• mira007
    ****

    Více jsem si zvykl na způsob vyprávění i na kameru ( ikdyž by maličko mohli ještě ubrat protisvětlo ) , v druhém díle ubylo hysterie a přehrávání a dostalo se mi něco, co je mezi současnou produkcí hodně zajímavé. Parádní dialogy a v tomto díle kralovala Klára Melíšková a jako druhá hvězda večera mi přišla mladší kolegyně talentovaná Kasijana Džakič.(8.4.2019)

  • marhoul
    ***

    Kamera a střih, obojí se mi nelíbí. Předlouhé záběry na rozostřený obličej kohokoli, zatímco ostré je absolutně nijaké pole s frekventovanou cestou, kdesi za oknem, vzadu... Tomuto záměru nerozumím. Dokola se opakující otravné kompozice až na několik zajímavých, kterých je ale málo. Práce s hloubkou ostrosti mi v tomto případě nesedí. V jednom záběru žvýká Beretová housku, v následujícím se cpe Marika dortem, pak zase houska, pak zase plná pusa dortu a tak pořád dokola. Do toho otravný zvukový podmaz pod celým příběhem. Nicméně dějová a herecká pozitiva jsou natolik kvalitní, že seriál řadím k tomu velmi dobrému, co nám ČT nabízí. Nebýt výše zmíněných, podle mě, negativ, chválou nešetřím.(8.4.2019)

  • ForGump
    *****

    Libí se mi i ty drobné detaily. Vlivná funkcionářka KSČ na pohovoru s komisařem vytáhne housku a dvakrát si výrazně kousne, opékaní buřtů a hovory, co se týká poživatin, zabírané z dálky, kdežto ty o případu v detailech, ředitel policie nadávající Výrové v zástěře s grilovacím náčiním v ruce, proč nepracuje na důležitějších případech, zatímco se za okny někteří příslušníci policie projíždějí na segwayi apod. Velice ale obdivuji práci scénografů s domem a okolím u Třebovických. Opravdu se velice teším na rozuzlení, každý detail rozhoduje. Ano, já jsem Vodníkovi absolutně propadl.(8.4.2019)

  • Ozzy2
    **

    Kdyby si nehráli na umění, tak by to bylo super. ale co to tam je za ty baráky?To mají v Olomouci takovouhle fízlárnu?Proč se to všechno odehrává v takových kulisách??Vždyť to vypadá jak sci-fi.Zvuk je buď otřesný, nebo Melíšková s Krobotem neuměj mluvit, protože ten dialog u táboráku, to je děsný.Vůbec ta Melíšková má problém.když mluví Majer, tak super, pak promluví ona a je z toho slyšet ochotnické divadlo na vesnici.Její výslechy jsou taky žůžo, usměje se, pronese ale nóó táák a svědek vše vyklopí,Nejlepší je tam jasně Hanuš, z toho ten komoušskej fízl úplně čiší.Marika tu slípku hraje taky dobře.Příště prosím méně šmíry z Dejvic a bude to OK.(8.4.2019)

  • NEOONE
    *****

    Sledování a náhled na filmové či televizní dílo občas ovlivní osobní nastavení a momentální rozpoložení příjemce. Před tím, než jsem začal psát toto hodnocení, musel jsem se zamyslet, jestli neprocházím nějakou osobní euforií a můžu odpřisáhnout, že ne. Tak tedy, právě jsem viděl těch nejlepších 65 minut, které vyprodukovala česká kinematografie za posledních 30 let. Naprosto brilantní. Nebudu tady rozepisovat, proč, ještě to ve mně doznívá a vibruje. Snad jen to nejzásadnější. Nebyla tam hluchá ani pikosekunda a vsadím se, že jsem za těch 65 minut ani jednou nemrkl.(7.4.2019)

  • - Scéna na začátku epizody, kdy Lenka jde na střešní parkoviště supermarketu za svým otcem, je točená na střeše OC Šestka v Praze Ruzyni v bezprostřední blízkosti Ruzyňského letiště. V záběru vpravo od lampy, částečně skryté za křovím, jsou vidět typické navigační reflektory runwaye 30. (Brain)

  • - Knihovna, ve které pracovala Magda, je ve skutečnosti Ústřední knihovna ČVUT v Praze Dejvicích. (Brain)