poster

Zlý časy v El Royale

  • USA

    Bad Times at the El Royale

  • Slovensko

    Zlé časy v El Royale

  • Nizozemsko

    Bad Times at the El Royale

  • Velká Británie

    Bad Times at the El Royale

  • Nový Zéland

    Bad Times at the El Royale

  • Austrálie

    Bad Times at the El Royale

  • Kanada

    Bad Times at the El Royale

Mysteriózní / Thriller

USA, 2018, 142 min

Komentáře uživatelů k filmu (63)

  • MrHlad
    ****

    Do malého hotelu uprostřed ničeho přijelo několik lidí. Nemají spolu na první pohled nic společného, ale už za pár hodin bude většina z nich po smrti. A ti ostatní pořádně rozhození. Drew Goddard natočil chytrou tarantinovku se zajímavými hrdiny, dobrými herci i zábavnou režií. Ke konci jí sice malinko dochází dech, ale celkově dovede díky nápadům, postavám a pár drsným zvratům hodně příjemně pobavit. Žánrová klasika jako z Cabin in the Woods z toho ale nejspíš nebude.(12.10.2018)

  • Enšpígl
    ****

    Ani na chvíli nepochybuji, že se Drew Goddard inspiroval v režisérovi s iniciály QT. Hodně dobře napsaný postavy, který se starý nejen o gradaci děje, ale i mnohá dějová překvápka. Speciálně konečná fáze předvede dějový výmyk hodný olympiády. Jeff je sympaťák od kolíbky i tady mu role "kněze" seděla, kdo ale překvapil byli herci od kterých jsem toho zase tolik nečekal. Dakota Johnson měla konečně správný sexy odstín a Chris když odloží kladivo je ještě víc cool.(23.10.2018)

  • kiddo
    ****

    Hateful Eight 2.0. Tentokrát v nesračkoidním vydání.(24.10.2018)

  • EvilPhoEniX
    ***

    Drew Goddard režisér skvělé Chaty v Horách mě tentokrát vůbec nepotěšil a po delší době jsem odcházel z kina zcela znuděn. (Zbylí 4 lidé v kině tuším usnuli a mé kamarádky odvětili po hodině jestli někdo neumře a to brzy, tak odcházíme) Do filmu jsem vkládal velké naděje, slibné trailery, slušní herci, atraktivní námět a také podobnost s filmy Identita i 8 Hrozných, které se mi líbily, tak tenhle bohužel u mne neuspěl. Film má stopáž 142 minut a nenabízí dostatek lákavého materiálu, aby diváka dokázal plně pobavit i uspokojit. Hotel se skrytým tajemstvím byl fajn, hezké interiéry,super muzika a zpočátku mě neznámé mystérium i bavilo, ale pořádně to nikam nevedlo. Největší čas je věnován Jeffu Bridgesovi a Cynthii Erivo, což jsou asi nejméně zajímavé postavy ve filmu, jediná Dakota Johnson to překvapivě herecky táhne a potom Chris Hemsworth, který se však ukáže poslední půl hodinu před koncem a to mi přišlo jako podraz. Zvraty jsou sice neočekávané, ale nikterak šokující ( Lewis Pullman lehce překvapil v závěru) dialogy jalové a mínusem je pro mne i absence krve a akčních scén. Je zde jen jedna finální přestřelka v závěru a skončí dřív než řeknu švec. Škoda, že režisér nevytasil něco ve stylu Chaty v Horách, hezky by se to zde hodilo. Zdlouhavý a né příliš zábavný film, ale svou tvář má. 60%(23.10.2018)

  • Ant
    ****

    Hned od první scény jsem věděla, že tohle bude parádní jízda. Je to přesně ten Goddard, co natočil Cabin in the Woods. Pulpová zábava, která se stále drží thrillerových formalit. Nejvíce mě překvapilo, jak velké srdce ten film má prostřednictvím postav Jeffa Bridgese a Cynthii Erivo, kteří podávají skvělé výkony, co mě až dojaly k slzám. Příběh se vrhá tolika směry, že jste neustále překvapeni tím, kdo umře/objeví se na scéně. Někdy bych jen některé postavy nechala žít déle a jiné odpravila dřív. Taky by filmu prospěl vydatnější střih. Stále se ale jedná o jeden z nejoriginálnějších počinů roku. Hemsworthův taneček na Deep Purple mě bude bavit ještě dlouho. Měl by záporáky hrát častěji.(13.10.2018)

  • lamps
    ****

    Ne že bych z toho skákal nadšením, ale tohle retro se mi strefilo do nálady a dlouhodobého vkusu. Kdybych měl sám schopnosti na to, abych psal i režíroval v Hollywoodu, podobné storky s nepředvídatelnými hrdiny a na malém, často symbolickém prostoru, by mě asi zajímaly ze všeho nejvíc. A to i díky soundtracku, s nímž si v tomhle případě Goddard náramně vyhrál a vytvořil dobovou kulisu, kterou musíte milovat. Scénář pravda jede spíše na efekt, postavy vyloží karty na stůl až příliš brzo a opravdu památných hlášek moc nenajdete, ale pořád je to rozkošně extravagantní filmařina, která dokáže bez problémů, jen správným načasováním vysvětlujících flashbacků, držet diváckou pozornost a nepřestává napínat, která ze zajímavě napsaných postav vyjde s hlavou na svém místě. Samotný hotel je boží a charakterní, herci přesní a docela stojí za obdiv, jak Goddard dokázal očernit morálku Ameriky jen s několika málo aktéry, jedním záhadným místem a ještě záhadnější filmovou páskou (přičemž není moc těžké odhadnout, který zámořský idol se na ní má zvěrstva dopouštět). Mohlo to být určitě více žánrově podvratné a v první polovině výrazněji gradované, za mě ale přesto spokojenost. 75%(17.10.2018)

  • mchnk
    ****

    Povedený narozeninový dárek pro Quentina, i když napoprvé bezpochyby výživná a lahodná, pro mě osobně jen filmová jednohubka. [Kino Citadela - Litvínov].(14.10.2018)

  • Oktavianus
    ***

    Zatímco v Chatě v horách se Drew Goddard vypořádal s horory, Zlý časy v El Royale jsou další žánrovou poctou, tentokrát věnovanou Quentinu Tarantinovi. Goddard vystavěl komplikovaný pulpový příběh s retro laděním (zlaté časy El Royale zažil v 50. letech, zlé časy se odehrávají 60. letech, takže má špičkovej dobovej soundtrack) a věrný žánrovým pravidlům si pohrál s každičkým detailem. Nejde v ní jen o ukrytý balík peněz, ale i třeba tajnou pásku, na který je zachycený někdo „mrtvý a slavný, kdo dělá velmi neslušné věci“. Na koho se odkazuje, je zřejmé, a že se (opět v rámci žánrových pravidel) divák nedozví, co na natočené pásce vlastně je, lze dopředu dobře tušit. Zvratů tu je víc než u Hitchcocka, nikdo není tím, jakým se zdá, ne náhodou se děj odehrává zrovna ve čtyřech hotelových pokojích... Jenže zatímco v Chatě v horách Goddard svou poctu hororům zvládl, tady ve snaze vyrovnat se svým vzorům příběh přece jenom překombinoval. Byl to záměr, který ale tolik nevyšel – nenadálé zvraty začínají být postupem času trochu otravné, aby se do filmu všechny vešly, stopáž se natáhla na 142 minut, čímž se unaví počáteční spád a přijde uspávací nuda. Geniální dialogy, jaké píše Tarantino (a proto jsou jeho filmy o partě gangsterů, kteří jenom postávají ve skladišti a u toho klábosí, tak zábavné), Goddard napsat zatím nedovede. Plus Jeff Bridges, úžasně slizkej knírkatej Hemsworth a Cynthia Erivo má famózní hlas. Mínus je Dakota Johnsonová, která sice nedostává nařezáno jak v Padesáti odstínech a ohání se brokovnicí, ale hrát podle mě pořád neumí.(11.10.2018)

  • pepo
    ****

    Veľmi zaujímavý neo-noir, ktorý sa utopil vo vlastných ambíciách. Ponúka však množstvo dobrého (až skvelého), rovnako ako nezvládnutého (až otravného). 7/10(12.10.2018)

  • dO_od
    ****

    // Drew Goddard channeloval svého vnitřního Tarantina a natočil vlastní variaci na Osm hrozných, Pulp Fiction, 4 Rooms atd. Pomalý rozjezd naštěstí zachraňuje geniální soundtrack a hudba M. Giacchina, a jakmile dorazí na scénu Chris "chtěl bych být Manson, ale moc mi ten bad guy nejde" Hemwsorth, alespoň se to příběhově semkne natolik, aby to vydrželo být napínavý až do konce. Goddard i v závěru vytáhne nějaký překvápka, což je fajn, pořád jsem ale čekal jízdu jako v Chatě v horách, jen abych dostal podstatněji komornější story, která není zase tak originální, jak by asi měla/chtěla být. Zlý časy v El Royale nejsou špatnej film, moje očekávání ale byla daleko výš. 7/10(11.10.2018)

  • Ruprechtos
    ***

    Krásné v jednotlivostech, pokulhávající jako celek. Trochu neohrabaný způsob vyprávění, plný flashbacků v rámci jedné sekvence skrze subjektivní hlediska postav a flashbacků plných dovysvětlujících informací, a často i naprosto zbytečných pro narativní vývoj a dobrých jen pro prohloubení určité postavy(a místy možná ani to ne). Plus plno hluchých míst uprostřed filmu. ALE první půlhodina plná dokonalých dialogů a monologů, ve které naprosto exceluje John Hamm navnadí dokonale a poslední třicetiminutovka se kvalitou přiblíží úvodu, jen vymění humor za napětí a trochu toho nasílí. Škoda toho mezi tím. Škoda té kostrbatosti. Škoda hodně věcí. Taková osvěžení bych ale určitě v kině rád potkával častěji. Zatím bohužel jen za 3*.(13.10.2018)

  • Yoshitsune
    *****

    Nastávají dobré filmové časy, tenhle film, který v mnohém připomene Tarantina, ale přitom to neni od něho, je zářným příkladem, těchto časů. Hned v úvodu, si dovolím udělat, malý (velký) SPOILER - Režisér velice šikovně a zkušeně, odvede pozornost od úvodní scény, které dle mého je stěžejní a minimálně pro dvě postavy velice důležitá a rozhodující, v tom jak dál. Každá z postav, je něčím unikátní a každý její tajemství, je dobře schováno a některá tajemství, sou hodně temná, jiné je zase naprosto normální, ale v kontrastu s tím vším okolo, tak dotyčná osoba, působí že skrývá něco víc a jedno tajemství, u jedné z postav, nad kterou sem ohrnoval nos a smýšlel sem o ni, že je prostě slabošská, má tak smutné tajemství, že mění úplně od základu, pohled na onu postavu. A pak je tady hlavní příběh, který se dotýká všech postav, ať už chtějí nebo ne, a to je příchod samotného boha hromu........tady jenom někoho kdo si hraje na boha, ale je to šílený psychopat, který má v sobě kousek Charlese Mansona. A byť to neni tak krvavé, jako (jiné) Tarantinovky. a možná někdo i bude namítat, že to nemá tak temný konec, tak si vzpomeňte na úvodní scénu, na kterou jste málem zapomněli. A to všechno podtrhuje, naprosto dynamický a famózní soundtrack. Cynthia Erivo šup šup Oscar a každý film s Jeffem Bridgesem, je vždycky z neznámého důvodu cítit po whisky, tabáku a střelném prachu.(17.10.2018)

  • Vxxx
    ****

    První polovina super, druhá se táhla a byla už dost překombinovaná. Celá dějová linka kolem Chrise Hamswortha byla už moc. Ale je to kvalitní snímek s výborným obsazením a v mém případě s troškou nostalgie. Celé mi to totiž připomínalo old schoolového Tarantina. 4*(13.10.2018)

  • konous
    ****

    Hodně dobře. Parádní komediální začátek na recepci, zábavné odhalování dalších otázek a odpovědí v průběhu a nakonec pekelný klimax se skvělým Lewisem Pullmanem. Casting mi skvěle padl a to i "božský" Hemsworth, stejně tak hudební doprovod od Giacchina. Nízkonákladový krvák, který se odehrává v jednom motelu, vyhrává granát za nejlepší thriller zatím uběhlého měsíce. *Tlesk, tlesk.(12.10.2018)

  • necisty
    *****

    Vykradlo to 4 pokoje, to především, ale umělo to s touto konstrukcí náramně pracovat. Původní vykreslení postav, napětí, atmosféra úchylného hotelu, vyvrcholení postav a mistrovský závěr. Tady se vědělo, jak se točí filmy. Nakonec mi ale nikdo neodpověděl na otázku, co je sakra na té pásce?! ... CC Flora(15.10.2018)

  • SeanLSD
    *****

    Brilantná chuťovka.(18.10.2018)

  • dubinak
    ***

    Naprosto úchvatná reklama, trailer, obsazení, vizuál, styl, hudební vložky a mohla bych jet ještě chvíli. Ale když máte moc ploché postavy s nevyvinutým a záhy i nedovyprávěným příběhem, který nemá skoro žádnou výpovědní hodnotu a nemůžete se do nich, během 142 minut dlouhé stopáže, vžít, něco je špatně. Scénář toho potřeboval značně víc a na to, že ten hrubý nápad a potenciál vypadal neskutečně dobře, neskončilo to ani v jedné z možností, které jsem tomuto filmu dávala. Nezachránil to ani na první pohled charakteristický záporák Hemsworth, jehož přítomnost byla sice nepříjemná, za to jeho charakter byl napsán tak průhledně, že ve mně nevyvolal jediný silný pocit. Abych jen nenadávala, Bad Times at El Royale je vážně oku lahodící záležitost, která uchvátí svým vizuálem a propracovanými detaily snad každého. Já sama jsem si projekci vcelku užila bez větších povzdechů, kdy už bude konec, nicméně scénáristicky to chtělo ještě mnohem víc vybrousit a možná se vydat i trochu jiným směrem, o který se děj několikrát jen zlehka otřel, ale pak vykročil úplně jinam. Takže ve výsledku hodnotím spíše rozpačitě třemi pěknými.(29.10.2018)

  • Topco
    ****

    S neo-noirom to nemá veľa spoločného. Je to zábavná pocta Tarantinovej pulpovej poetike, ktorá potešila, neurazila.(4.11.2018)

  • classic
    ****

    Čím to je, že na veľmi dobrý film príde do kina tak málo divákov, že si to v skutočnosti táto novinka Drewa Goddarda, ktorý nemá nič spoločné so Jeanom-Lucom Godardom, vôbec nezaslúži ? Na jednej strane mi to vyhovuje, lebo aspoň nezaznamenávam hocaké rušivé elementy, ktoré s väčším počtom divákov pridávajú na vyššej pravdepodobnosti, že sa tak aj udeje_ Režiséra a scenáristu v jednej osobe mám už dávno zafixovaného z čias legendárneho seriálu- Nezvestní, ktorým som venoval strašne veľa času, keď na nich spolupracoval, a odniesol si z neho veľký dôraz a cit pre vizuálnu stránku a retrospektívu-flashbacky. A to je pre Zlé časy v El Royale skrátka zásadné ! Niekoľko postáv príde do jedného HOTELA, ktorý ukrýva viacero hádaniek, a s príchodom týchto charakterov sa situácia začína čoraz viac vyhrocovať, stupňovať, znepríjemňovať, keď NAJLEPŠIE na všetkom je to, že nikdy nedokážete poriadne odhadnúť, čo sa ďalej stane, je to nepredvídateľné ! Títo ľudia, ktorí tu strávia jednu noc, sú samy o sebe obalení rúškom tajomstva. A klasický, nočný spánok nepripadá v úvahu. Film perfektne funguje v prítomnosti, ale i v spomienkach_ Herci. Sú viac, než dobrí, najmä Jeff Bridges a Cynthia Erivo. „Príde i THOR, ktorý bude za takéto tchora” . Prekvapila Dakota i jej filmová sestra Cailee Spaeny. Celé to ma taký retro nádych, a la 60. roky, čiže kostýmy a výprava sú tomu aj patrične upravené a prispôsobené. Kameraman Seamus McGarvey vytvoril parádne zábery_ Spočiatku som ani netušil, že zhliadnem v kine konečne obstojný film, pretože riadiť sa podľa iných recenzií, komentárov, názorov, nie je občas najlepší nápad, lebo aj tak si to musím nakoniec pozrieť sám, a podľa toho si vytvorím svoj ucelený obraz o tom, čo som videl. Nenechávam sa ovplyvňovať úvahami druhých, vtedy by som ani nevedel rozlíšiť, čo je dobré, a čo je naopak veľmi zlé !!!(14.10.2018)

  • filmfanouch
    ***

    Drew Goddard je především scénárista- jeho nejlepší prací je pravděpodobně 3 roky stará adaptace knihy Marťan, která se sice od knihy výrazně liší, zároveň ale naplňuje stejný pocit jako knižní předloha, má postavy, se kterými diváky baví trávit čas a je to pravděpodobně nejlepší Ridley Scott.... dost možná všech dob? Goddard to ale zkouší i jako režisér. V roce 2012 vznikl jeho horror Chata v horách, ten jsem sice neviděl, ale vím, že jsou jeho reakce rozpolcené a někteří ten film nemusí a jiní milují. A mám pocit, že to tak jednou bude i s El Royale. Goddard se tentokrát vydává do roku 1969 a pokouší se celé Zlý časy v El Royale sjet na nostalgii, takže je to celkem retro a pokouší se to odkazovat na starší dobu. Zlý časy v El Royale mi svým zpracováním (děj rozdělený do kapitol, které se různě prolínají a vracejí v čase sem-tam) a dialogovou stránkou připomněli tvorbu Quentina Tarantina. A v tom je možná můj hlavní problém. Zlý časy v El Royale prostě občas až příliš působí jako pokus o Tarantinovku bez Tarantina a funguje to jenom tak na půl. Rozhodně se nehodnotím jako Tarantinova fanatika (Osm hrozných jsem kdysi celkem kritizoval), přišlo mi ale škoda, že takový nápad nedostal zrovna Tarantino a nepřevedl něco k obrazu svému. Tarantinovy filmy jsou opravdu dlouhé- Jeho nejdelší film, Osm hrozných trvá 167 minut, jeho nejkratší film, Grindhouse: Auto zabiják 87 minut minut- a je úplně jedno, jestli jsou dlouhé nebo krátké, ale rozhodně u nich nepoužijete slovo příliš. Tarantino dokáže vždy udělat chvilku adekvátní a dokáže prodat i dialogovou scénu o 10 minutách. S tím má Goddard v El Royale občas veliký problém i přesto, že si vzpomenu alespoň na 6-8 dialogových scén, do kterých se dalo totálně zažrat a vnímat je od začátku do konce. Jsou ale i dialogovky, které prostě zajímavé nebyli/Goddard je nedokázal prodat tak jak asi chtěl. Další problém filmu je ten, že zápletka je prostě jednoduchá- žádný komplexní příběh, žádné složité vysvětlování, postavení na hlavu, žádný mindfuck- a i přesto, že Goddard různě nahazuje různá témata a vnitřní démony postav, vážnost tím úplně nezvedne. Ačkoliv nerad tento výraz používám, měl jsem opravdu pocit, že při natáčení vznikl pocit nanicovatosti a pocitu, že vzniká velice superkomplexní dílo, které přepíše dějiny filmografie a přepíše všechny možné žebříčky. Ve skutečnosti ale vznikl pouze fajn film ale nic víc. Naštěstí se ale najdou i pozitivní stránky věci. Tak především u Goddarda povinně dobře napsané postavy- Bridgesův ,,kněz´´ je jeho nejzajímavější postava za hodně dlouhou dobu, trošku mě naopak mrzelo to, že Jon Hamm je na plátně celkem málo a nedozvěděli jsme se o jeho postavě. Proti Dakotě Johnson nadále nic nemám, ale svými hereckými schopnostmi mě ještě pořád úplně neutvrdila. A největší bizár je asi casting Chrise Hemswortha, který snad poprvé ztvárnil zápornou postavu, navíc postavu inspirovanou Charlesem Mansonem a..... ne! Hemswortha mám rád a akční hrdinové mu jdou, čím víc ale nad tím přemýšlím tohle je asi castingový fail roku. A navíc celá jeho role spočívá v tom, aby ukázal hrudník. Takže fanynky hrudníku Chrise Hemswortha šupajděte do kina! Mimochodem celkem neznámá Cynthia Erivo předvádí ve filmu asi nejlepší výkon. Pravda je ale ta, že u filmu funguje napětí a Goddard se občas vydá směry, které divák nečeká a za tuhle odvahu si zaslouží plusové body. Klasicky perfektní hudba Michaella Giacchina, nádherná kamera, atmosféra... zamrzí tak jedině fakt, že prostě Goddard nenatočil pecku ale oukey film. Očekávání byla rozhodně větší a spravit náladu nám bude muset asi teprve až samotný Quentin Tarantino v srpnu 2019 s Once Upon a Time in Hollywood. Herci dobře odehraný, řemeslně adekvátně natočený a zajímavě napsaný... problém je tak pouze v podání několika klíčových faktů a celkovému neúspěchů prodat všechny nadhozená témata. Je otázka, jestli je Goddard spíše ten scénárista, který má psát a zároveň si ty scénáře režírovat, nebo by měl zůstat pouze za psacím stolem a práci nechám někomu jinému. Když srovnám Marťana a Zlý časy v El Royale volil bych asi tu druhou možnost. Goddarda nicméně chystá Deadpoolovská týmovka X-Force a tam by to mohlo vyjít: Goddardovi totiž jde minimálně práce s postavami, a když mu s tím píchne Ryan Reynolds, mohl by vzniknout důstojný nástupce obou Deadpoolů. Nad Goddardem tedy ještě zatím hůl nelámat.(12.10.2018)

  • Marrdaa
    ***

    Kamera v topíčku, skvělý soundtrack, tajemná atmosféra a překvapivé momenty jak ze střižny Tarantina. Tohle měl být highlight podzimu 2018. Jenže není, protože nám ani dvě hodiny a dvacet minut nestačilo odpovědět na řadu otázek, z nichž nejdůležitější jsou: Co měl detektiv Jon Hamm v hotelu vyřešit ? Proč našel řadu sovětských (kulatých) a několik amerických (hranatých) štěnic u sebe v pokoji ? Kdo byl vlastně Jeff Bridges v době mezi loupeží a návštěvou hotelu a co o tom všem věděl Thor ? Proč se vlastně Chris Hemsworth bojí ticha ? Co tam sakra dělala Anastasia Steeleová s brokovnicí ? A od kdy vlastně táta umí péct ? Mohl bych ještě chvilku pokračovat, ale i kdybych se něco dozvěděl, stejně to na 4* nebude.(23.10.2018)

<< předchozí 1 2 3 4
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace