Nastala chyba při přehrávání videa.
  • movie
    *****

    APOKALYPSA je v odborných měřitkách považována za skutečnou klasiku, proto je jasné, že u potencionálních diváků může vzbuzovat dost vysoké očekávní, které se ovšem nemusí na 100% vyplnit. První dvě hodiny jsou výtečný, zbytek nuda a závěrečné setkání s Marlonem Brandem (který je povětšinou zahalen šerem, aby produkce a režisér zakryl fakt, že v průběhu natáčení šíleně přibral) mi nepříjde jako to úplně nejlepší finále ...(23.3.2005)

  • Hellboy
    *****

    Coppola měl sice s natáčením Apokalypsy těžkosti, ale z dlouhodobého hlediska se to vyplatilo - film se právem označuje jako kultovní dílo. Tenhle film mám osobně radši než třeba Kmotra. Tohle je šílenství a rozvrat v té asi nejzběsilejší podobě, co jsem kdy na plátně viděl. Naprosto fascinující, nenalézám nic, než slova chvály. No dobře, zkusím to: konec je prostě snad až moc rozvláčný. A je to. Víc připomínek prostě nemám. Coppola je génius.(8.11.2004)

  • tron
    *****

    „Máš právo zabiť ma, ale nie súdiť.“ Šialený (a za takých podmienok aj vznikal, nakrúcanie pripomínalo peklo od doslova infarktujúcich, neovládateľných hercov, až po psychopaticky narastajúci rozpočet) vojnový epos. Mal som česť (vďaka 200-korunovej, vapeťáckej „edícii filmov pre každého") pozrieť si prvýkrát až v 21. storočí v originálnom znení s titulkami a ako by to nestačilo, tak rovno v obéznom 202 MINÚTOVOM režisérskom kolose (oproti „len“ 153 minút dlhej kino verzii uvidíme navyše napr. fascinujúcu, zahmlenú francúzsku farmu). Nie som si istý, čo sa mi na APOKALYPSE páčilo najviac. Na zahodenie nebol Robert Duvall (vrtuľníkom prenasledujúci hrdinov, aby mu vrátili surfársku dosku), ale o tomto monštruóznom a nebezpečnom filme (cesta po rieke je čoraz nervy a mäso trhajúcejšia) sa ťažko píše. Samozrejme Marlon Brando úchvatný... a finálne bombardovanie... monológ sústredeného Martina Sheena... obetovanie býka... zasnený monológ Martina Sheena... Playboy... Kurtzov tábor... Viac v mojom článku na Kinema.sk, kam už nepíšem: http://www.kinema.sk/clanok.asp?id=20100(25.6.2005)

  • TheDarKnig
    *****

    Masterpiece. Uplne me svym dejem zarazil do sedacky, vsudypritomne zlo, hruzu jsem citil na vlastni kuzi a opravdu jsem po dobu filmu byl ve Vietnamu (pri scene s destem jsem se musel podivat z okna, jestli opravdu neprsi. Proste chci rict, ze sem snad jeste takovy "skutecny" film nevidel. Martin Sheen, podava dechberouci vykon, ty jeho myslenky po celou dobu cesty jsou nezapomenutelne. A finale vyrazi dech... 100% a Coppola u mne o kus postoupil PS: soundtrack, hlavne ta uvodni skladba, nalet na vesnici a pak hudba pri finale, ale taktez celkova temna hudba pri ceste dzungli je uzasna... OUR MOTTO: APOCALYPSE NOW!!(30.11.2009)

  • Djkoma
    *****

    Naprosto genialní, atmosférický, chytlavý, realistický, promyšlený, natočený a ozvučený film. Nevim o žádné chybě tohoto DÍLA. Viděl jsem pouze Apokalypsu now redux a ta si mě naprosto získala nejen přeměnou Willarda a názoru Kurtze. Celý tento film je jedna velká jízda válkou a hnusem v ní. Poprvé jsem obdivoval (krom celého filmu) i dokonalé mrtvoly hlavně v závěru...Po té jsem si přečetl, že jsou to skutečné mrtvoly, pro mě další šok tohoto filmu. Obdivoval jsem temnou atmosféru a temné scény při níchž je na scéně Kurtz, které byli úžasně natočené. Životně zahrané role nejen Sheena, Branda a Duvalla, ale všechno v tomto filmu je životní vrchol. Sám Brando je herec nad nějž není. To, že stloustl a kameraman ho musel snímat ve velkém šeru a přítmí neuvěřitelně napomohlo magičnosti jeho postavy. Francis Ford Coppola vytvořil své životní dílo o válce(se snažim vyhnout názorům, že Kmotr je lepší ;-)). Tento velký režisér přežil těžkou cestu tohoto filmu na plátna, ale stálo to za to. Všiml jsem si ještě mnoha genialit, které dohromady tvoří legendární film, který však není pro každého a na to se nesmí zapomínat!!!(10.7.2004)

  • - Ve filmu je možné několikrát spatřit fialový kouř, který naznačuje blížící se smrt některého z členů posádky lodi. Podobný prvek použil Coppola už v trilogii Kmotr, kde byly tímto symbolem pomeranče. (Punisher)

  • - Martin Sheen začal počas natáčania neúmerne piť a rozišiel sa s manželkou. (marlon)

  • - Ve scéně zastřelení ženy ve člunu je možné vidět v dolní části záběru hlavu člena štábu. (Chegi)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace