Reklama

Reklama

VOD (1)

Lovecká sezóna právě začíná... V létě 1974 vyráží čtyři přátelé na víkendový výlet tábořit v lese. Během cesty jsou ale přepadeni a omráčeni. Když se proberou z bezvědomí, slyší zvuk lovecké trubky. O tom, že se kořistí stali právě oni, není pochyb. A lov? ... Začíná. (oficiální text distributora)

Recenze (250)

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Severská kombinace The Texas Chainsaw Massacre (sedmdesátá léta, banda mladých v dodávce, podivná stopařka), Wrong Turn (naháněčka v lesích) a taky trochu Avenging Force (boj o žiovt hnané oběti proti lovcům). Pozitivní je krátká stopáž, málo mluvení, panoramatická krása norských lesů (detailní záběry už nějsou tak úchvatné, je to jako by to točili v lese u nás za barákem), neokoukané tváře, dobrá kamera, stehna Henriette Bruusgaard a parádní scéna s ustřeleným kotníkem. Negativní to, že to není nic originálního, všechno jste již mnohokrát viděli, strašně předívdatelný konec (který je sice natočen a pojat neotřele, přesto to ale nic nezmění na tom, že jsem přesně tohle čekal a strašně mě zklamalo, že k tomu došlo. Čistý průměr. 2,5* ()

Shadwell 

všechny recenze uživatele

Zavítá-li ve filmech měšťák do přírody, je z toho horor (Eden Lake, Deliverance), zavítá-li naopak venkovan do města, je z toho komedie (Krokodýl Dundee, Nástrahy velkoměsta). Ale proč tomu tak je, proč tomu není například obráceně? A když už musí být zachován výchozí model, proč není úvodní dvacetiminutovka věnována představení zálesáků, do jejichž rajónu vrazí nevycválaná partička z města? Evidentně proto, že v éře masového turismu a velkopanského vztahu k přírodě, kterou mnozí z nás považují za zásobárnu potravin, energie a zábavy, je poslední zvíře-venkovan, které zatím nepodlehlo, nepříjemnou anomálií. Soustředění filmových studií, dnes bychom řekli spíše clearingových bank, a obrovitých továren vyrábějících filmy do měst dosti jasně napovídá, kdo a z jakých pozic filmové příběhy vlastně vypráví. Scénáristé, producenti, režiséři ad., ti všichni se rekrutují z velkých měst. Zjednodušující a zpátečnický pohled kinematografie je pak daný i tím, jaké postavy v příběhu sleduje a favorizuje kamera. To si jako jeden z mála uvědomil Rob Zombie, který ve svém diptychu Dům tisíce mrtvol a Vyvrženci pekla schéma hixploitationu dodržel, ale oba své filmy odvyprávěl očima padouchů – pro něž je příznačné ono werfelovské „ne vrah, zavražděný je vinen“. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Tenhle norský lovecký příběh přináší nezvratný důkaz toho, že zdegenerovaní a krvežízniví burani nejsou jen doménou amerického jihu, ale i evropského severu. Děj je však stejný - několik nesympatických a drzých městských floutků a nán se vydá tábořit do temných a neprostupných lesů, ve kterých se jim od místních bodrých sedlačisek dostane takového přivítání, jakého si zaslouží. Moc rád bych se někdy dočkal podobného filmu z českého prostředí - komando pupkatých a zpocených taťků v nátělnících by po lese nahánělo partu namyšlených a rozjívených Pražáků, aby je pak v hrůzném finále umlátilo šiškami lovečáku nebo ukamenovalo švestkovými knedlíky. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Čo by nám tak tento drsný hixploitation poradil. Nebrať stopárov, nevyskakovať na miestnych vidlákov, jazdiť lesnými cestami len v núdzi, no a v prípadnom už extrémnom prípade, že si vás niekto chtiac zmýli s vysokou zverou, zaryť sa do prvej diery a vyčkať čo bude ( možno ich to prestane baviť ). Lenže človek sa v krajných situáciách chová celkom ináč, podobne ako nešťastná kôpka mladistvých z tohto snímku. Predvídateľný, ale v rámci žánru viac ako obstojný kúsok. ()

Arkos 

všechny recenze uživatele

Celkem dobrý, ale pořád jen průměrný horor. Film má celkem slušný příběh, i když něco podobného tu již bylo stokrát, prostředí lesa je velice slušné, je zde pár dobrých scén /např. ustřelený kotník/, ale co mně vadilo, byli nesympatičtí hlavní hrdinové a hlavně občas jejich zcela nelogické jednání /hlavní představitelka uprostřed lesa křičí o pomoc atd./. Takže na jedno zkouknutí ano, ale vícekrát se k tomu již určitě nevrátím. ()

Galerie (11)

Zajímavosti (1)

  • Písnička, která hraje na začátku filmu v autě, je „Wait For The Rain“ od Davida Hesse. Ve 20. minutě hraje „En Spennende Dag For Josefine“ od Inger Lise Rypdal. Ta samá písnička pak hraje na konci filmu. (Duoscop)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno