občas se předváděl, ale proč ne) a potěší i Yahya Abdul-Mateen II, jakožto bývalý mariňák zahrál velmi charismatického hrdinu. Eiza Gonzales, tady není co řešit, skvěle hraje, skvěle vypadá, lepší trio herců si Bay pro tenhle projekt vybrat nemohl. Akce je nekompromisní, přestřelky ( Nikdo nemá lepší ozvučení zbraní než Bay!), auto naháněčky, vrtulníky, je tu úplně vše a vůbec jsem neměl pocit, že sleduji film, ale že sleduji živý přenos aktuálně probíhajícího zločinu v LA, takže ta autenticita a realističnost tomu dává vysoký rozměr. Bay si jinak řečeno natočil svou vlastní filmovou verzi GTÁčka a mně se splnil chlapský sen. Musím vyzdvihnout i úderný soundtrack ( hudba mi trhala uši a přidávala na napětí i adrenalinu), Bayová Drone-Camera vyloženě revoluční, ty nálety byl tak strhující, že Deakins s Hoytemou tiše závidí, operace za jízdy- nejlépe natočená operace ve filmu od SAW a na chuť si přišel i milovník Gore, takže čistá euforie a slast. Aby toho nebylo málo, tak fungují i dramatické a emocionální momenty ( Už v úvodních 5 minutách dokáže Bay vyvolat slzy a o závěru ani nemluvím!) a pochválit je potřeba i FBI, kteří konečně předvádí velmi dobrého supeře, 2 inteligentní borci na dvou stranách barikády, paráda a k tomu si přidám armádní triky a Kartel a k divácké mozkové mrtvici chybí opravdu už jen málo. Za mne úplně bez vyhrád, příští týden jdu znova a potom ještě znova.Líbilo se mi, jak Bay odkazuje ve filmu na své vlastní filmy. Příběh 3/5, Akce 5/5, Humor 3/5, Násilí 4/5, Zábavnost 5/5 Hudba 5/5, Vizuál 5/5, Atmosféra 5/5, Napětí 5/5, Emoce 5/5, Herci 5/5.10/10. ()

tron 

všechny recenze uživatele

„Plameniakov teraz pusti z hlavy, to je úplne iná akcia!“ Trochu iná Sanitka, než s Hanzlíkom. Čo sa to s nami stalo? Prečo zrazu toľko zloby? Toľko negatívnych recenzií? Toľko špičkových vyštudovaných kritikov? Áno, Michael Bay je nepochybne minimálne čiastočný kretén. Ale kebyže takýto film vidím v pätnástich, tak sa z toho po..., dám 10* z 5 a pasoval by som to za film roka. Áno, je to dlhé, ale skôr robustne dlhé, než únavne dlhé. Bay občas kde-koho vykráda, či už svojho menovca Manna v legendárnej scéne pouličnej prestrelky, alebo sám seba (vystúpenie z auta á la Bad Boys). Ale komu to vadí? Mne nie. Herci sú úplne fajn, najmä charizmatický Jake Gyllenhaal (prekvapivo mi nevadilo ani že to dával medzi megapsychopatom a sympatickým strejdom z piateho poschodia), Eiza González a Garret Dillahunt (a samozrejme jeho pes, väčší ako auto). Je to vtipné a citlivé (pri spievaní som sa skoro roztiekol) a samozrejme neskutočne akčné. Natoľko akčné, až uznávam, že to na niekoho môže pôsobiť azda až ubíjajúco a kontraproduktívne, ale... fakt si u akčného filmu sťažujeme na to, že je akčný? Ak mi niečo vadilo, tak vari to, že zločinci sú čiastočne romantizovaní a občas sú prítomné odľahčovacie scény, ktoré ale nesedia k zvyšku filmu, ktorý, keď si to tak vezmeme, je vlastne hrozne temný, drsný a krvavý (neskutočná „gore“ scéna). Na strane druhej, Bay si týchto rizík bol zjavne vedomý, na konci to všetkým zráta a každý dostane to, o čo si koledoval. Či už v dobrom... alebo v zlom. Koniec je potom možno síce trochu divný (v zmysle, že začne byť uprednostňovaná postava, ktorá dovtedy bola predsa len skôr vedľajším štatistom), ale zas vedie to k dojemnému finále, takže si sťažovať nebudem. Oceňujem tiež skvelú atmosféru rozhorúčeného veľkomesta, ktoré režisér zjavne miluje a spolu s kameramanom sa s ním hrá, s jeho hlavnými tepnami, ale i zapadnutými uličkami, chudobnými štvrťami, proste všetkým, čo robí mesto mestom. Jemne by som skritizoval scenár, v ktorom každého na začiatku strašne trápi zranenie „len“ jedného policajta, ale neskôr už nie je problém kosiť ich rotačákom (!) a strieľať na policajné vrtuľníky. Ale opäť: to sa teraz budeme tváriť, že Skala mala menej blbý scenár? ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Na jednu stranu zamrzí, že Bay s vyvázánímí se z žoldu "Transformerů" přišel o zvrhle naducané rozpočty a musí tak po letech bezuzdného hýření dělat formální kompromisy. Které ostatně sám hořce přiznává, když o některých CGI záběrech "Ambulance" říká, že jsou "shit". Ale stejně je super vidět tohoto Johna Waterse mainstreamu a Daria Argenta akčňáků zase zběsile řádit. Nikdo jiný si nedokáže formálně tak ulítnout jako mistr povrchnosti. Nechápu floskule, že u Bayových filmů se má vypnout mozek. Naopak jen, když ho člověk zapne a naladí na camp režim, může si bayhem plně užít. Bay netočí realistické filmy a nezajímají ho klasická vyprávění. V jádru si ani jeho filmy nelze užívat pouze pasivně, že by se u nich diváci "jen" bavili či dojímali. Nádherně to zpřítomňuje právě porovnání původní severské dramedy "Ambulance" a Bayovy variace na ni. Dánové vzali žánrové elementy a procedili je empatií a nedhledem, čímž vytvořili právě onen perfektní divácký film. Bay naopak z původního vyprávění vzal pouze základní premisu. Vyhodil vše civilní či (filmově) realistické a před diváky rozprostřel svůj svět reklamní über-reality a soapoperových emocí, kde je všechno vytočené nikoli jen na jedenáct, ale spíš až k dvacítce. Podobně jako u Zdeňka Trošky se také v bayversu všechny postavy vyjadřují především křičením či štěkáním holých vět s povahou sloganů. Čím méně prostoru konkrétní figury ve filmu mají, tím více představují vyhrocené karikatury, jejichž předobrazem ale není každodenní realita, nýbrž umělá iluze PR videí a videoklipů. Všechna auta jsou tu fungl nová a naleštěná, hrdinka i v nejvypjatějších chvílích operace v polních podmínkách má dokonalý make-up a členové policie se rekrutují výhradně z řad steroidových mastodontů. Stejně jako zmíněný Argento také Bay se nezatěžuje blbostmi jako jsou uvěřitelnost či logika, ale jde mu pouze a především o to, aby každý jednotlivý záběr byl co nejstylovější a nejefektnější. A v tomto ohledu je "Ambulance" absolutní žrádlo. Bay totiž dospěl do (prozatímního) vrcholu své ADHD filmařiny a sází jeden zhůvěřile vymazlený a okázale samoúčelný záběr za druhým. A navíc si na hraní vzal drony, respektive machry na jejich ovládání, které pustil zcela ze řetězu. Vedle fantasmagorických dronových záběrů a reálné akce s minimem digitálních efektů pak na "Ambulanci" nejvíce pobaví Bayův pokus nasednout na vlnu aktuálních progresivních tendencí hollywoodské kinematografie. Jenže protože sám je esencí termínu "douchebag", tak jeho verze diverzity a reprezentace nevyhnutelně nabývá podobu absurdně zhovadilé karikatury. Bay prostě zase dokázal, že u jeho filmů diváci především nevěřícně kroutí hlavou. A při správném naladění se v tom skrývá úžasná slast. ()

dO_od 

všechny recenze uživatele

// Z toho ranku "komornějších" Bayů, kdy kamera obletí barák jen pětkrát za minutu místo desetkrát a ve filmu vybuchují pouze auta, ale už ne baráky nebo města, mě to překvapivě málo bavilo. Možná za to mohl divně uřvanej Gyllenhaal, kterýho mám sice hrozně rád, ale s tímhle přehráváním mě sral už v remaku Tísňového volání, nebo matní policajti, nebo strašně předvídatelnej scénář (já vím, divná stížnost u Baye, ale u 6 Underground jsem třeba tenhle problém neměl a naopak to považuju za zábavnou jízdu od začátku až do konce), tak či tak jsem ale nakonec u Ambulance pozornost neudržel tolik, jak bych asi měl. 6/10 P. S. Yahya Abdul-Mateen II by vlastně nebyl špatnej Bond. A Eiza González by nebyla ani trochu špatná bondgirl. ()

