Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Niktorius
    ***

    Blesk McQueen pomalu startuje, Blesk McQueen se uprostřed závodu rozptyluje zbytečnými starostmi, Blesk McQueen sjíždí z dráhy a Blesk McQueen bourá, aby to všechno nakonec v posledním kole nějak zázračně dohnal. A tento film je jako Blesk McQueen. Většinu času balancuje na hranici mezi příjemnou poetičností a nežádoucí rozvláčností - je sice tlačen vpřed skvělou animací a kopou roztomile vtipných detailů, ale na vítězné projetí cílovou rovinkou to stále nevypadá. Zvrat nastane až v poslední půlhodině, kdy Lasseter konečně uvolní dosud zataženou ruční brzdu, nasadí smrtonostné tempo a naráz předhodí divákovi všechno, co od pixarovky očekává. Jenže zatímco při závodech je vítězství otázkou onoho projetí přes pruh se šachovnicovým vzorem, film to u mne vyhrává jen pokud mu jezdí na jedničku už od samého začátku.(9.5.2009)

  • Lima
    ****

    Roztomilé, to především. Ale 4* s odřenýma ušima. I vzhledem k velkému týmu scenáristů jsem čekal daleko propracovanější humor, lépe vypointovaný a ne tak často infantilní. Rozhodně se nejedná o "shrekovskou" explozi odkazů, citací a dvojznačného humoru. Ty opravdu vtipné situace (hipísácký pacifistický fanoušek Hendrixe vs. vojenský vůz) nepoberou malé děti, těm bude ke štěstí stačit, že animace je d-o-k-o-n-a-l-á. Moralitka v závěru byla fajn.(31.7.2006)

  • Djkoma
    ****

    Autíčka přijela a z jejich výfuků možná nejde tolik nechutně smradlavých výfukových plynů jako z běžných aut, ale jejich sympatická očka a hlasy to vynahrazují. Rozhodně nedochází Pixarům dech, ale na druhou stranu jsou auta pro mě až moc vybroušenou snahou o zábavu a žádnou inovaci. Co je tu nového? co je tu speciálního? Začíná to jako malá psychologická hra na to jak malé městečko může prací změnit jednoho namyšleného závodníka(neviděli jsme to někde?) a do cesty se mu přimotá jedna slečna(Holy Porsche :))). Všechno tu už bylo. Použití narážek a vtípků okolo světa rychlých pneumatik a často poničených karosérií je prakticky bezchybný, jen je jich málo. Nemohu za to, že naprostá úchvatnost tímto filmem se mě netýká. U Pixaru tomu není poprvé ani naposledy... Jen doufám, že se kluci u velkého P s lampičkou nějak rozhodnou konečně udělat krok z místa a doufejme, že směrem dopředu. Jejich přešlapování už mě trochu nudí a obávám se, že podruhé už by to šlo možná i pod 2*. Autíčka jsou příjemným filmem, pro všechny věkové kategorie(kdo zná Michaela Schumachera vstup povolen). PS: doufám, že příště moje rozhodování bude jednodušší než desn... 3* se mi zdají málo a 4* moc :((31.8.2006)

  • sepp
    *****

    Tak od tohoto animaku jsem nedokazal ani na vterinu spustit oci, coz se mi nestalo ani u prvotridnich Uzasnaku. Od zacatku do konce nadupane, tedy aspon pro lidi, co maji jeste trochu toho detskeho blaznovstvi a fantazie v tele a vyznaji se minimalne v americkych realiich - to ovsem neznamena, ze si tento film nevychutnaji ani ostatni ci deti... Luigi s Guidem rock!(11.2.2008)

  • Psema
    ****

    U Aut si musím trochu rýpnou, jako prakticky u každého animáku, že scénář mě opět neoslnil. Přichází s předvídatelnou zápletkou plnou klišé, kterou ovšem vyrovnává obrovský příval vtipů a to nejen verbálních či obrazových, ale i těch skrytých, které rozhodně nepůsobí prvoplánově. Technická úroveň je opět, jak je u Pixaru zvykem, naprosto dokonalá. Oproti konkurenčnímu Za plotem jsem se bavil víc právě s auty. I když uznávám, že nejvíc jsem se pobavil v závěrečných titulcích.(24.7.2006)

  • - Do režisérského křesla se po delší přestávce vrátil John Lasseter, jeho posledním režijním počinem byl snímek Toy Story 2: Příběh hraček z roku 1999. Během uplynulých sedmi let se kromě vedení produkce Aut podílel na všech vznikajících filmech Pixaru. (Specs)

  • - Když se na začátku filmu Blesk McQueen povzbuzuje, řekne také „rychleji a zběsileji“, což může být narážka na film Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006). (mar48)

  • - I když většina aut v kreslených filmech má místo reflektorů oči, John Lasseter se rozhodl umístit oči na přední skla. Inspiraci přiznává ve svém oblíbeném krátkém animáku Susie – Malé modré kupé (1952). (imro)