Režie:
Pavel SoukupScénář:
Lucie KryzováKamera:
Miloslav HolmanHudba:
Jindřich KravaříkHrají:
Alexandra Vostrejžová, Viktorie Vítová, Marek Němec, Barbora Bočková, Magdalena Čečo, Petra Bučková, Vlastina Svátková, Terezie Holá, Marek Holý (více)Obsahy(1)
Anna, influencerka známá svým provokativním obsahem, se na sítích tajemně odmlčí. Když patnáctiletá Nina najde fotku polonahé Anny v mobilu svého táty, rozhodne se ji vypátrat. Sled dalších událostí změní život jak Nině, tak její rodině. Thriller #annaismissing je volným filmovým pokračováním úspěšného seriálu #martyisdead ověnčeného International Emmy Award 2020. (Aerofilms)
(více)Videa (2)
Recenze (58)
// Cože, progresivně pojatá, PARÁDNĚ napsaná česká detektivka se světovou kamerou, a on na ni nikdo nepřišel? Nepřekvapuje, my si prostě hezký věci nezasloužíme. Za mě ovšem spolu s Úsvitem a loňským BANGEREM. jasný důkaz, že nám tady roste zajímavá generace filmařů, jejichž tvorba aspoň trochu větrá ten smrad, který tady roky uvnitř skomírající české kinematografie hnil. 9/10 ()
Skvělý filmový nástupce neméně poutavého #martyisdead, kterého jsem totálně žral a podobně mě zaujala i #annaismissing - film, který si pohrává s divákovou myslí, neskutečnými způsoby ji ohýbá a přiznaně se inspiruje v podobně stavěných příbězích z Černého zrcadla. Když takový námět padne do správných českých rukou, může z toho být i kvalitní snímek - zde se vydařilo. ()
Film o ztracené Aničce je zajímavější a kvalitnější podívaná než Kazmův film, který na rozdíl od Aničky drtí česká kina. Je to škoda protože tento film si zaslouží Vaší pozornost více než další soutěž od Kamila. Tak skvěle udělaný thriller jsem v našich končinách dlouho neviděl. Neokoukané tvářičky (snad je krom Marka Němce, kterého lze vidět v TV seriálech) zde předvádějí opravdu kvalitní výkony a vše jsem jim věřil. Nikdo nepřehrával a nebyl vadivej - zdravím COOL GIRL. Téma "influencerství" je zde zpracováno tak, jak jsem si přál. Žádný boomerský cringe momenty - prostě čistá, kvalitní a hlavně moderní česká filmařina. Musím především ocenit práci s kamerou, která byla ÚŽASNÁ. Pan Holman odvedl svou práci na jedničku s hvězdičkou. Malý problém jsem měl před finální třetinou filmu, kdy mi přišlo že šlo trochu zrychlit děj. Zbytek filmu a především začátek Vás chytne už od první scény, kdy si veselá a v tu dobu ještě šťastná rodinka jede novou Teslou. Dle mého o 2 třídy lepší a kompaktnější než předešlý počin #martyisdead. Může za to i to, že je to celistvý film a ne seriál. Bohužel si nejsem jistý zda bylo správné uvést film do kin mezi Barbenheimera a Kazmovu Onemanshow. Film tak bohužel nedostane v kinech takovou pozornost, jako by si zasloužil. Zároveň následné uvedení filmu pouze na VOYO taky nepomůže, raději bych ho viděl na Netflixu, kde by o něj zavadilo daleko více lidí než na streamovací službě, která se primárně zaměřuje na Ordinaci v růžové zahradě nebo Ulici. Ale snad se podaří i přes exkluzivitu VOYO dostat tento povedený film i na Netflix popřípadě i na ostatní VOD. Za mě spokojenost a mohu jen doporučit, běžte podpořit do kin kvalitní a originální český film. 8/10. ()
Je to dobré, velmi dobré, ale mohlo to být ještě lepší, kdyby se mě to k závěru nepokusilo udusit jedním překvapivým zvratem za druhým a kdyby se to nakonec tolik nevěnovalo dospělým, především na úkor Niny a Robina. Jinak ale všechny palce nahoru za film plný skvěle hrajících mladých lidí (Alexandru Vostrejžovou prostě vyzdvihnout musím), který působí uvěřitelně a jehož postavy jsou napsané tak zajímavě, že se o něm dá i po skončení přemýšlet. ()
Upřímně jsem šel do kina spíše kvůli ostatním, než že bych měl o tomto snímku jakékoliv vážné mínění. No a vize se částečně naplnila, tvůrci do postav automaticky nacpali všechny trendy anglicizmy a na povrch prosakují klasické průsery spojené se sociálními sítěmi, ale vlastně je to jako kriminálka dost poutavý, několik dějových rovin se parádně překrývá, hudba umocní tlak a zoufalství postav, no a vlastně to i celkem vhodně vykulminuje. Asi je to dobrý film pro střední školy, následky něčeho dosti nevinného se ukáží jako fatální, což tak je a strašně se mně líbilo, že je zde Anna vyzobrazena ne jako čistá oběť, ale zároveň jako siréna, která svádí, manipuluje a váže na sebe zvrhlíky sama. 7/10 - znovu už ne, ale kino fajn ()
Galerie (11)
Zajímavosti (1)
- Filmový projekt vznikl ve spolupráci s Nadací PPF. (Leopard105)
Reklama