Slasher 

všechny recenze uživatele

Bay se zase jednou urval. Velký nonstop akční cucátko s přehlídkou cool obrázků LA, sexy automatických zbraní & amerických aut, s kamerou jak na horský dráze a zbytečně přepálenou stopáží. Herecky baví, v čele nasrávací záporácký Gyllenhaal. Tak vypni mozek, ignoruj stupidity (hustá paramedička zjistí až po hodině, že má týpek dva zásahy místo jednoho, nikdo si nevšimne najednou svítivě zelený sanitky atd.) a užívej si tu zrychlenou show čistě na efekt. Byť trošku ubíjející, stejně nemůžu než 4*. ()

Traffic 

všechny recenze uživatele

Dovolím si mírně nesouhlasit s velectěným JFL, jelikož tenhle kvaziprogresivistický Bay mi rozhodně nepřijde z politického hlediska absurdně zhovadilý. Jasně, je to totálně hektické melodrama s kokainově vystřeleným Jakem Gyllenhaalem a typickou mistrovou muskulaturní režií, ale s ohledem na téma (ne)dostupné lékařské péče a zacházení s etnicky/genderově/sexuálně rozmanitými postavami je to náhodou silnější a podnětnější film než leckteré deklamativní "woke" počiny, které z Hollywoodu vypadávají v posledních letech. Od začátku je zřejmé, že důraz se tu klade na štěpení hlediska, neboli multiperspektivní nahlížení na události, kdy vedle gangsterů mají více méně rovnocenný prostor policajti a doktoři ze záchranky. Pokud se dřív Bayovi vytýkalo, že jeho mizantropickým Transformerům naprosto schází lidský rozměr obětí všech těch kolosálních městských bojů, tady probíhá naprosto důsledná a emocemi nabitá korekce. Bay nikdy nebyl mainstreamový filmař v tom smyslu, že by esteticky a ideologicky hladce odpovídal hlavnímu proudu, jako to typicky dělají filmy studia Disney. I když pracoval na (mnohdy otřesných a pro mě těžko usledovatelných) franšízových Transformers, pořád si uchovával výlučnost, která jej právem řadila do sporné kategorie "vulgar auteurism". Ať už zesílenou diskontinuitou a rozpadlým vyprávěním nebo takřka nesnesitelným nihilismem, který ale mimochodem zviditelňoval vyhrocenosti a rozpory pozdního kapitalismu. Ambulance je ovšem nezastíraně humanistický film, v němž ani gauneři nejsou "bad guys" a všichni touží akorát po tom vrátit se domů. Podobně jako například Collateral, je i Ambulance film důkladně zužitkovávajícím geografii Los Angeles - je to film o megalopoli jako multikulturním tavicím kotli a této logice odpovídá i zmíněné mnohohlediskové pojetí. A podobně jako pozdní filmy Tonyho Scotta (Nezastavitelný), i tady sledujeme v podstatě nonstop adrenalinovou akci v pohybu. Není tak moc času na kdovíjaké vyjasňování pozic a hlubší charakterizaci postav, ale o to v posledku nejde. Uprostřed tohohle ultimátního maelstromu prostě není čas dlouze řečnit o tom, kdo je jaké etnicity nebo pohlaví - sledujeme prostě různorodé lidi, kteří ze všech sil bojují o život a počínají si přitom víc či míň sobecky nebo naopak obětavě. A přestože by se dalo říct, že si tady nikdo s ničím moc neláme hlavu a rozdíly mezi kladnými a zápornými postavami se stírají, není to vůbec relativizující dílo, ale naopak dílo s velmi dobře vykalibrovaným morálním kompasem. Stačí se podívat na závěrečné vyznění a zkuste mi někdo namítnout, že tohle není naléhavý manifest za Medicare For All. Stejně jako pozdní Tony Scott, taky tohle je expresivně řečeno film o modrých límečcích a jejich kurva těžkých dnech v práci. A o tom, že kdyby všichni měli nárok na důstojné zdravotní pojištění, tohle se vůbec nemuselo odehrát. WE DON'T STOP! Majkle, nezastavuj, tohle je jeden z tvých vrcholů. ()

choze 

všechny recenze uživatele

Ambulance je z ranku filmů, které jsou jednou velkou autohoničkou, jako Nebezpečná rychlost nebo Šílený Max: Zběsilá cesta, po jejichž kvalitě ale jen z dálky pokukuje. Nemá totiž ani tak sympatické nebo dokonce zajímavé postavy, ani strhující tempo a děj a ani výraznější akci. Kamera sice bayovsky neustále kolem někoho/něčeho krouží a bláznivě prolétává prostory nebo dírami po střelách, ale jinak je film jen přehlídkou fadních přestřelek (Bayem dlouhodobě fetišizovaných mužů ze speciálních jednotek v neprůstřelných černých vestách se samopaly) a random bourajících aut. V Bayově předchozím opusu 6 Underground přitom byla akce mnohem hravější, nápaditější i brutálnější. Celou dobu mi bylo upřímně jedno, jak to dopadne, a jakkoli freneticky se to tváří, je to pro Baye typicky natahované až uondané. Naštěstí se tu ale netlačí tolik na humor a mezi tradičními přiblblými fóry (poblitý pes) se najde i pár fajn hlášek. Gyllenhaal vyfasoval nejvděčnější postavu a dle očekávání to táhne, ale mj. mu chybí nějaký výraznější protihráč na straně policie. Film tak nejlíp funguje jako Bayův milostný dopis adresovaný Los Angeles (viz. legrační zdůrazňování LA v názvu na plakátech a v trajlerech), protože s jeho ulicemi, mrakodrapy a odvodňovacími kanály se kamera mazlí jako nikde jinde. ()

Eliott 

všechny recenze uživatele

Ambulance je zářným příkladem toho, že k dobrému filmu je třeba mnohem více, než enormní rozpočet a líbivý vizuál. V posledních letech se však Michael Bay vzmůže jen na megalomanskou akční šaškárnu bez sebemenšího náznaku souvislejšího děje. Není proto žádným překvapením, že se to jen stěží vleče a akční scény, které zde tvoří 99% stopáže splývají v jednu nekonečnou zívačku. V úvodu přichází krátký a nepříliš promyšlený pokus o vyloupení banky a ne, že bych měl zdlouhavé automobilové honičky ve filmech příliš v lásce, ale zbytek se promění na představitelně nejméně nápaditou naháněčku v sanitce. Možná kdyby byla stopáž o hodinu kratší, dal bych 2 hvězdy, ale tohle?? Je to natolik jednotvárné, že kdybych se při sledování v kterémkoli bodě rozhodl přetočit půl hodinu kupředu a ušetřit si tak část utrpení, rozhodně bych nezpozoroval žádný rozdíl ve vývoji. Jako by se tvůrci při natáčení pokoušeli vyhovět každému a film tak na jednu stranu podřídili zoufalé snaze šokovat obecenstvo a na druhou se snad o to více pokoušejí vyhovět řvoucím menšinám. Výsledek je vcelku prázdný a já si nebyl schopen oblíbit jedinou postavu. Jakkoli to působí uměle a nepřirozeně, alespoň mohu kladně ohodnotit kameru. Z čehož ostatně pramení mé 1* hodnocení. 25% ()

Související novinky

Nový Sonic drtí všechny rekordy

Nový Sonic drtí všechny rekordy

11.04.2022

Kdo by to ještě před pár lety řekl, že tím prvním filmem podle videohry, který prolomí ono proslulé prokletí nepovedených, a především neúspěšných herních adaptací na stříbrném plátně, bude až Ježek… (více)

Jake Gyllenhaal a Guy Ritchie spojí síly

Jake Gyllenhaal a Guy Ritchie spojí síly

10.10.2021

Přestože zatím o příštím filmu britského filmaře Guye Ritchieho (Rozhněvaný muž, Sherlock Holmes) nevíme takřka nic, projekt už se pomalu začíná blížit před kamery. O hlavní roli teď navíc jedná Jake… (více)

Jake Gyllenhaal se upsal dalšímu komiksu

Jake Gyllenhaal se upsal dalšímu komiksu

30.08.2021

Přestože se roky držel v komorních a nezávislých filmech, v posledních letech se Jake Gyllenhaal přesunul do blockbusterové produkce. Ve Spider-Man: Daleko od domova ztvárnil záporáka Mysteria a brzy… (více)

Ambulance Michaela Baye nabírá obsazení

Ambulance Michaela Baye nabírá obsazení

12.12.2020

Je už téměř jisté, že po netflixovském 6 underground: Tajné operace bude dalším režijním počinem mistra přestřelené akce Michaela Baye thriller pro studio Universal s názvem Ambulance. Před časem… (více)

Reklama

Reklama