Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Příběh se odehrává ve Francii 14. století a je o posledním, oficiálním, Francií posvěceném duelu mezi dvěma muži. Jean de Carrouges (Matt Damon) a Jacques Le Gris (Adam Driver) jsou přátelé, ze kterých se stanou rivalové. Středobodem jejich pře je Marguerite (Jodie Comer), žena Carrougese. Tu Le Gris dle jejích slov napadne, ona ho veřejně obviní, jenže on tvrdí, že je nevinný. Carrouges začne bránit čest své ženy a výsledkem je duel s tím nejvyšším rizikem – smrtí. V případě prokázání nevinny Le Grise navíc Marguerite hrozí ještě upálení za živa. (Falcon)

(více)

Recenze (433)

POMO 

všechny recenze uživatele

Když si odmyslíte, že spíše než historickou figurku připomíná Affleckova imidž současného exhibicionistického výrostka z Miami Beach, a když neřešíte, že hlavní hrdinka má vedle všech těch close-minded zabedněnců vyšší emocionální inteligenci než většina současných spirituálních vysokoškolaček, vyjde vám z Posledního souboje vtahující reflexe témat současné společnosti, bizarně zasazená do historického komorního dramatu, který vám ve finále rozbuší srdce. Protože v něm jde o daleko více než jen o hrdost a vyrovnání si ůčtů dvou zemišů. ()

verbal 

všechny recenze uživatele

Opojně opulentní velkospektákl, nechtěně přitažlivý zejména pro diváky z našich lůzrů a hnojů, neboť věrně pojednává o tom, co by se asi tak společensky dělo, kdyby ve 14. století Pavel Liška vyprcal Jágrovi starou, když Jarda zrovna nebyl doma, protože někde kasíroval monarchu a uzurpátora za reklamu na Dyžonské kuře. A jak už to chodí, Jarda, prohlašující se za chitrého, cytlyvého a něšného romatyckého mylovňýka, to chce vyřešit na hřišti, Pavel, prohlašující se za neodolatelného donchujána, kterému se figurantky samy chtivě napichují na kůl, jen tak s mongoloidním výrazem čumí, no a pyjem dotčená pydlooká Margaryta #Onataky, která by měla držet piču u plotny, kojit fakany a starat se, aby nebyl bordel v hradním obýváku, prohlašuje, že jsou oba zkurvení šovinisti a už je akorát tak nejvyšší čas, aby ji nějaký ten zasraný seksuální predátor pasoval na rytířku. Až na to kňučení nad hřadovacími právy tady do kontextu díla hladce zapadá velmi kulantní a originální scénář, protože jeho autory jsou dva snad největší obrněnci současného filmového průmyslu, kteří neváhali nechat se i rovnou obsadit. No chudák Rydly! Naštěstí je to totální frajer. Nejen, že ve třiaosmdesáti rutinérsky zvládl ukočírovat velkovýpravnou historickou fresku, ale DOKONCE!!! i přinutil, snad poprvé v jeho „herecké“ kariéře, jakž takž hrát i doposud zcela prkenného Démona. Eflek naštěstí neměl moc času, asi měl už předtím sjednáno nějaké to neodkladné opíchávání botoxem, tudíž jeho menší role ochrnutého tymolínového slizáka filmu příliš neuškodila a dědu Rydlyho určitě tolik nesral. Docela úsměvně zajímavý je i historický podklad. Ať už to kdokoliv zromantizoval a zesvižnil, jak chtěl, padesátiletý Karůž si tenkrát nabrnknul třicetiletou pannu, což byla na středověk, kdy dodnes obvyklý, klérem dicktovaný společenský vkus běžně velel prcat hlavně třináctky i mladší, už pěkně plesnivá makrela (dnešní analogie zatuchlé šedesátky), o kterou by neopřel kopí snad ani ten nejzoufalejší či nejnasranější sok, protože by se mu pak kluci v šenku smáli. Vlastní souboj, mimochodem opravdu fantasticky udělaný a ani trochu nepřipomínající onu obvyklou skupinu hysterického šermu Bukanýři z Vizovic, se pak fuckticky odehrál mezi šestapadesátiletými geronty, zakovanými do padesáti kil železa. No, já bych řek, že to tehdy až tak svižně asi moc nevypadalo a že by frajeři pošli vyčerpáním nebo na kornatění už při klanění se „dívce“ svých polucí či při uvažování nad tím, kolik tak asi váží válečná sekera. Každopádně se jedná o další úžasný a vynikající Rydlyho historický velkofilm a scénografické orgie, a mně nezbývá, než si závěrem opět stařecky konzervativně a decentně povzdechnout, jaká je to, kurva, věčná škoda a degenerace, že se místo do takových hodnotných, zábavných a poučných děl dneska raději majoritně vrážejí prachy do furtdokolových dementních pičočalamád se svištícími Superbukvami pro dyslektické potraty uklízeček a řidičů hovnocuců. ()

Lima 

všechny recenze uživatele

Dal bych nevím co, zúčastnit se natáčení filmu Ridleyho Scotta a proniknout pod pokličku jeho umění. Jeho filmy vypadají tak opravdivě. Jedním táhlým kamerovým záběrem pojme náladu celého středověku – rozestavěná katedrála, kamenný most s cestou pokrytou hlínou, chatrče u řeky, po níž se plaví čluny, sedlák s volským spřežením, a za ním kohorta vojáků na koních, dobytek za plotem, špinavá prasata se válejí v bahně, prašiví psi pobíhají kolem a všude takové to do hněda zbarvené středověké pošmourno, nádhera. A pak je tu ten příběh, který by se dal lacině spláchnout jako politicky korektní me-too storka, ale není to tak. Je to silný příběh o síle ženy, která navzdory hrozbě kruté smrti upálením bojuje za svoji čest. A v závěru to rozsekne asi nejlepší rytířský souboj, který jsem v kinech viděl, i vzhledem k tomu, že se ve filmech objevují tak zřídka. Jodie Comer výborná, a všechny chlapy herecky zastínil Adam Driver, je to borec. A Ridley, až jednou skončí, bude mě to bolet. ()

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Tohle je přesně ten typ filmu, který by se měl líbit jak chlapům, tak ženám. Příběj je postupně vyprávěn očima tři hlavních postav, kde prim hrají především dialogy a méně i více drobnější detaily jednolivých scén. Vše krásně graduje a výustí ve velmi kvalitně natočený závěrečný fightek alá středověk. Rozhodně se nejedná o nějaký velkobiják plný rozmáchlých bitev. Naopak Ridley chce daleko víc jít do nitra mužů a žen a jejich práv, pocitů, povinností a tradic ve 14 století. Některé scény jsou mimořádně silné (dotazy na  Marguerite ) a některé i poměrně brutálnější, takže o dobovou atmosféru netřeba se strachovati. Poslední věc, Ridley umí skvěle vést herce. O Adamovi asi už všichni víme, že je hodně, ale hodně dobrej herec, Matt Damon mě sice nikdy nepřišel jako nějakej oscar herec, ale umí si vybírat postavy a režiséry, takže taky na pohodu a na závěr jsem si nechal růži mezi trny Jodie Comer, absolutně dokonale trefila tu kombinaci ženské křehkosti a vnitřní síly, naprosto skvělá. Jo a ještě je tam vlastně Beník i u něj si myslím, že z něj Ridley vymlátil maximum možnýho. Zkrátka kvalitní filmový zážitek po všech stránkách. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Určitě to chce mít velký sebevědomí, abyste, vlastně totálně epicky, natočili komorní středověké drama. A kdo jiný může mít sebevědomí na rozdávání, než slovutný Ridley Scott. Na Poslední souboj jsem se hodně těšil. Příběh nabádal k originalitě, herci ke krásným výkonům a atmosféra k tomu nejlepšímu, co ze středověku vychází. No a Ridley mi to všechno dal měrou vrchovatou, že jsem se mu tady za to musel odvděčit totální pětihvězdou. Já totiž dlouho nezažil film, který by na mě navalil absolutní filmovej středověk. Se vším všudy. Takže s jednotlivostmi v prostředí, s chováním ústředních postav, které nejsou ani dobré, ani zlé, prostě jen moc středověké, ale i s atmosférou doby, se kterou se dokáže pochlubit málokterý film. Herecký koncert Matta Damona, Bena Afflecka, Adama Drivera a Jodie Cormer způsobil, že jsem celý večer přemýšlel nad samotným závěrem filmu. Stačila jedna věta, abych měl co dělat, abych vůbec usnul. Takové pocity mám rád. Jsou důkazem, že jsem byl svědkem něčeho jedinečného a tím Poslední souboj jednoznačně je. ()

T2 

všechny recenze uživatele

║Rozpočet $100miliónov║ Tržby USA $10,853,945║ Tržby Celosvetovo $30,552,111▐ Tržby za predaj Blu-ray v USA ║ Tržby za predaj DVD v USA ║ Na Ridley Scotta troška viac komornejší príbeh než sme zvyklí. Pre neho aj troška nezvyklí štýl rozprávania príbehu. Rozdelený na tri uhly pohľadu, čím prekvapuje. Aj keď osobne by som tam trošku viac zamiešal z kartami, lebo moc veľké rozdiely tam teda neboli ponúknuté, v podstate išlo stále o takmer ten istý dojem z danej nešťastnej situácie, mohla sa tam viac zavádzať! Herecky mi to na prvý pohľad moc neštýmovalo, veď Affleck, Damon, Driver v historickom epose!? ale postupne si človek, zvykne na tieto tváre. Najviac lahodí objav roka 2021 sympatická a dobre herecky disponovaná Jodie Comer. Tam sa dá uveriť že im teda riadne pomotala hlavy.  Výpravnosť to má opäť ohromnú, to je Scottov nevyhnutný štandard.  Záverečná bitka pridáva razantne body na vrch, kľudne by som bral takýchto súbojov vo filme viac, úplne že extáza. Ridley si robí už takú obdobnú Križiackú sériu filmov: Kráľovstvo nebeské, Robin Hood, Posledný súboj... len tak ďalej. /90%/ ()

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Velký film, který v divákovi roste. Tři výborní herci v perfektně natočeném a chirurgicky přesném filmu, který nediskutuje o pravdě, ale ukazuje jednu pravdu z různých pohledů. Síla Posledního souboje není jenom v jeho pojetí (tři příběhy z pohledu každé z hlavních postav), ani ve středověké variaci na metoo, ale hlavně o kontextu. Všechny tři postavy mají ze svého pohledu pravdu, všichni vnímají stejnou situaci, ale v kontextu je to vnímání odlišné. Situace ve středověku, kde je mužská čest a jméno důležitější než život nebo žena jako majetek muže, je pro nás už poměrně dost vzdálený koncept. Naštěstí právě rytíři a souboje mají určitou romantiku a pohádkovost, v které jsme schopni tyto koncepty přijmout a pracovat s nimi. Tenhle film prakticky nemá slabiny a já tomu dávám tak týden, než hodnocení zvednu na plný počet. A proč? Protože podle mě je tohle asi nejlepší film o vnímání světa z mužské i ženské perspektivy a pomocí malých detailů dokáže zachytit nejen mužský macho/ego svět, ale i ženskou citlivost a emoční rozkolísanost. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Dobrý to bylo, ale bacha, trailery klamou tělem. Poslední souboj není zdaleka tak epická podívaná jako Království nebeské nebo Robin Hood, vlastně je to kom dvou krátkých a vcelku malých bitev a finálového střetu dost komorní záležitost, která si obvykle vystačí s tím, že si spolu pár lidí povídá. Jenže to vůbec nevadí. Poslední souboj vypráví příběh ze tří různých úhlů pohledu a logicky se za toho největšího hrdinu a nejčistší charakter považuje ten, kdo zrovna vypráví. Holt hovado se málokdy považuje za hovado… záleží na divákovi, aby si ujasnil, kdo je skutečný hrdina, kdo oběť a kdo oportunista. V tom tkví jediná pro mě zásadnější výtka, kterou k Poslednímu souboji mám. Je to celé trošku snadno čitelné a prostoru pro nějaké váhání a nejednoznačnosti tu nakonec bohužel není tolik, aby film vyvolával ty diskuse, po jakých evidentně tvůrci toužili. Respektive vyvolával, ale asi bude velmi snadné shodnout se. V každém případě Driver a Comer jsou skvělí, Damon velmi fajn a Affleck si očividně užil, že mohl hrát postavu, která mu evidentně sedí a zároveň je dost výrazná na to, aby se vedle ústředního tria neztratila. Scott navíc v komorních scénách dovede strhnout vizuálem a prodat dialogy, když pak ovšem dostane možnost pořádně do toho šlápnout, nedrží se zpátky. Díky formě a vlastně trojímu převyprávění událostí, které k souboji vedou, se navíc jede dopředu hodně rychle a ty dvě hodiny utečou nečekaně svižně. Běžte na to. A pokud možno do sálu s co nejlepším zvukem, ten souboj je po vizuální a hlavně zvukové stránce fakt nářez. ()

Radek99 

všechny recenze uživatele

Povedený historický velkofilm odehrávající se ve středověké Francii v období tzv. Stoleté války. Po řemeslné stránce dokonalé (Ridley Scott je prostě zkušený matador a režisérské řemeslo má v malíku), samotný příběh z dnešního pohledu skutečně zajímavý, rozdělený do tří částí - tří různých pohledů na tutéž skutečnost, tří rastrů (lišících se jen v jemných nuancích), které originálně rozvíjí diváckou percepci (tady je zjevná inspirace klasickým snímkem Akiry Kurosawy Rašómon). Objevná je i komparace tehdejšího a dnešního právního status quo. Jediná má výtka je pak k trochu přepálené stopáži, dvě a půl hodiny je prostě moc... ()

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Jeden je nesvůj ve věcech dvora, vedení panství a záležitostech srdce; naopak mezi chlapy na válečných taženích je ve své vodě. Ona je pro něj cesta k pozemkům a pokračování rodové linie, rozhodně ne milovaná něžná polovička. Druhý je "muž budoucnosti" charismatický, zběhlý ve dvorních intrikách, vzdělaný ve čtení, psaní, počtech i jazycích. A ambiciózní. Zároveň zvyklý, že mu vše prochází a nic nemá následky. Ona je pro něj múza, která s ním laškovně toká, kdykoli na sebe narazí. No a pak je zde ona, chycená mezi (nejen) těmi dvěma a jejich dekády se táhnoucí rivalitě o moc, postavení, přízeň a majetek (což zahrnuje i jí). Rašómon přístup je použit s citem, není to přepálené "třikrát ty samé situace diametrálně odlišně". Naopak, když už se situace odehrávají znovu, tak se liší v nuancích i režijním podání. Prostě v detailech, ve kterých je schovaný ďábel. To vše se úročí ve strhujícím finálním duelu, který adrenalinem, sázkami a emocemi patří k nejlepší rytířské akci, co kdy byla na plátnech. Nejlepší, nikoli nejvěrnější, protože popírá veškeré zákonitosti historického šermu. Ovšem to vem čert. Chybí tomu snad jen pohled někoho s "nestranným pohledem" nechyceného ve víru dění onoho tria. Pokud něco jmenovitě vyzdvihnout, tak krom již zmíněného souboje, je to mnohovrstevnatý výkon Jodie Comer, která musí být třikrát zcela rozdílná a přitom stále tatáž postava, a... Nevěřil bych, že to píšu, výkon Bena Afflecka, který si roli zhýralého lorda tahajícího za nitky užívá plnými doušky. ()

Superpero 

všechny recenze uživatele

Historickej MeToo Rašomon. Nikdo neumí točit středověky tak dobře, jako Ridley. Světlá to výjimka mezi starými režiséry. Ten člověk má stále absolutně top formu. Konflikt mezi společensky neobratným Carroughesem a extrovertním Le Grisem je nosný i tak, ale když se do toho pak přidá ten třetí pohled, tak  mi té lady bylo nefalšovaně líto. Finální souboj je skvělej, ryzí masakr. ()

hirnlego 

všechny recenze uživatele

Fanoušci #metoo, milovníci polopatie, případně vyznavači objektivního hodnocení, pričtou 1*. Panu Nagaitisovi bych otevřela i bez výmluvy. ()

Rimsy 

všechny recenze uživatele

Kdo by to byl čekal, že se z chlapácké rytířské legendy vyklube silný a velmi funkční feministický manifest? Tým kolem Ridleyho Scotta spojil těžkopádný, povídavý a v řadě ohledů zastaralý obraz středověku s moderním poselstvím, jež je dostatečně čitelné, aby si ho museli všimnout i diváci, kteří přišli na historickou rubačku. Důraz na konverzace, společenské i psychologické pozadí ústředního sporu však má do epičtějších Scottových kusů jako Království nebeské či Gladiátor hodně daleko; spíše se blíží slavnému Rašómonovi z hlediska převyprávění jednoho příběhu z několika úhlů pohledu. Tenhle svět ovládají muži, kteří jsou však hnáni spíše svými křivdičkami nežli Boží spravedlností. Přihoďte trochu krve na těch správných místech, nepříjemného násilí na jiných a středověkého tmářství, jež ženám nepřiznává žádná práva a nastavuje inspirativní zrcadlo i současnosti. Dvě a půl hodiny utečou a člověk je mile překvapen, jak progresivní film v poctivě oldschoolovém hávu dovede režijní matador i po osmdesátce natočit. ()

Fr 

všechny recenze uživatele

„BYL JSEM V PRÁVU!“…“V PRÁVU? ŽÁDNÉ PRÁVO NEEXISTUJE. EXISTUJE JEN MOC MUŽŮ“…   Já tomu kurva nebudu dávat 4* jen proto, že vizuálně lepší historickej film nikdo dlouho nenatočil (a čert ví, kdy zase někdo natočí…). Jedna událost očima tří akterů. Takže vlastně příběhy tři. Jeden s momentkama z bitev, druhej s šukáním dvorních dam a třetí ženskej. Ten druhej mě nebral. A přitom v něm válej (a se válej) Affleck a Driver. To už ten emancipovanej a ženskej byl aspoň jinej, nevokoukanej. Dobová konverzačka, lekce z práva středověku a momentka z francouzský historie, která udělá nudu i z takový „atrakce“, jako je znásilnění. Ten film měl bejt o půl hoďky kratší. Taky opakování dříve viděnýho moc tempu neprospělo.. Ale souboj – to je kurevsky silná a emoční záležitost! Tohle jsem dlouho neviděl (a asi ani dlouho neuvidím!   /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Jedu jen kusy podle skutečnosti. 2.) Knihu „Le Dernier Duel“, kterou napsal v roce 2015 Eric Jager, neznám.  ///  Thx za titule „Petr Putna“.              PŘÍBĚH ****  HUMOR  ne  AKCE  **  NAPĚTÍ  ** ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Důmyslná variace na koncept tří odlišných pohledů na jednu událost, kterou nejvěhlasněji předložil už Kurosawův "Rašómon" staví na pečlivě vyprávěném scénáři a jeho solidním zpracování. Rozpačitě rekonstruované historické dějiště (imerzivní bitvy i uměle působící města) zde ale plně slouží v zájmu příběhu a postav, na nichž spolu s jejich představiteli pak leží veškerá tíha vynikajícího filmu. Ačkoli po vzoru "Rašómonu" také "Poslední souboj" se primárně zaobírá jedním okamžikem, je pro něj zásadní vyobrazení širšího kontextu. Právě v něm se totiž postupně představují oba jednotliví aktéři, respektive to, jak oni sami sebe vnímají. Právě na sebezahleděnosti a sebeprezentaci stojí zdejší střet pohledů, v jehož jádru pak stojí bravurně zpřítomněný doklad toho, jak jsou celé dějiny zkreslené tím, že je formulovali muži. Závěrečná třetina přináší pohled, respektive pravdu ženy vůči "pravdám" z pohledu mužů. Nejen že z dramatického hlediska se zde bravurně zúročuje vše, co si scénář postupně připravil půdu. Ale především se zde s drtivě nepříjemnou výmluvností zpřítomňuje absurdita maximy "this is a man's world", která zastřešuje nejen tento konkrétní příběh jedné ženy, který je vyprávěn dvěma muži, ale i celé historie patriarchální společnosti, která ženám nejen že nedopřává sluch, ale ještě je apriorně soudí podle vlastních vytvořených hledisek. Pohled ženy tak neodhaluje jen její příběh ve stínu a zaslepenosti mužů, ale také to, jak je jejich sebedefinice utvářena privilegii i ideály o sobě samých na základě naplňování konkrétních dobových maskulinních rolí chrabrého rytíře ochranitele a ctnostného sečtělého lamače srdcí. Ridley Scott pak vynikajícím způsobem oživuje toto komorní drama i všechny jeho roviny v perfekcionisticky inscenovaném rámci historického velkofilmu, který na sebe nestrhává pozornost, ale funguje právě jako potřebné zhmotnění konkrétního historického období jeho striktně nalinkovaných genderových rolí a norem. Onen závěrečný titulní souboj pak získává svou intenzitu nejen díky vynikajícímu formálnímu ztvárnění, ale především protože představuje dramatickou kulminaci, kterou ale na rozdíl od úvodní sekvence už nevnímáme skrze optiku dvou gerojů, nýbrž se zde především vyciťujeme do ženy, která je nucena celé situaci přihlížet. "Poslední souboj" tak vskutku představuje zcela atypický hollywoodský projekt, jehož vysoký rozpočet slouží intimnímu dramatu s bohužel dalekosáhlým významem a kde historické dějiště zpřítomňuje negativní rysy přetrvávající v jádru naší společnosti dodnes. ()

H34D 

všechny recenze uživatele

Ačkoli film zpočátku velmi navnadí rozděleným vyprávěním z vícero perspektiv, postupem času se ukáže, že příběh neskýtá velká překvapení. Nicméně mnoho detailů je dotaženo takřka k dokonalosti a mnoho drobností hraje na tu správnou notu. Ať už je to vybudování ústředních charakterů včetně jejich silného charisma, či úžasně vykreslené atmosféry 14. století připomínající ty nejlepší díly Hry o trůny. Příběh je vlastně velmi chytrý, neboť dokáže všechny hlavní postavy uvrhnout do nesmírně obtížných situací, nebo chcete-li dilemat, v nichž navíc silně rezonují nemilosrdná pravidla téže doby. Jak z toho ven? Poslední souboj! Tak těžký, bezvýchodný, nevyhnutelný... 9/10 ()

xxmartinxx 

všechny recenze uživatele

Je hezké, že osmdesátiletý režisér dokáže natočit film o středověku, který je relevantní v dnešní době. Sice je to rozhodně vleklé a práce s perspektivami mohla být sofistikovanější, ale rozhodně je to Scott ve své silnější chvilce. ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Rytíř Jean Ješitný ze Chovigny a panoš Le Gris z Misogyn v duelu o velikost svého ega a zahoření spanilé lady.. Středověká soap opera, ve které Scott obklopen zkušeným štábem prodává svůj rukopis z historických spektáklů (návrat ke kořenům The Duellists, arény gladiátorů či gravitaci šálící sněhové vločky) a způsobem vyprávění nechá diváka, aby se i prostřednictvím měnících se detailů popasoval s hledáním pravdy. První prisma Damona ostříhaného střepem působí trochu nesourodě a větší prostor dostávají spíš komparz s výpravou než postavy, nicméně v průběhu druhého si to začne sedat. Poslední hledisko s nenápadným razítkem „truth“ možná až příliš tlačí na pilu paralel ze současností, ale není to nic, co by při pranýřování patriarchátu a pokrytectví nešlo spolknout. Obzvláště, když závěrečné zběsilé mlácení do plechů udělá z Maximových aktivit v cirku jen nevinné kočkování.. Překvapil mě Affleck. Toho medieval Bruce Waynea bez zdrženlivosti a morálky dává s gustem a jistotou.. ()

Algernons 

všechny recenze uživatele

Tak právě jsem zažil v kině Poslední souboj! Panečku to byla podívaná, ten starej blázen Ridley to konečně po letech dokázal a nadělil opět neskutečný film a příběh! Sakra, nevěřím tomu, že jsem šel dva dny po sobě do kina (první den Duna) a zažil dvakrát kinematografii na nejvyšší úrovni. Je to šílený, ale taková euforie! Film má tolik silných zpráv relevantních pro dnešní svět, což je na historický příběh úctyhodné! Je to příběh o perspektivách, pravdě, o tom, jak je každý hridnou svého příbehu a o útlaku žen, ale tak krásným nenuceným způsobem. Dlouho jsem nebyl na konci filmu, tak napjatý, jak to dopadne, doslova jsem seděl na krajíčku sedačky a modlil se, ať to dopadne dobře, tak moc jsem byl znechucen bezpravím a tak moc jsem to prožíval a byl zažraný do těch postav a jejich příběhu. Nebudu říkat finální pocity, aby nikdo nevěděl, jak to vlastně dopadne, ale vřele doporučuji. Je škoda, že zrovna dva vynikající filmy stojí v kině proti sobě a že tento film moc lidí neuvidí. Užasný herecký koncert podtržen perfektní režií a scénářem. ()

Reklama

Reklama