Režie:
Petr ZelenkaScénář:
Petr ZelenkaKamera:
Alexander ŠurkalaHudba:
Jan PonocnýHrají:
Klára Melíšková, Hynek Čermák, Václav Neužil ml., Tereza Ramba, Marek Adamczyk, Miroslav Krobot, Martin Myšička, Pavla Beretová, Berenika Kohoutová (více)Epizody(12)
-
Jiří Arch (E01)
-
Studio B (E02)
-
Budování mediálního obrazu (E03)
-
Vulgarismy (E04)
-
Ženské zbraně (E05)
-
Supervizor (E06)
-
Černý prodej filmů (E07)
-
Ceny Františka Filipovského (E08)
-
Inzerát (E09)
-
Monitoring (E10)
-
Destrukce (E11)
-
Poslední dabing (E12)
Obsahy(1)
Komediální seriál Petra Zelenky vychází ze stejnojmenné divadelní hry, kterou režisér a scenárista napsal pro Dejvické divadlo. V komediálním seriálu začíná příběh o malém dabingovém studiu ZERO smrtí jeho majitele, režiséra Archa, Evina manžela. Zneuznaná herečka Eva (Klára Melíšková) studio po svém muži zdědí. Její ambicí je přetvořit jej v úspěšný a respektovaný podnik, což je pro ni zároveň způsob, jak si tak trochu vyrovnat účty s osudem. Studioví technici Pavel (Václav Neužil) i Karel (Hynek Čermák) jí v tom nezištně pomáhají, motivováni tajnou láskou jak k ní, tak k profesi samotné. Aby dostali bankovní úvěr na modernizaci studia, rozhodne se Eva přijmout syna bankovního ředitele Davida (Marek Adamczyk) a také Karlovu promiskuitní sestru Ladu (Tereza Voříšková). Studio ZERO ale především potřebuje sehnat nového kmenového režiséra. Angažují sice schopného, ale neurotického a agresivního Jandu (Miroslav Krobot). Herci začínají díky Jandovým metodám práci ve studiu odmítat a dabování se z nouze ujmou samotní technici. Firma jde ke dnu. Eva se cpe koktejlem „fejkových“ prášků, které jí dodává její přítelkyně Lenka (Pavla Beretová), a vrhá se do ponižujících vztahů. Nakonec, když mají být studio a pozemek, na kterém stojí, prodány developerům, se Pavel s Karlem rozhodnou, že se nevzdají jen tak snadno… (Česká televize)
(více)Recenze uživatele Awer k tomuto seriálu (1)
Vulgarismy (2018) (E04)
Jaká je hranice mezi politickou nekorektností a oplzlou zaprdělostí? Kde končí buranský Kameňák a začíná "chytrá komedie"? Všechna čest Zelenkovi za to, že tuhle velice dnešní otázku vyslovil a vytvořil seriál nepřijatelný pro třetinu diváků rovnoměrně rozloženou mezi "Kavárnu" a "zemanovce". Oba póly se pak pokouší spojit opravdu podařenými osovými scénami (jako byl Bartoškův projev na pohřbu) a tím, že jeho postavy "kadí", projevují se jako lidé. Otázka je extrémně aktuální a správná a snaha najít společnou inteligentně avantgardní i obyčejně srandovní rovinu chvályhodná. Mým hodnocením budiž řečeno, že se to směrem k mému vkusu přecijen spíše nepodařilo. Způsob, jakým Zelenka vytěžuje každou nejmenší šanci k sexistickému či sexuálnímu vtípku, popř. absurdní stereotypizaci (dvousetkilový Lichý) se snese v TELE TELE či zmiňovaném Kameňáku, ale tady překáží. Hledání nových poloh bohužel stále tvoří jen menšinovou část oproti prostému frcání největších kousků z "primitivní" i "chytré" plechovky. Těch 35 % je nicméně dobrý start a do budoucna jen houšť! ()