Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Dever
    *****

    Rovnako dobré ako prvé dva dieli, výborná audio-vizuálno sci-fi akčná bomba........................Soundtrack Don Davis: 1. Logos Main Title [1:22] ,2. The Trainman Cometh - Juno Reactor/Don Davis [2:43] ,3. Tetsujin - Juno Reactor/Don Davis [3:21] ,4. In My Head - Pale 3 [3:46] ,5. The Road to Sourceville [1:25] ,6. Men in Metal [2:18] ,7. Niobe's Run [2:49] ,8. Woman Can Drive [2:42] ,9. Moribund Mifune [3:48] ,10. Kidfried [4:50] ,11. Saw Bitch Workhorse [3:59] ,12. Trinity Definitely [4:15] ,13. Neodammerung [5:59] ,14. Why, Mr Anderson? [6:11] ,15. Spirit of the Universe [4:51] ,16. Navras - Juno Reactor/Don Davis [9:09],(10.1.2011)

  • Shit
    **

    Čekal jsem o hodně víc, celý film se táhne jak fusekle a jediný na co se dá koukat je poslední bitka mezi Smithem a Neem v matrixu. Myslim si, že bratři Wachowští mohli mnohem vic využít akci z prostředí matrixu místo vypalování očí a blbých keců.(23.1.2005)

  • KarelR
    ****

    Je hodně lame zjistit až v roce 2010, jak vlastně skončil Matrix? :-) No, neříkám, že jsem to úplně pochopil, ale bože... ta bitva je snová!(24.3.2010)

  • zputnik
    ****

    K vyjádření nějaké hluboké myšlenky (boj dobra a zla, smysl života etc.) používalo lidstvo po celá staletí rozličných vyjadřovacích prostředků. To, co předkládají bří Wachowští v MATRIX REVOLUTIONS, osobně beru jako vyjádření hlubokých myšlenek za pomocí symbolů a kódů 21. století. Prostě: postmoderní doba užívá k vysvětlení své vlastní kódy. Náměty jako otázka uznání práv dalším bytostem, téma lásky, smíru, rovnováhy/hledání rovnováhy/nerovnováhy, smyslu života, boje dobra a zla etc. zůstávají po celé generace neměnné; mění se pouze "kulisy", "kostýmy" a onen vyjadřovací kód. Bří Wachowští stáli před nelehkým úkolem, a to celý "matrixovský fenomén" (celou tu plejádu námětů, myšlenek a úvah) vhodným způsobem spojit dohromady a uzavřít. Spojit tak, aby z toho nevzešel nějaký "nepovedený slepenec", ale mozaika, v níž každý kousek má svůj smysl a své místo. V tomto ohledu se MATRIX REVOLUTIONS vyvedl na výbornou! Matrix od nynějška tvoří uzavřený a pevný celek, který je ve svém žánru jedinečným a revolučním počinem. Nepopírám, že film obsahuje i některá slabá místa. Obsahuje, ale pochopte mě: moje mamka je skvělá kuchařka, dělá skvělé koláče. Někdy se jí však stane, že se kraj nějakého toho koláče trochu a lehce připálí, ale pořád je to pro mě skvělá kuchařka a já ty její koláče miluji. Podobně i bří Wachowští "upekli" znamenitý koláč, který sice nemusí každému chutnat či má pár těch "připálených okrajů", ale jejich "koláč" patří k mým oblíbeným a vždy se do něj rád zakousnu, a to bez obav, že se tímto "koláčem" jednou přejím. Shrnuto a podtrženo: Je to silné, je to hluboké... je to výborné ukončení "matrixovského fenoménu". Poznámka: Bří Wachowští se i tentokrát (a snad možná více než v dílech předchozích) nechávají - vedle řady jiných vlivů (comicsová kultura etc.) - inspirovat židovsko-křesťanskou symbolikou. Celý závěr filmu se nese přímo v tomto duchu. A nedá mi to nenapsat ještě toto: "deštivou" scénu ve finále MATRIX REVOLUTIONS považuji za jedno z přelomových, zásadních a především našich (tj.postmoderních) vyjádření odvěkého a neustálého boje dobra a zla.(5.11.2003)

  • tron
    ***

    „Veštkyňa, ako môžeš čakať, že ti po tom všetkom ešte uverím?“ – „Nečakám nič, drahý Morpheus. Len to, čo som od teba očakávala vždy.“ Bože to sú dialógy... nie je to už až blbé? Hm. No nič. Filozofia po americky alebo trilógia MATRIX sa konečne zatvorila a my sa v nej (znova) stávame svedkami fyzicky takmer až terminátorovsky namakaných hercov, bombastickej vizuálnej žranice, šialene siláckych schwarzeneggerských drístov („Cez tie dvere prejdeš len cez moju mŕtvu riť.“ – „V poriadku.“) a desať-a-viac-významových slov (Strojvodca, Karma, Program, Láska, Vírus, Predurčenie, Vďačnosť, Obeta, Boh, Veštkyňa, Francúz a iné bulšity). Vlastne ani neviem, ako to skončilo a mám na práci dôležitejšie veci, ako nad tým rozmýšľať. P.S. Je pôvabné, že MATRIX REVOLUTIONS to v technických oscarových kategóriách schytal od komornej drámy SEABISCUIT - DUPOT KONÍ (Wachowskí, otcovia bullet-timeov, aj keď ich v skutočnosti nevynašli, hoci sa klame, že vynašli, sa utopili vo vlastných bullet-timeoch a prestali ich používať "rozumne").(24.10.2004)

  • - Byl postaven pouze jeden model bojového robota, který vážil přes 2 tuny. (HellFire)

  • - Při souboji s agentem Smithem (Hugo Weaving) se Neo (Keanu Reeves) odrazí od zdi, srazí se s ním a je mrštěn na dřevěný trám. V té chvíli je dobře možné rozpoznat jeho dubléra. (Mr.Hudson)

  • - Snímek se umístil na 44. místě v žebříčku nejhorších filmů všech dob sestaveném čtenáři časopisu "Empire". (orkadimenza)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace