Reklama

Reklama

Až po uši

(seriál)
Trailer 1
Česko, (2014–2017), 13 h 21 min (Minutáž: 33–36 min)

Režie:

Jan Hřebejk

Kamera:

Asen Šopov

Hrají:

Aňa Geislerová, Jiří Havelka, Hynek Čermák, Jitka Čvančarová, Anna Polívková, Radek Holub, Jana Kolesárová, Lenka Krobotová, Stanislav Majer (více)
(další profese)

Série(2) / Epizody(23)

Obsahy(1)

Třináctidílný seriál, kterým společnost HBO Europe pokračuje ve vlastní české hrané tvorbě, režíroval Jan Hřebejk. Scénář napsaly Iva Klestilová a Tereza Dusová. Hlavní postavy vyprávění, které se milostně zaplétají v homosexuálních i heterosexuálních vztazích, ztvárnili oblíbení čeští herci a herečky. Seriál Až po uši začíná tam, kde většina seriálů podobného žánru končí. Nezanechává diváky stát na prahu domácností a ložnic, ale s nadhledem a humorem je zatahuje do koloritu vnitřních světů, kde mezi milostnými povyraženími prosakují na povrch obavy a traumata, před kterými hrdinové seriálu utíkají: matka alkoholička, nechtěně těhotná přítelkyně, ztracený otec, nevěrný manžel, sebevražda sestry nebo nešťastná láska. Všechna tato bolest se musí v něčem utopit: v sexuálních avantýrách, alkoholu nebo v práci. A za instantní řešení svých krizí musí samozřejmě každý také poctivě zaplatit. (HBO Europe)

(více)

Recenze uživatele Ekdahl k tomuto seriálu (2)

Až po uši (2014) odpad!

Sleduji ze studijních důvodů a z jistého svého masochismu, o němž jsem nevěděl, ale teď už o něm nepochybuji. - Největším kamenem úrazu je Hřebejkova strašlivě doslovná režie, kvůli níž se výsledný dílo blíží karikatuře: vše je řečeno příliš doslovně. Tak ženu-stíhačku nevidíme jinak než s kontinuálně nasupeným, podezíravým výrazem. Má-li být chlap zobrazen jako buran, nafasuje trenky, nátělník, fusekle a rozvalí se u televize. Polívkové kolegu z práce neuvidíme jinak než v sandálech s fuseklemi a stále stejnými kraťasy a tričkem, aby i poslední blbec-divák pochopil, že tenhle chlap fakt není cool. Hřebejk nechápe základní věc, a sice že umělecký dílo má dát prostor imaginaci, čili nejen že není nutné vše říkat nadoraz, ale že je to přímo NEŽÁDOUCÍ. Hřebejk dělá z diváků pitomce, nejen v téhle komerční zakázce, ale i v ostatních svých filmech. Ta doslovnost je jeho režisérským trademarkem a v mých očích z něj dělá snad nejhoršího současnýho českýho režiséra mezi těmi, kteří na sebe trochu dají. – Seriál se dále vyznačuje žánrovou neujasněností. Komedie to není, jaksi se nedostává humoru, byť snahy o něj by u scenáristek bylo dost (nutno říct, že seriál Terapie, na němž se jedna ze scenáristek podílela, je o třídu lepší, mj. proto, že v něm nejsou tyhle marný pokusy o humor). Dále: místem děje je naprosto neautentická, euro-sterilní, pozlátková Praha, naleštěná „reklamka“ s odpovídajícími mladými a perspektivními „kreativci“, vystajlované bejváky s nábytkem čerstvě dovezeným z Ikey (byt Čvančarové a Čermáka) a na dobré adrese (masérka Kolesárové bydlí sama ve Vodičkově v bytě tak za deset melounů – tak určitě) atd. atp. Herecky nevyrovnaný, Havelka hraje na úrovni druhořadýho ochotníka, Čermák v jednom kuse přehrává, scény s Polívkovou co do trapnosti neúnosné, nutno přetáčet… Stručně: nebrat. ()

Epizoda 5 (2017) (S02E05) odpad!

I naparfemovaný hovno bohužel zůstává hovnem. ()

Reklama

Reklama